Kompetencje menedżerskie Vocational Competence Certificate (VCC)
Kompetencje menedżerskie Vocational Competence Certificate (VCC)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób zainteresowanych rozwojem kompetencji menedżerskich, niezależnie od branży. W szczególności dedykowane jest osobom pełniącym role kierownicze lub przygotowującym się do takich ról w organizacjach.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji15-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu rozwinięcie kluczowych kompetencji menedżerskich uczestników, w tym skutecznej komunikacji, organizacji pracy w zespole, zarządzania relacjami, motywowania, delegowania zadań oraz negocjacji. Uczestnicy poznają nowoczesne narzędzia wspierające zarządzanie, w tym z zakresu AI, oraz uzyskają praktyczne informacje zwrotne dotyczące swojego stylu pracy i predyspozycji osobowościowych poprzez test Thomas International.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zna zasady skutecznej komunikacji i zarządzania relacjami w zespole | Kryteria weryfikacji Rozwiązanie testu teoretycznego z pytaniami opisowymi i zamkniętymi | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi rozpoznawać i stosować techniki radzenia sobie z konfliktem oraz zarządzania sytuacjami problemowymi | Kryteria weryfikacji Rozwiązanie kazusów w teście teoretycznym | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik zna metody planowania i organizowania pracy w zespole oraz zarządzania czasem | Kryteria weryfikacji Test wiedzy z elementami analizy przypadków | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik zna techniki motywowania i delegowania zadań w zespole | Kryteria weryfikacji Test obejmujący pytania scenariuszowe i wielokrotnego wyboru | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik zna zasady prowadzenia efektywnych spotkań offline i online oraz stosowania nowoczesnych narzędzi, w tym AI | Kryteria weryfikacji Test obejmujący wiedze na temat nowoczesnych technologii w zarządzaniu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych - 1 godzina = 45min
Program szkolenia
Moduł 1: Skuteczna komunikacja i zarządzanie relacjami (4h)
- Komunikacja z zespołem, przełożonymi i klientami
- Asertywność i aktywne słuchanie
- Praca z różnymi typami osobowości
- Zarządzanie sytuacjami konfliktowymi
Moduł 2: Wystąpienia publiczne i budowanie autorytetu lidera (4h)
- Autoprezentacja i storytelling
- Budowanie autorytetu i wywieranie wpływu
- Radzenie sobie z presją i stresem
- Zarządzanie zespołem międzypokoleniowym
Moduł 3: Efektywność osobista i zespołowa (4h)
- Zarządzanie czasem i priorytetami
- Prowadzenie spotkań i udzielanie feedbacku
- Delegowanie i motywowanie
Moduł 4: Negocjacje i technologie w biznesie (3h)
- Strategie negocjacyjne
- Narzędzia AI w zarządzaniu
- Trendy i przyszłość w przywództwie
Walidacja - Test teoretyczny (online), obejmujący pytania zamknięte, otwarte oraz kazusy (czas trwania: 1h dydaktyczna)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Moduł 1: Skuteczna komunikacja i zarządzanie relacjami (4h) | Prowadzący Tomasz Kopczyński | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Moduł 2: Wystąpienia publiczne i budowanie autorytetu lidera (4h) | Prowadzący Tomasz Kopczyński | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Moduł 3: Efektywność osobista i zespołowa (4h) | Prowadzący Tomasz Kopczyński | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Moduł 4: Negocjacje i technologie w biznesie (3h) | Prowadzący Tomasz Kopczyński | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 WALIDACJA | Prowadzący Tomasz Kopczyński | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Kopczyński
Obecnie właściciel firmy doradczo-szkoleniowej, aktywny trener, wykładowca akademicki i coach. W ostatnich latach prowadził szkolenia i warsztaty dla liderów zespołów, menedżerów średniego i wyższego szczebla, a także osób przygotowujących się do objęcia ról kierowniczych. Specjalizuje się w łączeniu teorii zarządzania z praktycznymi technikami przywództwa i pracy z zespołem.
Jest certyfikowanym trenerem metody Thomas International PPA oraz ekspertem zarządzania projektami (PRINCE2). Posiada aktualne doświadczenie w pracy z narzędziami psychometrycznymi, analizą potencjału osobowościowego oraz rozwijaniem umiejętności komunikacyjnych i motywacyjnych liderów. Twórca programów MBA oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania, autor licznych publikacji branżowych i prelegent uznany przez PMI (Project Management Institute).
Dzięki aktualnym kompetencjom i praktyce z ostatnich lat skutecznie wspiera uczestników szkoleń w budowaniu nowoczesnych kompetencji menedżerskich zgodnych z realiami współczesnego rynku pracy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują:
- Materiały szkoleniowe w formie PDF (prezentacje, case studies, checklisty)
- Raport indywidualny z testu Thomas International
- Certyfikat VCC z oznaczeniem Europass (w języku polskim i angielskim)
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych. Między modułami zaplanowano 15minutowe przerwy.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „Google Meet” ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. Szerokopasmowe połączenie z internetem.
3. Wymagania sprzętowe - procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy), 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
4. Mikrofon zewnętrzny lub mikrofon wbudowany w urządzeniu oraz głośniki zewnętrzne lub wbudowane w urządzeniu.
Szkolenie prowadzone będzie na platformie google meets lub clickmeeting