Zarządzanie talentami i mocnymi stronami pracowników firmy szkoleniowej według modelu Gallupa
Zarządzanie talentami i mocnymi stronami pracowników firmy szkoleniowej według modelu Gallupa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierowane jest do właścicieli i menedżerów firm szkoleniowych oraz ich pracowników, a także koordynatorów projektów rozwojowych, którzy chcą skutecznie zarządzać talentami i mocnymi stronami pracowników w oparciu o model Gallupa.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji02-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności uczestników w zakresie identyfikowania, rozumienia i świadomego wykorzystywania talentów oraz mocnych stron pracowników firmy szkoleniowej zgodnie z modelem Gallupa, w celu zwiększenia efektywności zespołu, zaangażowania i jakości realizowanych projektów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje i interpretuje talenty własne oraz członków zespołu szkoleniowego z wykorzystaniem narzędzia CliftonStrengths™ (Gallupa) | Kryteria weryfikacji Uczestnik odczytuje wyniki testu talentów, wskazuje dominujące talenty i wyjaśnia ich znaczenie w kontekście pracy w firmie szkoleniowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje wpływ poszczególnych talentów na współpracę i efektywność zespołu szkoleniowego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia przykłady zastosowania talentów w pracy zespołu oraz omawia ich wpływ na na komunikację, podział ról i realizację projektów. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje działania rozwojowe pracowników firmy szkoleniowej w oparciu o ich indywidualne talenty i potencjał zawodowy | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje plan rozwoju zawodowego z uwzględnieniem mocnych stron, mocne strony, cele, zadania i preferowany styl pracy. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje język oparty na mocnych stronach w komunikacji wewnętrznej w firmie szkoleniowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik formułuje co najmniej trzy komunikaty zwrotne (feedback) z użyciem nazw i opisów talentów, dopasowanych do sytuacji zawodowych w zespole. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik dostosowuje sposób zarządzania projektami szkoleniowymi do dominujących talentów członków zespołu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy plan działania projektu z rozdzieleniem zadań według naturalnych predyspozycji, wskazując obszary ryzyka i potencjalnej synergii. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje kluczowe elementy kultury organizacyjnej opartej na mocnych stronach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje rolę lidera, zespołu i menedżera we wdrażaniu podejścia strengths-based oraz podaje przykłady codziennego stosowania filozofii Gallupa w firmie szkoleniowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy indywidualny plan wdrożenia podejścia talentowego w swojej pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje plan działań, który zawiera konkretne kroki, zasoby i cele związane z wdrożeniem pracy opartej na mocnych stronach. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Wprowadzenie do zarządzania talentami w firmie szkoleniowej
- Rola talentów w środowisku usług edukacyjnych i rozwojowych
- Specyfika pracy w firmie szkoleniowej a potrzeba indywidualizacji podejścia do pracowników
- Wprowadzenie do filozofii Strengths Based Development i modelu Gallupa
Moduł 2: Odkrywanie talentów – narzędzia i proces Przegląd narzędzia
- CliftonStrengths™ (test Gallupa)
- Struktura 34 talentów – grupowanie i przykłady w kontekście zespołów trenerskich, koordynacyjnych i HR
- Jak przeprowadzić proces identyfikacji talentów w zespole szkoleniowym
- Interpretacja wyników i analiza raportów talentów
Moduł 3: Talenty w praktyce działania firmy szkoleniowej
- Mapowanie talentów w zespole trenerskim i administracyjnym
- Dopasowanie zadań i ról do naturalnych predyspozycji – case studies z firm szkoleniowych
- Talenty a procesy szkoleniowe: tworzenie ofert, prowadzenie szkoleń, praca z klientem
Moduł 4: Budowanie zespołów opartych na mocnych stronach
- Diagnoza potencjału zespołu szkoleniowego
- Komplementarność talentów – jak budować zespoły, które się uzupełniają
- Współpraca trenerów, koordynatorów i administracji w oparciu o różnice talentowe
- Komunikacja i feedback wewnętrzny w oparciu o mocne strony
Moduł 5: Zarządzanie i rozwój pracowników w firmie szkoleniowej przez pryzmat talentów
- Rozmowy rozwojowe i delegowanie zadań zgodnie z talentami
- Tworzenie ścieżek rozwoju dla trenerów i zespołu backoffice
- Jak wzmacniać zaangażowanie i przeciwdziałać wypaleniu w pracy rozwojowej
- Wykorzystanie wiedzy o talentach do efektywnego onboardingu nowych pracowników w firmie szkoleniowej
- Rozpoznawanie potencjału liderów wśród trenerów i pracowników organizacyjnych na podstawie ich naturalnych predyspozycji
Moduł 6: Kultura organizacyjna oparta na mocnych stronach
- Jak wdrażać podejście Gallupa w strukturze firmy szkoleniowej
- Role menedżera, lidera i zespołu w budowaniu kultury talentowej
- Ewaluacja i rozwój zespołu na podstawie obserwacji talentów w praktyce
- wspierające codzienną pracę w kulturze „strengths-based”
Moduł 7: Warsztat podsumowujący – indywidualne i zespołowe plany działania
- Analiza wyzwań uczestników w pracy z zespołami szkoleniowymi
- Tworzenie indywidualnych planów wdrożenia podejścia talentowego
- Zespołowe mapy mocnych stron – plan współpracy, komunikacji i rozwoju
- Konsultacje i sesja walidacyjna kompetencji uczestników
Moduł 8: Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Moduł 1: Wprowadzenie do zarządzania talentami w firmie szkoleniowej | Prowadzący Liliana Kisiel | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Moduł 2: Odkrywanie talentów narzędzia i proces | Prowadzący Liliana Kisiel | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Moduł 3: Talenty w praktyce działania firmy szkoleniowej | Prowadzący Liliana Kisiel | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Moduł 4: Budowanie zespołów opartych na mocnych stronach | Prowadzący Liliana Kisiel | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Moduł 5: Zarządzanie i rozwój pracowników w firmie szkoleniowej przez pryzmat talentów | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 0 Moduł 5: Zarządzanie i rozwój pracowników w firmie szkoleniowej przez pryzmat talentów | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Moduł 6: Kultura organizacyjna oparta na mocnych stronach | Prowadzący Liliana Kisiel | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Moduł 6: Kultura organizacyjna oparta na mocnych stronach | Prowadzący Liliana Kisiel | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Moduł 7: Warsztat podsumowują cy indywidualne i zespołowe plany działania | Prowadzący Anna Piekarczyk | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Moduł 8: Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 533,75 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 125,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto215,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liliana Kisiel
Anna Piekarczyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dostarczone uczestnikom są nieodpłatne.
Harmonogram jest zaplanowany w godzinach zegarowych.
Przerwy są uwzględnione i nie wliczają się w czas trwania szkolenia.
Harmonogram może ulec zmianie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „Google Meet” ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. Szerokopasmowe połączenie z internetem.
3. Wymagania sprzętowe - procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy), 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
4. Mikrofon zewnętrzny lub mikrofon wbudowany w urządzeniu oraz głośniki zewnętrzne lub wbudowane w urządzeniu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi