Digital Transformation Foundation – kompleksowe szkolenie akredytowane zakończone egzaminem
Digital Transformation Foundation – kompleksowe szkolenie akredytowane zakończone egzaminem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Kierownictwo wyższego szczebla - Menedżerowie, liderzy, dyrektorzy (C-level)
- Project Managerowie, Program Managerowie
- Change Managerowie - Osoby odpowiedzialne za wdrażanie zmiany w organizacji (szczególnie z uwzględnieniem aspektów technologicznych)
- Osoby planowane do roli Transformation Managera i/lub Członków Zespołu ds. Tranasformacji, a także obecnie zajmujące się kwestiami transformacji cyfrowej w organizacji
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji31-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa potwierdza przygotowanie do samodzielnego zaprojektowanie, zaplanowania oraz realizacji i koordynacji procesu transformacji cyfrowej w organizacji. Uczestnik po szkoleniu efektywnie identyfikuje stan obecny firmy, buduje i definiuje strategie transformacji cyfrowej w oparciu o tworzenie nowego lub zmianę aktualnego modelu biznesowego oraz identyfikuje i nazywa inicjatyw zmian (projekty, programy), które doprowadzą do wdrożenia transformacji, w oparciu o przyjęte pryncypia.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje czym jest transformacja w organizacji i jak ją definiować | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje elementy składowe definicji transformacji oraz transformacji w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia transformację od innych działań związanych z wdrażaniem zmiany | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje kluczowe pryncypia transformacji cyfrowej w organizacji | Kryteria weryfikacji charakteryzuje główne kategorie (4) pryncypiów transformacji cyfrowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia działania podejmowane w procesie transformacji, w kontekście ich wpływu na realizację danego pryncypium | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje kluczowe kompetencje, niezbędne do zaplanowania i przeprowadzenia transformacji cyfrowej | Kryteria weryfikacji charakteryzuje główne umiejętności i wiedzę, którą powinni posiadać członkowie zespołu ds. transformacji cyfrowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia sposoby rozwoju i wzrostu wybranych grup kompetencji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje kluczowe role w procesie transformacji cyfrowej i zakres ich odpowiedzialności | Kryteria weryfikacji rozróżnia główne role w procesie projektowania i realizacji transformacji cyfrowej w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakateryzuje kluczowe zadania i odpowiedzialności w każdej wyróżnionej roli oraz zasady ich współpracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje kompleksowy proces planowania i realizacji transformacji cyfrowej, w 4 krokach (4D) | Kryteria weryfikacji harakteryzuje 4 kluczowe kroki procesu projektowania i realizacji transformacji cyfrowej: discover, define, develop, deliver | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia zadania i odpowiedzialności do wykonania w każdym z etapów procesu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje narzędzia i techniki wykorzystywane w procesie projektowania i realizacji transformacji cyfrowej | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje kluczowe narzędzia i techniki wykorzystywane na każdym z 4 kroków modelu 4D | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje działania mające na celu realizację wybranych pryncypiów transformacji cyfrowej | Kryteria weryfikacji planuje działania i kroki zmierzające do realizacji każdej z 4 kategorii pryncypiów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji monitoruje stan realizacji i spełnienia wskazanych pryncypiów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Buduje zespół transformacji cyfrowej, w oparciu o zakres kluczowych kompetencji | Kryteria weryfikacji identyfikuje osoby posiadające wybrany zakres kompetencji, niezbędny do realizacji procesu transformacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji dobiera i zaprasza do współpracy osoby posiadające odpowiedni zakres kompetencji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Buduje zespół transformacji cyfrowej, w oparciu o zakres zadań i odpowiedzialności kluczowych ról w procesie | Kryteria weryfikacji identyfikuje osoby (pracowników) mogących pełnić wybrane role w procesie transformacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji projektuje skład zespołu cyfrowej transformacji, w oparciu o podział odpowiedzialności zadań między kluczowymi rolami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Projektuje i planuje przebieg transformacji cyfrowej w organizacji, w oparciu o model 4D | Kryteria weryfikacji definiuje sytuację obecną w organizacji (punkt wyjścia do transformacji cyfrowej) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji współtworzy strategię cyfrowej transformacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje inicjatywy (projekty i programy), które pozwolą na jej realizację w praktyce | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje konkretne narzędzia i techniki do projektowania i planowania transformacji cyfrowej | Kryteria weryfikacji opisuje i definiuje model biznesowy organizacji z wykorzystaniem BMC (Business Model Canvas) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji identyfikuje ryzyka i konsekwencje realizacji zdefiniowanych wyzwań organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji osadza zidentyfikowane inicjatywy (projekty, programy) na 3 horyzontach czasowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęInprogress
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoAPMG International
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
WARUNKI PRZEPROWADZENIA USŁUGI:
Każdy uczestnik powinien posiadać dostęp do komputera oraz interenetu, ponieważ usługa szkoleniowa zostanie zrealizowana w formie online, z wykorzystaniem takich platform, jak: ZOOM oraz Mural.
Usługa jest wykonywana w godzinach lekcyjnych (45 min.), a planowane przerwy nie wliczają się do jej czasu.
W trakcie szkolenia, uczestnicy będą dzieleni na mniejsze, 3-5 osobowe grupy, w ramach realizacji wybranych ćwiczeń warsztatowych (funkcja "Pokoi" na platformie ZOOM). Usługa zostanie wykonana z wykorzystaniem takich metod, jak: mini wykład, prezentacja multimedialna, symulacje w grupach, praca z case study, rudna, dyskusja, scenki.
Ramowy program szkolenia
DZIEŃ I
1. Wprowadzenie i rozpoczęcie szkolenia
2. MODUŁ I: Kontekst transformacji cyfrowej
- Rewolucje przemysłowe
- Technologie wykładnicze
- Świat VUCA, BANI i Czarne łabędzie
3. MODUŁ 2: Modele Biznesowe i Business Model Canvas
- Model Run – Grow – Transform (Gartner)
- Przykłady transformacji
- Etapy wdrażania technologii
4. MODUŁ 3: Czynniki wpływające na powodzenie transformacji - 4 kategorie pryncypiów transformacyjnych
- Kategoria 1: pryncypia strategiczne
- Kategoria 2: pryncypia ludzkie
- Kategoria 3: pryncypia kulturowe
- Kategoria 4: pryncypia rynkowe
5. MODUŁ 4: Kompetencje transformacyjne:
- Zarządzanie zmianą
- Facylitacja
- Myślenie strategiczne
- Zarządzanie projektami i programami
- Analiza biznesowa
6. MODUŁ 5: Role w transformacji:
- Sponsor cyfrowej transformacji
- Dyrektor cyfrowej transformacji
- Kierownik programu / projektu cyfrowej transformacji
- Zespół projektowy cyfrowej transformacji
- Ambasadorzy cyfrowej transformacji
- Interesariusze
- Ekspert dziedzinowy
- Zasady łączenia ról
- Biuro zarządzania cyfrową transformacją
DZIEŃ II
1. Wprowadzenie w II dzień szkolenia
2. MODUŁ 2: Model planowania transformacji: Krok 1: Discover
3. MODUŁ 3: Model planowania transformacji: Krok 2: Define
4. MODUŁ 4: Model planowania transformacji: Krok 3: Develop
5. MODUŁ 5: Model planowania transformacji: Krok 4: Deliver
6. Zakończenie i podsumowanie szkolenia
OCZEKIWANE PRZYGOTOWANIE SŁUCHACZY:
Nie jest wymagana wiedza specjalistyczna. Każdy z uczestników będzie miał okazję podzielić się swoimi doświadczeniami.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 Wprowadzenie i rozpoczęcie szkolenia | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 Wprowadzenie i rozpoczęcie II dnia szkolenia | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 Kontekst transformacji cyfrowej (rewolucja przemysłowa, technologie wykładnicze, świat VUCA i BANI) | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 Modele Biznesowe i Business Model Canvas - Elementy wdrażania technologii | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 Modele Biznesowe i Business Model Canvas - Czym jest transformacja cyfrowa w organizacji? | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 Przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 Czynniki wpływające na powodzenie transformacji - 4 kategorie pryncypiów transformacyjnych | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 Kompetencje w procesie transformacji cyfrowej | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 Role w transformacji cyfrowej | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:50 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 Podsumowanie I dnia szkolenia | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 Model planowania transformacji: Krok 1: Discover | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:10 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 Model planowania transformacji: Krok 2: Define | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 Model planowania transformacji: Krok 3: Develop - Część I | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 Przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 Model planowania transformacji: Krok 3: Develop - Część II | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 Model planowania transformacji: Krok 4: Deliver | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 Podsumowanie szkolenia - ewaluacja i weryfikacja wiedzy | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 Egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 190,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 190,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto121,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto121,67 PLN
- W tym koszt walidacji brutto990,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto990,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Gzyl
Psycholog, trenerka, facylitatorka i menedżerka z ponad 10-letnim stażem. Swoje doświadczenie zdobywała i budowała w bardzo różnorodnych branżach, od NGO'sów rozpoczynając, a kończąc na prężnie rosnącym IT. Od początku drogi zawodowej związana z rozwojem ludzi, w ramach realizowanych szkoleń i warsztatów, mentoringu, facylitacji, czy pełnienia roli liderki dla wybranych zespołów. W Inprogress poza rolą trenerską, zajmuje stanowisko Transformation Managerki, wspierając kluczowe zmiany w organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem nowych systemów, produktów i procesów.
Specjalizacja
Posiada akredytację trenerską z Facylitacji, Management 3.0 i Change Managementu, DTMethod. Prowadzi również szkolenia z takich tematów jak efektywna komunikacja, zarządzanie zespołem, czy performance management.
Wykształcenie
Absolwentka studiów magisterskich z Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz Szkoły Trenerów STER.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne dla uczestników szkolenia:
- praca przedkursowa,
- prezentacja multimedialna,
- arkusze z przykładowymi egzaminami,
- arkusze z ćwiczeniami.
Materiały zostaną przekazane uczstnikom przed szkoelniem mailowo w postaci aktywnych linków. Materiały udostęniane są za pośrednictwem platformy Calameo. Aby pobrać materiały, niezbędne jest założenie darmowego konta w serwisie Calameo.
Po szkoleniu uczestnicy otrzymują podsumowanie zrealizowanych ćwiczeń, w postaci pliku pdf z platformy Mural (na której realizowane są ćwiczenia).
Informacje dodatkowe
Uczestnik po szkoleniu otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia szkolenia.
W czasie szkolenia przewidziane są przerwy. Informacja o przerwach zostanie zamieszczona na slajdach lub ekranie komputera w trakcie jej trwania.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w szkoleniu:
- Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy platformy Zoom. Uczestnicy szkolenia otrzymają mailowo informacje na temat korzystania z platformy przy pomocy przeglądarki internetowej lub aplikacji do pobrania na komputer. - Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
Komputer uczestnika powinien być wyposażony w głośniki, bezpłatną aplikację Zoom (do pobrania na komputer lub dostęp bezpośrednio w przeglądarce internetowej). Rekomendowany jest również mikrofon. - Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
Uczestnik może skorzystać z dowolnego łącza sieciowego. - Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
Część materiałów szkoleniowych (prace przedkursowe) uczestnicy otrzymują mailowo. Wymagane podstawowe oprogramowanie umożliwiające odczyt plików zapisanych w formatach .doc, .docx i .pdf, czyli np. Microsoft Word. Pozostałe materiały (prezentacja, ćwiczenia, przykładowe egzaminy) są udostępniane przy pomocy platformy Calameo. - Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.
Link przesłany uczestnikom szkolenia jest ważny w trakcie trwania szkolenia zgodnie z jego harmonogramem.
Informacje dotyczące warunków technicznych (egzaminy):
- Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy narzędzia Proctor U. Egzaminator będzie miał dostęp do egzaminu, monitorując środowisko egzaminacyjne przez komputer pulpitu, kamery internetowej i mikrofonu. Po zarezerwowaniu egzaminu uczestnik otrzyma wiadomość e-mail umożliwiający rejestrację i umówienie się na spotkanie z egzaminatorem za pośrednictwem Portalu Kandydata. - Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
Uczestnik egzaminu powinien posiadać komputer z wbudowaną kamerą internetową oraz głośnikiem. - Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
Zgodnie z zaleceniami akredytora zalecane jest posiadanie szybkiego łącza internetowego. Bezprzewodowe łącze internetowe nie jest zalecane, ponieważ może zakłócić przebieg egzaminu. - Okres ważności aplikacji.
Aplikacja Proctor U jest ważna w trakcie egzaminu zgodnie z wymaganiami przedstawionymi przez akredytora.