Kurs języka angielskiego na poziomie A1
Kurs języka angielskiego na poziomie A1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową kursu stanowią:
● przedsiębiorcy i pracownicy firm o globalnym zasięgu;
● członkowie kadry zarządzającej, którzy m.in. uczestniczą w międzynarodowych spotkaniach, negocjacjach czy konferencjach;
● pracownicy działów sprzedaży i marketingu, w szczególności zajmujący się pozyskiwaniem nowych rynków i obsługą klientów zagranicznych;
● pracownicy działów obsługi klienta, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami zagranicznymi;
● pracownicy, którzy wchodzą do międzynarodowego środowiska pracy i muszą szybko podnieść swoje umiejętności językowe;
● pracownicy działów HR i rekrutacji zajmujący się międzynarodowym zatrudnieniem i kontaktami z zagranicznymi kandydatami;
● właściciele firm, którzy planują ekspansję i potrzebują kursów językowych dla siebie i swoich zespołów, aby skutecznie wejść na rynek zagraniczny;
● osoby chcące podnieść swoje kompetencje językowe w kontekście zawodowym lub w celu poszukiwania lub zmiany pracy;
● osoby, które chcą podnieść swoje kwalifikacje i
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi55
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Kurs języka angielskiego na poziomie A1” przygotowuje do prostego i kontrolowanego komunikowania się w języku angielskim w sytuacjach codziennych i zawodowychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Słuchacz prowadzi kontrolowane konwersacje na tematy dotyczące życia codziennego i życia zawodowego; tworzy spójne i zrozumiałe wypowiedzi w zakresie znanych mu tematów. W prosty sposób wyraża opinie i objaśnienia. | Kryteria weryfikacji Zadaje pytania i udziela odpowiedzi na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wyraża swoją opinię na dany temat i prezentuje argumenty na jej poparcie | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje zaprezentowaną mu ilustrację | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik czyta ze zrozumieniem proste wypowiedzi i teksty w języku angielskim | Kryteria weryfikacji Słuchacz czyta ze zrozumieniem proste zdania i wypowiedzi i odpowiada na pytania dotyczące danego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Odpowiada na pytania zaprezentowane mu w formie pisemnej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tłumaczy słownictwo, zwroty i zdania z języka polskiego na angielski i z angielskiego na polski | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 55 godzin dydaktycznych po 45 minut.
Wszystkie zajęcia są zajęciami praktycznymi w formie stacjonarnej. W wypadkach losowych istnieje możliwość przejścia na formę zdalną w czasie rzeczywistym. Przerwy w usłudze nie wliczają się w czas usługi. Koszt walidacji wliczony jest w koszt usługi.
●
Zajęcia prowadzone są metodą bezpośrednią - Direct Method for English, w której główny nacisk kładziemy na praktykę, czyli słuchanie i mówienie w języku obcym. Około 80% lekcji to praca ustna z lektorem, która polega na kontrolowanej konwersacji. Lektor zadaje pytania i prowadzi konwersacje w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. Lekcje prowadzone są praktycznie wyłącznie w języku obcym, a słuchacz mówi w języku obcym już od pierwszych zajęć.
Opracowany w metodzie bezpośredniej system powtórek sprawia, że słuchacz ma kilkukrotny kontakt z każdą partią materiału i bardzo dużo zapamiętuje z lekcji.
Ramowy
program usługi:
Z uwagi na to, że celem usługi jest przygotowanie uczestnika do prostego i kontrolowanego komunikowania się w języku angielskim w sytuacjach codziennych i zawodowych poprzez opanowanie przez słuchacza podstawowych umiejętności językowych (umiejętność mówienia, rozumienia ze słuchu, czytania i pisania w języku angielskim) ze szczególnym naciskiem na rozwój płynności w mówieniu, a także zwiększenie pewności siebie w komunikacji w języku angielskim, program kursu podzielono na 8 modułów zawierających równocześnie zagadnienia gramatyczne, leksykalne oraz ćwiczenia wszystkich czterech umiejętności językowych.
Moduł 1
Moduł 1 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- czasownik to be we wszystkich osobach gramatycznych
- zaimki wskazujące: this, that, these, those
- regularna liczba mnoga (dog-dogs; car-cars)
- zaimki dzierżawcze: “my” i “your”
- konstrukcja there is i there are w zdanich twierdzących
Moduł 1 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) i reagowania językowego w zakresie następujących bloków tematycznych:
- przedstawianie się
- pytanie i odpowiadanie „jak się masz?”
- pytanie o numery telefonów i podawanie swojego numeru telefonu
- nazwy niektórych zawodów
- mówienie, skąd pochodzą ludzie
- nazwy niektórych miast i krajów
- mówienie o przedmiotach w salonie i na biurku
- mówienie o tym, gdzie znajdują się rzeczy lub ludzie
- alfabet oraz literowanie imion i nazwisk
- dialog na temat nowego ucznia
Moduł 2
Moduł 2 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- liczebniki
- rodzajniki nieokreślone: a, an
- czasownik „have”
Moduł 2 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- dni tygodnia, miesiące i pory roku
- liczebniki główne i porządkowe w praktyce
- posługiwanie się językiem angielskim w klasie
- części ciała
- mówienie, co się ma lub czego się nie ma
- nazwy kolorów
- nazwy wybranych zwierząt
Moduł 3
Moduł 3 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- czas present continuous (she is jumping)
- zaimki osobowe dopełnienia: me, you
- czas present simple: we sing
- czasownik modalny can
Moduł 3 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- mówienie o tym, co robię lub co ktoś robi w danej chwili
- nazwy podstawowych czynności
- nazwy ubrań
- nazwy krajów i kontynentów
- nazywanie kierunków świata i opisywanie, że jakieś miejsce jest na północy, wschodzie, południu lub zachodzie
- symbole fonetyczne
- słownictwo związane z jedzeniem
- wypowiadanie się na temat tego co się lubi lub woli
- mówienie o nawykach
- nazwy posiłków
- mówienie, co można, a czego nie można robić
- dialog w klasie
- dialog na temat fast foodów
Moduł 4
Moduł 4 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- porównanie czasów present continuous i present simple
- zaimki dziewżawcze: mine, yours
- określoenia: some, somebody, something
Moduł 4 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- mówienie o tym, co robi się teraz, a co robi się zazwyczaj
- nazwy niektórych czynności
- podawanie swojego adres i adresu e-mail
- mówienie o mieszkaniach i domach
- słownictwo gramatyczne
- mówienie o tym, co należy do Pana/Pani
- słownictwo związane z transportem
- słownictwo związane z rodziną
- redagowanie listu, e-maila i SMS-a
- dialog na temat kwestionariusza
Moduł 5
Moduł 5 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- czasownik „have got”
- rzeczowniki policzalne i niepoliczalne
- wyrażenia “many” i “much”
- there is, there are
- What's the time?
- one
- bezokolicznik i imiesłów czynny gerund (to ride vs. riding)
- ćwiczenia porównawcze czasów „present continuous” i „present simple”
Moduł 5 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- mówić, że ma się coś
- mówić, że jest wiele/wiele rzeczy
- mówić o czasie
- nazwy niektórych czynności
- mówienie, że chce się coś zrobić lub że lubi się coś robić
- słownictwo z zakresu komputerów i części komputerów
- słownictwo związane z zakupami
- dialog o rozmowie przez telefon
Moduł 6
Moduł 6 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- stopniowanie czasowników – stopień wyższy i najwyższy
- tworzenie przeciwieństw przymiotników za pomocą przedrostka „un” (un- unhealthy)
- wyrażenie „have to”
- czas przeszły czasownika “być” (was, were)
- czas przeszły – czasowniki regularne (asked, worked itp.)
- there was, were • had
Moduł 6 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- słownictwo: przymiotniki i sposób ich porównywania
- mówienie, z czego coś jest zrobione
- mówienie o częstotliwości czynności; słownictwo wyrażające częstotliwość
- słownictwo związane z jedzeniem
- mówić, co trzeba lub czego nie trzeba robić
- opowiadanie o zdarzeniach z przeszłości
- opowiadanie o swojej szkole i kraju
- mówienie o liczbach, datach i częstotliwości
- dialog „na zakupach”
Moduł 7
Moduł 7 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• czas przyszły - czasownik być (will be)
•przymiotniki kończące się na in -y (sunny, happy)
• czas przyszły – pozostałe czasowniki
• czas przeszły – czasowniki nieregularne cz. 1
• wyrażenia “must” & „have to”
Moduł 7 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- słownictwo związane z instrumentami muzycznymi
- słownictwo i wyrażenia związane ze sportem
- opowiadanie pogodzie i krajobrazach
- mówienie o wakacjach
- mówienie o działaniach w przyszłości
- słownictwo i wyrażenia związane z mediami
- słownictwo i wyrażenia związane z pracą
- słownictwo i wyrażenia związane z podróżowaniem
- udzielaniu wskazówek
- dialog o udzielaniu wskazówek
Moduł 8
Moduł 8 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• “first conditional” – pierwszy tryb warunkowy (If I see Ann)
• czas przeszły – czasowniki nieregularne cz. 2
• tworzenie przymiotników o znaczeniu przeciwnym za pomocą przedrostków in- im- ir-
• wyrażenia “must not” i “don't have to”
• czasownik modalny “should”
• czasownik modalny “could”
Moduł 8 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- słownictwo i wyrażenia związane z domem
- używanie nieformalnych słów
- mówienie o możliwych działaniach w przyszłości
- mówienie o rutynowych czynnościach i życiu
- mówienie o nagłych wypadkach i chorobach
- mówienie o tym, co powinno się zrobić i co można zrobić
- dialog w restauracji
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto103,64 PLN
- Koszt osobogodziny netto103,64 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Zuzanna Korczyc
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa realizowana będzie w oparciu o podręcznik metody Direct. Wraz z podręcznikiem, słuchacz otrzyma dostęp do platformy e-learningowej
Informacje dodatkowe
Dostawca usługi jest zwolniony podmiotowo z podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 28 ustawy VAT (cenanetto=brutto)
W przypadku usługi zdalnej w czasie rzeczywistym, szkolenie może być rejestrowane w formie rzut ekranu lub nagrywane w celu kontrolizgodnie z wytycznymi BUR.
W usłudze szkoleniowej jednostka dydaktyczna wynosi 45 minut intensywnej nauki z lektorem w oparciu o specjalnie opracowanyprogram do metody bezpośredniej.
Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WARUNKI TECHNICZNE niezbędne do udziału w usłudze:
- Rodzaj platformy - Microsoft Teams
(na życzenie uczestników usługa może być prowadzona na innego rodzaju platformie)
- Minimalne wymagania sprzętowe:
Dwurdzeniowy procesor
Pamięć 2 GB
- Korzystanie z obsługiwanej przeglądarki
Zalecamy używanie aktualnej wersji jednej z wymienionych przeglądarek:
Chrome. Pobierz najnowszą wersję
Mozilla Firefox. Pobierz najnowszą wersję
Microsoft Edge. Pobierz najnowszą wersję
Apple Safari.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi