Szkolenie- NA ZAKRĘCIE - KIEDY PRACA PRZESTAJE CIESZYĆ
Możliwość dofinansowania
Szkolenie- NA ZAKRĘCIE - KIEDY PRACA PRZESTAJE CIESZYĆ
Numer usługi 2025/05/07/8291/2730788
1 448,00 PLN
brutto
1 448,00 PLNnetto
181,00 PLNbrutto/h
181,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do:
- specjalistów ds. HR oraz działu szkoleń
- kierowników zespołów i menedżerów projektów, którzy mają kluczową rolę w zarządzaniu przepływem informacji
- pracowników działów operacyjnych i produkcyjnych
- osób pracujących w dziale sprzedaży i obsługi klienta
- nowych pracowników i osób dopiero wchodzących na rynek pracy, którzy chcą zbudować solidne podstawy umiejętności komunikacyjnych
- dla wszystkich osób indywidulanych zainteresowanych rozwojem osobistym i doskonaleniem umiejętności miękkich, aby lepiej poradzić sobie w codziennych sytuacjach zawodowych i osobistych, które wymagają skutecznej komunikacji.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji04-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie prowadzi do wzmocnienie świadomości uczestników na temat wypalenia zawodowego oraz rozwój praktycznych kompetencji niezbędnych do odzyskania równowagi, energii i satysfakcji z pracy. Uczestnicy nauczą się identyfikować czynniki ryzyka, rozpoznawać objawy przeciążenia, skutecznie zarządzać sobą i swoimi obowiązkami oraz budować trwałe nawyki chroniące przed wypaleniem. Szkolenie łączy wiedzę teoretyczną , narzędzia coachingowe i praktyczne ćwiczenia.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie pojęcia wypalenia zawodowego: Uczestnicy definiują czym jest wypalenie, jakie są jego skutki oraz czynniki, które mogą do niego prowadzić. To pomoże im lepiej zrozumieć swoje własne doświadczenia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje definicje i elementy składowe wypalenia zawodowego. Wymienia przesłanki wypalenia zawodowego, czynniki jego powstania i skutki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje symptomy wypalenia zawodowego: Szkolenie pomoże w identyfikacji wczesnych objawów wypalenia, co pozwoli na szybszą reakcję i podjęcie działań zapobiegawczych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje przykładowe symptomy i opisuje konkretne objawy wystąpienia wypalenia zawodowego na każdym etapie jogo powstawania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik deleguje zadania. Uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie delegować obowiązki, co może zmniejszyć obciążenie i poprawić efektywność pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje istotę delegowania zadań w kontekście wypalenia zawodowego u siebie i innych osób obciążonych wypaleniem zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik zarządza samodzielnie swoim działaniem: Szkolenie dostarczy narzędzi do lepszego zarządzania zadaniami, co przyczyni się do większej satysfakcji z pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje i klasyfikuje zadania pod kątem ich priorytetyzacji i zarządzania sobą w czasie. Wymienia techniki zarządzania sobą w czasie i rozplanowywania zadań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje strategie unikania/zapobiegania wypalenia zawodowego: Uczestnicy poznają strategie, które pomogą im unikać wypalenia, co jest kluczowe dla długoterminowego zadowolenia z pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje najistotniejsze elementy strategii zapobiegania wypaleniu zawodowemu, charakteryzuje czynniki prowadzące do jego powstania i wskazuje metody ich zapobiegania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje metodykę działania w duchu- WORK-LIFE BALANCE. Ustalanie granic w pracy: Szkolenie pomoże w nauce, jak ustalać zdrowe granice w pracy, co jest istotne dla zachowania równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje i wskazuje elementy metodyki życia według WORK-LIFE BALANCE. Wskazuje i wymienia najważniejsze elementy metodyki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik radzi sobie ze stresem: Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności radzenia sobie ze stresem, co pomoże im w codziennych wyzwaniach | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje objawy stresu u siebie, wskazuje techniki radzenia sobie ze stresem możliwe do zastosowania u siebie samego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Po ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wraz z opisem osiągniętych efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, zaświadczenie stanowi potwierdzenie osiągnięcia założonych efektów uczenia się w programie szkolenia na podstawie walidacji w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza ukończenie procesu szkoleniowego, zapewniając zastosowanie rozwiązań rozdzielających procesy kształcenia od walidacji szkolenia.
Test zostanie zweryfikowany przez wskazanego w usłudze walidatora.
Test zostanie zweryfikowany przez wskazanego w usłudze walidatora.
Program
Program
Program szkolenia:
I. Część teoretyczna
- Zrozumienie wypalenia zawodowego
- Definicja wypalenia zawodowego czym jest i jak wpływa na naszą pracę
- Trzy wymiary wypalenia: wyczerpanie, cynizm, obniżona efektywność
- Czynniki, które przyczyniają się do wypalenia zawodowego
- Rozpoznawanie symptomów
- Delegowanie zadań i zarządzanie zespołem
- Zrozumienie jak nadmierne obciążenia wpływają na wypalenie zawodowe
- Korzyści z delegowania: produktywność i równowaga
- Bariery w delegowaniu (perfekcjonizm, brak zaufania)
- Style delegowania i typowe błędy
- Zarządzanie samodzielnym działaniem
- Autonomia w pracy – plusy i zagrożenia
- Planowanie i priorytetyzacja zadań
- Narzędzia wspierające samoorganizację
- Unikanie wypalenia zawodowego
- Filary dobrostanu psychicznego
- Mikrozmiany w pracy, które mają wielki wpływ
- Znaczenie zaangażowania, sensu i celu
- Zarządzanie czasem
- Matryca Eisenhowera, metoda Pomodoro, zasada Pareto
- Zarządzanie energią, nie tylko czasem
- Jak unikać pułapek wielozadaniowości
- Ustalanie granic w pracy
- Różnica między granicami fizycznymi, emocjonalnymi i czasowymi
- Asertywność vs. uległość vs. agresja
- Komunikacja granic w zespole i z przełożonymi
- Radzenie sobie ze stresem
- Źródła stresu w środowisku pracy
- Reakcje stresowe – co mówi ciało?
- Strategie doraźne i długofalowe
II. Część praktyczna
- Mikro delegowanie
- Mapa obowiązków
- Strategia zarządzania czasem
- Moje 24 h
- Co sprawia, że czuję się spełniony
- Ustalenie granic
- Koło życia
- Ćwiczenia oddechowe.
- Uważność (mindfulness)
- Asertywne odmawianie
- Moje konkretne działanie
- Plan na miesiąc
Charakterystyka szkolenia:
- Całość kursu opiera się na praktycznych zadaniach, które uczestnicy wykonują pod okiem prowadzącego. Dzięki temu wiedza teoretyczna jest bezpośrednio stosowana w praktyce.
- W trakcie trwania szkolenia przewidziane są przerwy, które nie są wliczone w czas trwania szkolenia. Godziny trwania szkolenia liczone są w godzinach zegarowych - 8 godzin (1 godzina=60 minut). Podział czasowy: Część teoretyczna: 3h, Część praktyczna: 5h
- Harmonogram jest orientacyjnym czasem realizacji poszczególnych etapów szkolenia. Godziny realizacji poszczególnych części mogą ulec zmianie.
- Warunki otrzymania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia należy:
1. Minimalna frekwencja Uczestnika na poziomie 80% czasu trwania szkolenia oraz
2. Uzyskanie co najmniej 70% możliwych poprawnych odpowiedzi w teście wiedzy.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 15
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Powitanie, cele, kontrakt grupowy | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Czym jest wypalenie zawodowe? Przyczyny, objawy, skutki | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Ćwiczenia: Koło życia; Moje 24h | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Przerwa (nie wliczona w czas trwania usługi) | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Wczesne symptomy wypalenia, mechanizm przeciążenia | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Mapa obowiązków – priorytety i „zjadacze czasu” | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Mapa obowiązków – priorytety i „zjadacze czasu” | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Ćwiczenia: Strategia zarządzania czasem ; Mikro delegowanie | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Co sprawia, że czuję się spełniony? | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Ustalanie granic i odporność psychiczna w pracy | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:50 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa (nie wliczona w czas trwania usługi) | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Ćwiczenia: Ustalanie granic ; Asertywne odmawianie; Ćwiczenia oddechowe | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:05 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Ćwiczenia: Mindfulness / uważność ; Moje konkretne działanie ; Plan na miesiąc | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Podsumowanie, wnioski, | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 448,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 448,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Aleksandra Kwaśna
Aleksandra Kwaśna jest certyfikowanym Coachem i Trenerem Biznesu od ponad 5 lat, z pasją oddana wspieraniu kobiet w ich podróży rozwojowej.
Jest absolwentką SCHOOL OF BUSINESS TRAINERS - TOOLS MODERATOR we WROCŁAWIU I BUSINESS & LIFE COACHING ACADEMY METRUM w KATOWICACH.
Specjalizuje się w life coachingu, pomagając kobietom odkrywać ich pragnienia, marzenia i wyznaczać nowe cele.
Jest absolwentką SCHOOL OF BUSINESS TRAINERS - TOOLS MODERATOR we WROCŁAWIU I BUSINESS & LIFE COACHING ACADEMY METRUM w KATOWICACH.
Specjalizuje się w life coachingu, pomagając kobietom odkrywać ich pragnienia, marzenia i wyznaczać nowe cele.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Warsztaty będą prowadzone w formie interaktywnej, z wykorzystaniem przykładów i symulacji, które angażują uczestników. Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe, artykuły piśmiennicze i notatniki.
Informacje dodatkowe
Podstawa zwolnienia z VAT:
- Podstawa zwolnienia z VAT: art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o VAT
- Usługa zwolniona z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983)
Adres
Adres
ul. Żywiecka 191/-
43-310 Bielsko-Biała
woj. śląskie
Sala konferencyjna.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Alina Krasoń-Stajniak
E-mail
a.krason@ctegroup.pl
Telefon
(+48) 739 017 507