Szkolenie: Między pokoleniami – skuteczna komunikacja i współpraca w zróżnicowanym zespole
Szkolenie: Między pokoleniami – skuteczna komunikacja i współpraca w zróżnicowanym zespole
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest osobom, które chcą nabyć wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania wiekiem i współpracą międzypokoleniową w przedsiębiorstwie.
Nie jest wymagane od uczestników przygotowanie do szkolenia w formie wiedzy czy doświadczenia zawodowego. Brak dodatkowych wymagań.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji19-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem realizacji usługi jest przygotowanie uczestników do wykorzystywania umiejętności komunikacyjnych i współpracy w zespołach międzypokoleniowych poprzez zwiększenie świadomości różnic pokoleniowych, zrozumienie ich wpływu na funkcjonowanie zespołu oraz nabycie narzędzi wspierających budowanie relacji opartych na szacunku, dialogu i efektywności.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie procesów demograficznych w Polsce i Europiezwiązanych z takimi zjawiskami jak starzenie się społeczeństwa, zamiana pokoleń itp. dla funkcjonowania i rozwoju własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje i opisuje kluczowe procesy demograficzne, takie jak starzenie się społeczeństwa i zamiana pokoleń, oraz wyjaśnić ich wpływ na rynek pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje, jak te procesy demograficzne wpływają na jego firmę, uwzględniając aspekty takie jak rekrutacja, retencja pracowników, potrzeby szkoleniowe, oraz planowanie sukcesji. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Identyfikuje jakiego rodzaju działania pozwalają na bardziejracjonalne efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, dzięki uwzględnianiu potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia konkretne strategie i działania umożliwiające racjonalne wykorzystanie zasobów ludzkich, uwzględniając potrzeby i możliwości pracowników w różnym wieku. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje, jak te strategie mogą być wdrażane w praktyce w jego firmie, np. poprzez elastyczne formy zatrudnienia, mentoring międzygeneracyjny, programy rozwoju zawodowego dostosowane do różnych grup wiekowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przygotowuje charakterystykę pracowników z różnych grup wiekowych/ pokoleń. Opisuje wpływ tych różnic na styl pracy i ewentualne nieporozumienia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy szczegółowe charakterystyki pracowników z różnych grup wiekowych, uwzględniając cechy demograficzne, wartości, oczekiwania, styl pracy oraz preferencje dotyczące rozwoju zawodowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik porównuje i kontrastuje różnice w stylach pracy między pokoleniami, identyfikując potencjalne źródła nieporozumień oraz obszary współpracy. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Identyfikuje regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiuosób starszych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykazuje się znajomością kluczowych regulacji prawnych wspierających zatrudnianie osób starszych, takich jak przepisy dotyczące dyskryminacji ze względu na wiek, programy wsparcia dla pracowników 50+ oraz przepisy dotyczące elastycznych form pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik proponuje, jak te regulacje mogą być zastosowane w jego firmie, aby sprzyjać zatrudnianiu i utrzymaniu starszych pracowników. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Adaptuje kampanie społeczne związane z wyrównywaniem szans pracy dla osób „50+” | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje przykłady kampanii społecznych promujących zatrudnianie osób 50+ oraz identyfikuje najlepsze praktyki, które można zaadaptować w firmie. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje konkretne działania i kampanie wewnętrzne, mające na celu wyrównywanie szans pracy dla osób starszych w jego firmie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby różnych grup wiekowych pracowników | Kryteria weryfikacji Uczestnik przeprowadza ocenę potrzeb różnych grup wiekowych w firmie, uwzględniając aspekty takie jak szkolenia, rozwój zawodowy, opieka zdrowotna, elastyczność pracy oraz potrzeby związane z równowagą między pracą a życiem prywatnym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik proponuje konkretne działania i programy odpowiadające na te potrzeby, wspierające dobrostan i produktywność pracowników. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Identyfikuje oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grup wiekowych pracowników | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grup wiekowych oraz proponuje programy rozwoju zawodowego dostosowane do tych oczekiwań. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje różnorodne ścieżki kariery, które uwzględniają specyficzne potrzeby i aspiracje pracowników w różnym wieku. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Ocenia i pozytywnie wykorzystuje potencjał różnych wiekowo grup pracowników | Kryteria weryfikacji Uczestnik dokonuje oceny potencjału różnych wiekowo grup pracowników, identyfikując ich mocne strony i obszary do rozwoju. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Uczestnik proponuje działania integrujące zespoły wielopokoleniowe, które wykorzystują różnorodność doświadczeń i kompetencji, np. programy mentoringowe, wspólne projekty, warsztaty.reprezentujące różne grupy wiekowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Inicjuje i wspiera efektywną pracę zróżnicowanych wiekowo zespołów | Kryteria weryfikacji Uczestnik inicjuje działania mające na celu budowanie efektywnych zespołów wielopokoleniowych, promując współpracę, komunikację i wspólne cele. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik zapewnia wsparcie liderom zespołów w zarządzaniu różnorodnością wiekową, oferując szkolenia i narzędzia ułatwiające pracę w zróżnicowanym środowisku. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Buduje rozwiązania pozwalające na wymianę kompetencji i doświadczeń między pracownikami reprezentującymi różne pokolenia | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje programy i inicjatywy wspierające wymianę kompetencji i doświadczeń między pracownikami różnych pokoleń, np. warsztaty, spotkania tematyczne, grupy robocze | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik monitoruje efekty wprowadzenia tych programów, oceniając ich wpływ na rozwój pracowników oraz wyniki firmy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wdraża rozwiązania ukierunkowane na zachowanie w firmie wiedzy,doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje programy mentoringowe, w których starsi pracownicy dzielą się wiedzą z młodszymi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Stosuje rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnychpokoleń w zespoły pracownicze i w pełni wykorzystać ich potencjał. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy zespoły projektowe złożone z pracowników różnych pokoleń. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje feedback od współpracowników na temat integracji i wykorzystania potencjału różnych pokoleń. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Aktywnie zapobiega wypaleniu zawodowemu – szczególnie „starszych”pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje i stosuje programy wsparcia i doradztwa dla starszych pracowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Buduje zróżnicowane wiekowo / pokoleniowo zespoły pracowniczew firmie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy i monitoruje efektywność zespołów zróżnicowanych wiekowo. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Buduje kulturę pracy opartą o wzajemny szacunek potencjału i postawpracowników reprezentujących różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik organizuje kampanie promujące wzajemny szacunek i zrozumienie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Efektywnie objaśnia się z pracownikami z różnych pokoleń, na bieżącowyjaśnia wszelkie konflikty i ewentualne nieporozumienia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykorzystuje i ocenia efektywność procedur rozwiązywania konfliktów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Tworzy atmosferę sprzyjającą pełnej integracji i zaangażowaniaw pracę. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przeprowadza i analizuje ankiety dotyczące poziom zaangażowania pracowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie dedykowane jest osobom, które chcą nabyć wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania wiekiem i współpracą międzypokoleniową w przedsiębiorstwie.
Dzięki realizacji usługi jej uczestnicy zostaną przygotowani do efektywnego wykorzystania potencjału pracowników z różnych pokoleń jak również możliwości wynikających z budowania zróżnicowanych wiekowego zespołów i całej organizacji, zapewnienia poszczególnym grupom wiekowym odpowiedniego wsparcia w pracy i rozwoju, budowania rozwiązań opartych o intermentoring, przeciwdziałania procesom związanym z wypaleniem zawodowym.
Program szkolenia:
- Rozpoczęcie szkolenia (teoria 15 min.)
- Powitanie uczestników i przedstawienie i określenie celów szkolenia.
- Jak rozumieć zmiany demograficzne, wyzwania i możliwości wynikające z różnorodności wiekowej w pracy.
- Zmiany demograficzne mające wpływ na sytuację wiekową pracowników na rynku pracy.
- Czym jest różnica pokoleniowa i jakie jest jej znaczenie dla właściwego funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa (Teoria 45 min, Praktyka 45min.):
- Pokolenia obecne na rynku pracy
- Dlaczego zrozumienie różnorodności wiekowej jest ważne dla funkcjonowania firm
- Analiza problemów wynikających z różnic wiekowych pracowników
- Omówienie grup pokoleniowych i ich sposobu zachowań a przede wszystkim ich potrzeb w rekrutacji, rozwoju, motywowaniu
- Czynniki sprzyjające i hamujące realizację pracy, współpracę, komunikację i wprowadzanie zmian z powodu różnic pokoleniowych
- Jak minimalizować opór przed zmianą różnych grup wiekowych.
3. Zarządzanie zespołem różnorodnym wiekowo (Wykład 45 min., Praktyka: 45 min.)
- Potrzeby pracowników z różnych pokoleń i diagnoza różnic zarządzania w poszczególnych grupach wiekowych.
- Różnica w zarządzaniu poszczególnymi grupami wiekowymi
- Różne role w zarządzaniu zespołem. Motywowanie zespołu i rola lidera. Metody wzmacniania postaw sprzyjających zmianom w poszczególnych grupach wiekowych.
- Rola menedżera w budowaniu spójnego różnorodnego wiekowo zespołu nastawionego na osiąganie celów strategicznych
- Angażowanie w realizację zmian, czyli jak stworzyć otoczenie, które pozwoli pracownikom w różnych grupach pokoleniowych znaleźć motywację do aktywnej i twórczej pracy w sytuacji zmiany?
- Style zarządzania w kontekście różnic pokoleniowych.
4. Komunikacja i współpraca w zespole różnorodnym pokoleniowo (Wykład 45 min., Praktyka: 45min.)
- Zasady skutecznej komunikacji podczas zmiany.
- Komunikacja interpersonalna i unikanie konfliktów. Pułapki myślenia oraz mechanizmy psychologiczne utrudniające zmianę.
- Style komunikacji i ich wpływ na osiąganie efektów. Komunikowanie przy wdrażaniu zmiany oraz siła argumentacji.
- Rozpoznanie i odpowiedź na style reakcji na zmianę, rozpoznawanie stylów u pracowników. Krzywa przemiany emocjonalnej w sytuacji zmiany
- Radzenie sobie z oporem na zmianą.
5. Wpływ grup pokoleniowych na skuteczność wzajemnego uczenia się (Wykład: 45 min. Praktyka: 2h )
- Przedstawienie różnych metod i narzędzi umożliwiających skuteczną wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami różnych pokoleń.
- Promowanie aktywnego udziału w procesie dzielenia się wiedzą i umiejętnościami.
6. Konflikty spowodowane różnicami pokoleniowymi (Wykład 45 min., Praktyka 2h)
- Różnorodność stylów pracy, zachowań i podejścia do zadań w różnych grupach wiekowych.
- Rozwiązywanie nieporozumień wynikających z różnych wiekowych
7. Role zespołowe. Wpływ grup pokoleniowych na pracę w zespole. (wykład 45 min. Praktyka 45 min.)
- Test ról zespołowych
- Jak rekrutować i dobierać członków zespołu.Etapy budowania zespołu.
- Formowanie
- Burzenie
- Norowanie
- Realizacja ( Działanie)
- Dysfunkcje pracy zespołowej
8. Wspólne cele zespołu (Wykład 45 min. Praktyka 2h )
- Zarządzanie przez cele
- Jak budować odpowiedzialny zespół
9. Zaufanie a siła zespołu wielopokoleniowego (wykład 45 min, Praktyka 2h)
- Siła zaufania wg Coveya
10. Rozwój organizacji poprzez różnice między pokoleniami (wykład: 45 min., Praktyka: 2h)
- Różne style pracy, podejście do zadań i komunikację.
- Wypracowanie strategii radzenia sobie z potencjalnymi nieporozumieniami wynikającymi z tych różnic.
11. Budowanie kultury organizacyjnej dzięki różnicom pokoleniowym pracowników (Wykład 45 min., Praktyka: 2h)
- Wykorzystanie zmian pokoleniowych do zwiększenia siły zespołu, wzrostu motywacji i zwiększenia efektywności pracy w przedsiębiorstwie.
12. Walidacja (Praktyka 1h i 15 min)
Szkolenie będzie prowadzone metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom/-czkom na ćwiczenie umiejętności, np. rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu, współdzielenie ekranu, dyskusja, analiza case-study, ćwiczenia.
Szkolenie będzie realizowane zdalnie w czasie rzeczywistym. Szkolenie realizowane jest w godzinach lekcyjnych. Przerwy wliczają się w czas szkolenia. Czas poświęcony na walidację wlicza się do czasu szkolenia.
Uczestnik może przed rozpoczęciem usługi uzupełnić i uporządkować dotychczasową wiedzę, celem lepszego przyswojenia programu szkoleń poprzez lekturę bezpłatnej, ogólnodostępnej publikacji: "Zarządzanie wiekiem w przedsiębiorstwie" autorstwa Jacka Liwińskiego i Urszuli Sztanderskiej; udostępnionej na stronie Enterprise Europe Network Polska.
Walidacja poprzez Test wiedzy, weryfikacja ćwiczeń wykonanych przez uczestników podczas szkolenia, analiza wniosków trenera i uczestników z prowadzonych dyskusji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 28 Rozpoczęcie szkolenia. Wykład. Prezentacja multimedialna. | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 28 Czym jest różnica pokoleniowa i jakie jest jej znaczenie dla właściwego funkcj. i rozwoju przedsięb. Wykład 45 min., Praktyka:rozm, na żywo, chat, ud.ekr, współ.ekr., dysk., case-study, ćw. | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 28 przerwa | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 28 Czym jest różnica pokoleniowa i jakie jest jej znaczenie dla właściwego funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa Praktyka: rozm, na żywo, chat, ud.ekr, współ.ekr., dysk., case-study, ćw. | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 28 Zarządzanie zespołem różnorodnym wiekowo. Wykład | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 28 Zarządzanie zespołem różnorodnym wiekowo. Praktyka: rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu, współdzielenie ekranu, dyskusja, analiza case-study, ćw. | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 28 przerwa | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 28 Komunikacja i współpraca w zespole różnorodnym pokoleniowo. Wykład 45 min. | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 28 Komunikacja i współpraca w zespole różnorodnym pokoleniowo. Praktyka: rozmowa na żywo, chat, udost. ekranu, współdziel. ekranu, dyskusja, analiza case-study, ćw | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 28 Wpływ grup pokoleniowych na skuteczność wzajemnego uczenia się. Wykład 45 min., Praktyka: rozmowa na żywo, chat, udost. ekranu, współdziel. ekranu, dyskusja, analiza case-study, ćw | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 28 przerwa | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 28 Wpływ grup pokoleniowych na skuteczność wzajemnego uczenia się. Praktyka: rozmowa na żywo, chat, udost. ekranu, współdziel. ekranu, dyskusja, analiza case-study, ćw | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 28 Konflikty spowodowane różnicami pokoleniowymi Wykład 45 min. Praktyka: rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu, współdzielenie ekranu, dyskusja,analiza case-study, ćw- | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 28 przerwa | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 28 Konflikty spowodowane różnicami pokoleniowymi Praktyka: rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu, współdzielenie ekranu, dyskusja, analiza case-study, ćw. | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 28 Role zespołowe. Wpływ grup pokoleniowych na pracę w zespole. Wykład 45 min. Praktyka: Dyskusja, case-study, ćw. | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 28 Wspólne cele zespołu. Wykład 45 min. Praktyka: rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu, współdzielenie ekranu, dyskusja, analiza case-study, ćw. | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 28 przerwa | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 28 Wspólne cele zespołu. Praktyka: rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu, współdzielenie ekranu, dyskusja, analiza case-study, ćw. | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 28 Zaufanie a siła zespołu wielopokoleniowego. Wykład | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 28 Zaufanie a siła zespołu wielopokoleniowego. Praktyka: rozmowa na żywo, chat, dyskusja, analiza case-study, ćw. | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 28 przerwa | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 28 Rozwój organizacji poprzez różnice między pokoleniami. Wykład | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 28 Rozwój organizacji poprzez różnice między pokoleniami. Praktyka: ćwiczenia indywidualne, chat | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 28 Budowanie kultury organizacyjnej dzięki różnicom pokoleniowym pracowników Wykład 45 min | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 28 Budowanie kultury organizacyjnej dzięki różnicom pokoleniowym pracowników Praktyka: rozmowa na żywo, chat, analiza case-study. | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 28 przerwa | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 28 Walidacja. Test wiedzy, weryfikacja ćwiczeń wykonanych przez uczestników podczas szkolenia, analiza wniosków trenera i uczestników z prowadzonych dyskusji. | Prowadzący Alicja Nowak | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 736,84 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 736,84 PLN
- Koszt osobogodziny brutto148,03 PLN
- Koszt osobogodziny netto148,03 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Alicja Nowak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w formie skryptu zostaną przekazane w formie elektronicznej lub przesłane mailem w pierwszym dniu szkolenia. Zostanie również udostępniona prezentacja po szkoleniu.
Warunki uczestnictwa
W celu osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się, od uczestników wymagana będzie frekwencja na zajęciach: 80% oraz osiągnięcie min. 60% prawidłowych odpowiedzi w teście teoretycznym i praktycznym.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
a) szkolenie będzie realizowane za pośrednictwem platformy ClickMeeting.
b) Wymagania techniczne, które muszą zostać spełnione:
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych. Bardziej zaawansowana lub profesjonalna kamera może wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania. Aby móc korzystać z usługi na urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store. Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu podczas konferencji, konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Twoje urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik, by odtwarzać dźwięk i obraz wideo: 512 kbps + 1 Mbps
d) Uczestnik nie musi zakładać konta na Click Meeting, ani ściągać oprogramowania na komputer
e) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w szkoleniu - do czasu zakończenia szkolenia w danym dniu.