Szkolenie Inteligencja emocjonalna w działaniu na rzecz zrównoważonego rozwoju
Szkolenie Inteligencja emocjonalna w działaniu na rzecz zrównoważonego rozwoju
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie "Inteligencja emocjonalna w działaniu na rzecz zrównoważonego rozwoju" skierowane jest do:
- menedżerowie, liderzy zespołów, właściciele firm sektora MMŚP
- pracownicy działów HR, CSR, ESG,
- specjaliści odpowiedzialni za wdrażanie strategii zrównoważonego rozwoju,
- osoby pracujące w firmach lub organizacjach, które promują wartości proekologiczne i chcą łączyć działania na rzecz środowiska z budowaniem dobrostanu emocjonalnego,
- wszyscy zainteresowani rozwijaniem kompetencji przyszłości: inteligencji emocjonalnej, empatii, samoświadomości, odporności psychicznej – w kontekście celów klimatycznych i społecznych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji06-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Inteligencja emocjonalna w działaniu na rzecz zrównoważonego rozwoju" przygotowuje uczestnika do rozwinięcia świadomości ekologicznej oraz kompetencji emocjonalnych, które pozwolą podejmować odpowiedzialne działania na rzecz środowiska, budować empatyczne relacje, skutecznie zarządzać emocjami i wzmacniać własny dobrostan w życiu zawodowym i osobistym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się stosuje zasady dot. zielonych kompetencji | Kryteria weryfikacji wymienia działania proekologiczne w życiu codziennym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia sposoby promowania zielonej wiedzy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się pozyskuje wiedzę na temat inteligencji emocjonalnej | Kryteria weryfikacji charakteryzuje pojęcie inteligencji emocjonalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wyjaśnia cztery obszary inteligencji emocjonalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia, jak świadomość ekologiczna wpływa na emocje | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wykorzystuje inteligencję emocjonalną w trudnych sytuacjach | Kryteria weryfikacji wymienia techniki zarządzania emocjami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia metody słuchania innych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia metody rozwiązywania konfliktów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się dostosowuje dobrostan emocjonalny do swojego stanu psychicznego | Kryteria weryfikacji charakteryzuje pojęcie dobrostanu emocjonalnego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia źródła dobrostanu emocjonalnego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia korzyści płynące z dbania o swoje emocje | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia jakie działania mogą pozytywnie wpłynąć na samopoczucie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia czym jest akceptacja i jak wpływa na emocje człowieka | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia, jakie czynniki (fizyczne, emocjonalne, społeczne) kształtują nastrój | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zna techniki poprawy nastroju | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia praktyki samoopieki i proekologicznych w codziennym życiu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się stosuje zasady społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) | Kryteria weryfikacji charakteryzuje pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje, czym są wartości ekologiczne i społeczne oraz dlaczego są ważne w biznesie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wskazuje obszary, w których można wdrażać CSR | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia przykłady dobrych praktyk do własnego środowiska pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się stosuje zasady zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji wymienia potrzeby i oczekiwania interesariuszy w kontekście zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji identyfikuje kluczowych interesariuszy w swoim otoczeniu biznesowym | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji tworzy mapę interesariuszy z uwzględnieniem ich oczekiwań i wpływu na organizację | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji proponuje rozwiązania godzące wartości ekonomiczne, ekologiczne i społeczne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia przykłady empatycznego słuchania i komunikacji w procesie podejmowania decyzji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Inteligencja emocjonalna w działaniu na rzecz zrównoważonego rozwoju" przygotowuje uczestnika do rozwinięcia świadomości ekologicznej oraz kompetencji emocjonalnych, które pozwolą podejmować odpowiedzialne działania na rzecz środowiska, budować empatyczne relacje, skutecznie zarządzać emocjami i wzmacniać własny dobrostan w życiu zawodowym i osobistym.
Szkolenie "Inteligencja emocjonalna w działaniu na rzecz zrównoważonego rozwoju" skierowane jest do:
- menedżerowie, liderzy zespołów, właściciele firm sektora MMŚP
- pracownicy działów HR, CSR, ESG,
- specjaliści odpowiedzialni za wdrażanie strategii zrównoważonego rozwoju,
- osoby pracujące w firmach lub organizacjach, które promują wartości proekologiczne i chcą łączyć działania na rzecz środowiska z budowaniem dobrostanu emocjonalnego,
- wszyscy zainteresowani rozwijaniem kompetencji przyszłości: inteligencji emocjonalnej, empatii, samoświadomości, odporności psychicznej – w kontekście celów klimatycznych i społecznych.
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej i części praktycznej.
Szkolenie zaplanowane jest w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Podczas szkolenia stosowane będą metody aktywizacyjne uczestników: czat z uczestnikiem, dyskusje panelowe, studium przypadku, burza mózgów, breakout rooms.
Ramowy program usługi:
Dzień 1 - 09.06.2025 - Małgorzata Bukowska-Selwon
Kształtowanie postaw ekologicznych w życiu zawodowym i osobistym WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Świadomość i szacunek dla środowiska
- Promowanie zielonej wiedzy
- Działania proekologiczne w codzienności i w pracy
- Recykling i segregacja odpadów jako podstawa postawy proekologicznej
- Zielone kompetencje w praktyce – jak nasze wybory wpływają na klimat
Wprowadzenie do Inteligencji Emocjonalnej WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Czym jest i dlaczego jest ważna?
- Jak budowanie świadomości ekologicznej wpływa na emocje?
- Rozpoznawanie emocji: własnych i cudzych
Empatia w działaniu – wobec ludzi i środowiska WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Budowanie relacji dzięki empatii
- Empatia dla środowiska: recykling, segregacja, codzienne nawyki
Zarządzanie emocjami WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Techniki radzenia sobie z trudnymi emocjami
Komunikacja emocjonalna WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Jak wyrażać siebie i słuchać innych
Rozwiązywanie konfliktów WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Wykorzystanie inteligencji emocjonalnej w trudnych sytuacjach
Dzień 2 - 10.06.2025 Małgorzata Dudek
Czym jest dobrostan emocjonalny? WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Definicja i znaczenie
Odkrywanie źródeł dobrostanu WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Co nas uszczęśliwia?
Rola akceptacji w budowaniu dobrostanu WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Czym jest akceptacja?
- Akceptacja emocji a dobrostan
- Akceptacja innych i otoczenia
Zarządzanie nastrojem – codzienne techniki na szczęście WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Czym jest nastrój i jak wpływa na nasze życie?
- Czynniki kształtujące nastrój
- Codzienne techniki poprawy nastroju
Kreatywność jako droga do lepszego nastroju WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Wyrażanie siebie w zgodzie z naturą i środowiskiem
Samoopieka – dbanie o emocje na co dzień WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Jak praktyki proekologiczne wspierają dobrostan
Zrównoważony rozwój jako wartość - dlaczego wywołuje emocje? WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Konflikt wartości: zysk vs. środowisko/społeczeństwo
- Emocje interesariuszy wobec decyzji biznesowych (np. niepokój, nadzieja, frustracja)
- Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Rozpoznawanie i integrowanie wartości ekologicznych i społecznych w procesach decyzyjnych WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Czym są wartości ekologiczne i społeczne, oraz jak je uwzględniać w praktyce biznesowej (przykłady, standardy, dobre praktyki)
Analiza potrzeb i oczekiwań interesariuszy w kontekście zrównoważonego rozwoju WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Mapowanie interesariuszy, identyfikacja ich oczekiwań, zarządzanie relacjami i emocjami różnych grup
Podejmowanie odpowiedzialnych decyzji biznesowych w sytuacjach konfliktu wartości WYKŁAD ONLINE, VIDEOROZMOWA, WSPÓŁDZIELENIE EKRANU
- Metody godzenia interesów ekonomicznych, ekologicznych i społecznych; rozwijanie umiejętności negocjacji, empatii i komunikacji w trudnych sytuacjach
Walidacja
Usługa walidacji zostanie przeprowadzona w dniu 10.06.2025, w godzinach 15.30-15.45. Będzie polegała na przeprowadzeniu testu teoretycznego jednokrotnego wyboru (abc) z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych. Test został opracowany we współpracy trenera prowadzącego z walidatorem, bazując na zamierzonych efektach usługi. Testy zostaną rozesłane w formie linku do uczestników przez trenera prowadzącego usługę przed szkoleniem. Wyniki testu będą oceniane przez walidatora zgodnie z kluczem odpowiedzi przygotowanym przez trenera prowadzącego usługę dnia następnego po zakończonej usłudze rozwojowej.
Zostanie zachowania rozdzielność pomiędzy szkoleniem a walidacją usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Kształtowanie postaw ekologicznych w życiu zawodowym i osobistym | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Wprowadzenie do Inteligencji Emocjonalnej | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Empatia w działaniu – wobec ludzi i środowiska cz. 1 | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Empatia w działaniu – wobec ludzi i środowiska cz. 2 | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Zarządzanie emocjami | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Komunikacja emocjonalna. Rozwiązywanie konfliktów | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Czym jest dobrostan emocjonalny? Odkrywanie źródeł dobrostanu. Rola akceptacji w budowaniu dobrostanu. | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Zarządzanie nastrojem – codzienne techniki na szczęście. Kreatywność jako droga do lepszego nastroju. Samoopieka – dbanie o emocje na co dzień. | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Zrównoważony rozwój jako wartość - dlaczego wywołuje emocje? Rozpoznawanie i integrowanie wartości ekologicznych i społecznych w procesach decyzyjnych | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Analiza potrzeb i oczekiwań interesariuszy w kontekście zrównoważonego rozwoju. Podejmowanie odpowiedzialnych decyzji biznesowych w sytuacjach konfliktu wartości. | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Test wiedzy - walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto162,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto162,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Bukowska-Selwon
1. Realizacji szkoleń z zakresu budowania różnorodnych relacji biznesowych opartych na biznesie B2B oraz biznesie opartym na wewnętrznej strukturze organizacji i przedsiębiorczości oraz w obszarach transformacji cyfrowej organizacji i wynikającego z tego procesu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
2. Specjalizacja w budowaniu wewnętrznych motywatorów sprzedawcy jako źródło potencjału niezbędne w procesie sprzedaży.
3. Dokonywaniu audytu szkoleniowego, które są bazą do procesu ciągłego rozwoju.
4. Szkoleniach z zakresu komunikacji wewnętrznej jako niezbędnego elementu dla rozwoju organizacji.
5. Szkolenia z zakresu obsługi klienta w punktach handlowych.
6. Szkolenia z zakresu zarządzania zespołami rozproszonymi, zarządzania produktem, usługą.
7. Realizacji szkoleń z zakresu inteligencji emocjonalnej, zarządzania emocjami, kontrolowaniu swoich emocji.
Posiada doświadczenie w szkoleniach o podobnej tematyce - zrealizowanych ponad 120h szkoleniowych w ciągu ostatnich 5 lat.
Małgorzata Dudek
Umiejętności w zarządzaniu – motywacja, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, kreatywność w zarządzaniu, rekrutacja pracowników, zarządzanie rozwojem pracowników oraz procesami w firmie, ocena okresowa, delegowanie zadań, informacja zwrotna, tworzenie modeli biznesowych, autorytet w zarządzaniu, procesy doskonalenia jakości, inne z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie. Umiejętności interpersonalne – komunikacja, motywacja, współpraca w zespole, rozwiązywanie problemów. Umiejętności rozwoju organizacji – tworzenie misji, wizji i strategii rozwoju organizacji, określenie planów rozwojowych, tworzenie systemów komunikacji wewnątrz organizacji oraz systemów motywacyjnych, tworzenie ścieżek zaszeregowań oraz matryc kompetencji z wykorzystaniem narzędzi transformacji cyfrowej i gospodarki cyfrowej.
Posiada 120 h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w ciągu ostatnich 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- scenariusz szkolenia,
- materiały szkoleniowe (notes, długopis)
- skrypt podsumowujący wiedzę zdobytą na szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa szkoleniowa i walidacji zostanie przeprowadzona w formie zdalnej na platformie ZOOM. Jest to platforma webinarowa do przeprowadzania szkoleń online, kursów online, spotkań biznesowych i wideokonferencji.
Na 3 dni przed szkoleniem zostanie wysłany link do szkolenia uczestnikowi i operatorowi, który umożliwi dostęp do zdalnej usługi szkoleniowej. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika na 3 dni przed planowanym szkoleniem. Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg harmonogramu szkolenia.
Uczestnik musi dysponować:
- dostępem do internetu: minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego):
Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk + obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) - 2 Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) -2-5 Mbps, współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) - 1-4 Mbps,
- uaktualnioną wersją przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera;
- minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym, Pamięć RAM 4GB lub więcej, System operacyjny Windows 10, Mac OS najnowsza wersja, Linux, Chrome OS;
- wbudowana lub zewnętrzna kamerka internetowa (obowiązkowe),
- wbudowane lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki (obowiązkowe),
- wbudowany lub zewnętrzny mikrofon (obowiązkowe),
- wbudowana lub zewnętrzna klawiatura (obowiązkowe),
- mysz lub wbudowany touchpad (obowiązkowe).
Podstawą do rozliczenia usługi jest przedstawienie wygenerowanego z systemu raportu walidacji, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.