Olejki eteryczne – technologia, praktyczne zastosowanie i aromaterapia
Olejki eteryczne – technologia, praktyczne zastosowanie i aromaterapia
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia skierowane są do przedstawicieli wielu branż m.in
- terapeutów, specjalistów rehabilitacji i naturopatów oraz zielarzy i aptekarzy.
- masażystów, perfumiarzy, saunamistrzów.
- właścicieli i pracowników SPA, hoteli oraz sanatoriów.
- producentów i sprzedawców olejków eterycznych.
- właścicieli firm kosmetycznych i mydlarni.
- rolników chcących uprawiać rośliny olejkowe.
- plantatorów lawendy.
- właścicieli agroturystyk i instruktorów prowadzących warsztaty i chcących poszerzyć swoją ofertę.
- pasjonatów chcących zdobyć wiedzę o olejkach eterycznych.
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników60
- Data zakończenia rekrutacji12-10-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi200
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia podyplomowe na kierunku Olejki eteryczne - Technologia, Praktyczne Zastosowanie i Aromaterapia potwierdzają przygotowanie uczestnika do uzyskania praktycznych umiejętności pozyskiwania olejków i hydrolatów.Potwierdzają przygotowanie do samodzielnej produkcji olejków eterycznych i hydrolatów na skalę laboratoryjną, rzemieślniczą i przemysłową.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Planuje działanie i rozwój biznesu związanego z olejkami. | Kryteria weryfikacji Definiuje w sposób metodyczny wiedzę merytoryczną związaną z olejkami i hydrolatami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Obsługuje urządzenia do produkcji olejków eterycznych. | Kryteria weryfikacji Nadzoruje pozyskiwanie olejków eterycznych i hydrolatów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Studia realizowane są w formie Hybrydowej:
stacjonarnie - 40%
online - 60%
Czas trwania - 2 semestry.
Ilość punktów ECTS - 30
Dokument potwierdzający - świadectwo studiów podyplomowych.
W programie kształcenia:
- geobotanika roślin olejkodajnych, dziko rosnących i uprawnych.
- fitochemia olejków eterycznych.
- praktyczne zastosowanie olejków i hydrolatów w farmacji i kosmetyce.
- aromaterapia.
- komponowanie zapachów.
- trening olfaktoryczny.
- zastosowanie olejków i hydrolatów w ceremoniach saunowych i masażu.
Studia kończą się egzaminem dyplomowym przeprowadzonym w siedzibie Uczelni w Łodzi.
Liczba godzin kontraktowych usługi jw. 200. W ilość godzin nie wlicza się przerw.
Studia podyplomowe realizowane są w formie hybrydowej - stacjonarnie oraz online na Platformie Zdalnego Nauczania (Polski Uniwersytet Wirtualny). Zajęcia prowadzone są w formie asynchronicznej, niewymagającej jednoczesnej obecności wszystkich studentów - forum dyskusyjne, wewnętrzna poczta elektroniczna, obszary prac grupowych, przesyłanie folderów oraz forma synchroniczna w ustalonych z uczestnikami godzinach - webinar, czat.
Formy zajęć to wykłady, ćwiczenia, warsztaty.
Walidacja polega na nadzorze oraz weryfikacji uczenia się w zakresie wiedzy, umiejętności i kompetencji poprzez przystąpienie do egzaminu dyplomowego ocenianego przez 3 - osobową Komisją. Ponadto weryfikowane są szczegółowe efekty uczenia się wskazane w opisie.
Osoba powołana do przeprowadzenia walidacji nie będzie związana z procesem kształcenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto24,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto24,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Piasecki
Monika Piasecka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dostępne na Platformie Zdalnego Nauczania oraz przekazywane podczas zajęć w różnorodnej postaci w zależności od przedmiotu oraz dydaktyka. Mogą być to między innymi pliki różnego rodzaju dokumentów, opracowań, materiałów w dowolnym formacie, linki do materiałów internetowych, dydaktycznych, opracowania własne w postaci plików udostępnionych na stronie. Podobnie na zajęciach stacjonarnych moga być dodatkowo materiały papierowe drukowane itp.
Możliwe jest również wskazanie opracowań będących w zbiorach biblioteki AHE tzw. e-zbiory - zasoby elektroniczne , z oferty bazy ebooków polskich jak i zagranicznych, z literatura naukowa z całego świata oraz zbiory papierowe będące w zbiorach stacjonarnej biblioteki AHE.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Do uczestniczenia w zajęciach online:
- Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dostęp do sprzętu komputerowego, podłączenie do Internetu, dostępem do kamery i mikrofonu.
- Połączenie jest również możliwe z telefonu po wcześniejszym zainstalowaniu aplikacji clickmeeting.
- Link umożliwiający uczestnictwo w zajęciach będzie udostępniany przed zajęciami wraz ze wskazaniem czasu trwania zajęć.
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
System operacyjny taki jak Windows8 (zalecany Windows11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Wymagane jest korzystanie z Google Chrome,Mozilla Firefox, Safari,Edge (Chromium), Yandexlub Opera.
Stacjonarne zajęcia - uczelnia posiada sale dydaktyczne wyposażone w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, pomieszczenia uczelni są komfortowe. Uczelnia posiada windy i jest dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami. Pomieszczenia spełniają wszystkie wymogi studiów podyplomowych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi