Szkolenie z Sztucznej Inteligencji i Grafiki Komputerowej - Z ekologią na ekranie.Tworzenie Cyfrowych Prezentacji i Materiałów Multimedialnych z Canva z zewnętrznym egzaminem kwalifikacyjnym.
Szkolenie z Sztucznej Inteligencji i Grafiki Komputerowej - Z ekologią na ekranie.Tworzenie Cyfrowych Prezentacji i Materiałów Multimedialnych z Canva z zewnętrznym egzaminem kwalifikacyjnym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób zainteresowanych nowoczesnymi technologiami, które chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie tworzenia wizualnych materiałów cyfrowych przy użyciu sztucznej inteligencji i Canva. Szkolenie kończy się egzaminem kwalifikacyjnym, uczestnik otrzymuje certyfikat kwalifikacyjny Fundacji VCC.
Skierowane do osób dorosłych, mieszkańców województwa śląskiego zainteresowanych zmianą kwalifikacji, kompetencji, w tym przekwalifikowaniem się, które:
1.Z własnej inicjatywy chcą się szkolić, nabywać nowe kompetencje lub kwalifikacje, 2.Mieszkają lub pracują lub uczą się na terenie województwa śląskiego 3.Wsparcie obejmuje osoby dorosłe, chcące nabyć nowych umiejętności lub podnieść swoje kompetencje/kwalifikacje poprzez dofinansowanie kosztów usług rozwojowych, również osoby w niekorzystnej sytuacji w szczególności: osoby w kryzysie bezdomności, lub dotknięte wykluczeniem z dostępu do mieszkań, osoby należące do mniejszości, w tym społeczności marginalizowanych, z ni
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji11-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia nabędzie umiejętności korzystania z popularnych narzędzi do tworzenia grafik edukacyjnych, obejmujących Canva, narzędzia AI oraz programy do tworzenia filmów i prezentacji. Uczestnik zostanie wyposażony w praktyczne umiejętności tworzenia materiałów multimedialnych – grafik, prezentacji i filmów – z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi cyfrowych, umożliwiających dalsze prowadzenie działań edukacyjnychi animacyjnych na rzecz świadomości ekologicznej.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje podstawy sztucznej inteligencji, rozumie rolę i możliwości sztucznej inteligencji w procesie tworzenia materiałów multimedialnych.i wykorzystania narzędzi AI do automatyzacji i usprawniania pracy twórczej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje materiał o podstawowych informacjach dotyczących sztucznej inteligencji | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje narzędzia do edycji i publikacji treści | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykonuje samodzielnie praktyczne ćwiczenie publikacji napisanego przez siebie tekstu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik obsługuje narzędzia graficzne i multimedialne;projektuje atrakcyjne prezentacje i materiały wizualnych za pomocą Canvaoraz tworzy grafiki, infografik, wizualizacji danych i innych elementów multimedialnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje grafikę przy użyciu poznanych narzędzi na wybrany temat | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy tworzy i edytuje cyfrowe prezentacjeKonstrukcja profesjonalnych prezentacji multimedialnych. Wykorzystanie szablonów, animacji i efektów wizualnych dostępnych w Canva | Kryteria weryfikacji Uczestnik konstruuje profesjonalną prezentację multimedialną z .wykorzystaniem szablonów, animacji i efektów wizualnych dostępnych w Canva | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik nabywa podstawowej wiedzy z zakresu analityki internetowej | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia narzędzia do monitorowania skuteczności publikowanych treści | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik zastosuje grafikę komputerowej | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje podstawową grafikę na wybrany temat | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik nabywa umiejętności podstawowej obróbki obrazów i tworzenia prostych grafik, by wzbogacić treści wizualnie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy informację internetową z prostą grafiką | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Uczestnik integruje sztuczną inteligencję z narzędziami graficznymi do automatyzacji procesów twórczych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykorzystuje AI do generowania treści, obrazów i elementów graficznych | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik nabywa umiejętności kreatywnego i efektywnego prezentowania informacji poprzez dobór odpowiednich elementów graficznych i tekstowych do przekazu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje wizualnie atrakcyjnych i czytelnych materiałów. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik zostaje przygotowany do korzystania z chatu GPT i innych narzędzi cyfrowych do wzbogacania treści przekazu | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy tekst przy użyciu chatu GPT | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje narzędzia do korekty i edycji | Kryteria weryfikacji Uczestnik dokonuje korekty wskazanego tekstu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik nabywa praktycznych umiejętności tworzenia materiałów multimedialnych | Kryteria weryfikacji Uczestnik pracuje na własnym projekcie i rozróżnia jak optymalizować.materiały pod kątem różnych platform i celów komunikacyjnych. | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się uczestnik szkolenia zdobędzie kompetencje w zakresie kreatywnego wykorzystania narzędzi AI i grafiki komputerowej do tworzenia nowoczesnych, efektownych prezentacji i materiałów multimedialnych w Canva, co zwiększy jego możliwości w obszarze komunikacji wizualnej i cyfrowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje model grafiki | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja VCC 20-538 Lublin, ul. Matki Teresy z Kalkuty 18/16, NIP 7123281299
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja VCC 20-538 Lublin, ul. Matki Teresy z Kalkuty 18/16, NIP 7123281299
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Szkolenie trwa 20 godzin zegarowych. Usługa przewiduje zajęcia praktyczne i teoretyczne, w tym 6 godzin teorii, 11 godzin i 15 minut praktyki, 45 minut przerwy oraz 2 godziny egzaminu. Przerwy i egzamin są wliczone w czas szkolenia.
Uczestnicy szkolenia mają zapewniony dostęp do niezbędnego sprzętu i programów do ćwiczeń praktycznych.
Sztuczna inteligencja (AI) to dziedzina informatyki zajmująca się tworzeniem systemów i programów, które potrafią wykonywać zadania wymagające inteligencji człowieka. Do takich zadań należą rozumienie języka naturalnego, rozpoznawanie obrazów, uczenie maszynowe, podejmowanie decyzji czy rozwiązywanie problemów. AI dąży do odwzorowania lub symulacji ludzkich zdolności poznawczych, często z wykorzystaniem algorytmów i dużych zbiorów danych.
Rodzaje AI:
- AI wąska (Narrow AI): Skoncentrowana na wykonywaniu konkretnych zadań, np. rozpoznawanie mowy, rekomendacje zakupowe, tłumaczenia językowe. Jest to najbardziej powszechna forma AI obecnie, np. Siri, Google Assistant.
- AI ogólna (General AI): Posiada zdolność rozwiązywania szerokiego zakresu zadań, podobnie jak człowiek. Taka AI potrafiłaby uczyć się i adaptować do nowych sytuacji, ale jest jeszcze na etapie teoretycznym i badawczym.
- AI superinteligentna: Hipotetyczna forma AI przewyższająca ludzką w niemal wszystkich aspektach inteligencji. Na obecnym etapie jest to koncepcja przyszłościowa i spekulatywna.
Podczas szkolenia można nabyć szerokiego zakresu kompetencji, które pozwolą samodzielnie tworzyć atrakcyjne grafiki edukacyjne, korzystając z Canva, narzędzi AI oraz programów do tworzenia prezentacji i filmów, co pozwoli na wzbogacenie materiałów dydaktycznych i zwiększenie zaangażowania odbiorców.
Szkolenie dotyczącego wykorzystania sztucznej inteligencji w tworzeniu przekazów medialnych i platformach internetowych to nowoczesne i istotne wydarzenie, które pozwala uczestnikom zgłębić najnowsze technologie i narzędzia wspomagające pracę w mediach cyfrowych. Poniżej przedstawiam przykładowy program takiego szkolenia.
Cele szkolenia:
- Zrozumienie podstaw sztucznej inteligencji i jej zastosowań w mediach
- Nabycie umiejętności korzystania z narzędzi AI do tworzenia treści
- Poznanie strategii optymalizacji przekazów medialnych z użyciem AI
- Rozpoznanie wyzwań i etycznych aspektów korzystania z AI w komunikacji
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do sztucznej inteligencji w mediach
- Definicja i rodzaje AI
- Historia i rozwój AI w branży medialnej
- Przykłady zastosowań na świecie i w Polsce
- Narzędzia AI do tworzenia treści
- Generatory tekstu (np. ChatGPT, GPT-4)
- Narzędzia do tworzenia grafik i wideo (np. DALL·E, Midjourney, Synthesia)
- Automatyzacja publikacji i zarządzania treściami
- Tworzenie przekazów medialnych z użyciem AI
- Pisanie artykułów, postów i materiałów promocyjnych
- Generowanie wideo i materiałów wizualnych
- Personalizacja treści dla różnych grup odbiorców
- Analiza i optymalizacja treści
- Wykorzystanie AI do analizy odbioru i skuteczności przekazu
- A/B testing i rekomendacje treści
- Monitoring i zarządzanie reputacją online
- Etyka i wyzwania związane z AI w mediach
- Dezinformacja i fake news
- Prawa autorskie i własność intelektualna
- Rola człowieka w procesie twórczym
- Praktyczne warsztaty
- Tworzenie własnych materiałów z pomocą AI
- Analiza przypadków i dyskusja
- Podsumowanie i perspektywy rozwoju
- Trendy na przyszłość
- Jak przygotować się na zmiany w branży medialnej
Forma szkolenia: wykłady, warsztaty praktyczne, dyskusje, case studies
Uczestnik oprócz pracy z narzędziami cyfrowymi nabędzie też wiedzy i umiejętności z zakresu:
- Umiejętności redakcyjne i językowe – poprawna gramatyka, ortografia, stylistyka oraz zasady pisania atrakcyjnych i zrozumiałych tekstów.
- Znajomość narzędzi do edycji i publikacji treści – obsługa platform CMS (np. WordPress, Joomla), edytorów tekstu, narzędzi do grafiki czy podstawowych programów do obróbki zdjęć.
- Optymalizacja treści pod kątem SEO – techniki do poprawy widoczności tekstów w wyszukiwarkach, m.in. dobór słów kluczowych, tworzenie meta opisów, optymalizacja nagłówków.
- Podstawowa wiedza z zakresu analityki internetowej – korzystanie z narzędzi takich jak Google Analytics do monitorowania skuteczności publikowanych treści.
- Komunikacja i współpraca zespołowa – umiejętność współpracy z grafikami, marketingowcami, copywriterami i innymi członkami zespołu.
Szkolenie wyposaży uczestnika w wiedzę o poszczególnych pojęciach takich jak:
- Canva – platforma do projektowania graficznego
- Canva to popularna platforma online, która umożliwia tworzenie różnorodnych projektów graficznych bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy z zakresu grafiki czy projektowania. Użytkownicy mogą korzystać z szerokiej biblioteki szablonów, zdjęć, ikon i czcionek, co pozwala na łatwe i szybkie tworzenie materiałów takich jak plakaty, ulotki, posty na media społecznościowe, wizytówki, prezentacje i wiele innych. Canva oferuje zarówno wersję darmową, jak i płatne opcje z dodatkowymi funkcjami, co czyni ją dostępna dla zarówno amatorów, jak i profesjonalistów.
- Narzędzia AI – generowanie treści i grafik (np. DALL·E, ChatGPT)
- Narzędzia sztucznej inteligencji (AI) to zaawansowane programy i modele uczące się, które potrafią automatycznie tworzyć różne formy treści. Przykładami są:
- ChatGPT – model językowy oparty na sztucznej inteligencji, który generuje teksty, odpowiada na pytania, pomaga w pisaniu artykułów, e-maili, a także w tworzeniu treści marketingowych i edukacyjnych.
- DALL·E – model AI zdolny do generowania obrazów na podstawie opisów tekstowych, co pozwala na szybkie tworzenie unikalnych grafik i ilustracji, które mogą być wykorzystywane w projektach graficznych, reklamach czy ilustracjach. Narzędzia AI znacznie przyspieszają proces tworzenia treści, poprawiają jego jakość i pozwalają na eksperymentowanie z nowymi formami wizualnymi i tekstowymi.
- Programy do tworzenia filmów i prezentacji (np. PowerPoint, Canva Video, Adobe Premiere)
- Programy te służą do tworzenia, edytowania i prezentowania materiałów audiowizualnych.
- PowerPoint – najpopularniejszy program do tworzenia prezentacji multimedialnych, umożliwiający dodawanie tekstu, obrazów, animacji i efektów dźwiękowych, co pozwala na skuteczne przekazywanie informacji podczas spotkań, wykładów i konferencji.
- Canva Video – narzędzie dostępne w platformie Canva, które pozwala na tworzenie filmów i animacji w prosty sposób, korzystając z szablonów, zdjęć, tekstów i muzyki. Idealne do tworzenia krótkich materiałów promocyjnych, edukacyjnych czy prezentacji wideo.
- Adobe Premiere – zaawansowany program do montażu filmów, używany głównie przez profesjonalistów i twórców wideo. Umożliwia precyzyjne edytowanie materiałów, dodawanie efektów specjalnych, korekcję kolorów, dźwięku i eksport finalnych produkcji w wysokiej jakości.
Razem te narzędzia tworzą kompleksowe rozwiązania do produkcji multimedialnej, wspierając zarówno edukację, marketing, jak i rozrywkę.
Uczestnik pozna przykłady wykorzystania AI w Polsce i na świecie, przykładowo zostaną omówione takie wykorzystania jak:
Przykłady na świecie:
- Netflix:
- Wykorzystuje AI do personalizacji rekomendacji filmów i seriali, analizując preferencje użytkowników, co zwiększa zaangażowanie i czas spędzony na platformie.
- Google News:
- Automatyczne filtrowanie i selekcja najważniejszych i najbardziej dopasowanych artykułów dla użytkownika.
- The Washington Post:
- Używa AI do automatycznego generowania raportów finansowych i sportowych, co przyspiesza publikację i odciąża dziennikarzy.
- OpenAI i ChatGPT:
- Tworzenie treści, odpowiadanie na pytania i wspomaganie redakcji w tworzeniu artykułów.
Przykłady w Polsce:
- Onet i Gazeta.pl:
- Wykorzystują algorytmy rekomendacyjne do personalizacji treści, co poprawia doświadczenie czytelników.
- Polskie media korzystają z AI do moderacji komentarzy i wykrywania treści naruszających regulamin.
- AI w tłumaczeniach i transkrypcjach:
- Firmy medialne korzystają z technologii automatycznego tłumaczenia, aby szybciej udostępniać treści w różnych językach.
- Automatyczne generowanie raportów i streszczeń:
- Na przykład w serwisach finansowych i sportowych, gdzie AI pomaga tworzyć skróty z wydarzeń.
Szkolenie kończy się egzaminem , walidacją, certyfikacją przeprowadzoną przez trenera wskazanego przez zewnętrzną firmę egzaminacyjną - Fundację VCC.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Wprowadzenie do sztucznej inteligencji w mediach - teoria, chat | Prowadzący Ewa Kliś | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Przerwa | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Prawo autorskie i RODO - teoria, chat, prezentacja | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Umiejętności redakcyjne i językowe – poprawna gramatyka, ortografia, stylistyka oraz zasady pisania atrakcyjnych i zrozumiałych tekstów. - teoria, chat | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Umiejętności graficzne – podstawowa obróbka obrazów i tworzenie prostych grafik- ćwiczenia | Prowadzący Ewa Kliś | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa | Prowadzący Ewa Kliś | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Czym jest Chat GPT i jak go wykorzystać do tworzenia treści - ćwiczenia | Prowadzący Ewa Kliś | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Automatyzacja publikacji i zarządzania treściami- ćwiczenia | Prowadzący Ewa Kliś | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Tworzenie przekazów medialnych z użyciem AI - ćwiczenia | Prowadzący Ewa Kliś | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Tworzenie własnych materiałów z pomocą AI Analiza przypadków i dyskusja | Prowadzący Ewa Kliś | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa | Prowadzący Ewa Kliś | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Tworzenie własnych materiałów z pomocą AI Analiza przypadków i dyskusja, warsztaty praktyczne | Prowadzący Ewa Kliś | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Egzamin teoretyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Egzamin praktyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Certyfikacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto250,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto250,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto430,50 PLN
- W tym koszt walidacji netto430,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto492,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto492,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Znamirowska-Soczawa
Dziennikarka, autorka książki motywacyjnej "Teraz mogę wszystko", a także licznych artykułów prasowych na
temat psychologicznych technik rozwoju, sprzedaży i prowadzenia biznesu. Ukończyła studia na
Wydziale Nauk Społecznych na Uniwersytecie Śląskim, studia podyplomowe Trener Psychologii Biznesu na WSB w Nowym Sączu oraz w Studium Psychologii i Psychotroniki w
Łodzi. Ponad 35 lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu na menadżerskich i właścicielskich
stanowiskach. Bogate doświadczenie szkoleniowe - przeprowadziła ponad 500 godzin szkolenia w
ciągu minionych pięciu lat dla osób dorosłych w podobnej tematyce oraz sporządziła 90 analiz
rozwoju przedsiębiorstwa
Jolanta Reisch- Klose
dla osób dorosłych w minionych 5 latach licząc wstecz od szkolenia. Wykształcenie wyższe podypl. trener psychologii
biznesu, certyfikowany coach i trener organizacji VCC, (biznes/life coach),
certyfikowany konsultant testu odporności psychicznej MTQ48 (Mental Toughness Questionnaire,
by AQR International, UK). Współpracuje (jako trener i ko-trener) z firmami doradczymi, trenerskimi i
coachingowymi na
Śląsku. Autorka wielu projektów rozwojowych. Od ośmiu lat prowadzi zainicjowane przez siebie w
Bielsku-Białej Bielskie Śniadania Biznesowe, podczas których wspiera lokalnych przedsiębiorców
w rozwoju ich biznesów na takich płaszczyznach jak: networking, szkolenia rozwojowe,
doradztwo/coaching biznesowy. Prowadzi coaching oraz indywidualne konsultacje dla kadry
zarządzającej różnego szczebla. Specjalistka w dziedzinie komunikacji oraz budowania
długofalowych relacji opartych na zaufaniu. Dziennikarka, redaktorka, tłumaczka z języka
angielskiego (w tym języka biznesowego), mentorka. Łączy umiejętności tai chi/qui gong oraz jogi
śmiechu (śmiechoterapii) w tworzeniu autorskiej metody zarządzania stresem i relaksacji.
Zwolenniczka strategii "błękitnego oceanu" oraz pracy na relacjach i wartościach. Inicjatorka wielu
działań (szkoleń, konferencji, kursów) w zakresie równouprawnienia kobiet, głównie w przestrzeni
zawodowej i biznesowej oraz powrotu na rynek pracy kobiet wykluczonych.
Ewa Kliś
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i informatyki, absolwentka studiów wyższych oraz podyplomowych z zakresu edukacji, informatyki i technologii informacyjnej. Ukończyła kurs „Belfer Online”, przygotowujący nauczycieli do kształcenia kompetencji
kluczowych z wykorzystaniem platform e-learningowych i cyfrowych narzędzi edukacyjnych.
Uczestniczka licznych szkoleń i warsztatów z zakresu nowoczesnych technologii, w tym sztucznej inteligencji w edukacji, druku 3D, robotyki, grafiki komputerowej oraz tworzenia publikacji multimedialnych. Brała udział w konferencji „Edukacja – Nowe Horyzonty, Nowe Wyzwania. Technologie, STEAM i Sztuczna Inteligencja” (NeuronN Foundation, 2024) oraz programie „Innowacyjna Szkoła Google”.
Prowadziła profil portalu ślubnego, zdobywając doświadczenie w wykorzystaniu mediów społecznościowych w praktyce, które rozwijała również podczas szkolenia „Jak zaistnieć
i zarabiać na Facebooku”.
Z pasją łączy wiedzę pedagogiczną z innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi, wspierając dorosłych w rozwijaniu kompetencji cyfrowych, w tym w zakresie sztucznej inteligencji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna w formacie PDF , zeszyt ćwiczeń , dostęp d o programów i sprzętu komputerowego niezbędnego do zajęć praktycznych
Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz certyfikat potwierdzający udział i ukończenie szkolenia.
Uczestnik szkolenia zostanie poddany egzaminowi i certyfikacji przez zewnętrznego trenera wyznaczonego przez Fundację VCC w Lublinie oraz otrzyma certyfikat tej fundacji z określeniem zdobytej kwalifikacji.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być obecny na co najmniej 80% czasu zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć, np. w formie testu wiedzy, testu kompetencyjnego, zadań praktycznych do wykonania lub innych form zaliczenia zajęć.
Podczas szkolenia przeprowadzony zostanie test teoretyczny oraz warsztaty praktyczne o charakterze walidacyjnym, których czas trwania wliczono w czas trwania usługi.
Szkolenie jest prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących rozumianych jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie nabywanych umiejętności. Metodologia pracy oparta jest o cykl uczenia się ludzi dorosłych, dzięki czemu teoria połączona jest z refleksją, doświadczeniem oraz dyskusją grupy, mającą na celu podsumowanie danego tematu.
Uczestnik musi wziąć udział w procesach egzaminu i certyfikacji przeprowadzonych przez Fundację VCC.
Informacje dodatkowe
Szkolenie trwa 20 godzin zegarowych. Usługa przewiduje zajęcia praktyczne i teoretyczne, w tym 6 godzin teorii, 11 godzin i 15 minut praktyki, 45 minut przerwy oraz 2 godziny egzaminu. Przerwy i egzamin są wliczone w czas szkolenia.
Proces egzaminu oraz certyfikacji są odrębnymi procesami prowadzonymi przez instytucję zewnętrzną - Fundację VCC.
Szkolenie odbywa się w formie mieszanej - stacjonarnej i zdalnej w czasie rzeczywistym.
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Stowarzyszenie Kobieta Szczęśliwa jest Licencjonowaną przez VCC Akademią Egzaminacyjną i Partnerem Egzaminacyjnym.
Usługa szkoleniowa zwolniona z podatku VAT na podstawie §3 ustęp 1. pkt.14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013/ Dz. U. 2020.0.1983.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
PLATFORMA: Usługa będzie prowadzona za pośrednictwem platformy ZOOM - usługa zdalna w czasie rzeczywistym ( w pierwszym dniu szkolenia).
OKRES WAŻNOŚCI LINKU: od 12.06.2025 (godz. 15:00) do 12.06.2025 (godz. 21.30.).
MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PARAMETRÓW ŁĄCZA SIECIOWEGO: Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE, 5G)
NIEZBĘDNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE UCZESTNIKOM DOSTĘP DO PREZENTOWANYCH TREŚCI I MATERIAŁÓW: przeglądarka (Windows) IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Mac) Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Linux) Firefox 27+, Chrome 30+
MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Ekran/Monitor, Głośniki – wbudowane lub podłączane na USB lub bezprzewodowe bluetooth, Klawiatura lub Mikrofon