Akademia Menadżera - Konflikt
Akademia Menadżera - Konflikt
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do kadry zarządzającej, zespołów menedżerskich pracujących razem w danej firmie – zapraszamy do kontaktu: liderów, kierowników, dyrektorów, członków zarządu, HR oraz do osób, które zamierzają podnieść swoje kompetencje w tym zakresie .
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji18-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do świadomego i konstruktywnego podejścia do konfliktu w środowisku zawodowym, ze szczególnym uwzględnieniem różnic kulturowych i międzypokoleniowych. Uczestnicy nauczą się rozpoznawać źródła napięć wynikających z odmiennych wartości, stylów pracy i oczekiwań, a także wykorzystywać te różnice jako szansę na rozwój, współpracę i budowanie zespołów opartych na wzajemnym szacunku oraz zrozumieniu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi wykorzystać różnorodność pokoleniową i kulturową jako wartość w pracy zespołowej. | Kryteria weryfikacji Wymienia korzyści płynące z pracy w zróżnicowanym zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi dostosować sposób komunikacji i współpracy do przedstawicieli innych kultur i pokoleń. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje preferowane style pracy i komunikacji dla różnych pokoleń (np. Baby Boomers, Millennials, Gen Z). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi rozpoznać potencjalne źródła konfliktów w środowisku wielokulturowym i wielopokoleniowym. | Kryteria weryfikacji Wymienia co najmniej trzy różnice kulturowe lub pokoleniowe, które mogą prowadzić do nieporozumień. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych.
Przerwy oraz walidacja wliczana jest wliczana do sumy godzin szkolenia.
Walidacja przeprowadzona będzie w formie testu z wynikiem generowanym automatycznie (bez udziału człowieka, warunek rozdzielności funkcji będzie zachowany)
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom/-czkom na ćwiczenie umiejętności
Zajęcia odbywają się w piątki i soboty od godz. 9.00- 16.00
PROGRAM SZKOLENIA
Program szkolenia: KONFLIKT W ŚRODOWISKU WIELOKULTUROWYM I WIELOPOKOLENIOWYM
Moduł 1: Wprowadzenie do tematu konfliktu
- Co to jest konflikt i jakie są jego źródła w środowisku zawodowym
- Rola komunikacji w rozwiązywaniu konfliktów
- Konflikt jako szansa na rozwój i innowację w organizacji
Moduł 2: Różnice kulturowe i ich wpływ na komunikację
- Definicja kultury i jej wpływ na styl komunikacji i podejmowanie decyzji
- Źródła napięć między kulturami w miejscu pracy
- Stereotypy i ich rola w konfliktach międzykulturowych
- Strategie zarządzania różnicami kulturowymi w zespole międzynarodowym
Moduł 3: Konflikt międzypokoleniowy – wyzwania i możliwości
- Przegląd pokoleń w miejscu pracy: Baby Boomers, Pokolenie X, Millenialsi, Gen Z
- Jak różne pokolenia postrzegają pracę, komunikację i współpracę
- Wyzwania wynikające z różnic pokoleniowych i ich wpływ na zespół
- Strategie motywacyjne i zarządzanie różnicami pokoleniowymi
Moduł 4: Rozwiązywanie konfliktów w zróżnicowanych zespołach
- Podejścia do rozwiązywania konfliktów w kontekście wielokulturowym i międzypokoleniowym
- Wykorzystanie mediacji, negocjacji i technik rozwiązywania sporów
- Praca z emocjami i uprzedzeniami w konflikcie
- Budowanie zaufania i porozumienia w różnorodnym zespole
Moduł 5: Jak wykorzystać różnorodność jako wartość
- Korzyści płynące z pracy w zróżnicowanym zespole (perspektywy, innowacje, kreatywność)
- Wykorzystanie wiedzy i doświadczenia różnych pokoleń i kultur w pracy zespołowej
- Strategie angażowania i motywowania osób z różnych grup wiekowych i kulturowych
- Tworzenie inkluzywnego środowiska pracy, które ceni różnorodność
Moduł 6: Podsumowanie i plan działania
- Refleksja na temat omówionych tematów i wniosków
- Praca domowa: opracowanie indywidualnego planu działania w kontekście rozwiązywania konfliktów w wielokulturowych i międzypokoleniowych zespołach
- Podsumowanie kluczowych narzędzi i strategii do zastosowania w codziennej pracy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto350,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto350,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Alicja Domachowska
• od ponad 20 lat prowadzi warsztaty wdrożeniowe na liniach produkcyjnych i w firmach usługowych
• doskonaliła swoją wiedzę i umiejętności z zakresu Lean Management w zespole Yoshinobu Yamady, światowego konsultanta ds. usprawnień procesów, znanego między innymi z 25-letniej pracy w Toyocie przy nadzorowaniu projektów Kaizen
• jej doświadczenie obejmuje prowadzenie projektów doskonalących systemy produkcji dla firm w przemyśle motoryzacyjnym, spożywczym, elektronicznym, stoczniowym, spawalniczym, poligraficznym i opakowań a także w branżach związanych z usługami transportowymi
i logistycznymi
• prowadziła kilkaset szkoleń i warsztatów; tworzyła wizje rozwoju przedsiębiorstw, strategie długofalowe LM, w tym również nowe działy przedsiębiorstw
• pracowała w środowisku międzynarodowym w Polsce i w Europie Zachodniej (Francja, Niemcy, Hiszpania, Portugalia), w różnorodnych zespołach projektowych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują skrypt materiałów prezentowanych podczas szkolenia, notes z długopisem potrzebny do ćwiczeń
Informacje dodatkowe
W przypadku dofinansowania mniejszego niż 70% wartości netto szkolenia, Dostawca Usługi naliczy VAT do kwoty netto. Usługa szkoleniowa zwolniona z VAT tylko w przypadku gdy dofinansowanie ze środków publicznych wynosi co najmniej 70%.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Walidacja przeprowadzona będzie w formie testu z wynikiem generowanym automatycznie (bez udziału człowieka, warunek rozdzielności funkcji będzie zachowany)
Kontakt w sprawie pozyskania dofinansowania do szkolenia patrycja@forbiz.com.pl
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi