Social Media PRO: Reels, storytelling i wideo, czyli digital marketing w nurcie wellbeing
Social Media PRO: Reels, storytelling i wideo, czyli digital marketing w nurcie wellbeing
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kompleksowe, 40-godzinne szkolenie dla twórców, edukatorów, freelancerów i przedsiębiorców, którzy chcą w profesjonalny sposób wykorzystywać social media – szczególnie format Reels i storytelling wideo – do budowy zaangażowania, marki osobistej i sprzedaży. Szkolenie zawiera elementy wellbeingu cyfrowego, które pomagają prowadzić komunikację w zgodzie z wartościami, bez wypalenia zawodowego i nadmiaru.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji13-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Rozwinięcie umiejętności tworzenia zaawansowanych formatów treści – w szczególności video – w mediach społecznościowych.Nabycie praktycznych kompetencji w zakresie nagrywania, edycji i publikacji rolek (Reels) z elementami storytellingu i sesji backstage.
Zrozumienie zasad higieny cyfrowej i wellbeingowego podejścia do komunikacji online.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza – uczestnik:potrafi wskazać zaawansowane strategie treściowe i wideo w social mediach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik w ćwiczeniu opisowym wskazuje 3 różne strategie treściowe stosowane na platformach społecznościowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza - uczestnik stosuje mechanizmy budowania zaangażowania i narracji wizualnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik omawia 3 techniki narracji wizualnej i wyjaśnia, w jaki sposób wpływają na zaangażowanie odbiorców. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza - uczestnik wykonuje podstawowe zasady wellbeingu w komunikacji cyfrowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia co najmniej 3 praktyki wellbeingowe stosowane w codziennej komunikacji online oraz wskazuje ich wpływ na twórcę i odbiorcę. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się umiejętności - Projektuje i realizuje materiał wideo w formacie Reels z elementami zakulisowymi (backstage). | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje koncepcję Reelsa, nagrywa materiał zawierający ujęcia backstage i publikuje gotowy film na platformie społecznościowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się umiejętności - Stosuje narzędzia do planowania, nagrywania i montażu materiałów wideo w aplikacjach mobilnych i desktopowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje prosty scenariusz, nagrywa materiał i dokonuje montażu z użyciem aplikacji takich jak CapCut, VN lub DaVinci Resolve. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne – uczestnik:Buduje spójną i świadomą obecność w mediach społecznościowych. Kryterium walidacji: | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje profil (np. na Instagramie lub LinkedIn), uwzględniający jasny przekaz, biogram, cel komunikacyjny i estetykę wizualną. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się kompetencje spoleczne - Formułuje przekaz wspierający odbiorców w mediach społecznościowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje treść posta lub wideo, którego celem jest wsparcie lub edukacja społeczności (np. przez treści empatyczne, rozwojowe lub inspirujące). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
🔹 BLOK 1 – Strategia i planowanie treści
Analiza trendów i algorytmów w social mediach
Strategia treści w oparciu o grupy docelowe i cele komunikacyjne
Dobór platform i formatów
Planowanie kampanii treściowej na 30 dni
🔹 BLOK 2 – Storytelling i scenariusze video
Zasady storytellingu wizualnego w Reelsach
Typy treści wideo: edukacyjne, inspirujące, zakulisowe
Skryptowanie rolek: jak przygotować koncepcję i storyboard
Praca z kamerą: gesty, mimika, ruch, dźwięk
🔹 BLOK 3 – Produkcja i backstage
Organizacja planu zdjęciowego i przestrzeni
Nagrywanie Reelsa + backstage (praktyka indywidualna i grupowa)
Zasady oświetlenia i kadrowania
Praca z dźwiękiem i narracją
🔹 BLOK 4 – Montaż i postprodukcja
Wprowadzenie do aplikacji montażowych (CapCut, DaVinci Resolve i inne)
Montaż roli z materiału nagranego wcześniej
Dodawanie efektów, tekstu, dźwięku, przejść
Optymalizacja długości, formatu i aspektu wizualnego
🔹 BLOK 5 – Publikacja, analiza + wellbeing cyfrowy
Optymalizacja publikacji: hashtagi, CTA, timing
Mierzenie skuteczności kampanii (Insights, analityka)
Algorytmy vs. psychologia użytkownika
[Blok wellbeing – 3h]:
Higiena cyfrowa i wypalenie twórcze
Autentyczność i granice w mediach społecznościowych
Plan komunikacyjny wspierający dobrostan psychiczny
🛠️ Forma realizacji:
Szkolenie stacjonarne
Ćwiczenia praktyczne (60%), warsztaty video (20%), teoria i analiza (20%)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Blok 1 | Prowadzący MAGDALENA SOBOLEWSKA | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Blok 1 | Prowadzący MAGDALENA SOBOLEWSKA | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Blok 2 | Prowadzący MAGDALENA SOBOLEWSKA | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Blok 2 | Prowadzący MAGDALENA SOBOLEWSKA | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Blok 3 | Prowadzący MAGDALENA SOBOLEWSKA | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Blok 3 | Prowadzący MAGDALENA SOBOLEWSKA | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Blok 4 | Prowadzący MAGDALENA SOBOLEWSKA | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Blok 4 | Prowadzący MAGDALENA SOBOLEWSKA | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Blok 5 | Prowadzący MAGDALENA SOBOLEWSKA | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Blok 5 | Prowadzący MAGDALENA SOBOLEWSKA | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Walidacja | Prowadzący MAGDALENA SOBOLEWSKA | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 428,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
MAGDALENA SOBOLEWSKA
Moja przygoda z marketingiem rozpoczęła się w 2020 roku, a od dwóch lat regularnie wspieram firmy w budowaniu ich obecności online i rozpoznawalności. Ukończyłam m.in. kurs Facebook Marketing & Ads organizowany przez Sprawny Marketing, warsztaty z tworzenia strategii oraz trzymiesięczny program mentoringowy z zakresu Instagram Marketingu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma niezbędne materiały oraz dostępy do wykonania szkolenia.
Osoba walidująca usługę przygotowuje test teoretyczny oraz dokonuje weryfikacji (oceny) efektów uczenia się.
Podana liczba godzin dotyczy godzin dydaktycznych tzn. 1 godzina dydaktyczna = 45 minut.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi