Szkolenie Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy - szkolenie w ramach projektu Menadżer HR
Szkolenie Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy - szkolenie w ramach projektu Menadżer HR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie "Szkolenie Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy - szkolenie w ramach projektu Menadżer HR" skierowane jest do:
- właściciele i/lub współwłaściciele zarządzający przedsiębiorstwem (aktywnie biorący udział w zarządzaniu) odpowiedzialni za politykę personalną lub za zarządzanie zasobami ludzkimi;
- zespoły HR;
- pracownicy lub menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, odpowiedzialni za politykę personalną w przedsiębiorstwie;
- pracownicy lub menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, odpowiedzialni za zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji14-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Szkolenie Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy - szkolenie w ramach projektu Menadżer HR" przygotowuje uczestnika do wykorzystania posiadanej wiedzy i i umiejętności w zakresie zrozumienia i wykorzystania nowych trendów i dobrych praktyk w obszarze HR, zarządzania kapitałem ludzkim, wdrażania innowacyjnych rozwiązań i procesów HR w organizacji, a także skutecznej pracy z różnymi grupami interesariuszy, z uwzględnieniem radzenia sobie z oporem wobec zmian.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie zmian społecznych i gospodarczych (na poziomiePolski i świata) i ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zmiany demograficzne występujące w Polsce, które wpływają na procesy zarządzania kapitałem ludzkim w firmach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje jakie czynniki wpływają na zarządzanie kapitałem ludzkim | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje i opisuje nowe trendy w obszarze HR/zarządzaniakapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Wymienia trendy w obszarze HR, wynikające z dynamicznych zmian na rynku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje jak rosnąca popularność pracy zdalnej wpływa na politykę personalną firm | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Monitoruje działania, programy HR, które wdrażają najczęściej firmyz jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami. | Kryteria weryfikacji Wymienia rodzaje programów HR wdrażanych w firmach zwiększających zaangażowanie pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia zagrożenia wiążące się z wdrażaniem programów elastycznych godzin pracy w firmach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Sporządza wnioski z analizy dobrych praktyk HR innych organizacjii wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach. | Kryteria weryfikacji Wymienia praktyki HR dążące do zwiększenia zaangażowania pracowników w firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje korzyści zastosowania dobrych praktyk HR związanych z wprowadzeniem programów well-being w firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opracowuje innowacyjne rozwiązania w obszarze polityki personalnejwłasnej firmy i sprawnie włącza w ich realizację wszystkie grupy pracowników, których te zmiany dotyczą. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje innowacyjne rozwiązania polityki personalnej zwiększające zaangażowanie różnych grup pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia działania, które pomogą skutecznie włączyć różne grupy pracowników w realizację innowacyjnych rozwiązań personalnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wspiera u pracowników budowanie nowych postaw i zachowańadekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje techniki działań wspierających budowanie nowych postaw u pracowników w odpowiedzi na zmieniające się wymagania firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje jakie podejście może pomóc w budowaniu pożądanych zachowań u pracowników w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Ocenia gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzeniazmian. | Kryteria weryfikacji Wymienia czynniki wskazujące na gotowość firmy do wprowadzenia zmian | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia zachowania pracowników świadczące o ich gotowości do wprowadzenia zmian | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Inicjuje i wdraża w organizacji zmiany związane z wykorzystanieminnowacyjnych rozwiązań i procesów HR. | Kryteria weryfikacji Wyszczególnia kroki kluczowe przy wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań HR w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia techniki działania zwiększające szanse na skuteczne wdrożenie innowacyjnych procesów HR | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Diagnozuje potrzeby różnych interesariuszy i zróżnicowanych gruppracowniczych i przygotowuje dla nich odpowiednie programy HR na pełną integrację pracowników w ramach organizacji. | Kryteria weryfikacji Przedstawia działania najlepiej wspierające integrację pracowników z różnych grup wiekowych, etnicznych i kulturowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje techniki podejścia do diagnozowania potrzeb pracowników różnych grup skutecznie wspierając ich integrację w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje źródła (np. obawy pracowników przed utratą pracy,niedopasowaniem kompetencji itp.) i sprawnie eliminuje przejawy oporu przed zmianami. | Kryteria weryfikacji Przedstawia działania pomagające w redukcji obaw pracowników związanych z niedopasowaniem ich kompetencji do nowych wymagań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia działania mogące zminimalizować opór pracowników przed zmianami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grup interesariuszy(m.in.: kadra zarządzająca i menedżerska, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w stosunku do procesów zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. | Kryteria weryfikacji Wskazuje jakie działania powinny być podjęte, aby zrozumieć potrzeby i obawy kadry menedżerskiej w stosunku do wdrażania nowych rozwiązań HR | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia czynniki, które skutecznie uwzględniają obawy różnych grup społecznych i kulturowych podczas wdrażania zmian HR | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Odpowiednio do potrzeb różnych grup interesariuszy objaśnia działaniazwiązane z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. | Kryteria weryfikacji Wymienia nowe rozwiązania HR dla grupie pracowników z różnych działów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia nowe rozwiązania HR kierownictwu, które może mieć obawy dotyczące ich skuteczności | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kształtuje wśród współpracowników pozytywne nastawienie do zmian. | Kryteria weryfikacji Wymienia działania wspierające kształtowanie pozytywnego nastawienia do zmian w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia czynniki zwiększające pozytywne nastawianie pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa "Szkolenie Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy - szkolenie w ramach projektu Menadżer HR" jest skierowana do osób, u których przeprowadzane w ramach projektu Menadzer HR testy kompetencyjne, wykazały potrzebę edukacyjną w tym obszarze.
Szkolenie "Szkolenie Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy - szkolenie w ramach projektu Menadżer HR" przygotowuje uczestnika do wykorzystania posiadanej wiedzy i narzędzi w celu zrozumienia i wdrożenia nowych trendów w obszarze HR/zarządzania kapitałem ludzkim oraz wykorzystania dobrych praktyk HR w kluczowych obszarach związanych ze zmianami na rynku pracy i szeroko rozumianym otoczeniem społecznym.
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej i części praktycznej z wykorzystaniem następujących metod aktywizacyjnych uczestników:
- mini wykład
- ćwiczenia indywidualne
- case study
- burza mózgów
- praca w grupach
Ramowy program usługi
Dzień 1 - 15.05.2025 Ziemowit Sosiński
Moduł 1 Zmiany społeczne i gospodarcze oraz ich wpływ na zarządzanie kapitałem ludzkim
- Analiza globalnych zmian gospodarczych (np. digitalizacja, zmiany demograficzne, praca zdalna)
- Wpływ tych zmian na procesy HR na poziomie Polski i świata
- Case study: Jak zmiany społeczne i gospodarcze kształtują rynek pracy?
- Dyskusja: Jakie zmiany w zarządzaniu kapitałem ludzkim są widoczne w branżach uczestników?
Moduł 2 Identyfikacja nowych trendów w HR
- Omówienie najnowszych trendów w HR: well-being, zrównoważony rozwój, personalizacja rozwoju, różnorodność i inkluzja
- Ćwiczenie: Jak te trendy wpływają na politykę personalną firm uczestników?
- Prezentacja wyników ćwiczenia przez grupy
Moduł 3 Diagnoza potrzeb interesariuszy i grup pracowników
- Jak zidentyfikować potrzeby i obawy różnych grup interesariuszy? (np. kadra zarządzająca, różne grupy wiekowe i kulturowe)
- Ćwiczenie: Analiza interesariuszy w swojej firmie – jakie mają potrzeby, obawy, oczekiwania?
- Omówienie narzędzi do diagnozowania potrzeb różnych grup pracowniczych (uwzględniając płeć, wiek, pochodzenie etniczne)
Dzień 2 - 22.05.2025 Małgorzata Bukowska-Selwon
Moduł 4 Ocenianie gotowości organizacji i pracowników do zmian
- Narzędzia do oceny gotowości organizacji do wprowadzania zmian
- Ćwiczenie praktyczne: Opracowanie schematu oceny gotowości firmy uczestników do zmian
- Dyskusja o kluczowych aspektach gotowości do zmian, które wpływają na efektywność wdrożeń
Moduł 5 Opracowywanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań HR
- Jak tworzyć innowacyjne rozwiązania HR? Przegląd narzędzi i metod (np. automatyzacja rekrutacji, systemy e-learningowe)
- Ćwiczenie: Tworzenie planu innowacyjnych rozwiązań HR w swojej firmie
- Dyskusja o sposobach skutecznego wdrażania innowacji w organizacji
Moduł 6 Monitorowanie dobrych praktyk HR i wnioski do własnych wdrożeń
- Przegląd programów HR wdrażanych w firmach z branży uczestników
- Ćwiczenie: Analiza i adaptacja najlepszych praktyk HR do potrzeb własnej organizacji
- Prezentacja wyników grup
Dzień 3 - 29.05.2025 Małgorzata Dudek
Moduł 7 Zarządzanie oporem przed zmianami i budowanie pozytywnych postaw
- Jak identyfikować źródła oporu przed zmianami (np. obawy pracowników przed utratą pracy, niedopasowanie kompetencji)?
- Ćwiczenie: Planowanie działań, które eliminują opór przed zmianami
- Strategie kształtowania pozytywnego nastawienia do zmian: komunikacja, zaangażowanie liderów, transparentność
- Omówienie przykładów z życia: Jak skutecznie zmieniać postawy pracowników?
Moduł 8 Komunikacja i objaśnianie działań HR odpowiednio do grup interesariuszy
- Jak dostosowywać komunikację do różnych grup pracowniczych (np. kadra menedżerska, młodsi pracownicy, przedstawiciele różnych grup kulturowych)?
- Ćwiczenie: Opracowanie strategii komunikacyjnej związanej z wprowadzaniem nowych rozwiązań HR w organizacji
- Prezentacja strategii przez grupy
Moduł 9 Test wiedzy – walidacja
Usługa walidacji zostanie przeprowadzona w dniu 29.05.2025, w godzinach 15.45-16.00. Będzie polegała na przeprowadzeniu pisemnego testu teoretycznego jednokrotnego wyboru (abcd). Test został opracowany we współpracy trenera prowadzącego z walidatorem, bazując na zamierzonych efektach usługi. Testy (w formie papierowej) zostaną rozdane uczestnikom przez trenera prowadzącego usługę. Wyniki testu będą oceniane przez walidatora zgodnie z kluczem odpowiedzi przygotowanym przez trenera prowadzącego usługę dnia następnego po zakończonej usłudze rozwojowej.
Zostanie zachowania rozdzielność pomiędzy szkoleniem a walidacją usługi.
- 1 godzina rozliczeniowa = 60 minut
- Szkolenie składa się z 24 godzin zegarowych.
- Przerwy wliczają się do czasu trwania usługi.
- Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Moduł 1 Zmiany społeczne i gospodarcze oraz ich wpływ na zarządzanie kapitałem ludzkim cz. 1 | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Moduł 1 Zmiany społeczne i gospodarcze oraz ich wpływ na zarządzanie kapitałem ludzkim cz. 2 | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Przerwa | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Moduł 2 Identyfikacja nowych trendów w HR | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Moduł 3 Diagnoza potrzeb interesariuszy i grup pracowników | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Moduł 4 Ocenianie gotowości organizacji i pracowników do zmian cz. 1 | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Moduł 4 Ocenianie gotowości organizacji i pracowników do zmian cz. 2 | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Moduł 5 Opracowywanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań HR | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Moduł 6 Monitorowanie dobrych praktyk HR i wnioski do własnych wdrożeń | Prowadzący Małgorzata Bukowska-Selwon | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Moduł 7 Zarządzanie oporem przed zmianami i budowanie pozytywnych postaw cz. 1 | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Moduł 7 Zarządzanie oporem przed zmianami i budowanie pozytywnych postaw cz. 2 | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Moduł 8 Komunikacja i objaśnianie działań HR odpowiednio do grup interesariuszy cz. 1 | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Moduł 8 Komunikacja i objaśnianie działań HR odpowiednio do grup interesariuszy cz. 2 | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Moduł 9 Test wiedzy – walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 450,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 450,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto143,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto143,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Bukowska-Selwon
Małgorzata Dudek
Umiejętności w zarządzaniu – zarządzanie zmianą, motywacja, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, kreatywność w zarządzaniu, rekrutacja pracowników, zarządzanie rozwojem pracowników oraz procesami w firmie, ocena okresowa, delegowanie zadań, informacja zwrotna, tworzenie modeli biznesowych, autorytet w zarządzaniu, procesy doskonalenia jakości, inne z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie. Umiejętności interpersonalne – komunikacja, motywacja, współpraca w zespole, rozwiązywanie problemów. Umiejętności rozwoju organizacji – tworzenie misji, wizji i strategii rozwoju organizacji, określenie planów rozwojowych, tworzenie systemów komunikacji wewnątrz organizacji oraz systemów motywacyjnych, tworzenie ścieżek zaszeregowań oraz matryc kompetencji z wykorzystaniem narzędzi transformacji cyfrowej i gospodarki cyfrowej.
Posiada 120 h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w ciągu ostatnich 2 lat.
Ziemowit Sosiński
Specjalizuje się w kilku kluczowych tematach takich jak: nowoczesna sprzedaż, zaawansowana komunikacja interpersonalna i biznesowa, komunikacja marketingowa i budowa marki, a także w tematyce związanej z zarządzaniem i przywództwem. Jako absolwent Public Relations projektuje strategie komunikacji marki oraz strategie PR.
Trener posiada doświadczenie w szkoleniach w danej tematyce - zrealizowanych ponad 120h szkoleniowych w ciągu ostatnich 2 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- scenariusz szkolenia,
- materiały szkoleniowe (notes, długopis)
- skrypt podsumowujący wiedzę zdobytą na szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi