Skuteczna Motywacja – Zarządzanie, Komunikacja, Asertywność
Skuteczna Motywacja – Zarządzanie, Komunikacja, Asertywność
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Uczestnikami kursu mogą być wszystkie osoby, które są zainteresowane poszerzeniem swoich kompetencji.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji03-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńkursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Potwierdza przygotowanie uczestników do pracy zespołowej, zmniejszenie ilości sytuacji stresowych oraz zwiększenie komfortu pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje własny styl komunikowania. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia kompetencje z zakresu asertywnej komunikacji i motywacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Definiuje czynniki wpływające na funkcjonowanie zespołu. | Kryteria weryfikacji Kontroluje zarządzanie zespołem oraz role zespołowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Obsługuje mapę asertywności. | Kryteria weryfikacji Nadzoruje obszary w jakich członkowie zespołu przyjmują postawę asertywną, a w jakich nie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Tematyka kursu obejmuje następujące zagadnienia:
CZYM JEST PRZYWÓDZTWO?
- kluczowe elementy przywództwa
- zasady budowania autorytetu przez menedżera
- droga od managera do lidera
KOMUNIKACJA Z PODWŁADNYMI
- informacja zwrotna
- wpływ informacji zwrotnej na motywację
- dlaczego feedback jest ważny
- jak przekazywać krytykę
SŁUCHAJ I ROZMAWIAJ - PODSTAWOWE KOMPETENCJE DOBREGO MANAGERA
- aktywne słuchanie
- zadawanie adekwatnych pytań
- komunikacja wspierająca budowanie zaufania
- dialog – nastawiony na poznanie potrzeb pracowników
ROLE ZESPOŁOWE
- koncepcja ról zespołowych
- jak określić rolę w zespole?
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM O RÓŻNYCH TYPACH OSOBOWOŚCI
- komunikacja i motywowanie pracowników w zespole zróżnicowanym
- twoje preferencje komunikacyjne i motywacyjne
- czego unikać, by nie demotywować swojego zespołu
ASERTYWNOŚĆ – CZYM JEST, A CZYM NIE JEST?
- idea i zasady zachowania asertywnego
- osobowość a asertywność – cechy człowieka asertywnego
- odróżnienie asertywności od zachowań agresywnych, manipulacyjnych lub uległych
- inteligencja emocjonalna i inteligencja społeczna a asertywność
- czy każdy może być asertywny?
MAPA ASERTYWNOŚCI, MOJE PRAWA I ICH OBRONA
- mapa asertywności – kwestionariusz diagnozujący obszary, w jakich obszarach uczestnik przyjmuje postawę asertywną, a w jakich nie
- lista moich praw – co oznaczają one w rzeczywistości
- obrona moich praw w sytuacjach społecznych i osobistych
ASERTYWNOŚĆ A MYŚLENIE O SOBIE
- praca nad poczuciem własnej wartości uczestników – analiza mocnych stron
- czym jest monolog wewnętrzny i jak nad nim pracować, by myśleć asertywnie
- ćwiczenia z komunikacji werbalnej i niewerbalnej w mówieniu o sobie – asertywna autoprezentacja
- budowanie pozytywnego wizerunku siebie w oparciu o własne zasoby
- co utrudnia mi bycie asertywnym?
- pojęcie granic osobistych – wyznaczanie własnych granic, respektowanie granic innych ludzi
TECHNIKI KOMUNIKACYJNE W ASERTYWNOŚCI
- asertywność a komunikacja
- zasady asertywnej komunikacji
- umiejętność słuchania
- mimika, gestykulacja, język ciała
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto450,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto450,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto28,13 PLN
- Koszt osobogodziny netto28,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Wrzoskiewicz
Przez ponad 15 lat wspiera rozwój managerów i specjalistów różnych branż, głównie w małych i średnich przedsiębiorstwach, poprzez różnorodne formy szkoleń stacjonarnych, field coaching, doradztwo, indywidualny coaching biznesowy i rozwojowy oraz szkolenia online. Realizuje wiele projektów sprzedażowych zarówno jako trener, jak i przedsiębiorca.
Posiada ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania firmą, zarządzania procesami i jakością, budowania zespołu, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej oraz radzenia sobie ze stresem. Pracuje jako wykładowca i trener w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi oraz w FPD SP. Z O.O.
Trener posiada co najmniej 120 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla dorosłych w ostatnich 2 latach (24 miesięcy) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Jest certyfikowanym konsultantem metody Insights Discovery oraz posiada certyfikat ACC ICF jako coach. Jest również akredytowanym coachem i mediatorem.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne realizowane w trakcie szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Do uczestniczenia w zajęciach online
- Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dostęp do sprzętu komputerowego, podłączenie do Internetu, dostępem do kamery i mikrofonu.
- Połączenie jest również możliwe z telefonu po wcześniejszym zainstalowaniu aplikacji clickmeeting.
- Link umożliwiający uczestnictwo w zajęciach będzie udostępniany przed zajęciami wraz ze wskazaniem czasu trwania zajęć.
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
System operacyjny taki jak Windows8 (zalecany Windows11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Wymagane jest korzystanie z Google Chrome,Mozilla Firefox, Safari,Edge (Chromium), Yandexlub Opera.