Coaching i Mentoring - Narzędzia
Coaching i Mentoring - Narzędzia
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe Coaching i Mentoring - Narzędzia przygotowują uczestników do efektywnego wspierania rozwoju zawodowego i osobistego w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy. Program koncentruje się na rozwijaniu kluczowych umiejętności, takich jak elastyczność, kreatywność, zdolność do pracy zespołowej oraz przywództwo.
Skierowane są do profesjonalistów pragnących rozwijać swoje kompetencje w zakresie wspierania innych osób, zarówno w kontekście zawodowym, jak i osobistym. Program dedykowany jest:
- Menedżerom i liderom zespołów, którzy chcą efektywnie wspierać rozwój swoich pracowników.
- Specjalistom HR, trenerom i konsultantom zainteresowanym poszerzeniem kompetencji o metody coachingowe i mentoringowe.
- Osobom planującym karierę w obszarze coachingu i mentoringu.
- Nauczycielom i edukatorom pragnącym wzbogacić swoje umiejętności o techniki wspierania rozwoju uczniów i studentów.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi180
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym studiów jest przygotowanie uczestników do efektywnego wspierania rozwoju zawodowego i osobistego innych osób poprzez zdobycie praktycznych umiejętności coachingowych i mentoringowych, rozwój kluczowych kompetencji przyszłości (takich jak elastyczność, kreatywność, praca zespołowa, przywództwo) oraz nauczenie wykorzystania narzędzi coachingowych w realnych sytuacjach zawodowych i osobistych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA• Znajomość podstaw coachingu i mentoringu • Znajomość modeli, technik i narzędzi coachingowych oraz mentoringowych • Wiedza o kompetencjach przyszłości oraz psychologicznych aspektach pracy coacha i mentora | Kryteria weryfikacji • Opisuje modele, techniki i narzędzia coachingu i mentoringu• Wyjaśnia znaczenie kompetencji przyszłości w pracy z klientami • Identyfikuje aspekty psychologiczne wspierania rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI• Prowadzenie sesji coachingowych i mentoringowych • Organizowanie i realizowanie programów mentoringowych • Przeprowadzanie sesji symulacyjnych i warsztatów | Kryteria weryfikacji • Prowadzi sesję coachingową (nagranie)• Organizuje i realizuje proces mentoringu • Wykazuje zastosowanie narzędzi w praktyce | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE• Umiejętność pracy z jednostkami i grupami w różnych kontekstach • Rozwijanie odpowiedzialności za rozwój innych • Świadome budowanie relacji coachingowych i mentoringowych | Kryteria weryfikacji • Buduje relacje z klientami i uczestnikami procesu• Podejmuje odpowiedzialność za proces wspierania rozwoju • Reflektuje nad własną rolą i rozwojem jako coach/mentor | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
BLOK 1: Podstawy coachingu
BLOK 2: Modele, techniki i narzędzia coachingowe i mentoringowe
BLOK 3: Mentoring w biznesie
BLOK 4: Coaching i mentoring a kompetencje przyszłości
BLOK 5: Praktyczne Aspekty Coachingu i Mentoringu
BLOK 6: Coaching i mentoring grupowy
BLOK 7: Coaching w praktyce – warsztat, symulacje rozmów coachingowych, superwizja
BLOK 8: Mentoring w praktyce – warsztat, symulacje rozmów coachingowych, superwizja
BLOK 9: Coaching i mentoring – aspekty biznesowe
BLOK 10: Aspekty psychologiczne coachingu i mentoringu
BLOK 11: Rozwój osobisty coacha i mentora
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 37,78 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 37,78 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
mgr Natalia Gozdowska
Business Development Director w Altkom Akademia S.A. Ekspertka ds. szkoleń, komunikacji, rozwoju. Certyfikowana Coach Izby Coachingu i Coach mocnych stron (Strengths Community), Everything Disc Trainer & Facylitator. Od ponad 16 lat wspiera organizacje w obszarach, związanych z kulturą organizacyjną, współpracą zespołów, komunikacją, zarządzaniem, realizacją projektów rozwojowych, szkoleniowych, coachingowych i mentoringowych. Pracowała m.in. w ITI Neovision, Avivie, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Enel-med. Przez ostatnie lata zarządzała zespołem szkoleniowym w MSZ, zajmowała się doradztwem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, coachingiem, szkoleniami jako Dyrektor HR w Early Stage. Współpracowała z Fundacją Mamo Pracuj, z którą realizowała m.in. projekty dla biznesu z zakresu mentoringu, doradztwa zawodowego, wsparcia kobiet w wyrównywaniu szans zawodowych. Obecnie w Altkom Akademii odpowiada za rozwój oferty produktowej. Prowadzi zajęcia i webinary, związane z różnorodnością cech osobowości, zarządzaniem, mentoringiem. Absolwentka Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, specjalizacji HR i „Negocjacje, mediacje, rozwiązywanie konfliktów” oraz studiów podyplomowych: „Coaching i Mentoring” (Laboratorium Psychoedukacji i SWPS) oraz „Uważność i współczucie. Metody, badania, psychoterapia”(SWPS).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy studiów podyplomowych otrzymują materiały dydaktyczne w trakcie trwania studiów podyplomowych, podczas zajęć. Po zakończeniu zajęć materiały są zamieszczane na platformie e-learningowej Moodle.
Materiały dydaktyczne przygotowują wykładowcy danego przedmiotu w różnych formatach, dostosowując je do potrzeb uczestników i specyfiki prowadzonego przedmiotu i tematu.
Warunki uczestnictwa
Studia adresowane są do absolwentów wszystkich kierunków studiów, posiadających co najmniej dyplom na poziomie licencjackim, inżynierskim lub magisterskim.
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Ważna informacja: W przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń, Uczelnia (Dostawca Usług) zastrzega sobie prawo do odwołania edycji studiów.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zjazdy stacjonarne odbywają się w siedzibie Uczelni. Sale wyposażone są w :
- rzutniki multimedialne,
- nowoczesne ekrany projekcyjne,
- komputery,
- dostęp do Wi-Fi.
Zajęcia online odbywają się na platformie Teams, do których niezbędne są :
- komputer (z wbudowanym lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- kamera umieszczona w laptopie/ komputerze (opcjonalnie).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Nowoczesny kampus dostosowany jest dla osób z niepełnosprawnościami