Kurs z języka angielskiego na poziomie TELC B2 zakończony egzaminem zewnętrznym
Kurs z języka angielskiego na poziomie TELC B2 zakończony egzaminem zewnętrznym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa dla szkolenia z języka angielskiego na poziomie TELC B2 to osoby indywidualne, które posiadają znajomość języka angielskiego na poziomie TELC B1 i chcą podnieść swoje umiejętności na poziom TELC B2, a także przygotować się do egzaminu TELC B2.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji14-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi55
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel edukacyjny szkolenia z egzaminem z języka angielskiego na poziomie TELC B2 polega na przygotowaniu uczestników do osiągnięcia biegłości w języku angielskim na poziomie średniozaawansowanym oraz na zdobyciu oficjalnego certyfikatu TELC B2, który potwierdza umiejętność posługiwania się językiem w różnych kontekstach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Mówienie (Speaking): - uczestnik będzie potrafił płynnie i spójnie wyrażać swoje opinie na różnorodne tematy związane z życiem codziennym, pracą, edukacją i kulturą. - będzie w stanie uczestniczyć w dyskusjach, argumentować swoje zdanie oraz formułować pytania i odpowiedzi w sposób jasny i zrozumiały. | Kryteria weryfikacji - płynność i spójność wypowiedzi;- umiejętność argumentowania i wyrażania opinii; - poprawność gramatyczna i słownictwo na poziomie B2; - zrozumienie pytań i reagowanie na nie w odpowiedni sposób. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Słuchanie (Listening):- uczestnik będzie w stanie zrozumieć główne idee oraz szczegóły w nagraniach audio na temat szerokiego zakresu tematów (np. rozmowy telefoniczne, wykłady, ogłoszenia); - będzie potrafił wyłapać kluczowe informacje oraz rozpoznać intencje i ton wypowiedzi. | Kryteria weryfikacji - umiejętność rozumienia ogólnych i szczegółowych informacji;- zrozumienie intencji mówiącego (np. czy jest to prośba, informacja, sugestia); - umiejętność odnajdywania informacji w długich i skomplikowanych nagraniach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Czytanie (Reading):- uczestnik będzie w stanie zrozumieć teksty o różnorodnej tematyce, zarówno ogólnej (artykuły, wiadomości) jak i bardziej specjalistycznej (raporty, instrukcje, e-maile); - będzie potrafił identyfikować kluczowe informacje, rozumieć intencje autora oraz wyciągać wnioski na podstawie tekstu. | Kryteria weryfikacji - zrozumienie ogólnego sensu i szczegółów tekstu;- umiejętność wyszukiwania informacji w długich tekstach; - umiejętność wyciągania wniosków i oceny intencji autora. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pisanie (Writing):- uczestnik będzie potrafił napisać teksty na poziomie B2, takie jak e-maile, listy, raporty czy eseje, zgodnie z wymaganiami formalnymi; - będzie w stanie jasno przedstawić swoje poglądy, argumentować je i stosować odpowiednią strukturę tekstu. | Kryteria weryfikacji - jasność i spójność tekstu;- poprawność gramatyczna i leksykalna; - odpowiednia struktura tekstu (wstęp, rozwinięcie, zakończenie); - umiejętność wyrażania opinii i argumentowania w sposób logiczny i spójny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęTELC GmbH
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoTELC GmbH
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Moduł 1: Wprowadzenie do egzaminu TELC B2
- Cel i struktura egzaminu TELC B2
- Omówienie poszczególnych części egzaminu: mówienie, słuchanie, czytanie, pisanie.
- Zapoznanie z typami zadań egzaminacyjnych.
- Przykłady pytań i zadań z poprzednich egzaminów.
- Zarządzanie czasem podczas egzaminu.
Moduł 2: Rozwój umiejętności mówienia
- Płynność wypowiedzi: ćwiczenia na spontaniczne mówienie na różne tematy (np. kultura, życie codzienne, praca, podróże).
- Argumentowanie i wyrażanie opinii: jak formułować argumenty i wyrażać swoje zdanie w sposób przekonujący.
- Rozmowy i dyskusje: praca w parach i grupach nad symulacjami konwersacji i dyskusji.
- Przygotowanie do części mówionej egzaminu: praktyka w prezentowaniu tematów, odpowiadaniu na pytania i prowadzeniu rozmowy.
Moduł 3: Rozwój umiejętności słuchania
- Zrozumienie nagrań audio: ćwiczenia na rozumienie rozmów, wykładów, ogłoszeń, instrukcji itp.
- Wyszukiwanie szczegółowych informacji: ćwiczenia na wyciąganie konkretnych informacji z nagrań.
- Rozumienie intencji i tonu wypowiedzi: jak wyłapywać subtelności w mowie, takie jak ironia, żart, czy emocje.
Moduł 4: Rozwój umiejętności czytania
- Zrozumienie tekstów ogólnych i specjalistycznych: czytanie artykułów, e-maili, ogłoszeń, raportów.
- Wyszukiwanie kluczowych informacji: ćwiczenia na rozumienie ogólnego sensu oraz szczegółów.
- Analiza intencji autora: jak rozpoznać cel i ton wypowiedzi w tekstach.
- Przygotowanie do pytań w formie testu: zadania z pytaniami wielokrotnego wyboru, dobieraniem odpowiedzi itp.
Moduł 5: Rozwój umiejętności pisania
- Tworzenie tekstów formalnych i nieformalnych: pisanie e-maili, listów, raportów, recenzji, esejów.
- Struktura tekstu: wstęp, rozwinięcie, zakończenie.
- Poprawność gramatyczna i leksykalna: ćwiczenie gramatyki i słownictwa na poziomie B2, z uwzględnieniem typowych błędów.
- Kreatywne pisanie: jak skutecznie prezentować swoje pomysły i argumenty w tekście.
Moduł 6: Gramatyka i słownictwo na poziomie B2
- Gramatyka:
- Czasowniki modalne i wyrażenia umożliwiające wyrażanie opinii, sugestii i życzeń.
- Zdania warunkowe (1., 2. i 3. typ).
- Mowa zależna (Reported Speech).
- Strona bierna i jej zastosowanie w kontekście różnych tematów.
- Słownictwo:
- Rozbudowa słownictwa w tematach codziennych i zawodowych: praca, edukacja, podróże, kultura, zdrowie.
- Idiomy i wyrażenia charakterystyczne dla języka angielskiego na poziomie B2.
- Ćwiczenie synonimów, antonimów i wyrazów o podobnym znaczeniu.
Moduł 7: Przeprowadzenie próbnego egzaminu
- Symulacja pełnego egzaminu: uczestnicy wykonują ćwiczenia ze wszystkich części egzaminu TELC B2 w ramach próbnego testu.
- Analiza wyników próbnego egzaminu: omówienie trudności, błędów i obszarów wymagających poprawy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto600,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto600,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Kopeć
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizator zapewni uczestnikom wszystkie niezbędne materiały do realizacji kursu, w tym materiały edukacyjne.
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy powinni posiadać znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (średniozaawansowany). Przed rozpoczęciem kursu zostanie przeprowadzony test poziomujący, który pozwoli ocenić, czy poziom uczestnika odpowiada wymaganiom kursu na poziomie B2.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi