Szkolenie dla Redaktorów Internetowych z elementami content editor – kreatywne i angażujące tworzenie treści z zewnętrznym egzaminem kwalifikacyjnym.
Szkolenie dla Redaktorów Internetowych z elementami content editor – kreatywne i angażujące tworzenie treści z zewnętrznym egzaminem kwalifikacyjnym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dla osób, które planują być lub są redaktorami internetowymi lub pełnić funkcję content editora - umiejętności bardzo poszukiwanej na rynku pracy. Szkolenie kończy się egzaminem kwalifikacyjnym, uczestnik otrzymuje certyfikat kwalifikacyjny Fundacji VCC.
Skierowane do osób dorosłych, mieszkańców województwa śląskiego zainteresowanych zmianą kwalifikacji, kompetencji, w tym przekwalifikowaniem się, które:
1.Z własnej inicjatywy chcą się szkolić, nabywać nowe kompetencje lub kwalifikacje, 2.Mieszkają lub pracują lub uczą się na terenie województwa śląskiego 3.Wsparcie obejmuje osoby dorosłe, chcące nabyć nowych umiejętności lub podnieść swoje kompetencje/kwalifikacje poprzez dofinansowanie kosztów usług rozwojowych, również osoby w niekorzystnej sytuacji w szczególności: osoby w kryzysie bezdomności, lub dotknięte wykluczeniem z dostępu do mieszkań, osoby należące do mniejszości, w tym społeczności marginalizowanych, z niepełnosprawnością, z niskim wyksztalceniem.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji26-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia może nabędzie szerokiego zakresu kompetencji, które przygotują go do efektywnego tworzenia, edytowania i zarządzania treściami. Do najważniejszych należą: umiejętności redakcyjne i językowe, znajomość narzędzi do edycji i publikacji treści, optymalizacja treści pod kątem SEO, tworzenie angażujących treści, znajomość zasad content marketingu, umiejętności graficzne i wykorzystania narzędzi cyfrowych, znajomość mechanizmów analityki internetowej, prawa autorskiego i RODO.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik nabywa umiejętności redakcyjnych i językowych w zakresie: poprawnej gramatyki, ortografii, stylistyki oraz zasad pisania atrakcyjnych i zrozumiałych tekstów | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje poprawny językowo tekst na wyznaczony temat | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje narzędzia do edycji i publikacji treści | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykonuje samodzielnie praktyczne ćwiczenie publikacji napisanego przez siebie tekstu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia, czym jest optymalizacja treści pod kątem SEO | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy listę słów kluczowych przydatnych w wyszukiwarkach do napisanego tekstu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy angażujące treści | Kryteria weryfikacji Uczestnik sporządza samodzielnie wpis na blog mający atrakcyjne treści | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Uczestnik nabywa podstawowej wiedzy z zakresu analityki internetowej | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia narzędzia do monitorowania skuteczności publikowanych treści | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje co to jest content marketing | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje kalendarz redakcyjny | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik nabywa umiejętności podstawowej obróbki obrazów i tworzenia prostych grafik, by wzbogacić treści wizualnie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy informację internetową z prostą grafiką | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Uczestnik nabywa umiejętności zarządzania czasem i organizacją pracy | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje harmonogram publikowania informacji | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje podstawy prawa autorskiego i RODO | Kryteria weryfikacji Uczestnik omawia jedną z zasad RODO oraz jedno z praw autorskich | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik zostaje przygotowany do korzystania z chatu GPT i innych narzędzi cyfrowych do wzbogacania treści przekazu | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy tekst przy użyciu chatu GPT | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje narzędzia do korekty i edycji | Kryteria weryfikacji Uczestnik dokonuje korekty wskazanego tekstu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie pojęcia: Buyer Persona i Customer Journey | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy postać "idealnego klienta" i przygotowuje pod jego kątem content marketing | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje czym jest komunikacja werbalna i niewerbalna | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje wybrany model komunikacyjny | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik nabywa podstawowych umiejętności autoprezentacji i wystąpień publicznych | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje mowę autoprezentacyjną i przedstawia ją innym uczestnikom szkolenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja VCC 20-538 Lublin, ul. Matki Teresy z Kalkuty 18/16, NIP 7123281299
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja VCC 20-538 Lublin, ul. Matki Teresy z Kalkuty 18/16, NIP 7123281299
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Szkolenie trwa 20 godzin zegarowych. Usługa przewiduje zajęcia praktyczne i teoretyczne, w tym 6 godzin teorii, 11 godzin i 30 minut praktyki, 30 minut przerwy oraz 2 godziny egzaminu. Przerwy i egzamin są wliczone w czas szkolenia.
Uczestnicy szkolenia mają zapewniony dostęp do niezbędnego sprzętu i programów do ćwiczeń praktycznych.
Szkolenie jest skierowane do osób dorosłych, które chcą nabyć kompetencji w profesji redaktora internetowego z elementami content editor.
Podczas szkolenia można nabyć szerokiego zakresu kompetencji, które pozwolą efektywnie tworzyć, edytować i zarządzać treściami, w przekazach w różnych mediach, głównie internetowych.. Do najważniejszych należą:
- Umiejętności redakcyjne i językowe – poprawna gramatyka, ortografia, stylistyka oraz zasady pisania atrakcyjnych i zrozumiałych tekstów.
- Znajomość narzędzi do edycji i publikacji treści – obsługa platform CMS (np. WordPress, Joomla), edytorów tekstu, narzędzi do grafiki czy podstawowych programów do obróbki zdjęć.
- Optymalizacja treści pod kątem SEO – techniki do poprawy widoczności tekstów w wyszukiwarkach, m.in. dobór słów kluczowych, tworzenie meta opisów, optymalizacja nagłówków.
- Tworzenie angażujących treści – umiejętność pisania atrakcyjnych artykułów, wpisów blogowych, opisów produktów, które przyciągną uwagę odbiorców.
- Podstawowa wiedza z zakresu analityki internetowej – korzystanie z narzędzi takich jak Google Analytics do monitorowania skuteczności publikowanych treści.
- Znajomość zasad content marketingu – planowanie strategii treści, tworzenie kalendarzy redakcyjnych, zarządzanie projektem contentowym.
- Umiejętności graficzne – podstawowa obróbka obrazów i tworzenie prostych grafik, by wzbogacić treści wizualnie.
- Zarządzanie czasem i organizacja pracy – planowanie publikacji, utrzymanie harmonogramu i efektywne wykonywanie zadań.
- Podstawy prawa autorskiego i RODO – świadomość praw dotyczących treści i ochrony danych osobowych.
- Komunikacja i współpraca zespołowa – umiejętność współpracy z grafikami, marketingowcami, copywriterami i innymi członkami zespołu.
Szkolenie pozwala więc na rozwinięcie kompetencji technicznych, redakcyjnych i strategicznych, niezbędnych do skutecznego zarządzania treściami w różnych kanałach komunikacji internetowej, a także w mediach tradycyjnych.
Elementami szkolenia są też kompetencje z komunikacji werbalnej i niewerbalnej, oraz autoprezentacji i elementów wystąpień publicznych.
W ramach zajęć z komunikacji przewidziano ćwiczenia i teorię m.in. z zakresu: jak komunikować się by nas słuchano i słyszano - komunikacja werbalna i niewerbalna; Składowe skutecznej rozmowy bezpośredniej; Aktywne słuchanie – 5 poziomów aktywnego słuchania; Sztuka zadawania pytań ; Metody zwalczania barier komunikacyjnych; Typologia osobowości a style komunikacyjne; Charakterystyka typów osobowych; Test Harmatana – 4 typy osobowości; Jak radzić sobie w komunikacji z poszczególnymi typami osobowości; Komunikacja bez przemocy (język szakala i żyrafy) wg założeń Porozumienie Bez Przemocy; Narzędzia dobrej komunikacji i budowania wizerunku; zasady budowania poprawnego komunikatu .
W ramach elementów wystąpień publicznych przewidziano ćwiczenia i teorię m.in. z zakresu: Kreowanie wizerunku; Pewność siebie w roli występującego/prezentera; Stosowna komunikacja niewerbalna (mowa ciała); Elementy savoir-vivre; Zasady budowania struktury wypowiedzi ; Zasady budowania jasnych komunikatów; Korzystanie z narzędzi do prowadzenia prezentacji, m.in. pomocy wizualnych; Zarządzanie audytorium (utrzymanie uwagi, kontakt wzrokowy itp.; Techniki podtrzymania uwagi słuchaczy i dyskusji z grupą; Ćwiczenia przed audytorium (pozostali uczestnicy szkolenia).
Ważnym elementem szkolenia z autoprezentacji i wystąpień publicznych będą:
Rozwiązywanie trudnych sytuacji dla mówiącego i dla słuchaczy; Radzenie sobie ze stresem podczas autoprezentacji/wystąpień/wystąpień publicznych (zarządzanie tremą, stresem i emocjami; Techniki oddechowe przydatne podczas autoprezentacji/wystąpień pozwalające opanować bezdech; Techniki rozładowania napięcia poprzez ruch; Techniki uspokajające przyśpieszone tętno; Techniki pobudzające do koncentracji na celu; Techniki pozwalające opanować drżenie rąk, strun głosowych, mokre dłonie, galwanizacje skóry (czerwienienie).
Przewidziano też pracę z mikrofonem/kamerą oraz prezentacje i wstępna analiza dokonanych nagrań (emisja głosu/mowa ciała i jej aspekty).
Uczestnik szkolenia zapozna się z następującymi zagadnieniami:
a/Content marketing (marketing treści) to strategia marketingowa polegająca na tworzeniu i dystrybucji wartościowych, istotnych i angażujących treści w celu przyciągnięcia i utrzymania jasno określonej grupy odbiorców – a ostatecznie skłonienia ich do działania przynoszącego zysk, np. zakupu produktu, zapisania się do newslettera czy kontaktu z firmą.
Na czym polega content marketing?
Zamiast bezpośrednio promować produkt czy usługę, content marketing dostarcza odbiorcom informacji, które rozwiązują ich problemy, odpowiadają na pytania lub po prostu ich interesują. W ten sposób buduje się zaufanie i relację z potencjalnym klientem.
Przykłady form content marketingu: Blogi – poradniki, artykuły eksperckie, recenzje; Wideo – tutoriale, filmy edukacyjne, wywiady; Podcasty; E-booki i raporty branżowe ; Newslettery; Infografiki; Posty w mediach społecznościowych
Cele content marketingu: Zwiększenie świadomości marki,; Edukacja odbiorców; Generowanie leadów sprzedażowych; Poprawa pozycji w wyszukiwarkach (SEO); Budowanie lojalności klientów.
b/ Buyer Persona – kto to jest?
c/Podróż klienta – Customer Journey
d/Webwriting to sztuka pisania tekstów przeznaczonych do publikacji w internecie. Obejmuje tworzenie treści, które są czytelne, angażujące i zoptymalizowane pod SEO, tak aby użytkownicy mogli je łatwo znaleźć i szybko przyswoić. Czym różni się webwriting od tradycyjnego pisania?
e/Storytelling - sztuka opowiadania historii, która angażuje emocje, buduje więź i przekazuje wartości. Ludzie zapamiętują historie – nie suche dane. Dlatego storytelling jest potężnym narzędziem w marketingu, biznesie, edukacji czy budowaniu marki. Dlaczego działa? Ludzie identyfikują się z bohaterami, Emocje angażują bardziej niż logika, Dobrze opowiedziana historia zapada w pamięć
Szkolenie kończy się egzaminem , walidacją, certyfikacją przeprowadzoną przez trenera wskazanego przez zewnętrzną firmę egzaminacyjną - Fundację VCC.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Umiejętności redakcyjne i językowe | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Tworzenie angażujących treści - teoria, chat | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Zarządzanie czasem i organizacja pracy- teoria, chat | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Prawo autorskie i RODO - teoria, chat, prezentacja | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Znajomość narzędzi do edycji i publikacji treści - teoria, przykłądy, chat | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Optymalizacja treści pod kątem SEO - teoria, chat | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Znajomość zasad content marketingu - teoria, chat, prezentacja | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Komunikacja i współpraca zespołowa- teoria, chat | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Umiejętności graficzne – podstawowa obróbka obrazów i tworzenie prostych grafik- ćwiczenia | Prowadzący Ewa Kliś | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Czym jest Chat GPT i jak go wykorzystać do tworzenia treści - ćwiczenia | Prowadzący Ewa Kliś | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Przerwa | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Content marketing- ćwiczenia | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Content marketing - ćwiczenia | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Komunikacja werbalna i niewerbalna - ćwiczenia | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Komunikacja werbalna i niewerbalna - ćwiczenia | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Przerwa | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Autoprezentacja i wystąpienia publiczne- ćwiczenia | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Autoprezentacja i wystąpienia publiczne- ćwiczenia | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Egzamin teoretyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Egzamin praktyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Certyfikacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto250,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto250,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto430,50 PLN
- W tym koszt walidacji netto430,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto492,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto492,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Znamirowska-Soczawa
Dziennikarka, autorka książki motywacyjnej "Teraz mogę wszystko", a także licznych artykułów prasowych na
temat psychologicznych technik rozwoju, sprzedaży i prowadzenia biznesu. Ukończyła studia na
Wydziale Nauk Społecznych na Uniwersytecie Śląskim, studia podyplomowe Trener Psychologii Biznesu na WSB w Nowym Sączu oraz w Studium Psychologii i Psychotroniki w
Łodzi. Ponad 35 lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu na menadżerskich i właścicielskich
stanowiskach. Bogate doświadczenie szkoleniowe - przeprowadziła ponad 500 godzin szkolenia w
ciągu minionych pięciu lat dla osób dorosłych w podobnej tematyce oraz sporządziła 90 analiz
rozwoju przedsiębiorstwa
Jolanta Reisch- Klose
dla osób dorosłych w minionych 5 latach licząc wstecz od szkolenia. Wykształcenie wyższe podypl. trener psychologii
biznesu, certyfikowany coach i trener organizacji VCC, (biznes/life coach),
certyfikowany konsultant testu odporności psychicznej MTQ48 (Mental Toughness Questionnaire,
by AQR International, UK). Współpracuje (jako trener i ko-trener) z firmami doradczymi, trenerskimi i
coachingowymi na
Śląsku. Autorka wielu projektów rozwojowych. Od ośmiu lat prowadzi zainicjowane przez siebie w
Bielsku-Białej Bielskie Śniadania Biznesowe, podczas których wspiera lokalnych przedsiębiorców
w rozwoju ich biznesów na takich płaszczyznach jak: networking, szkolenia rozwojowe,
doradztwo/coaching biznesowy. Prowadzi coaching oraz indywidualne konsultacje dla kadry
zarządzającej różnego szczebla. Specjalistka w dziedzinie komunikacji oraz budowania
długofalowych relacji opartych na zaufaniu. Dziennikarka, redaktorka, tłumaczka z języka
angielskiego (w tym języka biznesowego), mentorka. Łączy umiejętności tai chi/qui gong oraz jogi
śmiechu (śmiechoterapii) w tworzeniu autorskiej metody zarządzania stresem i relaksacji.
Zwolenniczka strategii "błękitnego oceanu" oraz pracy na relacjach i wartościach. Inicjatorka wielu
działań (szkoleń, konferencji, kursów) w zakresie równouprawnienia kobiet, głównie w przestrzeni
zawodowej i biznesowej oraz powrotu na rynek pracy kobiet wykluczonych.
Ewa Kliś
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i informatyki, absolwentka studiów wyższych oraz podyplomowych z zakresu edukacji, informatyki i technologii informacyjnej. Ukończyła kurs „Belfer Online”, przygotowujący nauczycieli do kształcenia kompetencji
kluczowych z wykorzystaniem platform e-learningowych i cyfrowych narzędzi edukacyjnych.
Uczestniczka licznych szkoleń i warsztatów z zakresu nowoczesnych technologii, w tym sztucznej inteligencji w edukacji, druku 3D, robotyki, grafiki komputerowej oraz tworzenia publikacji multimedialnych. Brała udział w konferencji „Edukacja – Nowe Horyzonty, Nowe Wyzwania. Technologie, STEAM i Sztuczna Inteligencja” (NeuronN Foundation, 2024) oraz programie „Innowacyjna Szkoła Google”.
Prowadziła profil portalu ślubnego, zdobywając doświadczenie w wykorzystaniu mediów społecznościowych w praktyce, które rozwijała również podczas szkolenia „Jak zaistnieć
i zarabiać na Facebooku”.
Z pasją łączy wiedzę pedagogiczną z innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi, wspierając dorosłych w rozwijaniu kompetencji cyfrowych, w tym w zakresie sztucznej inteligencji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna w formacie PDF , zeszyt ćwiczeń , dostęp d o programów i sprzętu komputerowego niezbędnego do zajęć praktycznych
Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz certyfikat potwierdzający udział i ukończenie szkolenia.
Uczestnik szkolenia zostanie poddany egzaminowi i certyfikacji przez zewnętrznego trenera wyznaczonego przez Fundację VCC w Lublinie oraz otrzyma certyfikat tej fundacji z określeniem zdobytej kwalifikacji.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być obecny na co najmniej 80% czasu zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć, np. w formie testu wiedzy, testu kompetencyjnego, zadań praktycznych do wykonania lub innych form zaliczenia zajęć.
Podczas szkolenia przeprowadzony zostanie test teoretyczny oraz warsztaty praktyczne o charakterze walidacyjnym, których czas trwania wliczono w czas trwania usługi.
Szkolenie jest prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących rozumianych jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie nabywanych umiejętności. Metodologia pracy oparta jest o cykl uczenia się ludzi dorosłych, dzięki czemu teoria połączona jest z refleksją, doświadczeniem oraz dyskusją grupy, mającą na celu podsumowanie danego tematu.
Uczestnik musi wziąć udział w procesach egzaminu i certyfikacji przeprowadzonych przez Fundację VCC.
Informacje dodatkowe
Szkolenie trwa 20 godzin zegarowych. Usługa przewiduje zajęcia praktyczne i teoretyczne, w tym 6 godzin teorii, 11 godzin i 30 minut praktyki, 30 minut przerwy oraz 2 godziny egzaminu. Przerwy i egzamin są wliczone w czas szkolenia.
Proces egzaminu oraz certyfikacji są odrębnymi procesami prowadzonymi przez instytucję zewnętrzną - Fundację VCC.
Szkolenie odbywa się w formie mieszanej - stacjonarnej i zdalnej w czasie rzeczywistym.
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Stowarzyszenie Kobieta Szczęśliwa jest Licencjonowaną przez VCC Akademią Egzaminacyjną i Partnerem Egzaminacyjnym.
Usługa szkoleniowa zwolniona z podatku VAT na podstawie §3 ustęp 1. pkt.14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013/ Dz. U. 2020.0.1983.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
PLATFORMA: Usługa będzie prowadzona za pośrednictwem platformy ZOOM - usługa zdalna w czasie rzeczywistym ( w pierwszym dniu szkolenia).
OKRES WAŻNOŚCI LINKU: od 27.06.2025 (godz. 15:00) do 27.06.2025 (godz. 21.00.).
MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PARAMETRÓW ŁĄCZA SIECIOWEGO: Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE, 5G)
NIEZBĘDNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE UCZESTNIKOM DOSTĘP DO PREZENTOWANYCH TREŚCI I MATERIAŁÓW: przeglądarka (Windows) IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Mac) Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Linux) Firefox 27+, Chrome 30+
MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Ekran/Monitor, Głośniki – wbudowane lub podłączane na USB lub bezprzewodowe bluetooth, Klawiatura lub Mikrofon