Efektywna współpraca zespołowa
Efektywna współpraca zespołowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zespoły, osoby ze sobą współpracujące, grupy
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji02-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem warsztatu jest nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności efektywnej komunikacji, rozwiązywania konfliktów, budowania zaufania i wspólnego podejmowania decyzji w zespole.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności efektywnej komunikacji, rozwiązywania konfliktów, budowania zaufania i wspólnego podejmowania decyzji w zespole. | Kryteria weryfikacji Wypracowanie wspólnych rozwiązań | Metoda walidacji Debata swobodna |
Cel biznesowy
Warsztat pomaga budować zaufanie, otwartą komunikację, zaangażowanie orazodpowiedzialność, co przekłada się na lepsze wyniki zespołu, współpracę i efektywność.
Pozwala uczestnikom zrozumieć kluczowe wyzwania w pracy zespołowej i nauczyć się
skutecznych metod ich przezwyciężania
Oparty jest na koncepcji 5 dysfunkcji pracy Patricka Lencioniego.
Efekt usługi
Uczestnicy warsztatu zyskują umiejętności dzięki którym skutecznie identyfikują i rozwiązują konflikty zespołowe, komunikują się w sposób konstruktywny i współtworzą zasady efektywnej współpracy.
A co za tym idzie możemy zaobserwować:
Zmniejszenie liczby konfliktów lub interwencji przełożonych w zespole
Wzrost wyników w narzędziach badania opinii i satysfakcji, np. pytania o jakość współpracy, komunikację, zaufanie
Wzrost produktywności zespołu, np. lepsze wyniki sprintów, szybsza realizacja zadań projektowych
Retencja zespołu – mniejsza rotacja
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Diagnoza zespołowa i plan rozwoju kluczowych obszarów.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ 1: Wprowadzenie do 5 dysfunkcji pracy zespołowej
• Model 5 dysfunkcji zespołu
• Jak rozpoznać, która dysfunkcja dotyczy mojego zespołu?
• Kluczowe zasady budowania efektywnego zespołu
MODUŁ 2: Brak zaufania – Fundament problemów w zespole
• Czym jest zaufanie i jak je budować?
• Wpływ transparentności i otwartości na współpracę
• Jakie działania niszczą zaufanie?
MODUŁ 3: Lęk przed konfliktem – Jak konstruktywnie rozwiązywać spory?
• Pozytywna rola konfliktu w zespole
• Style radzenia sobie z konfliktem
• Jak rozmawiać o trudnych sprawach?
MODUŁ 4: Brak zaangażowania – Jak budować poczucie odpowiedzialności?
• Skąd bierze się brak zaangażowania?
• Moja rola w budowaniu zaangażowania
• Jak zwiększać poczucie przynależności do zespołu?
MODUŁ 5: Unikanie odpowiedzialności – Jak egzekwować zobowiązania?
• Różnica między odpowiedzialnością indywidualną a zespołową
• Jak ustalać jasne oczekiwania?
• Techniki skutecznego feedbacku
MODUŁ 6: Brak dbałości o wyniki – Jak pracować na wspólny sukces?
• Jak zespoły mogą mierzyć swój sukces?
• Indywidualne vs. zespołowe cele – jak je łączyć?
- Co tak naprawdę oznacza granie do jednej bramki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 783,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 450,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto111,47 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Kurek-Wdowiak
Z pasji do ludzi i biznesu wspiera organizacje w tworzeniu nowoczesnych i angażujących środowisk pracy. Od ponad 18 lat projektuje i wdraża rozwiązania z obszaru HR – od strategii personalnych, przez rozwój kompetencji, po kulturę organizacyjną. Posiada doświadczenie w pracy z branżą IT, produkcyjną i budowlaną, zarówno w rolach strategicznych, jak i operacyjnych.
Jako certyfikowana trenerka Insights Discovery oraz coachka talentów Gallupa prowadzi warsztaty i procesy rozwojowe, które pomagają liderom i zespołom lepiej rozumieć siebie i działać skuteczniej.
Jako mentorka i twórczyni programu HR Guide wspiera osoby stawiające pierwsze kroki w HR.
Prowadzi własną działalność doradczo-szkoleniową, współpracując głównie z MŚP i startupami. Specjalizuję się w audytach procesów HR, budowaniu strategii, a także prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji, przywództwa, efektywności osobistej, zespołowej i różnorodności.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja, diagnoza zespołu. plan rozwoju, wskazówki i konkretne działania do realizacji po warsztacie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Teams, Zoom, Google Meet