Asertywność i radzenie sobie ze stresem
Możliwość dofinansowania
Asertywność i radzenie sobie ze stresem
Numer usługi 2025/04/25/122282/2709964
98,40 PLN
brutto
80,00 PLNnetto
32,80 PLNbrutto/h
26,67 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
studenci uczelni, absolwenci, osoby aktywne zawodowo, osoby powracające po długiej przerwie na rynek pracy
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji01-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi3
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Rozwój umiejętności w zakresie asertywności oraz radzenia sobie ze stresem. Uczestnik ma świadomość znaczenia rozwoju powyższych kompetencji w życiu zawodowym i prywatnymEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZAUczestnik potrafi: - zdefiniować podstawowe pojęcia związane ze stresem i asertywnością, - zna i rozumie na czym polega mechanizm stresowy, - wskazać prawa asertywności | Kryteria weryfikacji Ocena na podstawie karty umiejętności: 1. Umiejętność rozwijania kompetencji społecznych: asertywność i odporność na stres (zal./ nie zal.) 2. Umiejętność wykorzystania różnorodnych technik, by poradzić sobie ze stresem (zal./ nie zal.) 3. Umiejętność stosowania technik asertywnych w odniesieniu do konkretnej sytuacji i osoby (zal./ nie zal.) 4. Umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy w pracy zawodowej i życiu prywatnym (zal./ nie zal.) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIUczestnik potrafi: - przedstawić zyski z zachowań asertywnych i straty z zachowań nieasertywnych, - przestawić przyczyny i skutki stresu, - wykorzystać różnorodne techniki, by poradzić sobie ze stresem, - stosować techniki asertywne w odniesieniu do konkretnej sytuacji i osoby, | Kryteria weryfikacji Ocena na podstawie karty umiejętności: 1. Umiejętność rozwijania kompetencji społecznych: asertywność i odporność na stres (zal./ nie zal.) 2. Umiejętność wykorzystania różnorodnych technik, by poradzić sobie ze stresem (zal./ nie zal.) 3. Umiejętność stosowania technik asertywnych w odniesieniu do konkretnej sytuacji i osoby (zal./ nie zal.) 4. Umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy w pracy zawodowej i życiu prywatnym (zal./ nie zal.) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNEUczestnik potrafi: - wykorzystać zdobytą wiedzę w pracy zawodowej i życiu prywatnym. - dostrzegać potrzebę rozwijania kompetencji wspierającej odporność na stres. - dostrzegać potrzebę kształtowania postaw asertywnych. | Kryteria weryfikacji Ocena na podstawie karty umiejętności: 1. Umiejętność rozwijania kompetencji społecznych: asertywność i odporność na stres (zal./ nie zal.) 2. Umiejętność wykorzystania różnorodnych technik, by poradzić sobie ze stresem (zal./ nie zal.) 3. Umiejętność stosowania technik asertywnych w odniesieniu do konkretnej sytuacji i osoby (zal./ nie zal.) 4. Umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy w pracy zawodowej i życiu prywatnym (zal./ nie zal.) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
Ramowy program usługi
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 98,40 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 80,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 32,80 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 26,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Ewelina Kasalik-Kowal
Doradca zawodowy, trener kompetencji miękkich, ukończone liczne szkolenia w zakresie poradnictwa zawodowego, w tym z osobami z niepełnosprawnością, pełnomocnik ds. równego traktowania.
Od 2015 roku zatrudniona jest w Akademickim Biurze Karier w Akademii Nauk Stosowanych. w Nowym Sączu. Współautorka corocznych Raportów badania potrzeb i oczekiwań studentów I roku oraz Raportów badania opinii absolwentów o ukończonym kierunku studiów w momencie odbioru dyplomu ukończenia studiów, a także ich narzędzi diagnostycznych. Poza działalnością ABK i Uczelni, przygotowuje scenariusze zajęć, artykuły oraz gry edukacyjne dla Czasopisma „Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej" oraz scenariusze zajęć dla uczniów szkół ponadpodstawowych na stronę internetową Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej:
Jest współautorem artykułów pn. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce – szansa na rozwój sektora edukacji” w publikacji pt. „Polska 2020 – perspektywa dla gospodarki, społeczeństwa i kultury” (Polska 2020 – perspektywa dla gospodarki, społeczeństwa i kultury, Wydawnictwo Naukowe PWSZ w Nowym Sączu, 2016); „Problem rezygnacji z kontynuacji nauki na studiach wyższych – skala zjawiska, przyczyny, zapobieganie” (Eriditio et Ars, czasopismo naukowe Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Ans w Nowym Sączu, 2024), Pedagog w klasie. Scenariusze zajęć do pracy z dziećmi w edukacji wczesnoszkolnej oraz z doradztwa zawodowego.
Od 2015 roku zatrudniona jest w Akademickim Biurze Karier w Akademii Nauk Stosowanych. w Nowym Sączu. Współautorka corocznych Raportów badania potrzeb i oczekiwań studentów I roku oraz Raportów badania opinii absolwentów o ukończonym kierunku studiów w momencie odbioru dyplomu ukończenia studiów, a także ich narzędzi diagnostycznych. Poza działalnością ABK i Uczelni, przygotowuje scenariusze zajęć, artykuły oraz gry edukacyjne dla Czasopisma „Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej" oraz scenariusze zajęć dla uczniów szkół ponadpodstawowych na stronę internetową Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej:
Jest współautorem artykułów pn. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce – szansa na rozwój sektora edukacji” w publikacji pt. „Polska 2020 – perspektywa dla gospodarki, społeczeństwa i kultury” (Polska 2020 – perspektywa dla gospodarki, społeczeństwa i kultury, Wydawnictwo Naukowe PWSZ w Nowym Sączu, 2016); „Problem rezygnacji z kontynuacji nauki na studiach wyższych – skala zjawiska, przyczyny, zapobieganie” (Eriditio et Ars, czasopismo naukowe Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Ans w Nowym Sączu, 2024), Pedagog w klasie. Scenariusze zajęć do pracy z dziećmi w edukacji wczesnoszkolnej oraz z doradztwa zawodowego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały zostaną przekazane w formie papierowej
Adres
Adres
al. Aleje Wolności 38
33-300 Nowy Sącz
woj. małopolskie
Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, Wydział Nauk Ekonomicznych
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Zajęcia prowadzone w sali wykładowej wyposażonej w rzutnik
Kontakt
Kontakt
Ewelina Kasalik
E-mail
ekasalik-kowal@ans-ns.edu.pl
Telefon
(+48) 184 434 545