Egzamin w zakresie kwalifikacji GE.IEES.DM.1 – Prowadzenie Digital Marketingu w kontekście zielonej gospodarki
Egzamin w zakresie kwalifikacji GE.IEES.DM.1 – Prowadzenie Digital Marketingu w kontekście zielonej gospodarki
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby zainteresowane potwierdzeniem kwalifikacji w zakresie egzaminu.
Usługa jest dedykowana dla uczestników projektów programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 w ramach działań: 6.6. Kształcenie osób dorosłych - EFS+ lub 10.17. Szkolenia i studia podyplomowe dla osób dorosłych – zielone kwalifikacje.
---
Przystąpienie do egzaminu wymaga wcześniejszego ukończenia szkolenia związanego z tematyką kwalifikacji.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji16-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi2
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa Egzamin w zakresie kwalifikacji GE.IEES.DM.1 – Prowadzenie Digital Marketingu w kontekście zielonej gospodarki potwierdza przygotowanie do samodzielnego planowania i prowadzenia działań marketingowych online z uwzględnieniem zasad zielonej gospodarki. Uczestnik identyfikuje kluczowe pojęcia i narzędzia digital marketingu, rozpoznaje różnice między ekomarketingiem a greenwashingiem, poszerza wiedzę w zakresie zrównoważonego marketingu, co umożliwia mu projektowanie strategii oraz planowaniEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Podnosi własne kompetencje w zakresie prowadzenia Digital Marketingu w kontekście zielonej gospodarki | Kryteria weryfikacji Uczestniczył w szkoleniu w zakresie prowadzenia Digital Marketingu w kontekście zielonej gospodarki | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Definiuje kluczowe pojęcia, terminologię oraz podstawowe zasady digital marketingu z uwzględnieniem kontekstu zielonej gospodarki | Kryteria weryfikacji -wskazuje znaczenie co najmniej pięciu z następujących pojęć: ekomarketing, marketing mix 7P, model AIDA, model 5A, atrybucja, benchmark, branding, CTA, CTR, customer experience, ROI, ROPO, storytelling, zasięg, wyświetlenia, ZMOT, proces brandingowy, greenwashing, content marketing-wymienia kluczowe elementy strategii marketingowej -wskazuje elementy procesu brandingowego -wskazuje cechy marki ekologicznej -wskazuje etapy tworzenia strategii marketingowej -wskazuje różnice między greenwashingiem a ekomarketingiem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się planuje działania w zakresie digital marketingu z uwzględnieniem kontekstu zielonej gospodarki | Kryteria weryfikacji -analizuje sytuacje marketingowe, -projektuje elementy strategii marketingowej -charakteryzuje persony marketingowe, -planuje obecność marki w mediach społecznościowych, -proponuje kluczowe wskaźniki efektywności. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja "Europa House"
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Egzamin w zakresie kwalifikacji GE.IEES.DM.1 – Prowadzenie Digital Marketingu w kontekście zielonej gospodarki jest usługą rozwojową trwającą 2 godziny dydaktyczne (wg organizatora ) = 1:30 h (wg automatycznego wyliczenia przez system BUR)
Egzamin w zakresie kwalifikacji GE.IEES.DM.1 – Prowadzenie Digital Marketingu w kontekście zielonej gospodarki waliduje m.in poniższe kryteria weryfikacji:
- wskazuje znaczenie co najmniej pięciu z następujących pojęć: ekomarketing, marketing mix 7P, model AIDA, model 5A, atrybucja, benchmark, branding, CTA, CTR, customer experience, ROI, ROPO, storytelling, zasięg, wyświetlenia, ZMOT, proces brandingowy, greenwashing, content marketing,
- wymienia kluczowe elementy strategii marketingowej.
- wskazuje elementy procesu brandingowego,
- wskazuje cechy marki ekologicznej,
- wskazuje etapy tworzenia strategii marketingowej,
- wskazuje różnice między greenwashingiem a ekomarketingiem,
- analizuje sytuacje marketingowe,
- projektuje elementy strategii marketingowej
- charakteryzuje persony marketingowe,
- planuje obecność marki w mediach społecznościowych,
- proponuje kluczowe wskaźniki efektywności.
---
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do Regulaminu Bazy Usług Rozwojowych (BUR) Karta Usługi wraz z instrukcją jej wypełniania – Egzamin: "W celu zachowania bezstronności, dane Egzaminatora widoczne są wyłącznie dla Administratora BUR oraz Administratora Regionalnego. Dostawca Usług ma obowiązek wskazać informacje na temat Egzaminatora, najpóźniej na 6 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi"
Usługa obejmuje poza testem teoretycznym również analizę dowodów i deklaracji. Analiza dowodów i deklaracji polega na zbadaniu dokumentów i wytworów danej osoby (np. próbki pracy, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia).
---
Kryteria walidacji oraz czasowniki operacyjne zostały dobrane tak by doprecyzować efekty uczenia się. Jest to zgodne z zaleceniami przedstawionymi w załączniku nr 2 do Regulaminu Bazy Usług Rozwojowych (BUR) Karta Usługi wraz z instrukcją jej wypełniania – Egzamin, jest też zgodne z wieloletnią praktyką Instytucji Certyfikującej. Jednocześnie zauważyć należy, iż analiza dowodów i deklaracji jest metodą dopuszczoną do stosowania i jest jak najbardziej możliwa do przeprowadzenia w ramach proponowanej usługi. Przykładowo możliwe jest okazanie przez uczestnika próbki pracy czy też dokumentu potwierdzającego udział w szkoleniu
--
Egzamin polega na ocenie poziomu osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się. Podczas usługi zastosowane zostaną jednolite wymagania, kryteria oraz zasady dla każdego uczestnika.
Usługa rozpoczyna się od weryfikacji tożsamości – prosimy o okazanie dowodu osobistego lub mdowodu osobistego.
Następnie każdy uczestnik otrzymuje pakiet egzaminacyjny:
– kartę z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych na której wpisuje własne dane osobowe;
- arkusz zawierający zagadnienia egzaminacyjne;
- arkusz na którym udziela odpowiedzi.
Po weryfikacji czy wszystkie arkusze zawierają ten sam numer identyfikacyjny można rozpocząć egzamin.
Egzaminator zbiera pakiety egzaminacyjne po zakończeniu egzaminu lub jeśli uczestnik wyrazi taką wolę wcześniej. W trakcie egzaminu zbiera od uczestników dowody dotyczące spełniania efektów kształcenia dla których przewidziano taką metodę walidacji.
Nie przewiduje się przerw w trakcie trwającego egzaminu. Między otrzymaniem pakietu egzaminacyjnego a jego zwrotem nie można opuszczać sali.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Egzamin | Data realizacji zajęć 20-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto756,45 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto615,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto378,23 PLN
- Koszt osobogodziny netto307,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto123,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto100,00 PLN
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas walidacji uczestnicy otrzymają arkusze egzaminacyjne, które po zakończeniu procesu zwrócą do osoby nadzorującej. Nie przewidziano innych materiałów.
Warunki uczestnictwa
Przystąpienie do egzaminu wymaga wcześniejszego ukończenia szkolenia związanego z tematyką kwalifikacji.
W trakcie egzaminu wymagane jest przedstawienie dowodu uczestnictwa w w/w szkoleniu.
Wymagane jest okazanie dowodu osobistego lub mdowodu osobistego.
Informacje dodatkowe
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do Regulaminu Bazy Usług Rozwojowych (BUR) Karta Usługi wraz z instrukcją jej wypełniania – Egzamin: "W celu zachowania bezstronności, dane Egzaminatora widoczne są wyłącznie dla Administratora BUR oraz Administratora Regionalnego. Dostawca Usług ma obowiązek wskazać informacje na temat Egzaminatora, najpóźniej na 6 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi"
Egzaminator wyznaczony zostanie z grupy osób, które posiadają::
1. doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat lub
2. kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat – przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Wyznaczenie egzaminatora w późniejszym etapie umożliwia zachowanie bezstronności (egzaminator wyznaczany jest po zagwarantowaniu braku powiązań z uczestnikami egzaminu).
Analiza dowodów i deklaracji polega na zbadaniu dokumentów i wytworów danej osoby (np. próbki pracy, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia).