SZKOŁA TRENERA BIZNESU – Train The Trainers
SZKOŁA TRENERA BIZNESU – Train The Trainers
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie SZKOŁA TRENERA skierowana jest do:
- Menedżerów i liderów zespołów – którzy chcą dzielić się swoim doświadczeniem biznesowym w nowej roli.
- Specjalistów/specjalistek.
- Studentów/studentek.
- Pracowników o wysokim potencjale.
- Wszystkich osób, które chcą pracować w roli Trenera.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji19-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi113
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym programu jest dostarczenie sprawdzonego know-how i przygotowanie osób uczestniczących do prowadzenia szkoleń (stacjonarnych i online). Udział w programie przygotowuje do profesjonalnego pełnienia roli trenerskiej we wszystkich wymiarach składających się na całość usługi szkoleniowej. Oznacza, to że absolwent/tka Szkoły Trenerów Biznesu będzie potrafił/a zaprojektować szkolenie, efektywnie je przeprowadzić i zadbać o ewaluację. A także stosować adekwatnie do procesu grupowegoEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA:Osoby uczestniczące wiedzą, w jaki sposób najefektywniej uczą się osoby dorosłe i co to oznacza dla skutecznego prowadzenia procesu szkolenia. Znają podstawy metodyki pracy trenera i narzędzia efektywnej komunikacji z grupą podczas szkolenia. | Kryteria weryfikacji Osoba uczestnicząca będzie znać zasady uczenia ludzi dorosłych wykorzystywane do projektowania i prowadzenia szkolenia, wymienić techniki pracy trenera z grupą szkoleniową. Opisać typowe sytuacje trudne i techniki postępowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:Osoby uczestniczące potrafią komunikować cele szkolenia a także wypracowywać je wspólnie z grupą. Potrafią ustalać kontrakt umożliwiający efektywna pracę całej grupy. Aktywnie korzystają z narzędzi i metod pracy trenerskiej dobierając je do zakładanego celu i poziomu dojrzałości zawodowej uczestników. Precyzyjnie podają instrukcje do ćwiczeń. Dzięki odpowiedniej pracy pytaniami potrafią naprowadzić na wypracowanie kluczowych wniosków angażując, tym samym osoby uczestniczące w prowadzonych przez nich szkoleniach, w proces uczenia się. | Kryteria weryfikacji Osoba uczestnicząca ma przygotowany wstęp do swojego szkolenia, w którym umie zaprezentować siebie, cel szkolenia, zasady pracy, agendę by zbudować autorytet.Osoba uczestnicząca wprowadza ćwiczenia i instrukcje oraz omawia ćwiczenia, scenki zgodnie ze sztuką trenerską. Umie stosować techniki radzenia sobie z sytuacjami trudnymi. Potrafi udzielać dyrektywną i coachingową informację zwrotną. Osoba Uczestnicząca stworzy konspekt szkolenia (manual trenerski) zgodnie z zasadami poznanymi podczas programu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się POSTAWA:Osoby uczestniczące mają świadomość w jaki sposób ich postawa determinuje efektywność procesu uczenia się. Zyskują świadomość swoich mocnych i obszarów do rozwoju w procesie uczenia innych oraz metod wykorzystywania zasobów lub eliminowania zagrożeń. | Kryteria weryfikacji Osoby uczestniczące mają wgląd we własne umiejętności.Potrafią wymienić swoje mocne strony, są świadomi obszarów do pracy. Stosują profilaktykę by zapobiegać sytuacjom trudnym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
SZKOŁA TRENERA BIZNESU – TRAIN THE TRAINERS
Dostarczamy sprawdzone know-how jak od podstaw przygotowywać i prowadzić szkolenia nastawione na rezultaty.
Jak to robimy?
Koncentracja i na procesie i narzędziach
Efektywnie łączymy proces grupowy z metodami szkoleniowymi, które pozwalają poprowadzić osoby uczestniczące w szkoleniu do wzrostu zakontraktowanych przed szkoleniem kompetencji. Pokazujemy nasze know-how – casy, ćwiczenia, sprawdzone struktury. Osoby uczestniczące doceniają precyzyjny feedback w trakcie i po treningu prowadzenia fragmentów przygotowywanego szkolenia.
Wiarygodny partner
Przeprowadziliśmy setki akademii trenerskich i szkoleń dedykowanych dla firm komercyjnych. Nasze szkoły trenerskie zostały docenione przez PARP (I lokata w rankingu). Osoby uczestniczące po ukończeniu szkoły i praktycznym egzaminie otrzymają Certyfikat ukończenia prestiżowej Szkoły Trenerów Biznesów Grupy ODiTK, którym chwali się ponad 1500 osób.
ZAKRES SZKOLEŃ:
1. STARTER TRENERSKI. PROWADZENIE INTERAKTYWNEJ PREZENTACJI – 2 DNI
- Rola trenerska. Cele szkolenia. Po co prowadzimy szkolenia?
- Sztuka prowadzenia szkoleń. Cykl uczenia się D.Kolba - jak uczą się ludzie dorośli? – praktyczne wskazówki jak budować metodologię szkoleń, by sprzyjać zaangażowaniu osób uczestniczących i braniu przez nich odpowiedzialności za swój rozwój.
- Szkoleniowy pakiet STARTowy. Jak rozpocząć szkolenie, aby zaciekawić i zaangażować osoby uczestniczące, zbudować autorytet oraz uruchomić proces grupowy? Struktura otwarcia szkolenia i uruchamiania procesu grupowego. Kontrakt z grupą. Best practices. Przygotowanie własnego pakietu STARTowego.
- Autoprezentacja i budowanie autorytetu trenera/ki podczas szkoleń. Prezenter/ka jako część prezentacji - budowanie wizerunku poprzez mowę ciała, sposób mówienia, wygląd. Jak budować wizerunek wykorzystując komunikację niewerbalną? Haki na uwagę i język korzyści wiodących wynikających ze szkolenia.
- Cele prezentacji. Kto jest moim audytorium? Jakie ma potrzeby? Jak skupiać uwagę odbiorców - attention span. Jak zaciekawiać a jak angażować? Czym się różni szkolenie od webinarium/wykładu czy prezentacji? Zasady prowadzenia angażujących prezentacji w PowerPoint.
- Narzędzia komunikacyjne stosowane w roli trenerskiej – pytania, parafrazy, przykłady, storytelling.
- Jak radzić sobie z tremą i pełniej korzystać z własnego potencjału?
2. AKTYWIZUJĄCE METODY I NARZĘDZIA TRENERSKIE - cz.1 – 2 DNI
(PROCES GRUPOWY I PRACA GRUPOWA, ICEBREAKERY, RUNDKA, MODERACJA)
- Rola trenera/ki w moderowaniu procesu grupowego. Jak działa proces grupowy i jak z niego praktycznie korzystać wprowadzeniu szkolenia? Jak reagować na potrzeby grupy w każdej z faz procesu? Jak reagować na „opór” uczestników podczas szkolenia. Jak projektować szkolenie z uwzględnieniem procesu grupowego?
- Jak, kiedy i po co stosować szkoleniowe metody aktywizacji: praca grupowa, icebreakery i rundka. Icebreakery i rundka jako metody zarządzania energia grupy. Metoda pracy grupowej a energia, kreatywność i wkład grupy. Grupy równoległe i komplementarne. Burza mózgów.
- Pytania moderacyjne w oparciu o cykl Kolba, służące budowania refleksji w procesie uczenia się osób uczestniczących w szkoleniu.
- Moderacja. Jak konstruować moduł szkoleniowy w oparciu o Cykl Kolba i koncepcję D. Kirkpatricka.
- Struktura modułu: temat, cele (na poziomie postawy, wiedzy, umiejętności), czas realizacji, metoda aktywizacji, rezultaty, instrukcja, przebieg, pytania do moderacji wniosków, rundka podsumowująca/wdrażająca rezultaty (ewaluacja). Zadanie domowe - przygotuj manual 1 dnia szkoleniowego.
3. AKTYWIZUJĄCE METODY I NARZĘDZIA TRENERSKIE - cz.2 – 2 DNI
(CASE STUDY, SCENKI I FEEDBACK TRENERSKI)
- Jak, kiedy i po co stosować szkoleniowe metody aktywizacji: case study (wybrane metody). Case study jako filar tzw. szkoleń twardych.
- Metody uczenia umiejętności w szkoleniu online. Scenki jako filar tzw. szkoleń miękkich.
- Jak uzyskać rezultaty szkolenia na poziomie wzrostu umiejętności i pracować z osobami niedoświadczonymi w zakresie rozwijanej umiejętności? Jak prowadzić scenki w instruktażowym modelu Powiedz-Pokaż-Przećwicz (3xP) z osobami niedoświadczonymi na przykładzie modelu FUKO. Jak wprowadzać ćwiczenie: cel, instrukcja, przebieg, wnioski? Dobre praktyki związane z demonstracją.
- Feedback trenerski – struktura udzielania informacji zwrotnej w scenkach.
- Jak uzyskać rezultaty szkolenia na poziomie wzrostu umiejętności i pracować z osobami doświadczonymi w zakresie rozwijanej umiejętności? Struktura sesji feedbackowej po scence.
4. PROWADZENIE ANGAŻUJĄCYCH SZKOLEŃ ONLINE – 2 DNI
- Szkolenia tradycyjne vs. szkolenia online – podobieństwa i różnice oraz możliwości
- i ograniczenia wpływające na realizację procesu szkoleniowego.
- Specyfika przekazu on-line. Głos i obraz przed kamerą – na co zwracać uwagę
- w zakresie tego, jak mówimy i wyglądamy.
- Kontrakt z uczestnikami – co powinien zawierać biorąc pod uwagę specyfikę szkolenia online.
- Jak korzystać z Temsa i/lub Zooma do prowadzenia szkoleń online.
- Korzystanie z czata oraz aplikacji wspierających zarządzanie uwagą i zaangażowaniem osób uczestniczących w prowadzeniu szkoleń online. Kwestia migracji uwagi.
- Jak korzystać z aplikacji wspierających? Przegląd narzędzi online do wykorzystania w czasie szkoleń: zbieranie opinii , quizy, ankiety, tablice do wspólnej pracy, dyski w chmurze itp. Wybrane aplikacje wspierającej zaangażowanie uczestników: Mentimeter, Mural, WordWall, zespołowe tablice online, wykorzystanie smartfona.
5. TRUDNE SYTUACJE SZKOLENIOWE - 2 DNI
- Postawa trenera(ki) w trudnych sytuacjach szkoleniowych. Pojemność emocjonalna trenera(ki) a zarządzanie emocjami swoimi i grupy. Jak rozwijać umiejętność radzenia sobie ze stresem i emocjami w pracy trenera(ki). Jak pełniej korzystać ze swojego potencjału i sprawniej radzić sobie z tremą?
- Przypomnienie struktury informacji zwrotnej. Feedback trenerski w trudnych sytuacjach. Udzielanie informacji zwrotnej a kontrakt szkoleniowy. Trening udzielania feedbacku do grupy oraz do poszczególnych osób uczestniczących. Jak rozmawiać z osobą uczestniczącą o zaangażowaniu w szkolenie oraz zachowaniach łamiących zasady kontraktu.
- Techniki radzenia sobie z obiekcjami oraz trudnymi pytaniami/ zachowaniami osób uczestniczących. Trening umiejętności trenerskich.
- Konsultacje dotyczące scenariusza projektowanego szkolenia.
6. PROJEKTOWANIE SZKOLEŃ – 2 DNI
Zjazd poprzedzony 1 h webinarem – Trendy rozwojowe i narzędzia wspomagające proces uczenia się.
- Kwintet szkoleniowy i badanie potrzeb szkoleniowych IAPS. Luka kompetencyjna i cele szkoleń na poziomie wiedzy, umiejętności i postawy.
- Case study szkoleniowe – badanie potrzeb do szkolenia. Jak tworzyć pytania w ankiecie?
- Wybrane narzędzia/aplikacje do badania potrzeb szkoleniowych – np. webankieta.pl. Przygotowanie pytań w ramach badania potrzeb do projektowanego podczas TTT szkolenia.
- Przypomnienie struktury modułu szkoleniowego w oparciu o Cykl Kolba i koncepcję D. Kirkpatricka. Struktura modułu: temat, cele (na poziomie postawy, wiedzy, umiejętności), czas realizacji, metoda aktywizacji, rezultaty, instrukcja, przebieg, pytania do moderacji wniosków, rundka podsumowująca/wdrażająca rezultaty.) Pytania moderacyjne.
- Przygotowanie manuala szkoleniowego. Konsultacje z trenerem/ką ODITK.
7. SUPERWIZJA I NARZĘDZIOWNIA TRENERSKA - 2 DNI
- PREWORK: Przygotowanie się do superwizji w postaci prowadzenia 30 minutowego wybranego fragmentu szkolenia.
- CEL: Przygotowanie trenerów do pracy szkoleniowej w oparciu o grupową superwizję próbki szkoleń i feedback.
- FORMUŁA: Superwizja (normatywna, uczestnicząca) prowadzenie przez osoby uczestniczące 30 minutowych fragmentów/modułów szkoleń, które w trakcie szkolenia TTT zostały zaprojektowane. Po każdej próbce następuje z rozbudowana 20- minutowa sesja feedbackowa od grupy szkoleniowej i superwizora/ki
- Co już działa doskonale? Co i w jakim zakresie zmienić, żeby działało jeszcze sprawniej? W superwizji, realizowanej w ten sposób, cała grupa trenerów doskonali swoje kompetencje trenerskie. Superwizja domyka proces doskonalenia kompetencji trenerskich, wzmacniając osiągane w trakcie Szkoły Trenera rezultaty na poziomie postawy, wiedzy i umiejętności trenerskich.
POSTWORK: Udoskonalenie konspektu szkolenia (manuala) oraz stworzenie indywidualnego action planu w obszarze rozwoju kompetencji trenerskich.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 STARTER TRENERSKI. PROWADZENIE INTERAKTYWNEJ PREZENTACJI | Prowadzący Agnieszka Długołęcka-Kurzyk | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 TARTER TRENERSKI. PROWADZENIE INTERAKTYWNEJ PREZENTACJI | Prowadzący Agnieszka Długołęcka-Kurzyk | Data realizacji zajęć 21-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 AKTYWIZUJĄCE METODY I NARZEDZIA TRENERSKIE | Prowadzący Dorota Kabat | Data realizacji zajęć 26-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 AKTYWIZUJĄCE METODY I NARZEDZIA TRENERSKIE | Prowadzący Dorota Kabat | Data realizacji zajęć 27-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 AKTYWIZUJĄCE METODY I NARZEDZIA TRENERSKIE | Prowadzący Piotr Włodarczyk | Data realizacji zajęć 30-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 AKTYWIZUJĄCE METODY I NARZEDZIA TRENERSKIE | Prowadzący Piotr Włodarczyk | Data realizacji zajęć 31-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 PROWADZENIE ANGAZUJĄCYCH SZKOLEŃ ONLINE | Prowadzący Piotr Włodarczyk | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 PROWADZENIE ANGAZUJĄCYCH SZKOLEŃ ONLINE | Prowadzący Piotr Włodarczyk | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 TRUDNE SYTUACJE SZKOLENIOWE | Prowadzący Piotr Włodarczyk | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 TRUDNE SYTUACJE SZKOLENIOWE | Prowadzący Piotr Włodarczyk | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Trendy rozwojowe i narzędzia wspomagające proces uczenia się. | Prowadzący Agnieszka Długołęcka-Kurzyk | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 PROJEKTOWANIE SZKOLEŃ | Prowadzący Agnieszka Długołęcka-Kurzyk | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 PROJEKTOWANIE SZKOLEŃ | Prowadzący Agnieszka Długołęcka-Kurzyk | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 SUPERWIZJA I NARZĘDZIOWNIA TRENERSKA | Prowadzący Agnieszka Długołęcka-Kurzyk | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 SUPERWIZJA I NARZĘDZIOWNIA TRENERSKA | Prowadzący Agnieszka Długołęcka-Kurzyk | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Walidacja | Prowadzący Dorota Kabat | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto11 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto11 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto101,77 PLN
- Koszt osobogodziny netto101,77 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Długołęcka-Kurzyk
Wybrane projekty, które realizowała:
projekt szkoleniowy dedykowany kadrze zarządzającej firmy kurierskiej, wspierający rozwój umiejętności menadżerskich i przywódczych,
Akademia Biznesu Ubezpieczeniowego: projekt szkoleniowo-coachingowy dedykowany wyższej i średniej kadrze menadżerskiej oraz właścicielom agencji w sieci pośredników sprzedaży ubezpieczeń,
"Program pracowniczy. Zdrowie na służbie": projekt szkoleniowo-coachingowy dla kadry zarządzającej i zasadniczej Policji i Straży Miejskiej wspierający radzenie sobie ze stresem.
Jest kierowniczką merytoryczną Akademii Coachingu z programem akredytowanym przez Izbę Coachingu oraz wykładowczynią Zarządzania Projektami z certyfikatem IPMA w WSB w Gdańsku.
Klienci, z którymi pracowała to m.in.: Ergo Hestia, Orange, PKP PLK, DPD Polska, Aviko, mBank, Volkswagen Group Polska, Fakro, Alcatel Lucent, Philips Lighting Poland, Jysk, Polskie Sieci Energetyczne, PL LOT, Lotos Petrobalitic, NEUCA, Sescom, LPP, Aplitt, Arla, Flugger, Kujawska Fabryka Manometrów KFM, Budimex.
Piotr Włodarczyk
Jego większe projekty rozwojowe obejmują:
program wzrostu wydajności produkcji w firmach branży produkcji chemicznej, drzewnej, stoczniowej, spożywczej, mechaniki oraz motoryzacyjnej,
program rozwoju sił sprzedaży doradczej i masowej w firmach telekomunikacyjnych,
program rozwoju kompetencji menadżerskich dla kadry zapasowej oraz kadry wyższego szczebla połączony z transformacją metod zarządzania w kierunku mentoringu i coachingu,
programy przeciwdziałania przeciążeniu w pracy i rozwijania odporności psychicznej menadżerów i specjalistów.
Jest certyfikowanym coachem ICC®, certyfikowanym superwizorem polskiej Izby Coachingu oraz konsultantem Extended DISC®.
Klienci, dla których pracował to m.in.: T-Mobile, Tauron, Grupa PZU, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, Bank Millennium, Grupa NSG, Warta, Dr Max, Jeronimo Martins Polska, Pfleiderer, Anwil, Quad Graphics Europe, Gemalto, Flexpol, Kimball Electronics, Colgate Palmolive, Grupa Lotos, Budimex, Skanska, PORR, Grupa Żywiec.
Dorota Kabat
Jej większe projekty rozwojowe obejmują:
kompleksowe programy rozwoju kompetencji menadżerskich wg zasady 70-20-10 (w zróżnicowanej formule, również działań on the job) w branży motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej oraz dla produkcji,
programy związane z przeprowadzaniem zmian organizacyjnych dla firm z branży spedycyjnej, produkcyjnej oraz farmaceutycznej,
programy rozwoju talentów oraz wdrożenie programu mentoringowego dla firm z branży spedycyjnej oraz na produkcji.
Jest certyfikowanym asesorem metodologii Cubiks do prowadzenia AC oraz DC. Posiadam certyfikat N.E.W.S® Navigation - MAT (Manager as a Team Navigator) oraz certyfikat N.E.W.S.® Team Navigation do pracy facylitacyjnej na poziomach zespołu i rozwoju indywidualnego. Jest także certyfikowanym coachem ICF.
W swoich projektach chętnie korzysta z różnorodnych form rozwojowych, takich jak mentoring, coaching, szkolenia, warsztaty follow up i indywidualne konsultacje.
Klienci, dla których pracowała to m.in.: Orange, PKO BP, mBank, Santander, NBP, Euro Net, Warta, Prudential, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, Grupa NSG, Franke Foods, Flugger, Jeronimo Martins Polska, Neuca, PESA Bydgoszcz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają materiały - skrypt szkoleniowy z zakresu szkolenia w formie podręcznika.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest zwolnione z VAT, jeśli jest finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych.
„Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój”;
"Zawarto umowę z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie w ramach projektu - Małopolski Pociąg do Kariery"
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Część szkoleń odbędzie się za pośrednictwem platformy Zoom.
Wymagania:
Komputer z dostępem do Internetu i kamerą, słuchawki lub system audio w laptopie. Pomieszczenie, które umożliwia udział w działaniu online bez bycia rozpraszanym i głośnych dźwięków, które mogą przeszkadzać innym uczestnikom. Posiadanie podczas działań online kartek A4 papieru i/lub notesu. Flamastry/ pisaki do wykonywania ćwiczeń i ich prezentacji via video.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi