Specjalista ds. mediów społecznościowych Kod zawodu: 243110
Specjalista ds. mediów społecznościowych Kod zawodu: 243110
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- osób chcących zdobyć umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia profili społecznościowych,
- freelancerów i osób pracujących w działach marketingu i na samodzielnych stanowiskach,
- osób mających świadomość potrzeby ciągłego rozwoju i samodoskonalenia, gdyż jest to bardzo dynamicznie zmieniający się obszar,
- pracodawców, którzy chcą podnosić kompetencje pracowników i oddelegowywać im nowe zadania,
- początkujących i średnio zaawansowanych.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji29-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po ukończeniu naszego programu rozwojowego kursanci zdobędą możliwość odbycia stażu w najlepszych Agencjach, umiejętność prezentowania się podczas rozmów kwalifikacyjnych, wiedzę na temat budowania marki osobistej w social mediach, wsparcie w poszukiwaniu pracy i rozwoju swojej kariery poprzez działania w social mediach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Będziesz tworzyć własną usługę i oferować ją klientom. | Kryteria weryfikacji Przygotujesz umiejętnie swoją ofertę, która będzie efektywna względem zawierania współprac. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dowiesz się jak wykorzystywać sztuczną inteligencję, aby jeszcze skuteczniej prowadzić działania i zwiększyć swoją produktywność. | Kryteria weryfikacji Będziesz w szybkim tempie generować wysokiej jakości treści oraz grafiki. Dodatkowo stworzysz szybko kalendarz publikacji na różne platformy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Otrzymasz wiedzę i narzędzia do zarabiania większych pieniędzy, a dzisiaj to ważne, aby budować przewagę na tak konkurencyjnym rynku pracy. | Kryteria weryfikacji Będziesz posługiwać się narzędziami analitycznymi oraz będziesz przeprowadzać efektywne kampanie z udziałem influencerów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęSmart Brand Joanna Ceplin
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoSmart Brand Joanna Ceplin
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Usługa o charakterze zawodowym
- Kształcenie KKZA.35. - Planowanie i prowadzenie działalności w organizacji
Program
Program
Syllabus
Dostęp do nagrań i materiałów dodatkowych przez 12 miesięcy.
Terminy wykładów mogą ulec nieznacznym zmianom.
Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00.
Egzamin w dwóch turach, do wyboru.
1 | 30.09.2025 | Analiza potrzeb biznesowych i strategia działań w social media. | Joanna Ceplin |
2 | 02.10.2025 | Strategia cz. II i zasięgi organicznie | Joanna Ceplin |
4 | 07.10.2025 | Platformy - Facebook (ekosystem META) | Wiktoria Drozd |
3 | 09.10.2025 | Platformy - Instagram (ekosystem META) | Karolina Orzechowska |
5 | 14.10.2025 | Platformy - TikTok | Marta Kasprzak |
6 | 16.10.2025 | Platformy - YouTube | Kamil Bolek |
8 | 21.10.2025 | Obsługa klienta. Dobre praktyki oraz zarządzanie kryzysami | Wojtek Żywolt |
7 | 23.10.2025 | Wykorzystanie sztucznej inteligencji do tworzenia contentu na social media | Kacper Zamojski |
10 | 28.10.2025 | Sporządzanie analiz i raportów w zakresie efektywności prowadzonych kampanii | Wiktoria Drozd |
9 | 04.11.2025 | Współpraca z influencerami | Natalia Sochacka |
11 | 06.11.2025 | Formaty i strategie kampanii płatnych | Daniel Bossy |
12 | 18.11.2025 | Platformy - LinkedIn | Marcin Banaszkiewicz |
13 | 20.11.2025 | Przygotowanie do egzaminu + pytania (sesja Q&A) | Joanna Ceplin |
14 | 04-06.12.2025 | Egzamin [termin I] | |
15 | 15-17.01.2026 | Egzamin [termin II] |
Nasi wykładowcy:
Joanna Ceplin Osoba prowadząca walidację
Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji.
Wykształcenie kierunkowe: wyższe Marketing i Zarządzanie oraz 14 lat doświadczenia w e-commerce.
Twórczyni ponad 50 szkoleń i kursów online z zakresu marketingu online i mediów społecznościowych. Swoje praktyczne doświadczenie zdobywała, współpracując z takimi firmami jak Allegro.pl, Orange, Budimex, mBank i wieloma innymi. Specjalizuje się w strategii marki i online marketingu.
Kamil Bolek - Ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube, psycholog. Były CMO grupy LTTM (największej w CEE agencji influencerskiej i sieci partnerskiej YouTube). PR-owiec wyspecjalizowany w komunikacji B2B, marketer, psycholog, wykładowca MBA, arbiter Komisji Etyki Reklamy, mówca, autor badań, opracowań, etc.
Kacper Zamojski - Autor e-booka „AIsystent”, ekspert wdrożeń sztucznej inteligencji. Od pięciu lat zajmuje się biznesowymi zastosowaniami sztucznej inteligencji. Jest autorem e-booka „AIsystent”-przewodnika, który wyjaśnia najbardziej istotne tematy związane z modelami językowymi takimi jak ChatGPT i uczy jak zamienić AI w swojego wirtualnego asystenta.
Wojtek Żywolt - Social Media &Ads Specialist, Trener, Wykładowca. Absolwent mediów społecznościowych w zarządzaniu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Był prelegentem podczas wiosennej edycji konferencji I love Marketing&Technology 2023. Wykładowca w TEB Edukacja, Instytucie Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytecie Pedagogicznym, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Krakowskiej Szkole Biznesu UEK.
Wiktoria Drozd - Właścicielka firmy Digital Heart, wykładowca. Wspiera firmy w starcie i wzroście, w 2023 i 2021 roku została Strong Woman in IT. Od ponad dekady zajmuje się projektowaniem i tworzeniem treści, zbierała doświadczenie jako koordynator projektów oraz experience designer. W Digital Heart jako founderka dba, by koszty pozyskania klientów były niskie, a konwersje wysokie i podpowiada, jak edukować odbiorców, by byli gotowi, by zostać klientami. Zanim została przedsiębiorczynią, wdrażała też kompleksowe strategie wzrostu MŚP oraz startupów dla produktów B2C, SaaS, kursów online, fintech i aplikacji mobilnych.
Marta Kasprzyk
Specjalistka od TikToka i short video w social mediach.Szkoli firmy i instytucje z mobile video marketingu. Pomaga klientom budować markę osobistą i tworzyć skuteczne treści na TikToka. Realizuje video od A do Z: strategia, nagrania, montaż, opisy i publikacja. Współpracowała m.in. z IKEA i IMKER.
Natalia Sochacka
Psycholożka biznesu, specjalistka influencer marketingu. Doświadczenie w influencer marketingu zdobywała prowadząc kampanie marketingowe w agencji Lettly. Była odpowiedzialna m.in. za projekty dla marki AXE i Iwostin. Pracę przy kampaniach łączy z managementem influencerów i kreatywnym wspieraniem twórców internetowych w budowaniu ich kariery. Łączy strategiczne myślenie z kreatywnością, wierząc, że skuteczny marketing to połączenie odwagi, trendów i dogłębnej analizy odbiorców. Po godzinach scrolluje TikToka, tworzy treści wideo i inspiruje się kulturą Włoch.
Daniel Bossy
Ekspert marketingu internetowego. Specjalizuje się w pozyskiwaniu klientów i skalowaniu sprzedaży online, wykorzystując takie platformy jak Facebook, Instagram, YouTube, TikTok i Google Ads. Jego podejście do marketingu opiera się na sprawdzonych rozwiązaniach i praktycznych działaniach, które przynoszą realne efekty. Nie tylko tworzy skuteczne kampanie dla swoich klientów, ale także projektuje kompletne systemy sprzedażowe oparte na automatyzacji i lejkach marketingowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Analiza potrzeb biznesowych i strategia działań w social media. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Strategia cz. II i zasięgi organicznie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Platformy - Facebook (ekosystem META) | Prowadzący Wiktoria Drozd | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Platformy - Instagram (ekosystem META) | Prowadzący Karolina Orzechowska | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Platformy - TikTok | Prowadzący Marta Kasprzak | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Platformy - YouTube | Prowadzący Kamil Bolek | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Obsługa klienta. Dobre praktyki oraz zarządzanie kryzysami | Prowadzący Wojtek Żywolt | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Wykorzystanie sztucznej inteligencji do tworzenia contentu na social media | Prowadzący Kacper Zamojski | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Sporządzanie analiz i raportów w zakresie efektywności prowadzonych kampanii | Prowadzący Wiktoria Drozd | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Współpraca z influencerami | Prowadzący Natalia Sochacka | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Formaty i strategie kampanii płatnych | Prowadzący Daniel Bossy | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Platformy - LinkedIn | Prowadzący Marcin Banaszkiewicz | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Przygotowanie do egzaminu + pytania (sesja Q&A) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto175,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kamil Bolek
Ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube, psycholog
Business Development Director agencji Teras of Joy. PR-owiec wyspecjalizowany w komunikacji B2B, marketer, psycholog, wykładowca MBA, arbiter Komisji Etyki Reklamy, mówca, autor badań, opracowań, etc.
Wiktoria Drozd
Wspiera firmy w starcie i wzroście, w 2023 i 2021 roku została Strong Woman in IT. Od ponad dekady zajmuje się projektowaniem i tworzeniem treści, zbierała doświadczenie jako koordynator projektów oraz experience designer. W Digital Heart jako founderka dba, by koszty pozyskania klientów były niskie, a konwersje wysokie i podpowiada, jak edukować odbiorców, by byli gotowi, by zostać klientami. Zanim została przedsiębiorczynią, wdrażała też kompleksowe strategie wzrostu MŚP oraz startupów dla produktów B2C, SaaS, kursów online, fintech i aplikacji mobilnych.
Karolina Orzechowska
Od ponad 15 lat uczy przedsiębiorczynie, jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych bez presji i w zgodzie ze sobą. Jest jedną z TOP30 biznesowych influencerek na Instagramie wyróżnioną przez ForbesWomen. Pokazuje, jak strategicznie budować komunikację i marketing, by przyciągać wartościowych klientów i rozwijać biznes długofalowo. Pracuje głównie na ruchu organicznym, bez płatnych reklam, choć podkreśla, że reklama to wartościowe narzędzie.
Marta Kasprzak
Szkoli firmy i instytucje z mobile video marketingu. Pomaga klientom budować markę osobistą i tworzyć skuteczne treści na TikToka. Realizuje video od A do Z: strategia, nagrania, montaż, opisy i publikacja. Współpracowała m.in. z IKEA i IMKER
Wojtek Żywolt
Absolwent mediów społecznościowych w zarządzaniu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Był prelegentem podczas wiosennej edycji konferencji I love Marketing&Technology 2023. Wykładowca w TEB Edukacja, Instytucie Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytecie Pedagogicznym, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Krakowskiej Szkole Biznesu UEK.
Kacper Zamojski
Od pięciu lat zajmuje się biznesowymi zastosowaniami sztucznej inteligencji. Jest autorem e-booka „AIsystent”-przewodnika, który wyjaśnia najbardziej istotne tematy związane z modelami językowymi takimi jak ChatGPT i uczy jak zamienić AI w swojego wirtualnego asystenta.
Natalia Sochacka
Doświadczenie w influencer marketingu zdobywała prowadząc kampanie marketingowe w agencji Lettly. Była odpowiedzialna m.in. za projekty dla marki AXE i Iwostin. Pracę przy kampaniach łączy z managementem influencerów i kreatywnym wspieraniem twórców internetowych w budowaniu ich kariery. Łączy strategiczne myślenie z kreatywnością, wierząc, że skuteczny marketing to połączenie odwagi, trendów i dogłębnej analizy odbiorców. Po godzinach scrolluje TikToka, tworzy treści wideo i inspiruje się kulturą Włoch.
Daniel Bossy
Specjalizuje się w pozyskiwaniu klientów i skalowaniu sprzedaży online, wykorzystując takie platformy jak Facebook, Instagram, YouTube, TikTok i Google Ads. Jego podejście do marketingu opiera się na sprawdzonych rozwiązaniach i praktycznych działaniach, które przynoszą realne efekty. Nie tylko tworzy skuteczne kampanie dla swoich klientów, ale także projektuje kompletne systemy sprzedażowe oparte na automatyzacji i lejkach marketingowych.
Marcin Banaszkiewicz
Tworzy i wdraża programy Social Selling i Employee Advocacy w największych i najmniejszych firmach na świecie.
Jest twórcą Społeczności H2H ❤️ i wykładowcą akademickim z zakresu Social Mediów.
Na co dzień wspiera osoby, które do ekspozycji swojej reputacji w przestrzeni publicznej, chcą wykorzystać portal LinkedIn.
Uczy tego jak szybko i skutecznie zrealizować swoje cele zawodowe, dzięki komunikacji „jeden do wielu".
Pokazuje możliwości portalu LinkedIn w procesach poszukiwania pracy, w procesach pozyskiwania najlepszych talentów na rynku i uczy sprzedawać nawet tych, którzy tego nie lubią.
Jest twórcą #SzczytuH2H ❤️ i Dnia Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami w Biznesie.
Zakres prowadzonych zajęć w Brand Manager:
Platforma: Linkedin
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zajęcia odbywają się zdalnie w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy streamingowej ZOOM lub ClickMeeting.
Dodatkowo materiały edukacyjne wraz z nagraniami wideo umieszczone sa w dedykowanej platformie szkoleniowej pod adresem https://platforma.imok.edu.pl
Dostęp do zajęć/nagrań ważny jest przez 12 miesięcy od momentu zakończenia szkolenia.
Więcej informacji o szkoleniu, kadrze oraz rekomendacjach znajduje się na stronie https://imok.edu.pl/specjalista-do-spraw-mediow-spolecznosciowych/
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: szkolenie odbywa się za pośrednictwem platformy ZOOM. Materiały dydaktyczne wraz z nagraniami wideo umieszczone są w dedykowanej platformie szkoleniowej pod adresem https://platforma.imok.edu.pl
2. Minimalne wymgania sprzętowe, jakie musi spełniać komuter Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2, 2 GB pamięci RAM, zainsalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7,8,10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon, opcjonalnie kamera video. ( Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy). Abdroid z systemem 5.0 lub nowszy/iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy.
3. Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik: https://support.google.com/a/answer/1279090
4. Niezbędene oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader, Pakiet biurowy np Libre Office, Open office lub Microsoft office.
5. Linki do zajęć ważne są PRZEZ 12 miesiecy od daty zakupu.
6. Więcej informacji o szkoleniu, kadrze oraz rekomendacjach znajduje się na stronie:
https://imok.edu.pl/specjalista-do-spraw-mediow-spolecznosciowych/