Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu - szkolenie online na żywo
Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu - szkolenie online na żywo
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy działów marketingu
Chcących efektywniej wykonywać codzienne obowiązki.
Liderzy zespołów marketingowych
Chcących usprawnić pracę swojego zespołu i uzyskać przewagę nad konkurencją.
Content managerowie i social media managerowie
Szukających wskazówek i narzędzi, które pomogą im w usprawnieniu procesu tworzenia contentu
Właściciele MŚP
Chcących poznać narzędzia AI, dzięki którym usprawnią swoje działania marketingowe i efektywniej wykorzystają dostępne zasoby.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji06-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu - szkolenie online na żywo pozwoli Uczestnikowi dowiedzieć się w jaki sposób wykorzystać potencjał narzędzi AI do usprawnienia swoich codziennych zadań.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik dowie się w jaki sposób wykorzystać potencjał narzędzi AI do usprawnienia swoich codziennych zadań. Pozna techniki i narzędzia, które pomogą usprawnić workflow i pozwolą zaoszczędzić czas, który można przeznaczyć na działania strategiczne, prace kreatywne, czy poprawę doświadczeń klienta. | Kryteria weryfikacji Obecność na zajęciach oraz test wiedzy na koniec | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Digital marketing w erze AI
- Wprowadzenie do AI i jej wpływu na krajobraz digital marketingu
- Analiza danych, personalizacja w komunikacji z klientem, tworzenie contentu i inne dziedziny, w których sztuczna inteligencja może usprawnić działania marketingowe - przydatne narzędzia i przykłady jej wykorzystania
- Case studies - sukcesy marketingowe z wdrożenia AI: analiza przykładów firm i marek, które z powodzeniem wdrożyły AI w swoje działania marketingowe
- Wprowadzenie do promptowania
2.Wykorzystanie AI w content marketingu
- Automatyzacja tworzenia treści - od artykułów po posty na social media
- Optymalizacja SEO z wykorzystaniem AI: narzędzia i techniki wykorzystujące AI do poprawy widoczności treści w wyszukiwarkach
- Personalizacja treści
- Desk research z wykorzystaniem narzędzi AI, czyli jak wykorzystać sztuczna inteligencję do lepszego zrozumienia trendów i grup docelowych
- Praca warsztatowa z wykorzystaniem omawianych narzędzi (m.in. ChatGPT, Microsoft Copilot)
Przerwa obiadowa
Tworzenie grafik z wykorzystaniem AI
- Narzędzia AI do generowania grafik: przegląd dostępnych narzędzi AI, które umożliwiają tworzenie wysokiej jakości grafik, np. Canva, Midjourney, Dalle-AI
- Personalizacja wizualna i branding: Jak AI wspiera tworzenie spójnych grafik, które są zgodne z identyfikacją wizualną marki
- Wykorzystanie AI do dostosowywania grafik na potrzeby wykorzystania publikacji w platformach social mediowych
- Praktyczne warsztaty z tworzenia grafik z wykorzystaniem omawianych narzędzi
Tworzenie filmów i muzyki z wykorzystaniem AI
- AI w produkcji wideo: przegląd narzędzi AI ułatwiających tworzenie i edycję filmów, np. Lumen5, Kapwing
- Generowanie muzyki za pomocą AI: przykłady wykorzystania i przydatne narzędzia
- Szybszy montaż, edycja i recykling materiałów wideo z wykorzystaniem narzędzi AI
- Warsztaty z tworzenia wideo z wykorzystaniem omawianych narzędzi
Tworzenie własnego asystenta AI z ChatGPT
- Jak stworzyć własnego asystenta AI bez umiejętności programowania?
- Personalizacja i uczenie asystentów AI – jak trenować asystentów AI?
Zakończenie szkolenia
- Podsumowanie
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 217,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto990,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto173,96 PLN
- Koszt osobogodziny netto141,43 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Kociołek
Od 2016 związana z marketingiem. Przeprowadza audyty, współtworzy strategie, doradza i szkoli. Prowadzi zajęcia z content marketingu i mediów społecznościowych w ramach certyfikowanego kursu Digital Marketing prowadzonego na licencji Digital Marketing Institute.
Doświadczenie zdobywała w agencjach social mediowych, PR-owych i digtalowych, zajmując stanowiska od specjalistki i trenerki po team leaderkę działu social media.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik po realizacji szkolenia otrzyma prezentację, którą trener posługiwał się podczas zajęć. Materiały dydaktyczne są udostępniane uczestnikom usług szkoleniowych na naszej platformie e-learningowej na okres 1 roku z możliwością pobrania pliku PDF.
Informacje dodatkowe
Na około tydzień przed startem szkolenia uczestnicy otrzymują link do spotkania online.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dostęp Uczestnika do komputera, internetu, sprawny mikrofon i kamera. Rekomendujemy korzystanie z drugiego monitora podczas zajęć, ale nie jest to obligatoryjne. Zajęcia odbywają się poprzez platformę Google Meet.