szkolenie - Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy /Szkolenie w ramach Projektu Akademia HR /
szkolenie - Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy /Szkolenie w ramach Projektu Akademia HR /
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa adresowana do:
właścicieli firm,
pracowników zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych/menadżerskich,
pracowników objętych planami związanymi z awansem tj. osoby planowanedo objęcia stanowiska kierowniczego/menadżerskiego,
pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
pracowników zespołu HR
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji22-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do wprowadzania nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną, w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo,etc.).
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące potrzebęwprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy | Kryteria weryfikacji Opisuje mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące potrzebęwprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opisuje podstawowe założenia stojące za wprowadzeniem nowychmodeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.: agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo, etc.) | Kryteria weryfikacji wskazuje właściwą definicje pojęć : nowe modele pracy, praca zwinna | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem w firmieelastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Właściwie łączy i dobiera korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem w firmieelastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wymienia regulacje prawne regulujące właściwe prowadzenieelastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji właściwie wskazuje odpowiednia regulacje prawne regulujące właściwe prowadzenieelastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Dopasowuje procesy rekrutacyjne (wraz z kwestiami formalno –prawnymi) do (współ)pracowników preferujących partnerskie formy świadczenia pracy (kontrakty, praca z freelancerami itp.). | Kryteria weryfikacji wymienia różnice i dopasowuje procesy rekrutacyjne do pracowników preferujących partnerskie formyświadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Dostosowuje formy i rozwiązania prawne do partnerskich modeli i formświadczenia pracy | Kryteria weryfikacji właściwie dobiera formy i rozwiązania prawne do partnerskich modeli i formświadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Dopasowuje i wdraża rozwiązania komunikacyjne dostosowane donowych modeli i form świadczenia pracy | Kryteria weryfikacji wybiera właściwe rozwiązania komunikacyjne dostosowane donowych modeli i form świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Prawidłowo wskazuje rodzaje narzędzi i technologii wspierające nowe metody organizacyjne. | Kryteria weryfikacji wskazuje właściwe narzędzia i technologie wspierające nowe metody organizacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Dopasowuje i wdraża rozwiązania komunikacyjne dostosowane donowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Osoba potrafi wskazać konkretne rozwiązania komunikacyjne (np. narzędzia, zasady, kanały), które wdrożyła lub dostosowała w odpowiedzi na zmiany w modelach pracy (np. praca hybrydowa, zdalna), oraz ocenić ich skuteczność. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wspiera u pracowników postawy ukierunkowane na stałesamodoskonalenie się i naukę przez całe życie. | Kryteria weryfikacji Osoba potrafi wskazać konkretne działania wspierające rozwój pracowników, promujące ideę uczenia się przez całe życie, oraz ocenić ich wpływ na motywację i zaangażowanie zespołu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Dostosowuje formy i rozwiązania prawne do partnerskich modeli i formświadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Osoba potrafi wskazać konkretne działania związane z dostosowywaniem rozwiązań prawnych do nowych modeli pracy (np. praca hybrydowa, zdalna, umowy o pracę, umowy cywilnoprawne), uwzględniając zasady partnerskiej współpracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nazwa kompetencji: Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy
Grupa kompetencji: Kompetencje profesjonalne
Minimlalna wymagania dla uczestników: Usługa jest skierowana do osób, u których przeprowadzone w ramach projektu testy kompetencyjne wykazały potrzebę edukacyjną, zgodnie z obszarami wskazanymi za pomocą autodiagnozy przedsiębiorstwa.
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom/-czkom na ćwiczenie umiejętności
Przerwy wliczane go ogólnej liczby godzin usługi.
ilość godzin 12 godzin zegarowych
Definicja kompetencji : Wsparcie kadry menedżerskiej i pracowników we wprowadzaniu nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.: agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo, etc.). Wykorzystanie elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy (zob. gigersi / GIG economy5 ) w rozwoju firmy
Walidacja : Walidacja odbędzie się w formie testu online + Wywiadu swobodnego online. Uczestnik powinien posiadać dostęp do Internetu. Test zostanie przesłany w formie linku na indywidualnego maila uczestnika szkolenia. Testy zostaną sprawdzone bez udziału człowieka (automatycznie przez system informatyczny) Uczestnicy otrzymają mailowo powiadomienie o % poprawnych odpowiedzi oraz zaświadczenia o ukończeniu szkolenia po przesłanym / wypełnionym teście. Dostawca Usługi przeprowadzi rejestr wyników + rejestr wydanych zaświadczeń w ramach projektu/ szkolenia. Rozdzielność funkcji jest zachowana .
PROGRAM SZKOLENIA:
DZIEŃ I
1. Mechanizmy i tendencje rynkowe wprowadzające nowe modele organizacyjne.
2. Podstawowe założenia nowych modeli.
3. Zalety i wady elastycznego modelu zatrudniania.
DZIEŃ II
4. Wdrożenie nowych metod organizacji pracy.
5. Dostosowanie procesów rekrutacyjnych.
DZIEŃ III
6. Dostosowanie form i rozwiązań prawnych do modeli i form świadczenia pracy.
7. Monitorowanie i motywowanie pracowników.
DZIEŃ IV
8. Dopasowywanie i wdrażanie rozwiązań komunikacyjnych dopasowanych do nowych modeli i form świadczenia pracy.
9. Umiejętności przywódcze w nowych modelach.
10. Budowanie zaufania i efektywnej komunikacji w zespołach.
11. Umiejętność motywowania i delegowania pracowników.
12. Budowanie kultury organizacyjnej
13. Budowanie atmosfery współpracy.
14. Równowaga pomiędzy pracą a życiem prywatnym.
15. Narzędzia i technologie wspierające nowe metody organizacyjne.
16. Walidacja - test z wynikiem generowanym automatycznie + wywiad swobodny
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Regionalnym Programie lub FERS.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu. Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia nazajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym procesu walidacji nabycia kompetencji w ramach Podmiotowych Systemów Finansowania zostanie zachowana rozdzielność funkcji nauczania od walidacji poprzez przekazanie przez osobę prowadzącą zajęcia testów uczestnikom do rozwiązania, a następnie przekazanie ich osobie walidującej efekty uczenia się do sprawdzenia.
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu wiedzy oraz debaty swobodnej.
Dostawca usługi potwierdza brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy dostawcą usługi a pracodawcą lub osobą dorosłą korzystająca ze wsparcia.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Projekcie albo przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Operatorem lub partnerem
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 1. Mechanizmy i tendencje rynkowe wprowadzające nowe modele organizacyjne. 2. Podstawowe założenia nowych modeli. 3. Zalety i wady elastycznego modelu zatrudniania. | Prowadzący KATARZYNA KAGANIEC | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 4. Wdrożenie nowych metod organizacji pracy. 5. Dostosowanie procesów rekrutacyjnych. | Prowadzący KATARZYNA KAGANIEC | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 6. Dostosowanie form i rozwiązań prawnych do modeli i form świadczenia pracy. 7. Monitorowanie i motywowanie pracowników. | Prowadzący MAGDALENA KRELIŃSKA | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 8. Dopasowywanie i wdrażanie rozwiązań komunikacyjnych dopasowanych do nowych modeli i form świadczenia pracy. 9. Umiejętności przywódcze w nowych modelach. | Prowadzący MAGDALENA KRELIŃSKA | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 10. Budowanie zaufania i efektywnej komunikacji w zespołach. 11. Umiejętność motywowania i delegowania pracowników. 12. Budowanie kultury organizacyjnej 13. Budowanie atmosfery współpracy. | Prowadzący ADAM URBANEK | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 14. Równowaga pomiędzy pracą a życiem prywatnym. 15. Narzędzia i technologie wspierające nowe metody organizacyjne. | Prowadzący ADAM URBANEK | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 walidacja efektów uczenia się - test z wynikiem generowanym automatycznie + wywiad swobodny online | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 175,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 175,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
ADAM URBANEK
Wykształcenie wyższe: magister/inżynier
Politechnika Śląska
Ekspert z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej oraz zarządzaniu projektami Lean i Six Sigma. Pracował na stanowiskach menedżerskich i koordynatorskich w międzynarodowych korporacjach. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu warsztatów, szkoleń i projektów z zakresu doskonalenia procesów oraz audytów wewnętrznych zgodnych z ISO 14001, ISO/TS 16949 i innymi normami jakościowymi. Wspierają organizacje w osiąganiu wyższej efektywności operacyjnej oraz rozwijaniu kompetencji pracowników na różnych szczeblach.
OBSZAR EKSPERTYZY:
Specjalizuje się w Lean Management i Six Sigma; ciągłym doskonaleniu procesów; zarządzaniu projektami i zespołami; standaryzacji procesów; analizie danych i wykorzystaniu narzędzi takich jak SPC, Minitab, Power BI i Statistica; prowadzeniu audytów wewnętrznych zgodnych z ISO 14001, IATF 16949 oraz VDA; szkoleniach z zakresu SPC, DOE i narzędzi analitycznych; redukcji strat i poprawie efektywności operacyjnej; prelekcjach na konferencjach oraz warsztatach dla studentów i pracowników biznesu.
CERTYFIKATY:
Six Sigma Master Black Belt
FastXJourneyman (Shainin)
Trening Trenerów (Europejski Instytut Psychologii Biznesu)
ISO 14001, ISO/TS 16949, OHSAS 18001
MAGDALENA KRELIŃSKA
KATARZYNA KAGANIEC
▪ Zarządzanie: biurem projektów, projektami, programami i portfelami projektów
▪ Projektowanie i wdrażanie modeli zarządzania projektami – podejścia klasyczne i Agile, pełnienie funkcji Scrum Master, Product Owner, Kierownik projektu Agile PM, Prince, PMI, Agile Coach
▪ Projektowanie i wdrażanie centrów rozwoju kompetencji projektowych
▪ Projektowanie i zarządzanie strategiami i ofertami produktowo - usługowymi z uwzględnieniem odpowiedzialności za P&L
▪ Mapowanie, projektowanie i optymalizacja, wdrażanie oraz podnoszenie efektywności
WYKSZTAŁCENIE ; WYŻSZE LICENCJAT Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Posiada co najmniej 120 godz. doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej- skrypt z zakresu programu szkolenia, ćwiczenia.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej będzie potwierdzony przez uczestnika na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście
Informacje dodatkowe
Kontakt w sprawie szkolenia, dotyczące kwestii organizacyjnych :
Anna Polak EITT anna.polak@eitt.pl
Kontakt w sprawie dofinansowania do szkolenia, karty BUR :
Patrycja Foremniak patrycja.foremniak@eitt.pl
W przypadku dofinansowania mniejszego niż 70% wartości netto szkolenia, Dostawca Usługi naliczy VAT do kwoty netto. Usługa szkoleniowa zwolniona z VAT tylko w przypadku gdy dofinansowanie ze środków publicznych wynosi co najmniej 70%.
Ocena efektów uczenia się prowadzona jest za pośrednictwem testu dostępnego online, a wynik jest generowany automatycznie bez udziału człowieka -> warunek rozdzielności procesów szkolenia i walidacji jest zachowany.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagane:
- komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu (min 10Mbit/s download i 1Mbit/s upload);
- przeglądarka internetowa Chrome lub Firefox;
- dobrej jakości mikrofon lub słuchawki;
- ciche miejsce, wolne od zakłóceń i hałasu zewnętrznego
- Szkolenie odbędzie się na MS TEAMS
- Uczestnik otrzyma link do zajęć na trzy dni przed planowanym rozpoczęciem usługi; link będzie ważny przez cały okres trwania szkolenia .