szkolenie - szkolenie - Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową. /Szkolenie w ramach Projektu Akademia HR /
szkolenie - szkolenie - Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową. /Szkolenie w ramach Projektu Akademia HR /
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele i/lub współwłaściciele zarządzający przedsiębiorstwem (aktywnie biorący udział w zarządzaniu) odpowiedzialni za politykę personalną lub za zarządzanie zasobami ludzkimi; zespoły HR; pracownicy lub menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, odpowiedzialni za politykę personalną w przedsiębiorstwie; pracownicy lub menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, odpowiedzialni za zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji25-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do wykorzystywania potencjału pracowników z różnych pokoleń jak również możliwości wynikających z budowania zróżnicowanych wiekowego zespołów i całej organizacji, zapewnienia poszczególnym grupom wiekowym odpowiedniego wsparcia w pracy i rozwoju oraz przeciwdziałania procesom związanym z wypaleniem zawodowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie procesów demograficznych w Polsce i Europiezwiązanych z takimi zjawiskami jak starzenie się społeczeństwa, zamiana pokoleń itp. dla funkcjonowania i rozwoju własnej firmy | Kryteria weryfikacji dobiera właściwą definicję procesów demograficznych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje pracowników z różnych grup wiekowych/ pokoleń. Opisuje wpływ tych różnic na styl pracy i ewentualne nieporozumienia. | Kryteria weryfikacji Dobiera cechy i opisy pracowników przydzielając te cechy do różnych grup wiekowych pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiuosób starszych. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiuosób starszych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grupwiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Dobiera oczekiwania pracowników do właściwych grup wiekowych tychże pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opisuje rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnychpokoleń w zespoły pracownicze i w pełni wykorzystać ich potencjał. | Kryteria weryfikacji Właściwie opisuje i dobiera rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnychpokoleń w zespoły pracownicze | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wymienia rozwiązania ukierunkowane na zachowanie w firmie wiedzy,doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym. | Kryteria weryfikacji Właściwie opisuje i dobiera rozwiązania w zakresie pracy dla osób w wieku przedemerytalnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Właściwie ocenia proces wypalenia zawodowego i zapobiega mu. | Kryteria weryfikacji Wymienia metody zapobiegania wypaleniu zawodowemu – w każdej kategorii pracowników, również „starszych”. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiuosób starszych | Kryteria weryfikacji Wskazuje i opisuje kluczowe regulacje oraz rozwiązania prawne wspierające zatrudnianie osób starszych – potrafi wymienić i scharakteryzować przepisy prawa pracy oraz inicjatywy sprzyjające aktywizacji zawodowej tej grupy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Minimlalna wymagania dla uczestników: Usługa jest skierowana do osób, u których przeprowadzone w ramach projektu testy kompetencyjne wykazały potrzebę edukacyjną, zgodnie z obszarami wskazanymi za pomocą autodiagnozy przedsiębiorstwa.
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom/-czkom na ćwiczenie umiejętności
Przerwy wliczane go ogólnej liczby godzin usługi.
ilość godzin 16 godzin zegarowych
Definicja kompetencji : : Wykorzystanie potencjału pracowników z różnych pokoleń jak również możliwości wynikających z budowania zróżnicowanych wiekowego zespołów i całej organizacji. Zapewnienie poszczególnym grupom wiekowym odpowiedniego wsparcia w pracy i rozwoju. Budowanie rozwiązań opartych o intermentoring . Przeciwdziałanie procesom związanym z wypaleniem zawodowym.
Walidacja : Walidacja odbędzie się w formie testu online. Uczestnik powinien posiadać dostęp do Internetu. Test zostanie przesłany w formie linku na indywidualnego maila uczestnika szkolenia. Testy zostaną sprawdzone bez udziału człowieka (automatycznie przez system informatyczny) Uczestnicy otrzymają mailowo powiadomienie o % poprawnych odpowiedzi oraz zaświadczenia o ukończeniu szkolenia po przesłanym / wypełnionym teście. Dostawca Usługi przeprowadzi rejestr wyników + rejestr wydanych zaświadczeń w ramach projektu/ szkolenia.
Rozdzielność funkcji jest zachowana a w Harmonogramie w pozycji dotyczącej walidacji wskazuje się osobę trenera jako, że jedyną metodą weryfikacji jest test z wynikiem generowanym automatycznie.
PROGRAM SZKOLENIA:
Znaczenie procesów demograficznych w Polsce i Europie związanych z takimi zjawiskami jak starzenie się społeczeństwa, zamiana pokoleń itp. dla funkcjonowania i rozwoju własnej firmy.
Charakterystyka działań pozwalająca na bardziej racjonalne i efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, dzięki uwzględnianiu potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku.
Charakterystyka pracowników z różnych grup wiekowych / pokoleń.
Wpływ tych różnic na styl pracy i ewentualne nieporozumienia.
Akty prawne - regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiu osób starszych.
kampanie społeczne związane z wyrównywaniem szans pracy dla osób „50+” - charakterystyka, różnice, skuteczność.
Charakterystyka potrzeb (w tym także zabezpieczenia zdrowotnego) różnych grup wiekowych pracowników.
Oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grup wiekowych pracowników.
Ocena potencjału różnych wiekowo grup pracowników.
Efektywna praca zróżnicowanych wiekowo zespołów - inicjowanie, wspieranie, budowanie.
Rozwiązania pozwalające na wymianę kompetencji i doświadczeń między pracownikami reprezentującymi różne pokolenia
Opis i charakterystyka rozwiązań ukierunkowanych na zachowanie w firmie wiedzy, doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym.
Rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnych pokoleń w zespoły pracownicze i w pełni wykorzystać ich potencjał.
Wypalenie zawodowe – szczególnie „starszych” pracowników.
Budowanie zróżnicowane wiekowo / pokoleniowo zespoły pracownicze w firmie.
Kultura pracy opartą o wzajemny szacunek potencjału i postaw pracowników reprezentujących różne pokolenia.
Atmosfera sprzyjającą pełnej integracji i zaangażowania w pracę.
Walidacja - Test teoretyczny , Test wiedzy na temat charakterystyki postaw i oczekiwań pracowników z różnych grup wiekowych / pokoleń. walidacja w formie online
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Znaczenie procesów demograficznych w Polsce i Europie związanych z takimi zjawiskami jak starzenie się społeczeństwa, charakterystyka działań, charakterystka pracowników | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 PRZERWA | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Wpływ tych różnic na styl pracy i ewentualne nieporozumienia. Akty prawne | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 kampanie społeczne związane z wyrównywaniem szans pracy dla osób „50+” - charakterystyka, różnice, skuteczność. Charakterystyka potrzeb | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grup wiekowych pracowników. Ocena potencjału różnych wiekowo grup pracowników. Efektywna praca zróżnicowanych wiekowo zespołów | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Rozwiązania pozwalające na wymianę kompetencji i doświadczeń między pracownikami reprezentującymi różne pokolenia Opis i charakterystyka rozwiązań ukierunkowanych na zachowanie | Prowadzący MARCIN FIDZIŃSKI | Data realizacji zajęć 28-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnych pokoleń w zespoły pracownicze i w pełni wykorzystać ich potencjał. Wypalenie zawodowe | Prowadzący ROBERT ŁUKOWSKI | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Kultura pracy opartą o wzajemny szacunek potencjału i postaw pracowników reprezentujących różne pokolenia. Atmosfera sprzyjającą pełnej integracji i zaangażowania w pracę. | Prowadzący ROBERT ŁUKOWSKI | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 WALIDCJA - test z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący ROBERT ŁUKOWSKI | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 625,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 625,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
MARCIN FIDZIŃSKI
Wykształcenie
2023-2024 - Master of Business Administration ( MBA ) - Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
2020-2021 - Szkoła Coachów- Grupa Set
2019-2020 - Trener Biznesu- Grupa Set
2018-2019- Psychologia w Biznesie Krakowsk
Przeprowadził ponad 130 godzin szkoleń z niniejszego zakresu w ciągu ostatnich 24 miesięcy.
ROBERT ŁUKOWSKI
W ciągu 28 lat pracy trenerskiej zrealizował ponad 2660 dni szkoleniowych.
Z zamiłowania i wykształcenia psycholog i trener biznesu, certyfikowany trener stylów myślenia i działania FRIS®. W ciągu 28 lat pracy trenerskiej zdobył bardzo duże doświadczenie, współpracując z firmami w całej Polsce i prowadząc szkolenia za granicą. Aktywizuje zarówno uczestników rozpoczynających swoją ścieżkę zawodową, jak i tych z dużą wiedzą i doświadczeniem. Jest konsultantem dla zarządów kilku firm. Na sali szkoleniowej dzieli się wiedzą, dobrą energią, poczuciem humoru, prowadzi zajęcia
w sposób nietuzinkowy, pobudzając i inspirując ludzi do pracy jeszcze długo po szkoleniu. Uczestnicy chętnie ponownie biorą udział w jego zajęciach. Mówią, że nie patrzą na zegarek podczas zajęć, gdyż nie ma czasu na nudę, podkreślają indywidualne podejście trenera do każdego człowieka i olbrzymią pasję i wiedzę. Ci, którzy bywali już na wielu szkoleniach w innych firmach, mówią: „te są inne, wyjątkowe”.
W ciągu ostatnich trzech lat nadal jestem współwłaścicielem firmy szkoleniowej
i doradczej. Do głównych moich obowiązków należy prowadzenie zajęć, indywidualnych coachingów, doradztwo psychologiczne, badanie potencjału pracowników na stanowiska menedżerskie a także opracowanie materiałów szkoleniowych i ćwiczeń. Także sprzedaż usług i obsługa klientów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej- skrypt z zakresu programu szkolenia, ćwiczenia.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania
Informacje dodatkowe
Kontakt w sprawie szkolenia, dotyczące kwestii organizacyjnych :
Anna Polak EITT anna.polak@eitt.pl
Kontakt w sprawie dofinansowania do szkolenia, karty BUR :
Patrycja Foremniak patrycja.foremniak@eitt.pl
W przypadku dofinansowania mniejszego niż 70% wartości netto szkolenia, Dostawca Usługi naliczy VAT do kwoty netto. Usługa szkoleniowa zwolniona z VAT tylko w przypadku gdy dofinansowanie ze środków publicznych wynosi co najmniej 70%.
Ocena efektów uczenia się prowadzona jest za pośrednictwem testu dostępnego online, a wynik jest generowany automatycznie bez udziału człowieka -> warunek rozdzielności procesów szkolenia i walidacji jest zachowany.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagane:
- komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu (min 10Mbit/s download i 1Mbit/s upload);
- przeglądarka internetowa Chrome lub Firefox;
- dobrej jakości mikrofon lub słuchawki;
- ciche miejsce, wolne od zakłóceń i hałasu zewnętrznego
- Szkolenie odbędzie się na MS TEAMS
- Uczestnik otrzyma link do zajęć na trzy dni przed planowanym rozpoczęciem usługi; link będzie ważny przez cały okrs trwania szkolenia .
Adres
Adres
27-28.08.2025 MS Teams
10-11.09.2025: MS Teams