Executive MBA Gdańsk XII w języku polskim cz. III - Program rozwojowy
Executive MBA Gdańsk XII w języku polskim cz. III - Program rozwojowy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Kandydat powinien posiadać co najmniej trzy lata udokumentowanej praktyki zawodowej. W szczególnych przypadkach decyzję podejmuje komisja rekrutacyjna.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji03-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi135
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Program MBA GFKM przygotowuje m.in. do skutecznej analizy problemów biznesowych, tworzenia wizji strategicznej, jak również wyciągania wniosków z działalności biznesowej.Absolwent programu będzie posiadać umiejętność przyjęcia szerokiej perspektywy i holistycznego podejścia menedżerskiego, wynikającego z posiadania pogłębionej, specjalistycznej wiedzy z zakresu głównych obszarów zarządzania oraz rozumienia wzajemnego oddziaływania poszczególnych aspektów funkcjonowania organizacji.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Potrafi zmierzyć niezawodność procesów i wskazać sposoby jej zwiększenia. | Kryteria weryfikacji Określa gdzie i jakie parametry należy mierzyć aby ocenić współpracę pomiędzy procesami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocenia aktualnie funkcjonujące procesy i wskazuje obszary i zakresy usprawnień | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Potrafi wskazać interesariuszy projektu | Kryteria weryfikacji Tworzy mapę interesariuszy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Potrafi określić na jakim etapie włączyć interesariuszy do projektu | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Ocenia bieżąca sytuację i formuje cele z uwzględnieniem skutków finansowych podejmowanych decyzji | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje dane i powiązania finansowe do podejmowania decyzji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Rozumie pojęcia używane w obszarze finansów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Celem głównym programu jest przygotowanie menedżerów do skutecznego działania w dynamicznym środowisku biznesowym w warunkach silnej konkurencji, także w środowisku międzynarodowym.
Program skierowany jest do osób, które posiadają co najmniej trzy lata udokumentowanej praktyki zawodowej na stanowisku menedżerskim, bądź bezpośrednio związanym z zarządzeniem. Dla lepszego przyswojenia wiedzy i umiejętności uczestnicy Programu Executive MBA GFKM będą mieli do dyspozycji platformę szkoleniową, na której prowadzący będą zamieszczać materiały edukacyjne. 135 godzin zegarowych Programu Executive MBA GFKM prowadzonych będzie przy wykorzystaniu metodologii ABL (Activity Based Learning – warsztatu partycypacyjnego), a oprócz tego w ramach kultywowania praktycznego aspektu Programu w trakcie zajęć następuje podział na grupy (maksymalnie 5 osobowe), w których uczestnicy rozwiązują realne case study, uczestniczą w zintegrowanej symulacji biznesowej, jak również mają możliwość wizytacji w firmach. Dodatkową możliwością jest opcja wyjazdu na sesję zajęciową na uczelni zagranicznej.
PROGRAM:
SEMESTR III
1 Zarządzanie finansami
2 Procesy i jakość w organizacji
3 Zarządzanie projektami
4 Współczesny marketing 5.0
5 Nowoczesne technologie ICT - perspektywa menedżera
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Zarządzanie finansami | Prowadzący Lucjan Śledź | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Zarządzanie finansami | Prowadzący Lucjan Śledź | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Zarządzanie finansami | Prowadzący Lucjan Śledź | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Procesy i jakość w organizacji | Prowadzący Wiktor Małaszek | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Procesy i jakość w organizacji | Prowadzący Wiktor Małaszek | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Procesy i jakość w organizacji | Prowadzący Wiktor Małaszek | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Zarządzanie projektami | Prowadzący Marek Dohnalik | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Zarządzanie projektami | Prowadzący Marek Dohnalik | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Zarządzanie projektami | Prowadzący Marek Dohnalik | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Współczesny marketing 5.0 | Prowadzący Marcin Sowiński | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Współczesny marketing 5.0 | Prowadzący Marcin Sowiński | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Współczesny marketing 5.0 | Prowadzący Marcin Sowiński | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Nowoczesne tecgnologie ICT- perspektywa menedżera | Prowadzący Michał Komorowski | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Nowoczesne tecgnologie ICT- perspektywa menedżera | Prowadzący Michał Komorowski | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Nowoczesne tecgnologie ICT- perspektywa menedżera | Prowadzący Michał Komorowski | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 13 222,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 10 750,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 97,94 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 79,63 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Wiktor Małaszek
Jest praktykiem z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w zakładach przemysłowych i handlowych. Swoją ogromną wiedzę logistyczną potrafi przenieść na rzeczywiste, racjonalne rozwiązania. Swoje doświadczenie i warsztat praktycznych rozwiązań wykorzystuje w czasie projektów doradczych w firmach różnych branż, gdzie z powodzeniem wykazuje skuteczność i efekt synergii rozwiązań z obszarów logistyki i LEAN. Jest autorem i współautorem wielu projektów logistycznych z zakresu magazynowania i zarządzania zapasami, a także projektów dotyczących logistyki produkcji (w tym prac optymalizacyjnych przy produkcji wielkoseryjnej).
Michał Komorowski
Współpracował z wieloma firmami oraz instytucjami, takimi jak Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Europejski Bank Inwestycyjny, Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju.
Jest absolwentem Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim na dwóch kierunkach: Ekonomika Przedsiębiorstw oraz Informatyka Ekonomiczna. Ukończył studia doktoranckie z zakresu zarządzania finansami na Uniwersytecie Gdańskim. Posiada tytuł Executive MBA (GFKM oraz Rotterdam School of Management, Erasmus University).
Lucjan Śledź
Zajmuje stanowisko Dyrektora ds. Finansów w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Jest członkiem i przewodniczącym rad nadzorczych w spółkach akcyjnych notowanych na giełdzie. Unikalny styl prezentacji oraz praktyczne podejście do pracy z uczestnikami szkoleń stawiają go w pozycji czołowego konsultanta z dziedziny finansów GFKM.
Z wykształcenia jest ekonomistą. Ukończył Ekonomikę i Organizację Produkcji na Uniwersytecie Gdańskim.
Jest wykładowcą na Profesjonalnym Studium Finansów, Podyplomowych Studiach Zarządzania Projektami dla Menedżerów oraz programu Executive Master of Business Administration.
Marek Dohnalik
Zajmuje stanowisko Project Managera w globalnej firmie z sektora energetycznego.
Z wykształcenia jest inżynierem, ukończył Politechnikę Krakowską, uzyskał stopień Doktora na Akademii Górniczo – Hutniczej oraz stopień MBA na GFKM. W swojej pracy z grupą łączy kompetencje techniczne ze zdolnościami interpersonalnymi. W relacjach z innymi zapewnia atmosferę zaufania, otwartości, słucha i motywuje do tworzenia kreatywnych rozwiązań.
Prowadzi szkolenia, warsztaty oraz indywidualne sesje doradcze. Ukończył szkołę trenerów organizowaną przez Wszechnicę Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Marcin Sowiński
Zajmuje stanowisko CEO oraz Dyrektora ds. Mediów w prowadzonej przez siebie z powodzeniem, od prawie 30 lat, agencji reklamowej Mediafocus z siedzibą w Gdańsku, która ma na swoim koncie niezliczone rozwiązania i aktywności dla wielu Klientów, zarówno w kraju jak i za granicą, koncentrujące się na ich kreatywności, skuteczności oraz efektywności kosztowej.
Z wykształcenia jest ekonomistą. Ukończył Transport Morski na Uniwersytecie Gdańskim, jednak już podczas studiów rozpoczął pracę w wymarzonym marketingu; był jednym z pierwszych pracowników jednej z pierwszych profesjonalnych agencji reklamowych na Pomorzu (Faust), z której przeszedł do Gazety Wyborczej a następnie do spółek RRM oraz Eurozet zajmujących się sprzedażą czasu reklamowego w Radiu Zet oraz innych mediach, piastując przez kilka lat stanowisko Dyrektora Regionu Północnego. Od końca lat 90-tych stale związany z Mediafocus, gdzie zajmuje się z zaangażowaniem, każdym obszarem komunikacji marketingowej z korzyścią dla marki Klienta – od stworzenia pomysłu na markę, przez organizację kampanii reklamowych i akcji promocyjnych, po realizację sesji zdjęciowej czy obsługę kanałów w Social Media.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały z zajęć zostaną dostarczone uczestnikom podczas zajęć w formie dokumentów elektronicznych. W przypadku zajęć stacjonarnych uczestnicy będą mieli dostęp do papierowych wersji materiałów wykorzystywanych do ćwiczeń. Wszystkie materiały będą dostępne w formie dokumentów elektronicznych umieszczanych na platformie.
Warunki uczestnictwa
- Ukończone studia wyższe
- Minimalne doświadczenie zawodowe: 3 lata
- Pozytywny wynik rozmowy kwalifikacyjne
Informacje dodatkowe
W zależności od sytuacji epidemicznej, zajęcia odbywać się będą w formie stacjonarnej lub online.