Executive MBA Gdańsk XII w języku polskim cz. III - Program rozwojowy
Executive MBA Gdańsk XII w języku polskim cz. III - Program rozwojowy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kandydat powinien posiadać co najmniej trzy lata udokumentowanej praktyki zawodowej. W szczególnych przypadkach decyzję podejmuje komisja rekrutacyjna.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi135
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Program MBA GFKM przygotowuje m.in. do skutecznej analizy problemów biznesowych, tworzenia wizji strategicznej, jak również wyciągania wniosków z działalności biznesowej.Absolwent programu będzie posiadać umiejętność przyjęcia szerokiej perspektywy i holistycznego podejścia menedżerskiego, wynikającego z posiadania pogłębionej, specjalistycznej wiedzy z zakresu głównych obszarów zarządzania oraz rozumienia wzajemnego oddziaływania poszczególnych aspektów funkcjonowania organizacji.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykorzystuje elementy systemu RZ do podejmowania decyzji | Kryteria weryfikacji Dostarcza informacji oceniających efekty pracy menedżerów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Precyzyjnie formułuje oczekiwania wobec działu RZ | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Potrafi zmierzyć niezawodność procesów i wskazać sposoby jej zwiększenia. | Kryteria weryfikacji Określa gdzie i jakie parametry należy mierzyć aby ocenić współpracę pomiędzy procesami. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Ocenia aktualnie funkcjonujące procesy i wskazuje obszary i zakresy usprawnień | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Potrafi ocenić potencjał optymalizacji procesów z wykorzystaniem metod i technik drążenia procesów. | Kryteria weryfikacji Potrafi zaproponować racjonalną strategię pozyskania zasobów informatycznych dla wybranego projektu/organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Potrafi zaprojektować wysokopoziomową architekturę systemu informatycznego we własnej organizacji i/lub nowym projekcie, poprawnie identyfikując producentów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Celem głównym programu jest przygotowanie menedżerów do skutecznego działania w dynamicznym środowisku biznesowym w warunkach silnej konkurencji, także w środowisku międzynarodowym.
Program skierowany jest do osób, które posiadają co najmniej trzy lata udokumentowanej praktyki zawodowej na stanowisku menedżerskim, bądź bezpośrednio związanym z zarządzeniem. Dla lepszego przyswojenia wiedzy i umiejętności uczestnicy Programu Executive MBA GFKM będą mieli do dyspozycji platformę szkoleniową, na której prowadzący będą zamieszczać materiały edukacyjne. 135 godzin zegarowych Programu Executive MBA GFKM prowadzonych będzie przy wykorzystaniu metodologii ABL (Activity Based Learning – warsztatu partycypacyjnego), a oprócz tego w ramach kultywowania praktycznego aspektu Programu w trakcie zajęć następuje podział na grupy (maksymalnie 5 osobowe), w których uczestnicy rozwiązują realne case study, uczestniczą w zintegrowanej symulacji biznesowej, jak również mają możliwość wizytacji w firmach. Dodatkową możliwością jest opcja wyjazdu na sesję zajęciową na uczelni zagranicznej.
PROGRAM:
SEMESTR III
Rachunkowość zarządcza
Zarządzanie procesami i zarządzanie jakością
Zarządzanie projektami i organizacją projektową
Nowoczesne technologie ICT
Digital Marketing
Przywództwo zorientowane na rezultaty
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Rachunkowość zarządcza | Prowadzący Lucjan Śledź | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Rachunkowość zarządcza | Prowadzący Lucjan Śledź | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Rachunkowość zarządcza | Prowadzący Lucjan Śledź | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Zarządzanie procesami i zarządzanie jakością | Prowadzący Wiktor Małaszek | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Zarządzanie procesami i zarządzanie jakością | Prowadzący Wiktor Małaszek | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Zarządzanie procesami i zarządzanie jakością | Prowadzący Wiktor Małaszek | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Zarządzanie projektami i organizacją projektową | Prowadzący Marek Dohnalik | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Zarządzanie projektami i organizacją projektową | Prowadzący Marek Dohnalik | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Zarządzanie projektami i organizacją projektową | Prowadzący Marek Dohnalik | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Nowoczesne technologie ICT | Prowadzący Michał Komorowski | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Nowoczesne technologie ICT | Prowadzący Michał Komorowski | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Nowoczesne technologie ICT | Prowadzący Michał Komorowski | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Digital Marketing | Prowadzący Andrzej Żurawik | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Przywództwo zorientowane na rezultaty | Prowadzący Wojciech Parteka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Przywództwo zorientowane na rezultaty | Prowadzący Wojciech Parteka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto13 222,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 750,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto97,94 PLN
- Koszt osobogodziny netto79,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wojciech Parteka
Posiada prawie 20-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych min. w bankach z kapitałem polskim jak i zagranicznym. Był również Członkiem Zarządu. Uczestniczył w realizacji wielu projektów strategicznych.
Posiada tytuł magistra ekonomii. Jest certyfikowanym Trenerem Leadership Pipeline. Uczestniczył w wielu kursach i warsztatach min. w 2016 roku ukończył kurs The Science of Everyday Thinking, The University of Queensland oraz Inclusive Leadership Training: Becoming a Successful Leader and Get Beyond Work-Life Balance – CATALYST.
Doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in. dla firm:
Bank Millennium, Izostal SA, Straż Miejska w Gdańsku, Energa-Obrót S.A., Koleje Mazowieckie, OLPP SA, Grupa PKP, Energa- Operator S.A., ARiMR, FLSmidth MAAG Gear Sp. z o.o.
Andrzej Żurawik
Marketing odziedziczył w genach ponieważ wywodzi się z rodziny Profesorów tej specjalizacji. Jest Absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, specjalności marketing oraz studiów menedżerskich Executive Master of Business Administration Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów.
Pracował dla takich firm jak VECTRA, AXN, TLC, GALEON, MEYN, LPP i wiele innych dzięki czemu zyskał szerokie doświadczenie w takich branżach jak telekomunikacja, tv, dobra luksusowe, produkcja i usługi. Dzięki temu do dzisiaj świadczy wysokiej jakości usługi marketingowe dla swoich Klientów oraz szkoli i pozyskuje ich kadry mające za zadanie zarządzać lub operacyjnie zajmować się obszarami marketingu w swoich firmach.
Wiktor Małaszek
Jest praktykiem z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w zakładach przemysłowych i handlowych. Swoją ogromną wiedzę logistyczną potrafi przenieść na rzeczywiste, racjonalne rozwiązania. Swoje doświadczenie i warsztat praktycznych rozwiązań wykorzystuje w czasie projektów doradczych w firmach różnych branż, gdzie z powodzeniem wykazuje skuteczność i efekt synergii rozwiązań z obszarów logistyki i LEAN. Jest autorem i współautorem wielu projektów logistycznych z zakresu magazynowania i zarządzania zapasami, a także projektów dotyczących logistyki produkcji (w tym prac optymalizacyjnych przy produkcji wielkoseryjnej).
Michał Komorowski
Współpracował z wieloma firmami oraz instytucjami, takimi jak Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Europejski Bank Inwestycyjny, Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju.
Jest absolwentem Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim na dwóch kierunkach: Ekonomika Przedsiębiorstw oraz Informatyka Ekonomiczna. Ukończył studia doktoranckie z zakresu zarządzania finansami na Uniwersytecie Gdańskim. Posiada tytuł Executive MBA (GFKM oraz Rotterdam School of Management, Erasmus University).
Lucjan Śledź
Zajmuje stanowisko Dyrektora ds. Finansów w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Jest członkiem i przewodniczącym rad nadzorczych w spółkach akcyjnych notowanych na giełdzie. Unikalny styl prezentacji oraz praktyczne podejście do pracy z uczestnikami szkoleń stawiają go w pozycji czołowego konsultanta z dziedziny finansów GFKM.
Z wykształcenia jest ekonomistą. Ukończył Ekonomikę i Organizację Produkcji na Uniwersytecie Gdańskim.
Jest wykładowcą na Profesjonalnym Studium Finansów, Podyplomowych Studiach Zarządzania Projektami dla Menedżerów oraz programu Executive Master of Business Administration.
Marek Dohnalik
Zajmuje stanowisko Project Managera w globalnej firmie z sektora energetycznego.
Z wykształcenia jest inżynierem, ukończył Politechnikę Krakowską, uzyskał stopień Doktora na Akademii Górniczo – Hutniczej oraz stopień MBA na GFKM. W swojej pracy z grupą łączy kompetencje techniczne ze zdolnościami interpersonalnymi. W relacjach z innymi zapewnia atmosferę zaufania, otwartości, słucha i motywuje do tworzenia kreatywnych rozwiązań.
Prowadzi szkolenia, warsztaty oraz indywidualne sesje doradcze. Ukończył szkołę trenerów organizowaną przez Wszechnicę Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały z zajęć zostaną dostarczone uczestnikom podczas zajęć w formie dokumentów elektronicznych. W przypadku zajęć stacjonarnych uczestnicy będą mieli dostęp do papierowych wersji materiałów wykorzystywanych do ćwiczeń. Wszystkie materiały będą dostępne w formie dokumentów elektronicznych umieszczanych na platformie.
Warunki uczestnictwa
- Ukończone studia wyższe
- Minimalne doświadczenie zawodowe: 3 lata
- Pozytywny wynik rozmowy kwalifikacyjne
Informacje dodatkowe
W zależności od sytuacji epidemicznej, zajęcia odbywać się będą w formie stacjonarnej lub online.