Executive MBA Katowice XVI w języku polskim cz. III - Program rozwojowy.
Executive MBA Katowice XVI w języku polskim cz. III - Program rozwojowy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kandydat powinien posiadać co najmniej trzy lata udokumentowanej praktyki zawodowej. W szczególnych przypadkach decyzję podejmuje komisja rekrutacyjna.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi135
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Program MBA GFKM przygotowuje m.in. do skutecznej analizy problemów biznesowych, tworzenia wizji strategicznej, jak również wyciągania wniosków z działalności biznesowej.Absolwent programu będzie posiadać umiejętność przyjęcia szerokiej perspektywy i holistycznego podejścia menedżerskiego, wynikającego z posiadania pogłębionej, specjalistycznej wiedzy z zakresu głównych obszarów zarządzania oraz rozumienia wzajemnego oddziaływania poszczególnych aspektów funkcjonowania organizacji.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Potrafi wskazać interesariuszy projektu | Kryteria weryfikacji Tworzy mapę interesariuszy | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Potrafi określić na jakim etapie włączyć interesariuszy do projektu | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Zna elementy model Poziomów Przywództwa | Kryteria weryfikacji Wspiera swoich podwładnych w ich roli przywódczej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Posiada wizję przyszłego rozwoju przywództwa w organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje elementy systemu RZ do podejmowania decyzji | Kryteria weryfikacji Dostarcza informacji oceniających efekty pracy menedżerów | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Precyzyjnie formułuje oczekiwania wobec działu RZ | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Ocenia bieżąca sytuację i formuje cele z uwzględnieniem skutków finansowych podejmowanych decyzji | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje dane i powiązania finansowe do podejmowania decyzji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozumie pojęcia używane w obszarze finansów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Skutecznie identyfikuje miękkie aspekty komunikacji i etykiety w biznesie międzynarodowym | Kryteria weryfikacji Potrafi zidentyfikować podstawowe rynki ekspansji i rynki problematyczne dla polskich firm | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Zna podstawowe źródła krajowej i międzynarodowej informacji gospodarczej w zakresie biznesu globalnego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Celem głównym programu jest przygotowanie menedżerów do skutecznego działania w dynamicznym środowisku biznesowym w warunkach silnej konkurencji, także w środowisku międzynarodowym.
Program skierowany jest do osób, które posiadają co najmniej trzy lata udokumentowanej praktyki zawodowej na stanowisku menedżerskim, bądź bezpośrednio związanym z zarządzeniem. Dla lepszego przyswojenia wiedzy i umiejętności uczestnicy Programu Executive MBA GFKM będą mieli do dyspozycji platformę szkoleniową, na której prowadzący będą zamieszczać materiały edukacyjne. 135 godzin zegarowych Programu Executive MBA GFKM prowadzonych będzie przy wykorzystaniu metodologii ABL (Activity Based Learning – warsztatu partycypacyjnego), a oprócz tego w ramach kultywowania praktycznego aspektu Programu w trakcie zajęć następuje podział na grupy (maksymalnie 5 osobowe), w których uczestnicy rozwiązują realne case study, uczestniczą w zintegrowanej symulacji biznesowej, jak również mają możliwość wizytacji w firmach. Dodatkową możliwością jest opcja wyjazdu na sesję zajęciową na uczelni zagranicznej.
PROGRAM:
SEMESTR III
1 Zarządzanie projektami i organizacją projektową
2 Digital Marketing
3 Przywództwo zorientowane na rezultaty
4 Rachunkowość zarządcza
5 Zarządzanie finansowe
6 Biznes globalny i różnice kulturowe
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Zarządzanie projektami i organizacją projektową | Prowadzący Piotr Pinoczek | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Zarządzanie projektami i organizacją projektową | Prowadzący Piotr Pinoczek | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Zarządzanie projektami i organizacją projektową | Prowadzący Piotr Pinoczek | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Digital Marketing | Prowadzący Tomasz Owczarek | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Przywództwo zorientowane na rezultaty | Prowadzący Wojciech Parteka | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przywództwo zorientowane na rezultaty | Prowadzący Wojciech Parteka | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Rachunkowość zarządcza | Prowadzący Wojciech Parteka | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Rachunkowość zarządcza | Prowadzący Wojciech Parteka | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Rachunkowość zarządcza | Prowadzący Wojciech Parteka | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Zarządzanie finansowe | Prowadzący Lucjan Śledź | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Zarządzanie finansowe | Prowadzący Lucjan Śledź | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Zarządzanie finansowe | Prowadzący Lucjan Śledź | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Biznes globalny i różnice kulturowe | Prowadzący Tomasz Kalinowski | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Biznes globalny i różnice kulturowe | Prowadzący Tomasz Kalinowski | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Biznes globalny i różnice kulturowe | Prowadzący Tomasz Kalinowski | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto13 222,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 750,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto97,94 PLN
- Koszt osobogodziny netto79,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Pinoczek
Doświadczenie zawodowe zdobywał przez 19 lat jako menedżer operacyjny i szef projektów w firmach polskich z udziałem kapitału zagranicznego. Od ponad 20 lat czynny project manager. Wykładowca uniwersytecki z dziedziny zarządzania.
Doktor ekonomii o specjalności: nauki o zarządzaniu (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach), absolwent studiów podyplomowych Public Relations.Autor kilkunastu referatów na konferencje naukowe, branżowe i komercyjne opublikowanych w wydawnictwach uniwersyteckich oraz współautor naukowych projektów badawczych. Członek zespołu redakcyjnego polskiej edycji książki „Making sense of change management”.
Tomasz Owczarek
Jako konsultant, trener i coach realizował projekty w kilkunastu branżach, współpracując z ponad setką organizacji. Współrealizował konferencje i wydarzenia rozwojowe dla największych polskich firm, występując również jako keynote speaker. Realizował filmy instruktażowe i rozwojowe z zakresu prezentacji i wizerunku. Współpracował ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej współtworząc podyplomową Akademię Trenerów.
Z wykształcenia magister psychologii, certyfikowany coach ICC, ukończył czteroletni kurs terapii poznawczo-behawioralnej, kurs terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach oraz wiele kursów z zakresu rozwoju. Certyfikowany moderator Design Thinking, uczestnik kursów z zakresu metod zwinnych w zarządzaniu zespołem, ekonomii behawioralnej, customer experience.
Lucjan Śledź
Zajmuje stanowisko Dyrektora ds. Finansów w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Jest członkiem i przewodniczącym rad nadzorczych w spółkach akcyjnych notowanych na giełdzie. Unikalny styl prezentacji oraz praktyczne podejście do pracy z uczestnikami szkoleń stawiają go w pozycji czołowego konsultanta z dziedziny finansów GFKM.
Z wykształcenia jest ekonomistą. Ukończył Ekonomikę i Organizację Produkcji na Uniwersytecie Gdańskim.
Jest wykładowcą na Profesjonalnym Studium Finansów, Podyplomowych Studiach Zarządzania Projektami dla Menedżerów oraz programu Executive Master of Business Administration.
Tomasz Kalinowski
Jest doktorem nauk ekonomicznych, członkiem Senatu i senior adviser Rektora w Sopockiej Akademii Nauk Stosowanych. Jest również profesorem Sopockiej Akademii Nauk Stosowanych i Kijowskiego Uniwersytetu Międzynarodowego. Wcześniej jako dyplomata był radcą-ministrem, kierownikiem Wydziału Ekonomicznego Ambasady RP w Berlinie, radcą, z-cą kierownika Wydziału Ekonomiczno-Handlowego Ambasady RP w Berlinie oraz kierownikiem Obszaru Badawczego IA (UE, Niemcy) w Instytucie Badań nad Gospodarką Rynkową w Gdańsku. Poza tym prowadził liczne szkolenia dla menedżerów (Grupa Siemens Polska, GPEC, Orlen, Nordea, mbank, LOTOS, PKP, Energa), samorządowców oraz spółek z udziałem kapitału zagranicznego.
Posiada wieloletnie doświadczenie jako członek rad nadzorczych, w tym Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
Wojciech Parteka
Posiada prawie 20-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych min. w bankach z kapitałem polskim jak i zagranicznym. Był również Członkiem Zarządu. Uczestniczył w realizacji wielu projektów strategicznych.
Posiada tytuł magistra ekonomii. Jest certyfikowanym Trenerem Leadership Pipeline. Uczestniczył w wielu kursach i warsztatach min. w 2016 roku ukończył kurs The Science of Everyday Thinking, The University of Queensland oraz Inclusive Leadership Training: Becoming a Successful Leader and Get Beyond Work-Life Balance – CATALYST.
Od wielu lat współpracuje z Gdańską Fundacją Kształcenia Menedżerów. W programie Executive Master of Business Administration prowadzi zajęcia z zakresu etyki i finansów. Jest także promotorem wielu prac dyplomowych z zakresu finansów i przywództwa.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały z zajęć zostaną dostarczone uczestnikom podczas zajęć w formie dokumentów elektronicznych. W przypadku zajęć stacjonarnych uczestnicy będą mieli dostęp do papierowych wersji materiałów wykorzystywanych do ćwiczeń. Wszystkie materiały będą dostępne w formie dokumentów elektronicznych umieszczanych na platformie.
Warunki uczestnictwa
- Ukończone studia wyższe
- Minimalne doświadczenie zawodowe: 3 lata
- Pozytywny wynik rozmowy kwalifikacyjne
Informacje dodatkowe
W zależności od sytuacji epidemicznej, zajęcia odbywać się będą w formie stacjonarnej lub online.