"Zastosowanie technik linowych i systemów zabezpieczeń przy pracy na wysokościach przy farmach wiatrowych i instalacjach fotowoltaicznych zintegrowane z efektywnym projektowaniem i zarządzaniem OZE przy zastosowaniu nowoczesnych technologii informatycznych".
"Zastosowanie technik linowych i systemów zabezpieczeń przy pracy na wysokościach przy farmach wiatrowych i instalacjach fotowoltaicznych zintegrowane z efektywnym projektowaniem i zarządzaniem OZE przy zastosowaniu nowoczesnych technologii informatycznych".
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaTechniczne / Pozostałe techniczne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową stanowią osoby chcące nabyć wiedzę związaną z integracją systemów nowoczesnych technik linowych oraz zabezpieczeń pracy na wysokości z technologiami informatycznymi. Celem szkolenia jest optymalizacja zasobów i ochrona środowiska w procesie projektowania oraz zarządzania odnawialnymi źródłami energii, ze szczególnym uwzględnieniem farm wiatrowych i instalacji fotowoltaicznych. Uczestnicy zdobędą kompetencje w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii AI, systemów analizy danych PVGIS, systemów monitorowania i sterowania SCADA oraz narzędzi CRM wspierających zarządzanie i obsługę klientów w sektorze OZE. Grupa docelowa to osoby, które, z własnej inicjatywy chcą podnosić swoje kwalifikacje w zakresie zielonych kompetencji oraz kompetencji cyfrowych, kluczowych dla efektywnego projektowania i zarządzania nowoczesnymi systemami energetycznymi.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji21-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do samodzielnego stosowania nowoczesnych technik linowych i systemów zabezpieczeń podczas pracy na wysokości z naciskiem na bezpieczeństwo i efektywność oraz ma na celu zdobycie umiejętności w zakresie zastosowania nowoczesnych technologii informatycznych, zielonych kompetencji oraz kompetencji cyfrowych ze szczególnym uwzględnieniem ich zastosowania w celu planowania i analiz pozwalających na projektowanie i optymalizacje zasobów w zarządzaniu OZE.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje nowoczesne technologie informatyczne wspierające zarządzanie instalacjami OZE. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady działania systemów zarządzania informatycznego OZE. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje nowoczesne technologie cyfrowe AI, PVGIS, SCADA,CRM ze szczególnym uwzględnieniem ich zastosowania w celu projektowania, planowania i analiz pozwalających na optymalizacje zasobów w zarządzaniu OZE. | Kryteria weryfikacji Planuje, dobiera sposoby wykorzystania AI, PVGIS, SCADA,CRM do analizy danych operacyjnych w zarządzaniu systemami OZE, przedstawia rozwiązania poprawiające efektywność, bezpieczeństwo i optymalizujące zasoby w OZE. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wdraża i stosuje procedury ochrony środowiska ze wsparciem technologii AI w farmach wiatrowych i instalacjach fotowoltaicznych. | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie sposoby działania nowoczesnych technologii AI pozwalających na optymalizacje zasobów w zarządzaniu OZE. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wdraża i stosuje zasady bezpiecznej pracy na wysokości. Buduje stanowiska robocze, stosuje odpowiedni sprzęt i wiąże specjalistyczne węzły . | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie zgodne z zsadami metody bezpiecznej pracy na wysokościach i dobiera odpowiednie sposoby budowania bezpiecznego stanowiska roboczego, stosując odpowiedni sprzęt i węzły. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wykonuje bezpieczne prace i manewry na wysokości. Odpowiednio stosuje sprzęt osobisty, zakłada, sprawdza i użytkuje. | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie zasady i narzędzia do bezpiecznego wykonywania pracy i manewrów na wysokości. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kontroluje i odpowiednio reaguje w sytuacji utraty przyrządu, lub innej sytuacji awaryjnej. | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie metody reagowania w sytuacjach awaryjnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Identyfikuje i ocenia wpływ osobistych zachowań i działań na środowisko | Kryteria weryfikacji Definiuje przyjmowanie w codziennym życiu postawy zorientowanej na zrównoważony rozwój i zastanawiania się nad swoim własnym podejściem do ekologii oraz nad wpływem własnych zachowań na środowisko i konieczności rozwijania świadomości ekologicznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęnie
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegonie
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
PROGRAM USŁUGI
Program łączy teorię z praktyką w ramach 24 godzin dydaktycznych szkolenia, kładąc nacisk na wykorzystanie nowoczesnych technologii IT w zarządzaniu OZE oraz bezpieczną i efektywną pracę w warunkach wysokościowych.
Program kursu:
Część teoretyczna:
8 godzin dydaktycznych (uwzględniono przerwy w usłudze, są one wliczonew czas usługi rozwojowej), prowadzona na sali wykładowej z wykorzystaniem mobilnej sali komputerowej (laptopy/tablety dla uczestników), rzutnika do prezentacji materiałów szkoleniowych.
Program szkolenia obejmuje:
1. Nowoczesne technologie informatyczne wspierające zarządzanie instalacjami OZE.Przegląd systemów informatycznych stosowanych w branży odnawialnych źródeł energii. Integracja narzędzi cyfrowych z fizycznymi systemami OZE w celu poprawy efektywności operacyjnej. Zastosowanie technologii chmurowych i IoT w zarządzaniu farmami wiatrowymi i fotowoltaicznymi.
2.Kompetencje cyfrowe AI w optymalizacji zarządzania energią.Analiza danych produkcyjnych z farm wiatrowych i PV przy użyciu sztucznej inteligencji. Predykcyjne modele AI do przewidywania wydajności instalacji na podstawie danych pogodowych i eksploatacyjnych. Wykorzystanie uczenia maszynowego do analizy awarii i planowania konserwacji predykcyjnej.
3.Wykorzystanie systemu PVGIS w analizie potencjału energii słonecznej.Omówienie funkcji PVGIS – jak analizować potencjał słoneczny dla danej lokalizacji. Wykorzystanie danych meteorologicznych i geograficznych w projektowaniu instalacji PV. Obliczanie produkcji energii z uwzględnieniem strat systemowych i różnych technologii modułów PV.
4.Systemy SCADA w monitorowaniu i sterowaniu farmami OZE.Wprowadzenie do systemów SCADA – architektura, funkcjonalności i zastosowanie w sektorze OZE. Zdalne monitorowanie i sterowanie turbinami wiatrowymi i panelami fotowoltaicznymi. Analiza danych w czasie rzeczywistym – wykrywanie usterek i diagnostyka awarii. Optymalizacja wydajności farm wiatrowych i fotowoltaicznych dzięki SCADA. Przykłady wdrożeń SCADA w farmach OZE i studia przypadków.
5.Systemy CRM w zarządzaniu projektami i relacjami w sektorze OZE.Znaczenie systemów CRM w procesie zarządzania inwestycjami OZE. Automatyzacja obsługi klientów i kontraktów dzięki CRM. Integracja CRM z systemami SCADA i PVGIS – zarządzanie danymi operacyjnymi i sprzedażowymi. Case study: wykorzystanie CRM do optymalizacji zarządzania projektami OZE.
6.Procedury ochrony środowiska wspierane technologiami AI.Analiza wpływu farm wiatrowych i fotowoltaicznych na ekosystem. Zastosowanie sztucznej inteligencji w monitorowaniu wpływu OZE na środowisko. Inteligentne systemy zarządzania odpadami i recyklingu paneli PV oraz turbin wiatrowych.
7. Budowanie świadomości społecznej: wpływ osobistych zachowań i działań na środowisko. Wpływ nowoczesnych technologii na ekologię. Znaczenie indywidualnych decyzji i działań w kontekście globalnych wyzwań środowiskowych. Rola narzędzi cyfrowych w promowaniu zrównoważonego rozwoju i efektywności energetycznej. Edukacja społeczna w zakresie odnawialnych źródeł energii i technologii wspierających ochronę środowiska.
Część praktyczna:
16 godzin dydaktycznych (uwzględniono przerwy w usłudze, są one wliczone w czas usługi rozwojowej) – zajęcia prowadzone na specjalnie przygotowanej i wyposażonej hali szkoleniowej, na czas kursu każdy uczestnik ma do dyspozycji indywidualny komplet specjalistycznego sprzętu wspinaczkowego oraz ochronnego do ćwiczeń na samodzielnym stanowisku.
- Zasady funkcjonowania systemów linowych. Szczegółowe informacje nt. sprzętu - bezpieczeństwo użytkowania i konserwacja, zabezpieczenie pracy na wysokości.
- Budowa podstawowych systemów kotwiczących, zasady budowy stanowisk roboczych. Rodzaje stanowisk. Sposoby transportu sprzętu i narzędzi.
- Zastosowanie odpowiedniego sprzętu, zakładanie sprzętu osobistego, sprawdzanie sprzętu przed użyciem i wzajemna kontrola. Sposoby asekuracji.
- Zasady wiązania i wykorzystania specjalistycznych węzłów. Wiązanie i praktyczne wykorzystanie węzłów. Układy wyciągowe. Ringi i spity. Specjalne węzły oraz ich zastosowanie.
- Zasady wykonywania bezpiecznych manewrów na wysokości, podchodzenie i schodzenie po linie, zjazd po linie w przyrządzie zjazdowym. Podchodzenie na linie za pomocą przyrządów zjazdowych. Zjazd za pomocą różnych przyrządów. Podchodzenie i zjazd na linie z przepinkami oraz zakładanie przepinek. Podchodzenia na linie za pomocą dwóch przyrządów zaciskowych oraz przepięcie do zjazdu
- Zasady bezpiecznego wykonywania prac na wysokości. Tworzenie różnych punktów asekuracji. Poręczowanie dojścia do strefy pracy. Techniki ratownicze i zasady postępowania w sytuacji utraty przyrządu, lub innej sytuacji awaryjnej. Postępowanie w awaryjnej sytuacji utraty przyrządu: zjazd w półwyblince, prusikowanie. Autoasekuracja z prusa. Autoratownictwo. Symulacje wypadków z wysokości. Symulacja wypadków z wysokości na budynkach w trakcie pracy.
Łącznie: 24 h dydaktyczne/lekcyjne = 18:00 h zegarowych (wg automatycznego wyliczenia przez system BUR).Usługa zawiera 8 h zajęć teoretycznych oraz 16 h zajęć praktycznych. W ramach szkolenia nastąpi skonsolidowanie części szkoleniowej (stricte merytorycznej) z częścią praktyczną (warsztatową), dzięki którym na bieżąco i elastycznie będą dostosowywane i omawiane narzędzia i rozwiązania, w zależności od potrzeb grupy. Dzięki temu maksymalnie dostosowane zostaną najważniejsze zagadnienia do potrzeb j oczekiwań, jednocześnie zwracając uwagę na predyspozycje poszczególnych uczestników do funkcjonowania i radzenia sobie z poszczególnymi obszarami oraz tempo przyswajania wiedzy, a w konsekwencji konieczność ewentualnych powtórzeń materiału czy zmiana kolejności omawianych modułów. Jednocześnie godziny realizacji przerw również dostosowane będą do postępów realizacji programu, tempa przyswajania wiedzy przez uczestników szkolenia oraz potrzeb uczestników i trenera. Uczestnik szkolenia ma możliwość merytorycznego kontaktu z trenerem również podczas przerw.
Zgodne z definicją „zielonych umiejętności” zawartą w Regulaminie naboru do projektu w ramach FESL 10.17 Zielone umiejętności – umiejętności o charakterze zawodowym lub ogólnym, niezbędne do pracy w sektorze zielonej gospodarki, czyli takiej, która jest oparta na odnawialnych źródłach energii, nowoczesnych technologiach ukierunkowanych na niskoemisyjność i oszczędność zasobów, a także na zarządzaniu środowiskowym w przedsiębiorstwach. „Zielone umiejętności przyczyniają się do budowy "zielonej gospodarki" poprzez tworzenie „zielonych miejsc pracy”.
Usługa "Zastosowanie technik..." wpisuje się w Program Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030 w Wykazie obszarów i grup technologii pod względem spełniania kryterium powiązania usług rozwojowych z RIS i PRT w obszarze technologicznym p. 4.2 Technologie informacyjne.
W harmonogramie uwzględniono przerwy w usłudze, są one wliczone w czas usługi rozwojowej. Walidacja również jest wliczona. Liczba. godz. w harmonogr. powinna być co do zasady zgodna z lb. godz. wskazaną w polu „Liczba godzin usługi” - jest zgodna - Łączna liczba godzin szkoleniowych: 24 h dydaktyczne (tj. 24 h x 45 min) co jednocześnie stanowi 18h w ujęciu zegarowym (wg automatycznego przeliczenia harmonogramu dokonywanego przez system BUR, niezależnie od Dostawcy Usług).Usługa realizowana jest w godz. dydaktycznych. Uczestnik może przystąpić do kursu bez wcześniejszego przygotowania, jako osoba początkująca.
Wszelki sprzęt, zarówno na zajęcia praktyczne oraz teoretyczne zostanie zapewniony przez Usługodawcę. Na czas kursów każdy uczestnik ma do dyspozycji indywidualny komplet sprzętu do pracy i do ćwiczeń praktycznych indywidualnych na samodzielnym stanowisku. Cały sprzęt jest atestowany, spełnia wszelkie wymagane normy i pozwala na bezpieczne i efektywne wykonanie zaplanowanej usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Nowoczesne technologie informatyczne wspierające zarządzanie instalacjami OZE | Prowadzący Krzysztof Szlęzak | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 przerwa | Prowadzący Krzysztof Szlęzak | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Technologie cyfrowe AI, PVGIS, SCADA,CRM z uwzględnieniem ich zastosowania w celu projektowania, planowania i analiz pozwalających na optymalizacje zasobów w zarządzaniu OZE. | Prowadzący Krzysztof Szlęzak | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 przerwa | Prowadzący Krzysztof Szlęzak | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Procedury ochrony środowiska ze wsparciem AI w farmach wiatr. i instalacjach fotow. Kompetencje społeczne: Identyfikacja i ocena wpływu osobistych zachowań i działań na środowisko. | Prowadzący Krzysztof Szlęzak | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 przerwa | Prowadzący Krzysztof Szlęzak | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Zasady bezpiecznej pracy na wysokości. Stanowiska robocze, stosowanie odpowiedniego sprzętu, specjalistyczne węzły. | Prowadzący Wojciech Nazarko | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 przerwa | Prowadzący Wojciech Nazarko | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Zasady bezpiecznej pracy na wysokości. Stanowiska robocze, stosowanie odpowiedniego sprzętu, specjalistyczne węzły c.d. | Prowadzący Wojciech Nazarko | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Bezpieczne prace i manewry na wysokości. Użytkowanie sprzętu osobistego, zakładanie, sprawdzanie. | Prowadzący Wojciech Nazarko | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 przerwa | Prowadzący Wojciech Nazarko | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Bezpieczne prace i manewry na wysokości. Użytkowanie sprzętu osobistego, zakładanie, sprawdzanie c.d. | Prowadzący Wojciech Nazarko | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 przerwa | Prowadzący Wojciech Nazarko | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Działanie i odpowiednie reagowanie w sytuacji utraty przyrządu, lub innej sytuacji awaryjnej | Prowadzący Wojciech Nazarko | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 przerwa | Prowadzący Wojciech Nazarko | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Działanie i odpowiednie reagowanie w sytuacji utraty przyrządu, lub innej sytuacji awaryjnej c.d. | Prowadzący Wojciech Nazarko | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 980,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 980,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto207,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto207,50 PLN
- W tym koszt walidacji brutto200,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto200,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto150,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wojciech Nazarko
nauczycielski-trenerski, Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Inżynieryjnych Wrocław – rozpoznanie,
Wyższa Szkoła Oficerska Policji – Szczytno. Z zaangażowaniem prowadzi kursy z następujących
zakresów: Międzynarodowy instruktor szkoleń antyterrorystycznych, Instruktor sił specjalnych, szef
szkolenia jednostki antyterrorystycznej. Instruktor wyszkolenia strzeleckiego sportowego, bojowego,
myśliwskiego, Instruktor ratownictwa wysokościowego, speleo i ratownictwa z powietrza, Instruktor
ratownictwa wodnego (uprawnienia MSW), Instruktor – egzaminator technik linowych, Instruktor
wspinaczki, Instruktor nurkowania, Instruktor narciarstwa, survivalu, taktyki ochrony specjalnej „VIP”
biznesowej i militarnej, taktyki antyterrorystycznej taktyki MOUT ( Military Operation on Urbanized
Terrain), Ratownik I pomocy w działaniach bojowych oraz kwalifikowanej pierwszej pomocy.
Organizator specjalistycznych szkoleń dla służb ratowniczych (WOPR, OC UM), MON, MSWiA, SG
oraz samoobrona, taktyki technik interwencji, ochrony osobistej VIP BG/CPP, oraz wiele innych.
Organizator i wykonawca projektów z zakresów: antyterroryzm/kontrterroryzm AT/CT, zagrożenia
przeciwpowodziowe i kryzysowe. Trener w ciągu ostatnich 5 lat stale doskonali swoje umiejętności– uczestnictwo w certyfikowanych szkoleniach z zakresu zrównoważonego rozwoju i technologii
OZE, co świadczy o zaangażowaniu w rozwój zawodowy.
Krzysztof Szlęzak
technicznych z zakresu systemów klasy CRM, technologii informatycznych, cyberbezpieczeństwa
oraz szerokiego wachlarza szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych, w tym ECCC i ECDL. Członek
stowarzyszenie Lepsza Polska (które ukierunkowuje swoje działania na rzecz ekologii oraz
zrównoważonego rozwojowi). W ciągu ostatnich 5 lat koncentruje swoje działania na pogłębianiu
wiedzy o zielonej gospodarce oraz zrównoważonym rozwoju, w tym poprzez organizację i realizację
szkoleń w tym obszarze. Współprowadził szkolenia związane z zrównoważonym rozwojem oraz
raportowaniem zgodnym z normami CSRD. Jego zaangażowanie w rozwój zawodowy znajduje
odzwierciedlenie w uczestnictwie w licznych kursach i szkoleniach, które pozwalają mu na bieżąco
aktualizować i poszerzać wiedzę w zakresie nowych technologii, cyberbezpieczeństwa,
zrównoważonego rozwoju oraz ekologii. Jest wysoko ceniony za profesjonalizm, indywidualne
podejście do uczestników oraz umiejętność przekazywania skomplikowanej wiedzy w sposób
przystępny. Jego celem jest nie tylko rozwój kompetencji uczestników szkoleń, ale także szerzenie
idei zrównoważonego rozwoju w kontekście nowoczesnych technologii i gospodarki.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały dostępne będą w wersji cyfrowej dla każdego uczestnika. Wszelki sprzęt, zarówno na zajęcia praktyczne oraz teoretyczne zostanie zapewniony przez Usługodawcę. Na czas kursów każdy uczestnik ma do dyspozycji indywidualny komplet sprzętu do pracy i do ćwiczeń praktycznych indywidualnych na samodzielnym stanowisku. Cały sprzęt jest atestowany, spełnia wszelkie wymagane normy i pozwala na bezpieczne i efektywne wykonanie zaplanowanej usługi.
Trener nie będzie ingerował w jakikolwiek sposób w proces wypełniania dokumentacji walidacyjnej ani w jej ocenę, ani nie ingeruje w obserwację. (tj. trener nie ocenia i nie weryfikuje osiągniętych efektów uczenia się - to rola osoby przeprowadzającej walidację).Test walidacyjny przeprowadzony będzie i oceniany przez innego eksperta niż ten, który przeprowadzał proces kształcenia po zakończeniu realizacji usługi .
Adres szkolenia: ul. Jeziorna 82, 43-241 Goczałkowice Zdrój. Lokalizacja znakomicie spełnia profesjonalne wymagania niezbędne do realizacji zaplanowanych szkoleń zarówno teoretycznych jak i zajęć praktycznych o specjalnym charakterze.
Informacje dodatkowe
Usługa "Zastosowanie technik linowych...." wpisuje się w Program Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030 w Wykazie obszarów i grup technologii pod względem spełniania kryterium powiązania usług rozwojowych z RIS i PRT w obszarze technologicznym p. 4.2 Technologie informacyjne.
W harmonogramie uwzględniono przerwy w usłudze, są one wliczone w czas usługi rozwojowej. Walidacja również jest wliczona w czas usługi rozwojowej. Liczba. godz. w harmonogramie powinna być co do zasady zgodna z lb. godz. wskazaną w polu „Liczba godzin usługi” - jest zgodna. Łączna liczba godzin szkoleniowych: 24 h dydaktyczne (tj. 24 h x 45 min.), co jednocześnie stanowi 18h w ujęciu zegarowym (wg automatycznego przeliczenia harmonogramu dokonywanego przez system BUR, niezależnie od Dostawcy Usług). Usługa realizowana jest w godz. dydaktycznych. Uczestnik może przystąpić do kursu bez wcześniejszego przygotowania, jako osoba początkująca.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe