RJ PROJECT Radosława Biernacka

Możliwość dofinansowania
Logo RJ PROJECT Radosława Biernacka
Brak ocen dla tego dostawcy
ul. Niepodległości 4
41-404 Mysłowice
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 0
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Firma RJ PROJECT powstała w 2008 roku założona przez mgr Radosławę Biernacką, nauczyciela, trenera, szkoleniowca i managera z wieloletnim doświadczeniem. Jej historia rozpoczęła się w roku 2001, firma od początku zajmowała się szkoleniami językowymi, prowadzeniem certyfikacji językowej oraz metodyką nauczania. Obecnie firma specjalizuje się w następujących obszarach:

Języki obce

Oferujemy różnorodne szkolenia językowe dla osób o różnym poziomie zaawansowania, zarówno w grupach, jak i indywidualnie. Uczymy języka angielskiego, niemieckiego, francuskiego i włoskiego.

Specjalizujemy się w prowadzeniu kursów językowych dla firm, które odbywają się w miejscu ich działalności. Nasze zajęcia są dopasowane do programu, częstotliwości i czasu trwania, zgodnie z potrzebami klienta. Oferujemy zarówno zajęcia grupowe, jak i indywidualne, z których często korzystają osoby zarządzające.

Dzięki naszej ogólnopolskiej sieci doświadczonych lektorów jesteśmy w stanie prowadzić zajęcia w dowolnej miejscowości w kraju. Aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów, oferujemy również naukę zdalną w ramach wszystkich naszych kursów językowych.

Ponadto, przeprowadzamy renomowane egzaminy językowe LanguageCert, uznawanego międzynarodowego ośrodka egzaminacyjnego, który oferuje m.in. certyfikację w zakresie IESOL i SELT (egzaminy studenckie i wizowe).

Nasz zespół trenerski składa się z ekspertów, trenerów i doradców z różnych dziedzin edukacji, którzy posiadają ogromne doświadczenie, wiedzę i zmysł dydaktyczny.

Szkolenia z branży IT (Information Technology)

Kompetencje cyfrowe w nowoczesnej firmie – zastosowanie nowoczesnego oprogramowania i aplikacji w środowisku pracy

Szkolenia DIGCOMP

Program obejmuje 5 modułów

1. Informacja

  • Przeglądanie, szukanie i filtrowanie informacji w Internecie
  • Zaawansowane szukanie informacji: sposoby wyszukiwania zdjęć, filmów miejsc na mapie itp
  • Bankowość i zakupy przez internet. Wypełnianie formularzy.
  • Obsługa poczty elektronicznej (e-mail).
  • Ciekawe darmowe zbiory cyfrowe w sieci. Mapy turystyczne, książki, czasopisma, ebooki, obiekty kultury
  • Sposoby zapisu informacji pobranej z internetu na komputerze, przechowywanie informacji.
  • E – usługi jak bezpiecznie dokonać zakupów online. Praca w chmurze

2. Komunikacja

  • Cyfrowy obywatel (Profil zaufany, Aplikacja mObywatel, dowód osobisty z warstwą elektroniczną, realizacja e-recepty, mPojazd: sprawdzanie uprawnień, punktów karnych, dane samochodu, polisy OC)
  • Komunikacja z urzędami
  • Moje finanse w sieci, usługi bankowości elektronicznej. płatności (Google Pay, NFC, płatności internetowe)
  • Zasady właściwego zachowania się w sieci
  • Dzielenie się informacjami i zasobami, udostępnianie dokumentów
  • Sposoby komunikowania się za pomocą internetu i telefonu. Aplikacje służące do komunikacji

3. Tworzenie treści

            Praca w dokumencie tekstowym Microsoft Word:

  • Podstawowe zasady tworzenia dokumentu tekstowego.
  • Formatowanie tekstu i akapitu. Tworzenie i formatowanie tabel
  • Spisy treści, spisy rysunków i tabel. Ustawienia dokumentu do druku, nagłówki, stopki, numery stron.

            Podstawy pracy w arkuszu kalkulacyjnym:

  • Wstawianie i formatowanie danych w arkuszu
  • Podstawowe obliczenia w arkuszu: formuły i funkcje. Sortowanie i filtrowanie danych
  • Wstawianie i formatowanie wykresów. Ustawienia arkusza do druku. Ustawienia strony arkusza.

4. Bezpieczeństwo

  • Bezpieczeństwo: Jak korzystać bezpiecznie z aplikacji telefonicznych i komputerowych. Czy warto instalować oprogramowanie antywirusowe. Jak chronić konto przed hakerami. Jak działa firewall. Bezpieczne hasło – zasady.
  • Wpływ urządzeń cyfrowych na środowisko
  • Sposoby opierania się socjotechnikom (kradzież na wnuczka, wyłudzenie kodu BLIK, fałszywe SMS-y lub maile)
  • Skutecznych technik obrony przed cyberprzestępcami
  • Prawo autorskie i licencje. Ochrona urządzeń cyfrowych

5. Rozwiązywanie problemów z komputerem

  • Rozwiązywanie problemów technicznych z komputerem. Identyfikacja problemu
  • Instalowanie i usuwanie programów.
  • Postępowanie ze złośliwym oprogramowaniem
  • Narzędzia diagnostyczne służące do poprawy działania komputera i telefonu

Szkolenie z zakresu tworzenia stron WWW

  • Podstawowe informacje o domenach i hostingu stron www.
  • Wprowadzenie. Struktura strony
  • Budowa dokumentu html. Podstawowe znaczniki. Format tekstu, tabele.
  • Budowa układu strony za pomocą znaczników blokowych i stylów css. Style. Skryty na stronach
  • Odwołania, ramki, łącza na stronie
  • Tworzenie elementów stron internetowych np. bannera, tła elementu, przycisku
  • Tworzeni e prostej strony. Publikacja strony  www w Internecie na bezpłatnych serwisach internetowych.

Tworzenie aplikacji internetowych

  • Cel tworzenia aplikacji. Narzędzia aplikacji internetowych.
  • Zapoznanie z językami programowania. Algorytmy i struktura aplikacji.
  • Struktura aplikacji internetowej. Podstawowe kody html. Tworzenie prostej strony .
  • Etapy tworzenia programu. Funkcje programu. Tworzenie prostego kodu. 
  • Testowanie i dokumentowanie aplikacji. Kompilacja. Tworzenie prostego programu w oparciu o dostępne narzędzia internetowe. 
  • Umieszczenie aplikacji w testowych serwisach internetowych.

Krajowy System Doręczeń Elektronicznych E-doręczenia

  • Czym są e-Doręczenia
  • Jakie usługi są dostępne w ramach e-Doręczeń
  • Kto jest operatorem wyznaczonym
  • Czym jest adres do doręczeń elektronicznych
  • Czym jest Baza adresów elektronicznych
  • W jakich sytuacjach e-Doręczenia nie mają zastosowania
  • Jak wygląda skrzynka do e-Doręczeń
  • Jak ją założyć krok po kroku
  • Kto musi obowiązkowo stosować e-Doręczenia (podmioty publiczne, przedsiębiorcy, osoby fizyczne)?
  • Od kiedy stosowanie e-Doręczeń stanie się obowiązkowe
  • Umowa z operatorem – przetarg, czy nie?
  • Wyznaczenie administratora
  • W jaki sposób wysyłać i odbierać korespondencję w ramach e-Doręczeń
  • Jakie są skutki wpisu adresu do e-Doręczeń do Bazy Adresów Elektronicznych
  • Jak ustalić czy w skrzynce czeka przesyłka
  • Do ilu adresatów jednocześnie można nadać jedną korespondencję w ramach e-doręczenia
  • Co w przypadku przepełnienia skrzynki
  • Ile kosztują e-Doręczenia
  • W jaki sposób wyszukiwać adresata w bazie adresów

Cyberbezpieczeństwo - Klucz sprzętowy U2F

  • Obecne zagrożenia w cyberprzestrzeni
  • Wyłudzanie danych cyfrowych
  • Cyber higiena
  • Klucz sprzętowy U2F - podstawowe informacje
  • Klucz sprzętowy U2F - jaki wybrać i jak korzystać
  • Rodzaje zagrożeń oraz sposoby reagowania i obrony. Metody socjotechniczne stosowane na odbiorcy. Przykłady kradzieży tożsamości. Co to jest phishing, Doxing, Malware, Ransomware?
  • Sposoby reagowania i zabezpieczania się przed zagrożeniami podczas korzystania z komputera, telefonu, sieci internetowej. Przedstawienie narzędzi do ochrony.
  • Zasady bezpiecznego korzystania ze skrzynek pocztowych, pakietu biurowego Office i kont w mediach społecznościowych.
  • Zasady udostępniania danych. Zarządzanie tożsamością w sieci. Ochrona prywatności.
  • Dobre praktyki w pracy z komputerem, Internetem, urządzeniami mobilnymi. Jak działają i jak zabezpieczać narzędzia Internetu Rzeczy (wszystkie urządzenia podłączone do aplikacji)?
  • Narzędzia diagnostyczne służące do poprawy działania komputera i telefonu.
  • Przeglądarki Internetowe i wyszukiwarki – ustawienia zabezpieczeń.

Usługi Zaufania - podpis kwalifikowany

  • Usługi zaufania - Profil zaufany a podpis kwalifikowany
  • Wprowadzenie do Podpisu Kwalifikowanego
  • Podstawy Podpisu Kwalifikowanego
  • Implementacja Podpisu Kwalifikowanego w Praktyce
  • Zastosowanie Podpisu Kwalifikowanego w Działalności Firmy
  • Zarządzanie Bezpieczeństwem Podpisu Kwalifikowanego
  • Weryfikacja Podpisu Kwalifikowanego
  • Faksymilie
  • Mobilny Podpis Kwalifikowany (SimplySign)

Wstęp do Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF)

Cel Szkolenia

Zapoznanie uczestników z Krajowym Systemem eFaktur (KSeF) oraz zasadami funkcjonowania tego systemu.

Rozwinięcie umiejętności związanych z elektronicznym wystawianiem, przesyłaniem i archiwizacją faktur. 

  • Podstawy KSeF

Wyjaśnienie koncepcji i celów Krajowego Systemu eFaktur.

Korzyści wynikające z elektronicznego przetwarzania faktur.

  • Zasady Funkcjonowania KSeF

Omówienie procesu wystawiania i przetwarzania eFaktur.

Wyjaśnienie roli podmiotów uczestniczących w systemie.

  • Praktyczne Zastosowanie KSeF

Praktyczne szkolenie w zakresie elektronicznego tworzenia i wystawiania faktur w bezpłatnej (ministerialnej) aplikacji Płatnik KSeF.

  • Przesyłanie i Odbieranie eFaktur
  • Archiwizacja e-Faktur
  • Pytania i Odpowiedzi

Okazja do zadawania pytań i omówienia indywidualnych przypadków uczestników.

Dyskusja na temat potencjalnych wyzwań i korzyści wynikających z wdrożenia KSeF w konkretnym środowisku biznesowym.

Arkusz kalkulacyjny MS Excel jako podstawowe narzędzie pracy dla pracowników biurowych

  • Wprowadzenie do programu MS Excel: formatowanie arkusza, komórek, danych, formatowanie warunkowe, blokowanie komórek.
  • Wprowadzenie do formuł i funkcji. Zasady tworzenia formuł.
  • Przegląd podstawowych funkcji arkusza: matematyczne, statystyczne, tekstowe. Funkcje wyszukiwania, baz danych w arkuszu. Zagnieżdżanie.
  • Operacje na datach.
  • Zaawansowane sortowanie i filtrowanie danych.
  • Graficzna prezentacja danych w postaci wykresów.
  • Podstawy tworzenia i pracy z tabelami przestawnymi.
  • Narzędzia arkusza: poprawność danych, suma częściowa. Łączenie komórek. Rozdzielanie tekstu na komórki.
  • Metody wyszukiwania danych: funkcje wyszukaj poziomo, pionowo, znajdź.
  • Zaawansowane ustawienia drukowania.
  • Zapis pliku w różnych formatach. Ochrona skoroszytu, arkusza, komórki. Wstawianie hasła.
  • Skróty klawiaturowe ułatwiające pracę.

Przydatne narzędzia edytora tekstu MS Word

  • Podstawowe zasady formatowania dokumentu tekstowego. Formatowanie akapitu, style.
  • Praca z dużym dokumentem: podział strony, zasady tworzenia sekcji, tabulatory a kolumny.
  • Wstawianie i edycja tabel, funkcje obliczeniowe w tabelach.
  • Odwołania w dokumencie: spisy treści, spisy rysunków i tabel. Indeksy. Odsyłacze i zakładki. Wstawiane daty
  • Zasady łącznia tabel pomiędzy dokumentami. Porównywanie, scalanie dokumentów.
  • Korespondencja seryjna, zarządzanie listami adresatów.
  • Ustawienia dokumentu do druku, nagłówki, stopki, numery stron.
  • Sposoby udostępniania dokumentu tekstowego.

Sztuczna Inteligencja

Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji

  • Historia AI: od Turinga do dzisiaj
  • Definicje i rodzaje AI: od AI słabej do AI silnej
  • Przykłady AI w codziennym życiu
  • Znaczenie AI w współczesnym świecie

Sztuczna Inteligencja w biznesie

  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • AI w marketingu i personalizacji doświadczeń klientów AI w zarządzaniu zasobami ludzkimi
  • Case studies: Przykłady użycia AI w różnych branżach

Sztuczna Inteligencja w codziennym życiu

  • Jak AI zmienia domy (inteligentne domy, asystenci głosowi)
  • AI w urządzeniach mobilnych (aplikacje, kamery, tłumaczenia)
  • Warsztaty: Tworzenie prostych projektów AI (np. użycie aplikacji do tworzenia harmonogramów, analizy nawyków)

Praktyczne zastosowania AI

AI w pracy biurowej i administracji:

  • AI w zarządzaniu dokumentacją i archiwizacji danych
  • Automatyzacja rutynowych zadań administracyjnych
  • Inteligentne systemy CRM i zarządzanie relacjami z klientami
  • Narzędzia AI wspomagające analizę danych i raportowanie
  • AI w prognozowaniu trendów rynkowych i analizie konkurencji
  • Przykłady narzędzi do analizy danych i wizualizacji Warsztaty: AI w pracy biurowej

AI w edukacji i nauce:

  • Personalizacja procesu nauczania i uczenia się
  • Automatyzacja oceniania i feedbacku
  • Wirtualni asystenci edukacyjni i ich wpływ na naukę
  • Wykorzystanie AI w badaniach naukowych
  • AI w analizie dużych zbiorów danych (Big Data)
  • Case studies: Przykłady użycia AI w złożonych badaniach naukowych

Technologie, narzędzia i wpływ społeczny

  • Przegląd popularnych platform i narzędzi AI (np. IBM Watson, Google AI)
  • Wprowadzenie do narzędzi do tworzenia AI (np. Dialogflow)
  • Pozatekstowe narzędzia AI - głos, obraz, wideo
  • Warsztaty: Tworzenie zapytań w rozbudowanych narzędziach opartych o AI

Etyka, Bezpieczeństwo i prywatność w AI

  • Etyczne wyzwania w AI (np. deep-fake, kontrola nad AI)
  • AI a bezpieczeństwo danych
  • Prawa autorskie
  • Prywatność i AI: jak chronić swoje dane Dyskusja: Jakie są granice AI?
  • Przyszłość i trendy w rozwoju AI
  • AI a praca: jak przygotować się na przyszłość
  • Wpływ AI na społeczeństwo i gospodarkę
  • Panel dyskusyjny

Zarządzanie firmą w dobie gospodarki cyfrowej

Marketing w gospodarce cyfrowej

  1. Marketing mix
  2. Produkt jako element marketing mix
  3. Tożsamość i wizerunek marki
  4. Cena jako element marketing mix
  5. Kanały dystrybucji – istotne zmiany w dobie gospodarki cyfrowej
  6. Promocja i reklama
  7. E – marketing.
  8. Pozycjonowanie i optymalizacja storn www
  9. Reklama w wyszukiwarkach
  10. E-mail marketing
  11. Marketing automation
  12. Content marketing
  13. Social media
  14. Real Time Marketing
  15. Marketing mobilny
  16. Real Time Bidding (RTB)
  17. Popularne narzędzia marketingowe
  18. Wskaźniki efektywności
  19. Personalizacja a kastomizacja produktów

Opracowanie modelu biznesowego

1. Diagnoza obecnej sytuacji firmy

2. Misja i wizja firmy oraz wartości, z którymi się kieruje.

3.Czym jest „model biznesowy”?

4. Rodzaje i zasady funkcjonowania nowych modeli biznesowych.

5. W jakich obszarach możemy zastosować nowe modele biznesowe.

6. Business Model Canvas

7. Lean Canvas – BMC dla start-upów

8. Kluczowe elementy Business Model Canvas

9. Projektowanie BMC

10. Design Thinking – myślenie projektowe

11. Burza mózgów

12. Otoczenie i środowisko pracy

13. Prototypowanie

14. Prezentacja modelu biznesowego – warsztat

15. Modele biznesowe gospodarki cyfrowej

16. Modele biznesowe e-usług

17. St. Gallen Management Model

18. Strategia koopetycji i kooperencji

19. Ograniczanie kosztów – dezintermediacja​​​​​​​

Sprzedaż w gospodarce cyfrowej

  1. Psychologiczne typy klientów.
  2. Dlaczego tracimy klientów?
  3. Istota pro klienckiego modelu sprzedaży.
  4. Etapy pro klienckiego modelu sprzedaży.
  5. Nowoczesne kanały komunikacji z klientem w e-biznesie .
  6. Diagnoza potrzeb klienta.
  7. Komunikacja online – doskonałe narzędzie do pozyskiwania wiedzy o potrzebach klientów.
  8. „Spraw abym poczuł się ważny” – najważniejszy jest klient.
  9. E – Commerce podstawowe pojęcia i rodzaje (B2C, B2B i C2C).
  10. Charakterystyka rynku e-Commerce.
  11. Rodzaje platform e-Commerce.
  12. E-Commerce – pozycjonowanie, zwiększenie ruchu, zwiększenie sprzedaży.
  13. Podróż z klientem – czyli cyfrowa ścieżka klienta.
  14. Sztuczna inteligencja w e-Commerce.
  15. Cyfrowe rozwiązania stosowane w zarządzaniu relacjami z klientem.
  16. Zarządzanie łańcuchami dostaw w e-Commerce.
  17. Narzędzia cyfrowe wspierające logistykę i dystrybucję w gospodarce cyfrowej.
  18. Dobór form e-Commerce odpowiednich do specyfiki rynku i modelu biznesowego przyjętego przez firmę.
  19. Ocena efektywności działań e-Commerce.

Zarządzanie zmianą

  1. Ocena gotowości przedsiębiorstwa i jego pracowników do zmiany.
  2. Analiza otoczenia rynkowego i określenie kierunku zmiany.
  3. Zmiana jako element rozwoju przedsiębiorstwa.
  4. Zagrożenia i korzyści wynikające ze zmiany.
  5. Przygotowanie pracowników do wdrożenia zmian.
  6. Komunikacja w procesie zmiany.
  7. Jak komunikować trudne decyzje.
  8. Zasady i techniki zarządzania zmianą
  9. Proces zmiany w przedsiębiorstwie – przygotowanie, przebieg, ocena rezultatów
  10. Cykl zmian wg Elizabeth Kubler-Ross.
  11. Cykl zmiany wg Lewina a rola lidera/przywódcy.
  12. Trudności w procesie wdrażania zmian
  13. Metody przezwyciężania oporu wobec zmiany
  14. Identyfikacja przyczyn niepowodzeń w procesie wdrażania zmiany.

Posiadamy wpis do RIS.

Posiadamy CERTYFIKAT ISO 9001:2015 w zakresie
"Świadczenie usług szkoleniowych i doradztwo".

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
radoslawa.biernacka@outlook.com
Telefon
(+48) 698 640 817