Akademia HR - Umiejętność wdrożenia zasady równości szans, niedyskryminacji i transparentności
Akademia HR - Umiejętność wdrożenia zasady równości szans, niedyskryminacji i transparentności
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
właścicieli firm
pracowników zespołu HR
pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną firmy lub za zarządzanie zasobami ludzkimi
pracowników zajmujących stanowisko menadżerskie/kierownicze
pracowników przewidzianych do awansu na stanowisko menadżerskie/kierownicze
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji19-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wyposażenie uczestników w umiejętność wdrażania rozwiązań efektywnej pracy zdalnej, hybrydową, home office, elastyczny czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, korzystania z odpowiednich narzędzi wspierających nowe formy organizacji pracy, radzenia sobie z typowymi trudnościami oraz budowania zaangażowania pracownikówkorzystających z tych form pracy, zapewnienia sprawnej komunikacji i podziału zadań
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje odpowiednie zapisy Kodeksu Pracy regulujące zasady organizacji pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywny wynik (min. 80%) z testu wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe / ogólnodostępne oraz dedykowane rozwiązania technologiczne, umożliwiające pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywny wynik (min. 80%) z testu wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe potrzeby oraz korzyści dla pracowników wynikające z pracy zdalnej, jak również z wdrożenia elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywny wynik (min. 80%) z testu wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje typowe trudności (w tym: problemy z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem, wypalenie zawodowe etc.), które mogą towarzyszyć różnych formom pracy zdalnej i wdraża działania, które je eliminują. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywny wynik (min. 80%) z testu wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wskazuje czynniki, o jakie należy zadbać, aby kształtować zaangażowanie pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywny wynik (min. 80%) z testu wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje działania zespołów wykorzystując pracę zdalną / hybrydową oraz elastyczny czas pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Skutecznie wdraża rozwiązania zapewniające sprawną komunikację i podział / delegowanie zadań w przypadku pracy zdalnej / hybrydowej, jak również w przypadku elastycznego czasu pracy poszczególnych osób. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wdraża do organizacji odpowiednie rozwiązania technologiczne umożliwiające efektywną pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Opracowuje i wdraża akceptowane i wspierane przez wszystkich zainteresowanych rozwiązania, pozwalające na skuteczny monitoring efektywności pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Pomaga kadrze menedżerskiej w unikaniu mikro managementu4 i ograniczaniu swobody działania pracowników. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przygotowuje i wdraża systemowe rozwiązania zapobiegające wystąpieniu takich zjawisk jak wypalenie zawodowe, czy też pogorszenie jakości życia (well-being) pracowników korzystających z pracy zdalnej lub hybrydowej. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Omawia z pracownikami i kadrą menedżerską indywidualne przypadki związane z wykorzystaniem pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy itp. Wypracowuje z nimi optymalne rozwiązania w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Skutecznie wspiera kadrę menedżerską w radzeniu sobie z typowymi trudnościami (w tym problemami z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem) oraz w budowaniu zaangażowania pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności takimi, jak: ćwiczenia grupowe, burza mózgów, obserwacja, dyskusja panelowa, metoda problemowa, studium przypadku.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Część usługi (moduły 1 - 8 w wymiarze15h) realizowane są stacjonarnie, część usługi (moduł 9 w wymiarze 1h) realizowana jest zdalnie w czasie rzeczywistym.
Częściowa weryfikacja postępów nauki będzie prowadzona grupowo z Uczestnikami w formie:
- rundy pytań i odpowiedzi (Q&A) na koniec każdego modułu
- krótkich quizów na koniec każdego dnia szkoleniowego
Wprowadzenie do tematyki DEI
Omówienie znaczenia równości, różnorodności i inkluzywności (DEI) w kontekście organizacji.
Równe traktowanie – podstawy prawne
Przegląd krajowych i unijnych regulacji przeciwdziałających dyskryminacji w miejscu pracy.
Pojęcie sprawiedliwości organizacyjnej
Rodzaje sprawiedliwości (dystrybutywna, proceduralna, interakcyjna) i ich wpływ na pracowników.
Bariery równości w miejscu pracy
Identyfikacja ukrytych i systemowych barier oraz ich wpływu na atmosferę w organizacji.
Równość płci w polityce personalnej
Działania sprzyjające równości płci, analiza luki płacowej, równe szanse rozwoju.
Wiek a dostęp do rozwoju i awansu
Zarządzanie różnorodnością wiekową – unikanie ageizmu i wspieranie międzypokoleniowej współpracy.
Włączenie osób z niepełnosprawnością
Praktyki dostępności środowiska pracy oraz eliminowanie barier funkcjonalnych i mentalnych.
Różnorodność kulturowa i etniczna
Wspieranie otwartości na różne pochodzenia, tożsamości kulturowe i językowe.
Neutralność światopoglądowa
Zapewnienie równowagi między przekonaniami religijnymi, etycznymi a zasadami funkcjonowania firmy.
Inkluzywna komunikacja wewnętrzna
Stosowanie języka niedyskryminującego, zapewnianie dostępności komunikatów.
Budowanie kultury otwartości
Kształtowanie środowiska sprzyjającego dialogowi, przeciwdziałanie mikroagresjom i wykluczeniu.
Przejrzystość w dostępie do informacji
Praktyki udostępniania informacji i procedur w sposób zrozumiały i otwarty dla wszystkich.
Transparentne procesy rekrutacyjne
Projektowanie równościowych procedur naboru, unikanie stronniczości.
Programy rozwojowe dla wszystkich
Zapewnienie równych szans w dostępie do szkoleń, coachingów, mentoringu.
Równość w ocenie i awansie
Sprawiedliwe systemy ocen pracowniczych i procedury decyzyjne dotyczące awansów.
Działania antydyskryminacyjne
Reagowanie na zgłoszenia dyskryminacji, prowadzenie postępowań i działania naprawcze.
Audyt równości i inkluzywności
Narzędzia i metody diagnozowania środowiska pracy pod kątem DEI.
Rola liderów i kadry zarządzającej
Odpowiedzialność kadry kierowniczej za wspieranie kultury równości i włączania.
Tworzenie polityk równościowych
Jak opracować, wdrożyć i komunikować polityki dotyczące równego traktowania.
Podsumowanie i plan wdrożenia
Opracowanie checklist, zobowiązań i propozycji działań po zakończeniu szkolenia.
Walidacja efektów uczenia się
Przeprowadzenie testu wiedzy na temat wdrożenia zasady równości szans, niedyskryminacji i transparentności
Przeprowadzenie ćwiczenia w formie studium przypadku - jak w praktyce wdrożyć zasady równości szans, niedyskryminacji i transparentności
Walidacja efektów uczenia się na poziomie min. 80% prawidłowych odpowiedzi z testu wiedzy jak i zadania praktycznego, uprawnia uczestnika do otrzymania oceny pozytywnej z walidacji.
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się.
Informacje dodatkowe:
Dostawca usługi potwierdza, iż karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa będzie realizowana zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami prawa o VAT.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia nazajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills).
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Projekcie albo przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Operatorem lub partnerem.
Dostawca usługi potwierdza, że cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 29 Wprowadzenie do tematyki DEI Omówienie znaczenia równości, różnorodności i inkluzywności (DEI) w kontekście organizacji. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 07:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 29 Równe traktowanie – podstawy prawne Przegląd krajowych i unijnych regulacji przeciwdziałających dyskryminacji w miejscu pracy. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 29 Pojęcie sprawiedliwości organizacyjnej Rodzaje sprawiedliwości (dystrybutywna, proceduralna, interakcyjna) i ich wpływ na pracowników. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 29 Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej) | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 29 Bariery równości w miejscu pracy Identyfikacja ukrytych i systemowych barier oraz ich wpływu na atmosferę w organizacji. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 29 Równość płci w polityce personalnej Działania sprzyjające równości płci, analiza luki płacowej, równe szanse rozwoju. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:40 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 29 Wiek a dostęp do rozwoju i awansu Zarządzanie różnorodnością wiekową – unikanie ageizmu i wspieranie międzypokoleniowej współpracy. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 29 Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej) | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 29 Włączenie osób z niepełnosprawnością Praktyki dostępności środowiska pracy oraz eliminowanie barier funkcjonalnych i mentalnych. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 29 Różnorodność kulturowa i etniczna Wspieranie otwartości na różne pochodzenia, tożsamości kulturowe i językowe. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 00:40 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 29 Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej) | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 13:55 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 29 Neutralność światopoglądowa Zapewnienie równowagi między przekonaniami religijnymi, etycznymi a zasadami funkcjonowania firmy. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:55 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:50 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 29 Inkluzywna komunikacja wewnętrzna Stosowanie języka niedyskryminującego, zapewnianie dostępności komunikatów. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 29 Budowanie kultury otwartości Kształtowanie środowiska sprzyjającego dialogowi, przeciwdziałanie mikroagresjom i wykluczeniu. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 07:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 29 Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej) | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:10 | Liczba godzin 00:40 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 29 Przejrzystość w dostępie do informacji Praktyki udostępniania informacji i procedur w sposób zrozumiały i otwarty dla wszystkich. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 08:50 | Liczba godzin 00:40 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 29 Transparentne procesy rekrutacyjne Projektowanie równościowych procedur naboru, unikanie stronniczości. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:50 | Godzina zakończenia 09:10 | Liczba godzin 00:20 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 29 Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej) | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:10 | Godzina zakończenia 09:25 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 29 Programy rozwojowe dla wszystkich Zapewnienie równych szans w dostępie do szkoleń, coachingów, mentoringu. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:25 | Godzina zakończenia 10:10 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 29 Równość w ocenie i awansie Sprawiedliwe systemy ocen pracowniczych i procedury decyzyjne dotyczące awansów. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:35 | Liczba godzin 00:25 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 29 Działania antydyskryminacyjne Reagowanie na zgłoszenia dyskryminacji, prowadzenie postępowań i działania naprawcze. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:35 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:25 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 29 Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej) | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 29 Audyt równości i inkluzywności Narzędzia i metody diagnozowania środowiska pracy pod kątem DEI. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 01:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 29 Rola liderów i kadry zarządzającej Odpowiedzialność kadry kierowniczej za wspieranie kultury równości i włączania. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 00:20 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 29 Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej) | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 29 Tworzenie polityk równościowych Jak opracować, wdrożyć i komunikować polityki dotyczące równego traktowania. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 13:20 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 29 Podsumowanie i plan wdrożenia Opracowanie checklist, zobowiązań i propozycji działań po zakończeniu szkolenia. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:40 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 29 Przeprowadzenie testu wiedzy na temat wdrożenia zasady równości szans, niedyskryminacji i transparentności | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 29 Przeprowadzenie ćwiczenia w formie studium przypadku - jak w praktyce wdrożyć zasady równości szans, niedyskryminacji i transparentności | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 904,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 904,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Gruszecki
Ukończył studia mgr z ekonomii (AE w Krakowie), mgr z psychologii (UJ), kurs Organizational Development, Leadership Development Centre (John Scherer).
Ponad 20l dośw. w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych, doradczych i szkoleniowych zzakresum.in. opracowania modelu biznesowego, obsługi klienta, zarządzania, kompetencji osobistych, oceny potencjału rozwoju przedsiębiorcy, planów rozwoju przedsiębiorstwa, zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie. Ponad 20 – l. dośw. w ocenie kompetencji kandydatów w procesach rekrutacyjnych oraz pracowników w procesach rozwojowych z wykorzystaniem różnych metod, takich jak: testy teoretyczne, kompetencyjne, wywiad ustrukturyzowany, ocena prezentacji, obserwacja w warunkach symulowanych.
Trener posiada min. 120 h doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych o podobnej tematyce:
Hotel Stok (24h: 12-14.11.2024)
Krakodero s.c (16h: 28-29.11.2024)
Hotel Warmiński (16h: 28-29.10.2024)
Hotel Martiany (24h: 16-18.10.2024)
Fleet Partners (24h: 24-26.03.2024)
Realimpex (16h: 14-15.02.2024)
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma przed rozpoczęciem usługi materiały w postaci konspektów w wersji elektronicznej z opisem teorii przedstawianej podczas zajęć oraz wykonywanych zadań.
Po zakończeniu udziału w szkoleniu z min. 80% obecnością oraz z pozytywnym wynikiem walidacji (zarówno testu, jak i zadania praktycznego), uczestnik otrzyma odpowiednie zaświadczenie o ukończeniu usługi.
Dostawca usługi potwierdza brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy dostawcą usługi a pracodawcą lub osobą dorosłą korzystająca ze wsparcia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć i uczestnictwo we wszystkich zadaniach podczas zajęć oraz pozytywny wynik z testu teoretycznego i zadania praktycznego.
Informacje dodatkowe
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem ani stażem, aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Walidacja efektów uczenia się zostanie przeprowadzona przez inną osobę niż prowadzącą szkolenie. Etapy szkolenia oraz walidacji przeprowadzone zostaną w rozłącznych modułach. Po przeprowadzeniu walidacji zostanie sporządzony raport zawierający wyniki zastosowanych narzędzi walidacji dla każdego z uczestników indywidualnie. Raport będzie potwierdzał uzyskany przez uczestnika poziom nabycia efektów uczenia się.
Fakt uczestnictwa w każdym dniu szkolenia oraz w walidacji musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na liście obecności na szkoleniu i walidacji szkolenia.
Dostawca usługi potwierdza, że cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, że cena jest adekwatna do jej zakresu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa mieszana - moduł walidacji prowadzony zdalnie w czasie rzeczywistym
Część usługi realizowanej zdalnie odbywa się poprzez aplikację ZOOM.
Wymagania techniczne do udziału w usłudze:
- każdy uczestnik dysponuje urządzeniem spełniającym następujące wymagania sprzętowe: urządzenie przenośne/mobilne lub stacjonarne (komputer/laptop/tablet) z kamerą, mikrofonem i głośnikami; procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); system operacyjny taki jak m.in. Windows 8(zalecany Windows 11),Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS; Android w zależności od platformy/rodzaju komunikatora, aktualne wersje przeglądarki np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Brave, Safari, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer ,Yandex;
- uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: dostęp do internetu o zalecanej szybkości -minimalna prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s;
- każdy uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów;
- liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć(ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi