Szkolenie: AI w obsłudze klienta
Możliwość dofinansowania
Szkolenie: AI w obsłudze klienta
Numer usługi 2025/04/22/141117/2700347
50,00 PLN
brutto
50,00 PLNnetto
12,50 PLNbrutto/h
12,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa kierowana dla:
- właścicieli przedsiębiorstw
- pracowników sektora MŚP
- menadżerów
- pracowników działu obsługi klienta, sprzedaży
- Minimalna liczba uczestników12
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji02-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi4
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje pracownika do samodzielnego obsługiwania klienta przy wykorzystaniu narzędzi AI.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie podstawowe pojęcia związane z wykorzystaniem AI w obsłudze klienta | Kryteria weryfikacji identyfikuje kluczowe technologie AI stosowane w customer service | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje specyfikę różnych narzędzi AI dostępnych na rynku | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozumie zasady efektywnej personalizacji obsługi z wykorzystaniem AI | Kryteria weryfikacji skutecznie implementuje AI w obsłudze klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozumie wskaźniki efektywności (KPI) w kontekście wykorzystania AI | Kryteria weryfikacji identyfikuje potencjalne ryzyka i wyzwania związane z wdrożeniem AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
- Sztuczna Inteligencja w obsłudze klienta – wprowadzenie.
- Korzyści płynące z wdrażania AI w obsłudze klienta.
- Personalizacja obsługi klienta z wykorzystaniem sztucznej inteligencji – jak zrobić to efektywnie procesowo i budżetowo.
- Narzędzia AI: chatboty, automatyka, analiza sentymentu. Przegląd i omówienie płatnych i bezpłatnych narzędzi wykorzystywanych w obsłudze klienta.
- Case studies – przykłady udanych implementacji w firmach.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 6
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Sztuczna Inteligencja w obsłudze klienta – wprowadzenie. | Prowadzący Katarzyna Jaszczak-Bukowska | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Korzyści płynące z wdrażania AI w obsłudze klienta. | Prowadzący Katarzyna Jaszczak-Bukowska | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Personalizacja obsługi klienta z wykorzystaniem sztucznej inteligencji – jak zrobić to efektywnie procesowo i budżetowo. | Prowadzący Katarzyna Jaszczak-Bukowska | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Narzędzia AI: chatboty, automatyka, analiza sentymentu. Przegląd i omówienie płatnych i bezpłatnych narzędzi wykorzystywanych w obsłudze klienta. | Prowadzący Katarzyna Jaszczak-Bukowska | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Case studies – przykłady udanych implementacji w firmach. | Prowadzący Katarzyna Jaszczak-Bukowska | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Walidacja usługi | Prowadzący Katarzyna Jaszczak-Bukowska | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto50,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto50,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto12,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto12,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Katarzyna Jaszczak-Bukowska
Absolwentka Politechniki w Łodzi i oraz trener Deccora/KPMarketing/BecreativeCAD, ODN Rewers i Fundacji Zrównoważonego Rozwoju. Od ponad 8 lat spędza dni na sali szkoleniowej prowadząc kursy, szkolenia, warsztaty. Jest Autoryzowanym trenerem Autodesk nr ID 46605. Ucząc stara się przekazywać wiedzę i praktyczne podejście do tematu. Przyświeca jej idea – „ucz tak, jak sam chciałbyś się uczyć”.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu technologii informacyjnych, pakietu Office, systemów informatycznych, ICT, obsługi klienta, marketingu, modeli biznesowych, e-firmy, Office 365, Autodesk, kompetencji cyfrowych, narzędzi online, budowania wizerunku w Internecie, bezpieczeństwo w sieci oraz Google. Ponadto wspiera klientów podczas warsztatów z narzędzi graficznych tj. COREL, CANVA, CRELLO, PHOTOSCAPE, WIXITP.
Od 2014 roku prowadzi trzy firmy o różnorodnym profilu branżowym. Każdego dnia realizuję ich długo i krótkoterminowe strategie biznesowe, dlatego doskonale rozumie klientów i ich potrzeby.
Posiada ponad 200h godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich pięciu latach (60 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkole
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu technologii informacyjnych, pakietu Office, systemów informatycznych, ICT, obsługi klienta, marketingu, modeli biznesowych, e-firmy, Office 365, Autodesk, kompetencji cyfrowych, narzędzi online, budowania wizerunku w Internecie, bezpieczeństwo w sieci oraz Google. Ponadto wspiera klientów podczas warsztatów z narzędzi graficznych tj. COREL, CANVA, CRELLO, PHOTOSCAPE, WIXITP.
Od 2014 roku prowadzi trzy firmy o różnorodnym profilu branżowym. Każdego dnia realizuję ich długo i krótkoterminowe strategie biznesowe, dlatego doskonale rozumie klientów i ich potrzeby.
Posiada ponad 200h godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich pięciu latach (60 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkole
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma na szkoleniu:
- materiały szkoleniowe: prezentację, ćwiczenia, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Warunki uczestnictwa
Warunki niezbędne do nabycia kompetencji w ramach usługi:
- Uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej.
- Udział w walidacji usługi.
- Przynależność do grupy docelowej usługi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Platforma komunikacyjna - Zoom
Wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny/laptop, kamera wbudowana/na USB, mikrofon, słuchawki/ głośniki, system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10GB, łącze internetowe minimum 10 kb/s,
Okres ważności linku: od 1 h przed godziną rozpoczęcia szkolenia w dniu pierwszym do godziny po zakończeniu szkoleń w dniu ostatnim
Kontakt
Kontakt
Magdalena Brzychcy
E-mail
m.brzychcy@senseconsulting.pl
Telefon
(+48) 532 608 522