Równość i różnorodność w zespole – skuteczna współpraca w pracy międzykulturowej
Równość i różnorodność w zespole – skuteczna współpraca w pracy międzykulturowej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników organizacji, niezależnie od zajmowanego stanowiska czy działu, którzy na co dzień pracują w zespołach zróżnicowanych kulturowo, językowo lub narodowościowo – a także do tych, którzy poprzez swoją postawę i codzienne działania współtworzą kulturę pracy opartą na równości, szacunku i współpracy.
W szczególności dedykowane jest:
- osobom pracującym w firmach zatrudniających obcokrajowców,
- zespołom międzynarodowym i wielojęzycznym,
- liderom, brygadzistom, koordynatorom oraz osobom odpowiedzialnym za współpracę z pracownikami z różnych krajów,
- działom HR i administracji, które wspierają komunikację wewnętrzną, integrację i adaptację pracowników,
- firmom, które świadomie chcą budować różnorodne i inkluzywne środowisko pracy, w którym każdy czuje się częścią zespołu.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji06-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do budowania skutecznej współpracy w środowisku międzykulturowym, z uwzględnieniem zasad równości, różnorodności i włączenia (DEI). Uczestnik rozpoznaje i analizuje wyzwania wynikające z pracy w środowisku wielonarodowym, identyfikuje potencjalne źródła nieporozumień i uprzedzeń, a także wdraża praktyczne rozwiązania wspierające równe traktowanie i komunikację włączającą. Świadomie współtworzy kulturę organizacyjną opartą na równości, wzajemnym zrozumieniu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje różnorodne formy wykluczenia oraz przejawy stereotypowego myślenia i uprzedzeń w środowisku pracy, rozpoznając ich wpływ na komunikację, współpracę oraz funkcjonowanie zespołu. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje podstawowe pojęcia związane z wykluczeniem, uprzedzeniami, stereotypami oraz mikroagresjami występującymi w środowisku pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji Wskazuje zależności między występowaniem uprzedzeń a spadkiem efektywności, zaangażowania i bezpieczeństwa psychologicznego w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji Stosuje narzędzia pozwalające rozpoznać przejawy stereotypizacji i wykluczenia w codziennych sytuacjach zawodowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji Analizuje wpływ nieuświadomionych uprzedzeń na decyzje i relacje w zespole oraz wskazuje sposoby ich ograniczania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje zdobytą wiedzę do świadomego reagowania na przejawy nierównego traktowania w swoim otoczeniu zawodowym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wdraża postawy sprzyjające otwartości i szacunkowi wobec różnorodności, wspierając budowanie środowiska pracy wolnego od dyskryminacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje kluczowe różnice kulturowe oraz ich znaczenie w kontekście zespołowym, potrafi dostosować styl komunikacji i współpracy do potrzeb zróżnicowanego kulturowo środowiska zawodowego. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje podstawowe różnice kulturowe wpływające na styl komunikacji, podejmowanie decyzji, podejście do czasu, hierarchii i relacji w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje modele teoretyczne (np. Hofstede, Trompenaars), które pomagają zrozumieć mechanizmy działania zespołów międzykulturowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Stosuje wiedzę o różnicach kulturowych do analizy sytuacji problemowych i nieporozumień w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje odpowiednie strategie komunikacyjne i współpracy w pracy z osobami z różnych kultur, dostosowując swój styl do sytuacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wdraża postawę otwartości i elastyczności w kontaktach z osobami z odmiennych kręgów kulturowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wspiera budowanie atmosfery wzajemnego zrozumienia i poszanowania różnic kulturowych w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wdraża zasady komunikacji inkluzywnej i równego traktowania w codziennej współpracy, świadomie budując relacje oparte na szacunku, otwartości i zrozumieniu. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje cechy języka inkluzywnego oraz wskazuje przykłady komunikatów wykluczających i mikroagresji w miejscu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady komunikacji sprzyjającej równości i budowania pozytywnych relacji interpersonalnych w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji Stosuje język i zachowania wspierające włączenie, otwartość oraz szacunek wobec różnorodnych członków zespołu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje narzędzia i techniki komunikacyjne ułatwiające porozumienie w środowisku wielokulturowym i wielojęzycznym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji Wdraża na co dzień zasady równego traktowania i komunikacji włączającej w relacjach zawodowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Reaguje konstruktywnie na sytuacje wykluczenia, nieporozumień lub nierówności, promując kulturę wzajemnego zrozumienia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Świadomie współtworzy kulturę organizacyjną opartą na równości, wzajemnym zrozumieniu i efektywnej współpracy, podejmując działania wspierające integrację, przeciwdziałanie wykluczeniu oraz budowanie zaangażowanego zespołu. | Kryteria weryfikacji Wskazuje elementy kultury organizacyjnej sprzyjającej równości i włączeniu, w tym dobre praktyki stosowane w organizacjach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje zachowania i mechanizmy organizacyjne, które wspierają lub utrudniają budowanie środowiska opartego na zaufaniu i współpracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Stosuje działania wspierające integrację zespołu i przeciwdziałające wykluczeniu poszczególnych jego członków. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje narzędzia diagnozy oraz planowania działań mających na celu wzmacnianie kultury opartej na wartościach DEI (Diversity, Equity, Inclusion). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji Świadomie współtworzy środowisko pracy oparte na zaufaniu, równości i wzajemnym szacunku, promując postawy sprzyjające zaangażowaniu i otwartości. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wdraża indywidualne działania na rzecz poprawy relacji w zespole, budując klimat współodpowiedzialności za jakość współpracy i integrację pracowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM RAMOWY SZKOLENIA - Równość i różnorodność w zespole – skuteczna współpraca w pracy międzykulturowej
CZĘŚĆ I - ŚWIADOMOŚĆ I ZROZUMIENIE RÓŻNORODNOŚCI
Moduł 1: Wprowadzenie do tematu różnorodności i inkluzyjności – zajęcia teoretyczne z częścią praktyczną
W ramach niniejszego modułu uczestnicy będą pracować w ramach następujących zagadnień:
- rozpoznawanie różnych aspektów różnorodności,
- analiza wpływu różnorodności na funkcjonowanie zespołu,
- identyfikacja barier i szans wynikających z pracy w zróżnicowanym środowisku.
Moduł 2: Stereotypy, uprzedzenia i nieświadome założenia (unconscious bias) – zajęcia praktyczne z elementami refleksji i analizy
W ramach niniejszego modułu uczestnicy będą pracować w ramach następujących zagadnień:
- identyfikacja nieuświadomionych uprzedzeń,
- refleksja nad wpływem stereotypów na decyzje i zachowania,
- sposoby przeciwdziałania mikroagresjom i wykluczeniu.
Moduł 3: Różnice kulturowe w praktyce – zajęcia teoretyczne z częścią warsztatową
W ramach niniejszego modułu uczestnicy będą pracować w ramach następujących zagadnień:
- rozpoznawanie kluczowych różnic kulturowych,
- analiza konkretnych przykładów nieporozumień międzykulturowych,
- refleksja nad tym, jak dostosować styl komunikacji i współpracy.
Moduł 4: Co dalej? Moja rola w tworzeniu zespołu opartego na równości - zajęcia praktyczne
W ramach niniejszego modułu uczestnicy będą pracować w ramach następujących zagadnień:
- refleksja nad własnymi postawami i wnioskami ze szkolenia,
- identyfikacja możliwych obszarów zmiany w pracy własnej lub zespołu.
CZĘŚĆ II - PRAKTYKA WSPÓŁPRACY I BUDOWANIE KULTURY WŁĄCZENIA
Moduł 5: Komunikacja międzykulturowa – zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną
- W ramach niniejszego modułu uczestnicy będą pracować w ramach następujących zagadnień:
- rozpoznawanie barier komunikacyjnych,
- ćwiczenie inkluzywnego języka i przekazu,
- praktyka prowadzenia dialogu w zróżnicowanym zespole.
Moduł 6: Skuteczna współpraca w zespole różnorodnym – zajęcia praktyczne
W ramach niniejszego modułu uczestnicy będą pracować w ramach następujących zagadnień:
- identyfikacja źródeł nieporozumień w zespole,
- wspólne wypracowywanie zasad współpracy,
- rozwiązywanie konfliktów międzykulturowych.
Moduł 7: Równość i inkluzywność w codziennej pracy – zajęcia teoretyczne z elementami praktycznymi
W ramach niniejszego modułu uczestnicy będą pracować w ramach następujących zagadnień:
- identyfikacja działań wspierających równość,
- refleksja nad rolą jednostki w kształtowaniu kultury organizacyjnej,
- budowanie zasad współpracy dla swojego zespołu.
Moduł 8: Podsumowanie i plan działania – zajęcia praktyczne
W ramach niniejszego modułu uczestnicy będą pracować w ramach następujących zagadnień:
- podsumowanie zdobytej wiedzy i umiejętności,
- wyznaczenie osobistych celów wdrożeniowych,
- zaplanowanie działań wspierających włączenie i równość w miejscu pracy.
Walidacja efektów uczenia się - test teoretyczny oraz obserwacja w warunkach symulowanych
---------------------------------------------------
Usługa realizowana jest przy wykorzystaniu metod aktywizujących uczestników – w trakcie szkolenia wykorzystywane są m.in.
- Ćwiczenia praktyczne
- Praca w zespołach
- Analiza studiów przypadków (case study)
- Symulacje i scenki sytuacyjne
- Moderowana dyskusja i wymiana doświadczeń
---------------------------------------------------
- Przyjęte metody walidacji w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
- Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie
---------------------------------------------------
Czas trwania szkolenia 16 jednostek dydaktycznych, a 1 jednostka to 45 min, czyli szkolenie trwa 12 godzin + przerwy 1 godz. Przerwy nie wliczają się do czasu trwania szkolenia.
---------------------------------------------------
Warunki niezbędne do spełnienia (przez uczestników usługi), aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu:
- minimalny poziom wykształcenia: nie jest wymagane
- minimalne doświadczenie i wiedza uczestników: min. 3 miesiące pracy w firmie,
- doświadczenie zawodowe: nie jest wymagane
- aktywność w trakcie prowadzenia usługi: udzielania informacji, angażowanie się w realizację usługi
- minimalny poziom obecności na zajęciach 80%
- minimalna liczba pracowników firmy, która powinna wziąć udział w usłudze - zgodnie z kartą usługi
---------------------------------------------------
Dlaczego to szkolenie jest ważne dla uczestników (pracowników firm)?
✅ Pomaga lepiej rozumieć innych ludzi
Uczestnicy uczą się dostrzegać różnice kulturowe, językowe i społeczne, co ułatwia codzienną współpracę z osobami o odmiennym pochodzeniu, stylu pracy czy przekonaniach.
✅ Redukuje konflikty i nieporozumienia w zespole
Dzięki szkoleniu pracownicy potrafią rozpoznawać źródła napięć wynikających z różnic oraz skutecznie im zapobiegać.
✅ Wzmacnia umiejętność skutecznej komunikacji
Uczestnicy uczą się, jak mówić i słuchać w sposób, który nikogo nie wyklucza, budując bardziej otwartą i wspierającą atmosferę pracy.
✅ Zwiększa poczucie bezpieczeństwa i przynależności
Szkolenie uczy, jak tworzyć środowisko, w którym każdy czuje się szanowany, widziany i ważny – bez względu na pochodzenie czy tożsamość.
✅ Buduje postawę otwartości i empatii
Uczestnicy rozwijają świadomość własnych postaw i uczą się reagować z szacunkiem na różnorodność w miejscu pracy.
✅ Wpływa na jakość pracy zespołowej i efektywność organizacji
Zgrany, świadomy i zróżnicowany zespół to większa kreatywność, lepsze pomysły i większe zaangażowanie pracowników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Moduł 1: Wprowadzenie do tematu różnorodności i inkluzyjności – zajęcia teoretyczne z częścią praktyczną | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Moduł 2: Stereotypy, uprzedzenia i nieświadome założenia (unconscious bias) – zajęcia praktyczne z elementami refleksji i analizy | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Przerwa | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Moduł 3: Różnice kulturowe w praktyce – zajęcia teoretyczne z częścią warsztatową | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Przerwa | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Moduł 4: Co dalej? Moja rola w tworzeniu zespołu opartego na równości - zajęcia praktyczne | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Moduł 5: Komunikacja międzykulturowa – zajęcia praktyczne z częścią teoretyczną | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Przerwa | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Moduł 6: Skuteczna współpraca w zespole różnorodnym – zajęcia praktyczne | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Przerwa | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Moduł 7: Równość i inkluzywność w codziennej pracy – zajęcia teoretyczne z elementami praktycznymi | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Moduł 8: Podsumowanie i plan działania – zajęcia praktyczne | Prowadzący Szymon Kurpiewski | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja efektów uczenia się - test teoretyczny oraz obserwacja w warunkach symulowanych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 706,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto169,13 PLN
- Koszt osobogodziny netto137,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Szymon Kurpiewski
Zarządzał na różnych poziomach i w różnej skali, od - mikro – działań
lokalnych, po – makro – globalne zarzadzanie międzynarodową siecią.
Doświadczenie zawodowe i kwalifikacje zdobyte nie wcześniej niż 5 lat: trener specjalizujący się w ‘Question Thinking’ (QT), budowaniu zespołów sprzedażowych, zarządzaniu zespołami o różnej strukturze organizacyjnej (zarządzanie bezpośrednie i pośrednie), tworzeniu struktury komunikacji raportowo – wynikowej, jako podstawy do wdrażania działań optymalizacyjnych sprzedaż, koordynowaniu strategii wizerunkowych VM – jako narzędzia sprzedażowego, prowadzeniu szkoleń rozwojowych dla firm m.in. komunikacja, sprzedaż, marketing, projekty, zarządzanie zespołem, smart lidership, strategia, samodoskonalenie, QT. Doświadczenie zawodowe i kwalifikacje zdobyte nie wcześniej niż 5 lat: prowadzi aktywnie szkolenia dla firm w ramach niniejszej tematyki m.in. dla MANILO, Moja Diagnoza, Transkap. Ukończył szkolenie z dostępności w organizacjach - 2024 r. oraz z powodzeniem przeprowadził szkolenie z tej tematyki m.in. dla w/w firm.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
MATERIAŁY DLA UCZESTNIKÓW:
- prezentacja przygotowana przez trenera
- zestawy ćwiczeń dla uczestników szkolenia
UZUPEŁNIENIE INFORMACJI DODATKOWYCH:
- Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia na zajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
- Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
- Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
- Przedsiębiorca zobowiązany jest do zapewnienia udziału Pracowników przedsiębiorcy w usłudze rozwojowej na poziomie frekwencji nie mniejszym niż 80%
- Zaświadczenie potwierdzające zdobyte kompetencje po zakończeniu usługi - min 80 % obecności oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania wyniku pozytywnego 80% z walidacji zgodnie z kartą usługi
Informacje dodatkowe
Czas trwania szkolenia 16 jednostek dydaktycznych, a 1 jednostka to 45 min, czyli szkolenie trwa 12 godzin + przerwy 1 godz. Przerwy nie wliczają się do czasu trwania szkolenia.
Uczestnik szkolenia otrzyma:
- zaświadczenie potwierdzające zdobyte kompetencje po zakończeniu usługi - min 80 % obecności, pozytywnym zdaniu testu
- materiały szkoleniowe - opisane w karcie usług
Dodatkowe informacje:
- Karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
- Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, że cena jest adekwatna do jej zakresu.
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
Cd - w materiałach dla uczestników.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi