Indywidualne zajęcia z języka angielskiego na poziomie C2. Program dostosowany do poziomu i potrzeb uczestnika, obejmuje rozwój kompetencji językowych w mowie i piśmie. Nauka prowadzona przez wykwalifikowanego lektora.
Indywidualne zajęcia z języka angielskiego na poziomie C2. Program dostosowany do poziomu i potrzeb uczestnika, obejmuje rozwój kompetencji językowych w mowie i piśmie. Nauka prowadzona przez wykwalifikowanego lektora.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Serdecznie zapraszam wszystkie osoby, które pragną uczyć się języka angielskiego w sposób skuteczny, a jednocześnie w życzliwej i wspierającej atmosferze.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs ten skierowany jest do osób, które dążą do pełnej biegłości językowej – z naciskiem na precyzję, styl, niuanse językowe i najwyższy poziom poprawności językowej w mowie i piśmie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Mówienie na poziomie C2. | Kryteria weryfikacji Uczestnik swobodnie, spontanicznie i precyzyjnie formułuje swoje myśli, umiejętnie oddając nawet subtelne niuanse znaczeniowe, również w bardziej złożonych wypowiedziach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Czytanie na poziomie C2. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykazuje umiejętność rozumienia tekstów abstrakcyjnych oraz skomplikowanych pod względem strukturalnym lub językowym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Pisanie na poziomie C2. | Kryteria weryfikacji Uczestnik posiada umiejętność redagowania oficjalnych listów, wiadomości e-mail, raportów i artykułów na wysokim poziomie językowym, z jasno i logicznie przedstawioną argumentacją. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
🔹 Moduł 1: Diagnoza i indywidualizacja celów (2 godz.)
Swobodne rozmowy na tematy abstrakcyjne i specjalistyczne
Ocena poziomu precyzji językowej, stylu i rejestru
Praca na autentycznych materiałach źródłowych (literatura, prasa, podcasty)
Ustalenie indywidualnych celów i strategii pracy
🔹 Moduł 2: Rejestr, styl i subtelności językowe (2 godz.)
Zastosowanie języka w różnych rejestrach (formalny, potoczny, akademicki, literacki)
Analiza i tworzenie wypowiedzi dopasowanych stylistycznie
Kolokacje, idiomy, język figuratywny, ironia i gra słów
Tworzenie tekstów wielopoziomowych pod względem znaczenia
🔹 Moduł 3: Zaawansowana argumentacja i debata (2 godz.)
Techniki prowadzenia sporów i debat na poziomie akademickim
Budowanie logicznych, przekonujących wypowiedzi
Reagowanie na argumenty przeciwnika, parafrazowanie i kontrargumenty
Mówienie z pełną płynnością, bez utraty precyzji
🔹 Moduł 4: Wystąpienia publiczne i retoryka (2 godz.)
Zaawansowane struktury retoryczne i stylistyczne
Wygłaszanie prezentacji, przemówień, wykładów
Kontrolowanie tonu, rytmu i środków perswazyjnych
Wystąpienia improwizowane – reakcja na nieznane pytania
🔹 Moduł 5: Słowo pisane na poziomie native speakerów (2 godz.)
Tworzenie wysoce złożonych i dopracowanych tekstów (eseje, artykuły, listy formalne i kreatywne)
Wykorzystywanie bogatego słownictwa i różnorodnych środków stylistycznych
Redagowanie i autokorekta tekstu z naciskiem na stylistykę i ton
Analiza tekstów mistrzowskich – imitacja stylu
🔹 Moduł 6: Rozumienie ze słuchu – rejestr i niuanse (2 godz.)
Praca z nagraniami o wysokim poziomie trudności (debata, wykład, dialog filmowy, satyra)
Rozpoznawanie ironii, sarkazmu, aluzji, emocji i tonu
Analiza języka ukrytego, kulturowo zakodowanego
Notowanie ze słuchu i streszczanie treści
🔹 Moduł 7: Język w kontekstach akademickich i zawodowych (2 godz.)
Tworzenie prezentacji naukowych i raportów eksperckich
Analiza specjalistycznych tekstów z różnych dziedzin (prawo, psychologia, technologia)
Język pisany vs. język mówiony – różnice strukturalne i funkcjonalne
Strategie uczenia się i samodoskonalenia językowego
🔹 Moduł 8: Tłumaczenia i parafrazy (2 godz.)
Praktyka tłumaczeń ustnych i pisemnych z zachowaniem sensu, tonu i stylu
Parafrazowanie złożonych wypowiedzi bez utraty treści
Tworzenie przekładów literackich, publicystycznych i specjalistycznych
Przekład kulturowy – adaptacja kontekstu
🔹 Moduł 9: Twórcze pisanie i interpretacja (2 godz.)
Tworzenie tekstów kreatywnych (np. krótkie opowiadania, eseje osobiste, listy otwarte)
Praca na poziomie metaforycznym i emocjonalnym języka
Analiza literacka i interpretacja tekstów kultury
Ekspresja indywidualnego stylu i głosu pisarskiego
🔹 Moduł 10: Ewaluacja i doskonalenie (2 godz.)
Kompleksowy test kompetencji językowych
Indywidualna informacja zwrotna – mocne strony i obszary do pracy
Ustalanie dalszych celów językowych i strategii rozwoju
Certyfikat uczestnictwa
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wawrzyniec Pauch
“Moja filozofia nauczaniu opiera się na przekonaniu, że język to coś więcej niż zestaw reguł i słów – to narzędzie poznania, które pozwala odkrywać różnorodność kultur, myśli i doświadczeń. Moją misją jest łączenie praktycznej znajomości języków obcych z możliwością głębszego zrozumienia świata oraz siebie, a przez to swobodnego wyrażania siebie.
Dbam, aby każde zajęcia nie tylko rozwijały umiejętności językowe, ale również trenowały i stymulowały umysł poprzez różnorodne formy aktywności intelektualnej, oferowały przestrzeń do relaksu i budowania pozytywnych emocji związanych z nauką.
Nauka w pewnym sensie przypomina metaforę łucznika z „Tako rzecze Zaratustra” Fryderyka Nietzschego. Ostatni Człowiek, symbol rutyny i stagnacji, nie dostrzega już potrzeby stawiania wyzwań, jednak w mojej pracy każdy uczeń ma szansę przemienić się w łucznika, który napina łuk – umysł i wyobraźnię – aby wystrzelić strzałę, symbolizującą rozwój i dążenie ku nowym celom. Ten lot jest procesem stawania się kimś więcej, kimś nowym, kogo tworzymy przez świadomą naukę.
Moje 20-letnie doświadczenie nauczycielskie oraz filozoficzne spojrzenie na świat uczyniły z nauczania języka angielskiego coś więcej niż zawód – misję, która codziennie przypomina mi, że każdy lot strzały zaczyna się od odważnego naciągnięcia łuku. Razem możemy sięgać dalej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik kursu otrzyma dostęp do starannie dobranych materiałów dydaktycznych, w tym multimedialnych zasobów – nagrań audio oraz materiałów wideo. Dzięki nim nauka stanie się bardziej angażująca i skuteczna. Korzystam z wysokiej jakości zasobów, które oferują różnorodne ćwiczenia wspierające rozwój umiejętności słuchania, mówienia oraz rozumienia tekstów w języku angielskim a także z najlepszej dostępnej na rynku serii podręczników do ćwiczenia gramatyki.
Informacje dodatkowe
Referencje: "Uczestniczę w zajęciach grupowych odbywających się w miejscu pracy od kilku lat. Nauka w grupie wymaga większej uwagi i może sprawiać więcej trudności, jednak muszę przyznać, że dotychczasowe kursy nie mogą się równać z zajęciami prowadzonymi przez Wawrzyna. Mieliśmy wielu nauczycieli, w tym native speakerów, ale nigdy nie spotkałam się z takim podejściem jak u Wawrzyna. Od momentu rozpoczęcia zajęć z nim, nigdy nie pomyśleliśmy o zmianie lektora.
Wawrzyn zawsze pamięta o każdym uczestniku, zna nas i nasze historie, dzięki czemu nikt nie czuje się pominięty. Zajęcia, choć grupowe, mają bardzo indywidualny charakter. Potrafi nas zmotywować i przełamać nasz wstyd związany z niedoskonałościami językowymi. Dostrzeżenie i pochwała naszych postępów sprawiają, że nikt nie czuje się krytykowany, a wszyscy stają się pewniejsi siebie i swobodniej posługują się językiem angielskim.
Podsumowując, największym atutem zajęć z Wawrzynem jest po prostu Wawrzyn
Serdecznie polecam!" Renata
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia prowadzone będą online za pośrednictwem uzgodnionej przez uczestnika i prowadzącego platformy. Uczestnik powinien dysponować komputerem, laptopem lub tabletem z dostępem do internetu oraz działającą kamerą i mikrofonem. Uczestnik powinien posiadać dostęp do podstawowego oprogramowania umożliwiającego odczyt plików PDF oraz odtwarzanie materiałów audio i wideo (np. Adobe Acrobat Reader, VLC Media Player).