Indywidualne zajęcia z języka angielskiego na poziomie B2. Program dostosowany do poziomu i potrzeb uczestnika, obejmuje rozwój kompetencji językowych w mowie i piśmie. Nauka prowadzona przez wykwalifikowanego lektora.
Indywidualne zajęcia z języka angielskiego na poziomie B2. Program dostosowany do poziomu i potrzeb uczestnika, obejmuje rozwój kompetencji językowych w mowie i piśmie. Nauka prowadzona przez wykwalifikowanego lektora.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Serdecznie zapraszam wszystkie osoby, które pragną uczyć się języka angielskiego w sposób skuteczny, a jednocześnie w życzliwej i wspierającej atmosferze.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs na poziomie B2 umożliwia osiągnięcie dużej samodzielności językowej, rozwija umiejętność sprawnej komunikacji w różnorodnych sytuacjach, a także pogłębia znajomość struktur gramatycznych i stylów wypowiedzi – zarówno formalnych, jak i potocznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Mówienie na poziomie B2. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi płynnie i swobodnie prowadzić naturalną rozmowę z rodzimym użytkownikiem języka. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Czytanie na poziomie B2. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozumie główne wątki przekazu zawartego w złożonych tekstach, zarówno o tematyce konkretnej, jak i abstrakcyjnej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Pisanie na poziomie B2. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykazuje umiejętność redagowania klarownych i szczegółowych tekstów na różnorodne tematy mieszczące się w obszarze jego znajomości lub zainteresowań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
🔹 Moduł 1: Diagnoza językowa i aktywacja wiedzy (2 godz.)
Wprowadzenie do kursu i ocena poziomu wyjściowego
Przypomnienie złożonych struktur gramatycznych (czasów, trybów warunkowych, strony biernej)
Mówienie: autoprezentacja, doświadczenia, cele językowe
Ćwiczenia integrujące wszystkie sprawności językowe
🔹 Moduł 2: Życie zawodowe i umiejętności miękkie (2 godz.)
Rozmowy o karierze, pracy zespołowej i rozwoju osobistym
Pisanie: profesjonalne e-maile, notatki służbowe
Ćwiczenie języka formalnego i pół-formalnego
Słownictwo: HR, zarządzanie, komunikacja w pracy
🔹 Moduł 3: Komunikacja w złożonych sytuacjach (2 godz.)
Wyrażanie opinii, niezgody, przekonywanie, niuansowanie wypowiedzi
Struktury: wish, would rather, modal verbs in the past
Ćwiczenia z autentycznymi dialogami i debatami
Pisanie: list formalny z prośbą/skargą
🔹 Moduł 4: Media, technologia i świat informacji (2 godz.)
Praca z tekstami prasowymi, podcastami, nagraniami z wiadomości
Słownictwo związane z technologią i komunikacją
Mówienie: wpływ mediów, fake news, prywatność online
Pisanie: streszczenie informacji, notatka prasowa
🔹 Moduł 5: Kultura, tradycje i tożsamość (2 godz.)
Dyskusje na temat różnic kulturowych i stereotypów
Idiomy i wyrażenia związane z kulturą i historią
Czytanie: artykuły, teksty podróżnicze, reportaże
Pisanie: opis zjawiska kulturowego
🔹 Moduł 6: Emocje, relacje i komunikacja interpersonalna (2 godz.)
Rozwijanie słownictwa emocjonalnego i psychologicznego
Struktury gramatyczne: czasowniki złożone, formy łączone (e.g. have sth done)
Ćwiczenia: symulacje rozmów osobistych i profesjonalnych
Pisanie: tekst refleksyjny lub post w mediach społecznościowych
🔹 Moduł 7: Opinie, recenzje i argumentacja (2 godz.)
Mówienie: wyrażanie preferencji, porównania, ocenianie
Pisanie: recenzja książki, filmu lub wydarzenia
Zastosowanie spójników i strukturyzowanie wypowiedzi
Praca z przykładami tekstów opiniotwórczych
🔹 Moduł 8: Problemy społeczne i globalne (2 godz.)
Słownictwo: środowisko, polityka, migracja, zdrowie publiczne
Analiza tekstów i materiałów audiowizualnych o aktualnych tematach
Mówienie: dyskusje i prezentacje stanowiska
Pisanie: esej argumentacyjny
🔹 Moduł 9: Utrwalanie i integracja umiejętności (2 godz.)
Zadania integrujące mówienie, słuchanie, czytanie i pisanie
Ćwiczenia z rozumienia tekstów o wysokim stopniu trudności
Mini-projekty
Wstępna ewaluacja umiejętności i feedback
🔹 Moduł 10: Test końcowy i rekomendacje rozwojowe (2 godz.)
Test końcowy sprawdzający 3 sprawności językowe
Informacja zwrotna dla uczestników
Ustalenie dalszych kroków i strategii samodzielnej nauki
Podsumowanie i przesłanie certyfikatu uczestnictwa
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wawrzyniec Pauch
“Moja filozofia nauczaniu opiera się na przekonaniu, że język to coś więcej niż zestaw reguł i słów – to narzędzie poznania, które pozwala odkrywać różnorodność kultur, myśli i doświadczeń. Moją misją jest łączenie praktycznej znajomości języków obcych z możliwością głębszego zrozumienia świata oraz siebie, a przez to swobodnego wyrażania siebie.
Dbam, aby każde zajęcia nie tylko rozwijały umiejętności językowe, ale również trenowały i stymulowały umysł poprzez różnorodne formy aktywności intelektualnej, oferowały przestrzeń do relaksu i budowania pozytywnych emocji związanych z nauką.
Nauka w pewnym sensie przypomina metaforę łucznika z „Tako rzecze Zaratustra” Fryderyka Nietzschego. Ostatni Człowiek, symbol rutyny i stagnacji, nie dostrzega już potrzeby stawiania wyzwań, jednak w mojej pracy każdy uczeń ma szansę przemienić się w łucznika, który napina łuk – umysł i wyobraźnię – aby wystrzelić strzałę, symbolizującą rozwój i dążenie ku nowym celom. Ten lot jest procesem stawania się kimś więcej, kimś nowym, kogo tworzymy przez świadomą naukę.
Moje 20-letnie doświadczenie nauczycielskie oraz filozoficzne spojrzenie na świat uczyniły z nauczania języka angielskiego coś więcej niż zawód – misję, która codziennie przypomina mi, że każdy lot strzały zaczyna się od odważnego naciągnięcia łuku. Razem możemy sięgać dalej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik kursu otrzyma dostęp do starannie dobranych materiałów dydaktycznych, w tym multimedialnych zasobów – nagrań audio oraz materiałów wideo. Dzięki nim nauka stanie się bardziej angażująca i skuteczna. Korzystam z wysokiej jakości zasobów, które oferują różnorodne ćwiczenia wspierające rozwój umiejętności słuchania, mówienia oraz rozumienia tekstów w języku angielskim a także z najlepszej dostępnej na rynku serii podręczników do ćwiczenia gramatyki.
Informacje dodatkowe
Referencje: "Uczestniczę w zajęciach grupowych odbywających się w miejscu pracy od kilku lat. Nauka w grupie wymaga większej uwagi i może sprawiać więcej trudności, jednak muszę przyznać, że dotychczasowe kursy nie mogą się równać z zajęciami prowadzonymi przez Wawrzyna. Mieliśmy wielu nauczycieli, w tym native speakerów, ale nigdy nie spotkałam się z takim podejściem jak u Wawrzyna. Od momentu rozpoczęcia zajęć z nim, nigdy nie pomyśleliśmy o zmianie lektora.
Wawrzyn zawsze pamięta o każdym uczestniku, zna nas i nasze historie, dzięki czemu nikt nie czuje się pominięty. Zajęcia, choć grupowe, mają bardzo indywidualny charakter. Potrafi nas zmotywować i przełamać nasz wstyd związany z niedoskonałościami językowymi. Dostrzeżenie i pochwała naszych postępów sprawiają, że nikt nie czuje się krytykowany, a wszyscy stają się pewniejsi siebie i swobodniej posługują się językiem angielskim.
Podsumowując, największym atutem zajęć z Wawrzynem jest po prostu Wawrzyn
Serdecznie polecam!" Renata
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia prowadzone będą online za pośrednictwem uzgodnionej przez uczestnika i prowadzącego platformy. Uczestnik powinien dysponować komputerem, laptopem lub tabletem z dostępem do internetu oraz działającą kamerą i mikrofonem. Uczestnik powinien posiadać dostęp do podstawowego oprogramowania umożliwiającego odczyt plików PDF oraz odtwarzanie materiałów audio i wideo (np. Adobe Acrobat Reader, VLC Media Player).