Indywidualne zajęcia z języka angielskiego na poziomie A2. Program dostosowany do poziomu i potrzeb uczestnika, obejmuje rozwój kompetencji językowych w mowie i piśmie. Nauka prowadzona przez wykwalifikowanego lektora.
Indywidualne zajęcia z języka angielskiego na poziomie A2. Program dostosowany do poziomu i potrzeb uczestnika, obejmuje rozwój kompetencji językowych w mowie i piśmie. Nauka prowadzona przez wykwalifikowanego lektora.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Serdecznie zapraszam wszystkie osoby, które pragną uczyć się języka angielskiego w sposób skuteczny, a jednocześnie w życzliwej i wspierającej atmosferze.
Program rozwija sprawności komunikacyjne i gramatyczne, oparty jest na codziennych sytuacjach, poszerza słownictwo i struktury gramatyczne znane z poziomu A1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs na poziomie A2 rozwija umiejętność porozumiewania się po angielsku w codziennych sytuacjach – w sklepie, na wakacjach, podczas rozmowy o pracy czy zainteresowaniach. Uczestnicy uczą się rozumieć proste wypowiedzi oraz samodzielnie mówić i pisać o sobie, planach czy doświadczeniach. Z każdym spotkaniem rośnie pewność w posługiwaniu się językiem i swoboda w rozmowie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Mówienie na poziomie A2. | Kryteria weryfikacji Uczestnik jest w stanie porozumiewać się w rutynowych sytuacjach, które wymagają prostej wymiany informacji na temat znanych, typowych zagadnień. Potrafi również opisać swoje pochodzenie, otoczenie i omawiać sprawy związane z podstawowymi potrzebami codziennego życia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Czytanie na poziomie A2. | Kryteria weryfikacji Uczestnik umie wyszukać podstawowe, przewidywalne informacje w materiałach codziennego użytku. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Pisanie na poziomie A2. | Kryteria weryfikacji Uczestnik umie sporządzić krótką notatkę na temat swoich osobistych potrzeb. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
🔹 Moduł 1: Powtórka i rozbudowa podstaw (2 godz.)
Powtórzenie i rozszerzenie czasów Present Simple i Present Continuous
Opisywanie codziennej rutyny i sytuacji bieżących
Rozszerzone słownictwo: czas wolny, życie codzienne
Różnice między czasami teraźniejszymi
🔹 Moduł 2: Podróżowanie i wakacje (2 godz.)
Opisywanie przeszłych wydarzeń – wprowadzenie do czasu Past Simple
Czasowniki regularne i nieregularne
Słownictwo: środki transportu, miejsca, czynności wakacyjne
Pisanie: krótki opis wyjazdu lub wspomnienia
🔹 Moduł 3: Jedzenie i gotowanie (2 godz.)
Słownictwo: potrawy, składniki, przepisy
Wyrażenia ilościowe: some, any, a lot of, a few, a little
Rozumienie przepisów i instrukcji
Dialogi w restauracji i sklepie spożywczym
🔹 Moduł 4: Zakupy i usługi (2 godz.)
Pytanie o produkty, reklamacje, ceny
Zwroty przydatne w sklepie, aptece, na poczcie
Porównania: stopniowanie przymiotników (cheap – cheaper – the cheapest)
Pisanie: krótki e-mail z pytaniem o produkt lub usługę
🔹 Moduł 5: Życie prywatne i towarzyskie (2 godz.)
Opowiadanie o rodzinie, znajomych, relacjach
Czasowniki modalne: can/can’t, have to, must
Zapraszanie, odmawianie, proponowanie spotkania
Krótkie rozmowy towarzyskie (small talk)
🔹 Moduł 6: Praca i obowiązki (2 godz.)
Opisywanie zawodów, obowiązków w pracy
Tryb rozkazujący i instrukcje
Pisanie: krótka notatka służbowa lub ogłoszenie
Słownictwo: biuro, zakład pracy, rutyna zawodowa
🔹 Moduł 7: Czas wolny i zainteresowania (2 godz.)
Opisywanie hobby, planów i preferencji
Forma "going to" + bezokolicznik
Mówienie o planach i zamiarach
Rozumienie prostych zapowiedzi i ogłoszeń
🔹 Moduł 8: Zdrowie i samopoczucie (2 godz.)
Słownictwo: objawy, choroby, apteka
Should/shouldn’t – udzielanie rad
Umawianie się na wizytę lekarską
Krótkie rozmowy o zdrowiu i dobrym samopoczuciu
🔹 Moduł 9: Powtórzenie i komunikacja (2 godz.)
Utrwalenie słownictwa i struktur z całego kursu
Dialogi sytuacyjne, krótkie prezentacje
Rozwijanie płynności wypowiedzi ustnych
Ćwiczenia ze słuchu i pisania
🔹 Moduł 10: Zajęcia podsumowujące (2 godz.)
Test końcowy (część pisemna i ustna)
Informacja zwrotna dla uczestników
Certyfikat ukończenia kursu
Wskazówki do dalszej nauki
Powtórzenie i rozszerzenie czasów Present Simple i Present Continuous |
Opisywanie codziennej rutyny i sytuacji bieżących |
Rozszerzone słownictwo: czas wolny, życie codzienne |
|
🔹 Moduł 2: Podróżowanie i wakacje (2 godz.) |
Opisywanie przeszłych wydarzeń – wprowadzenie do czasu Past Simple |
Czasowniki regularne i nieregularne |
Słownictwo: środki transportu, miejsca, czynności wakacyjne |
Pisanie: krótki opis wyjazdu lub wspomnienia |
🔹 Moduł 3: Jedzenie i gotowanie (2 godz.) |
Słownictwo: potrawy, składniki, przepisy |
Wyrażenia ilościowe: some, any, a lot of, a few, a little |
Rozumienie przepisów i instrukcji |
Dialogi w restauracji i sklepie spożywczym |
🔹 Moduł 4: Zakupy i usługi (2 godz.) |
Pytanie o produkty, reklamacje, ceny |
Zwroty przydatne w sklepie, aptece, na poczcie |
Porównania: stopniowanie przymiotników (cheap – cheaper – the cheapest) |
Pisanie: krótki e-mail z pytaniem o produkt lub usługę |
🔹 Moduł 5: Życie prywatne i towarzyskie (2 godz.) |
Opowiadanie o rodzinie, znajomych, relacjach |
Czasowniki modalne: can/can’t, have to, must |
Zapraszanie, odmawianie, proponowanie spotkania |
Krótkie rozmowy towarzyskie (small talk) |
🔹 Moduł 6: Praca i obowiązki (2 godz.) |
Opisywanie zawodów, obowiązków w pracy |
Tryb rozkazujący i instrukcje |
Pisanie: krótka notatka służbowa lub ogłoszenie |
Słownictwo: biuro, zakład pracy, rutyna zawodowa |
🔹 Moduł 7: Czas wolny i zainteresowania (2 godz.) |
Opisywanie hobby, planów i preferencji |
Forma "going to" + bezokolicznik |
Mówienie o planach i zamiarach |
Rozumienie prostych zapowiedzi i ogłoszeń |
🔹 Moduł 8: Zdrowie i samopoczucie (2 godz.) |
Słownictwo: objawy, choroby, apteka |
Should/shouldn’t – udzielanie rad |
Umawianie się na wizytę lekarską |
Krótkie rozmowy o zdrowiu i dobrym samopoczuciu |
🔹 Moduł 9: Powtórzenie i komunikacja (2 godz.) |
Utrwalenie słownictwa i struktur z całego kursu |
Dialogi sytuacyjne, krótkie prezentacje |
Rozwijanie płynności wypowiedzi ustnych |
Ćwiczenia ze słuchu i pisania |
🔹 Moduł 10: Zajęcia podsumowujące (2 godz.) |
Test końcowy (część pisemna i ustna) |
Informacja zwrotna dla uczestników |
Certyfikat ukończenia kursu |
Wskazówki do dalszej nauki |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wawrzyniec Pauch
“Moja filozofia nauczaniu opiera się na przekonaniu, że język to coś więcej niż zestaw reguł i słów – to narzędzie poznania, które pozwala odkrywać różnorodność kultur, myśli i doświadczeń. Moją misją jest łączenie praktycznej znajomości języków obcych z możliwością głębszego zrozumienia świata oraz siebie, a przez to swobodnego wyrażania siebie.
Dbam, aby każde zajęcia nie tylko rozwijały umiejętności językowe, ale również trenowały i stymulowały umysł poprzez różnorodne formy aktywności intelektualnej, oferowały przestrzeń do relaksu i budowania pozytywnych emocji związanych z nauką.
Nauka w pewnym sensie przypomina metaforę łucznika z „Tako rzecze Zaratustra” Fryderyka Nietzschego. Ostatni Człowiek, symbol rutyny i stagnacji, nie dostrzega już potrzeby stawiania wyzwań, jednak w mojej pracy każdy uczeń ma szansę przemienić się w łucznika, który napina łuk – umysł i wyobraźnię – aby wystrzelić strzałę, symbolizującą rozwój i dążenie ku nowym celom. Ten lot jest procesem stawania się kimś więcej, kimś nowym, kogo tworzymy przez świadomą naukę.
Moje 20-letnie doświadczenie nauczycielskie oraz filozoficzne spojrzenie na świat uczyniły z nauczania języka angielskiego coś więcej niż zawód – misję, która codziennie przypomina mi, że każdy lot strzały zaczyna się od odważnego naciągnięcia łuku. Razem możemy sięgać dalej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik kursu otrzyma dostęp do starannie dobranych materiałów dydaktycznych, w tym multimedialnych zasobów – nagrań audio oraz materiałów wideo. Dzięki nim nauka stanie się bardziej angażująca i skuteczna. Korzystam z wysokiej jakości zasobów, które oferują różnorodne ćwiczenia wspierające rozwój umiejętności słuchania, mówienia oraz rozumienia tekstów w języku angielskim a także z najlepszej dostępnej na rynku serii podręczników do ćwiczenia gramatyki.
Informacje dodatkowe
Referencje: "Uczestniczę w zajęciach grupowych odbywających się w miejscu pracy od kilku lat. Nauka w grupie wymaga większej uwagi i może sprawiać więcej trudności, jednak muszę przyznać, że dotychczasowe kursy nie mogą się równać z zajęciami prowadzonymi przez Wawrzyna. Mieliśmy wielu nauczycieli, w tym native speakerów, ale nigdy nie spotkałam się z takim podejściem jak u Wawrzyna. Od momentu rozpoczęcia zajęć z nim, nigdy nie pomyśleliśmy o zmianie lektora.
Wawrzyn zawsze pamięta o każdym uczestniku, zna nas i nasze historie, dzięki czemu nikt nie czuje się pominięty. Zajęcia, choć grupowe, mają bardzo indywidualny charakter. Potrafi nas zmotywować i przełamać nasz wstyd związany z niedoskonałościami językowymi. Dostrzeżenie i pochwała naszych postępów sprawiają, że nikt nie czuje się krytykowany, a wszyscy stają się pewniejsi siebie i swobodniej posługują się językiem angielskim.
Podsumowując, największym atutem zajęć z Wawrzynem jest po prostu Wawrzyn
Serdecznie polecam!" Renata
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia prowadzone będą online za pośrednictwem uzgodnionej przez uczestnika i prowadzącego platformy. Uczestnik powinien dysponować komputerem, laptopem lub tabletem z dostępem do internetu oraz działającą kamerą i mikrofonem. Uczestnik powinien posiadać dostęp do podstawowego oprogramowania umożliwiającego odczyt plików PDF oraz odtwarzanie materiałów audio i wideo (np. Adobe Acrobat Reader, VLC Media Player).