PROFESJONALNA OBSŁUGA PACJENTA - Grupa II
PROFESJONALNA OBSŁUGA PACJENTA - Grupa II
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Lekarze POZ, lekarze specjaliści, rezydencji.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji31-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zwiększenie profesjonalizmu w kontakcie z Pacjentem poprzez:- Wywołanie w sobie stanu pozytywnej motywacji i zaangażowania do intensywnej pracy w warunkach konkurencji,
- Uświadomienie roli mechanizmów psychologicznych wykorzystywanych w komunikacji z Pacjentem i nauczenie zasad skutecznego porozumiewania się,
- Usystematyzowanie i podkreślenie kluczowych czynników decydujących o sukcesie w budowaniu relacji z Pacjentami,
- Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z trudnym Pacjentem.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Empatia i pozytywna motywacja w kontaktach z pacjentami | Kryteria weryfikacji Opracowanie ścieżki ustalania granic | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Poprawa komunikacji | Kryteria weryfikacji Opracowanie zasad komunikacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
BUDOWANIE TRWAŁYCH RELACJI Z PACJENTAMI.
Czynniki wpływające na budowanie trwałych relacji z Pacjentami.
Otwarcie, pierwsze wrażenie, zdobywanie zaufania.
Czego można dowiedzieć się od Pacjentów, motywy zachowań (emocjonalne i racjonalne decyzje Pacjentów).
Kształtowanie umiejętności prezentowania korzyści adekwatnie do potrzeb Pacjenta.
Potrzeby różnych typów Pacjentów (potrzeby merytoryczne, psychologiczne) – jak się do nich odnosić.
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA Z PACJENTEM.
Identyfikacja barier występujących w komunikacji międzyludzkiej i sposoby ich eliminacji.
Trening umiejętności aktywnego słuchania.
Komunikacja niewerbalna: znaczenie postawy, gestów, mimiki, tonu głosu.
Sztuka stawiania skutecznych pytań.
Rozróżnianie informacji od interpretacji oraz zachowań od intencji.
Umiejętność dostosowania swojego stylu komunikacji do różnych typów osobowości.
RADZENIE SOBIE Z „TRUDNYM” PACJENTEM.
Typowe zastrzeżenia twoich Pacjentów - metody skuteczne w radzeniu sobie z obiekcjami.
Indywidualne strategie rozwiązywania trudnych sytuacji w relacjach z Pacjentami.
Model reagowania na emocje Pacjenta, zachowania racjonalne a zachowania emocjonalne Pacjentów.
Techniki słuchania i język pozytywów.
Rola własnego nastawienia.
Techniki obrony przed presją i manipulacją, rozwijanie umiejętności radzenia sobie z krytyką.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Czynniki wpływające na budowanie trwałych relacji z Pacjentami | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Otwarcie, pierwsze wrażenie, zdobywanie zaufania | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Czego można dowiedzieć się od Pacjentów, motywy zachowań (emocjonalne i racjonalne decyzje Pacjentów) | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 przerwa kawowa | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Kształtowanie umiejętności prezentowania korzyści adekwatnie do potrzeb Pacjenta | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Potrzeby różnych typów Pacjentów (potrzeby merytoryczne, psychologiczne)– jak się do nich odnosić | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 przerwa obiadowa | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Identyfikacja barier występujących w komunikacji międzyludzkiej i sposoby ich eliminacji | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 przerwa kawowa | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Trening umiejętności aktywnego słuchani | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Komunikacja niewerbalna: znaczenie postawy, gestów, mimiki, tonu głosu | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Sztuka stawiania skutecznych pytań | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Rozróżnianie informacji od interpretacji oraz zachowań od intencji | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Umiejętność dostosowania swojego stylu komunikacji do różnych typów osobowości | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 przerwa kawowa | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Typowe zastrzeżenia twoich Pacjentów metody skuteczne w radzeniu sobie z obiekcjami | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Indywidualne strategie rozwiązywania trudnych sytuacji w relacjach z Pacjentami | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 przerwa obiadowa | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Model reagowania na emocje Pacjenta, zachowania racjonalne a zachowania emocjonalne Pacjentów | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Model reagowania na emocje Pacjenta, zachowania racjonalne a zachowania emocjonalne Pacjentów | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 przerwa kawowa | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Rola własnego nastawienia | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Techniki obrony przed presją i manipulacją, rozwijanie umiejętności radzenia sobie z krytyką | Prowadzący Cezary Fryszkiewicz | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto305,56 PLN
- Koszt osobogodziny netto305,56 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Cezary Fryszkiewicz
Z wykształcenia lekarz psychiatra. Certyfikowany trener The Lundbeck Institute w Danii. Certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). Uczył się u najbardziej wpływowych liderów biznesu na świecie takich jak: m.in. Anthony Robbins, Brian Tracy.
Specjalista w zakresie metod coachingowych. Prowadzi coaching dla wyższej kadry menadżerskiej ukierunkowany na wzrost efektywności podejmowanych działań, rozwój umiejętności przywódczych, a także osiąganie indywidualnej doskonałości. Współautor metody pracy Cotraining, łączącej Coaching i Trening, dającą najwyższą efektywność szkoleń. Opracowywał i realizował strategię wprowadzania i promowania nowych produktów w warunkach ostrej konkurencji współpracując z międzynarodowymi koncernami farmaceutycznymi. Prowadzi indywidualne doradztwo dla Członków Zarządów i Prezesów czołowych polskich przedsiębiorstw.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorski skrypt.
Informacje dodatkowe
Szkolenie będzie miało charakter
typowo warsztatowy
, dzięki czemu uczestnicy będą mogli rozwijać wiedzę praktyczną i konkretne umiejętności. Podczas treningu uczestnicy uczą się zachowań, postaw, które mogą zastosować bezpośrednio w swojej pracy natychmiast po zajęciach.Tematy prezentowane są przy użyciu następujących metod:
- Teoria – krótka, rzeczowa prezentacja trenera.
- Ćwiczenie: uczestnicy stosują poznane umiejętności praktycznie (ćwiczenia indywidualne, grupowe, analizy przypadków, rozwiązywanie testów).
Dodatkową wartością jest budowanie wzajemnych relacji, wzrost poziomu akceptacji oraz zwiększanie wydajności pracy uczestników warsztatu jako zespołu, poprzez zastosowanie ćwiczeń scalających grupę.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi