Szkolenie: Projektowanie graficzne komunikacji marek oraz tworzenie reklam jako świadome działania ekologiczne oraz etyczne i odpowiedzialne społecznie.
Szkolenie: Projektowanie graficzne komunikacji marek oraz tworzenie reklam jako świadome działania ekologiczne oraz etyczne i odpowiedzialne społecznie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla użytkowników Adobe Photoshop, którzy chcą poznać zasady edycji map bitowych i pracy nad zdjęciami w domenie cyfrowej w szerszym wymiarze oraz użytkowników Adobe Illustrator, którzy chcą poznać zasady edycji i tworzenia grafiki wektorowej w szerszym wymiarze. Szkolenie przeznaczone również dla osób odpowiedzialnych za komunikację marki w mediach społecznościowych, w szczególności na Facebooku, a także dla osób zajmujących się marketingiem, PR i tworzeniem treści z wykorzystaniem dostępnych narzędzi graficznych oraz AI.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji08-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi68
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy nauczą się metod zaawansowanej pracy z grafiką rastrową. Od prawidłowego szparowania po fotomontaż i poprawianie jakości przy użyciu funkcji dopasowywania. Uczestnicy nauczą się metod zaawansowanej pracy z grafiką wektorową. Od pracy na krzywych, przez typografię aż po projektowanie znaków graficznych. Uczestnicy kursu poznają także skuteczne strategie prowadzenia firmowego profilu na Facebooku oraz sposoby budowania rozpoznawalności marki na innych platformach społecznościowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik pracuje z warstwami, maskami, trybami mieszania i obiektami inteligentnymi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik korzysta z technik zaawansowanego retuszu, tworzenia fotomontaży, kolorowania zdjęć oraz poprawy jakości obrazów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik obejmuje zniekształcanie kształtów, tworzenie tekstur i dodawanie stylów warstw. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy dopasowane do specyficznych potrzeb wizualnych np.przy projektowaniu logo czy materiałów marketingowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Trener w postaci wykładu popartego multimediami prezentuje część teoretyczną dotyczącą danej części szkolenia, a następnie kursanci wykonują ćwiczenia. W trakcie szkolenia wykorzystywany jest materiał przygotowany przez trenera.
Szkolenie jest realizowane w godzinach dydaktycznych.
Cześć I: ADOBE PHOTOSHOP:
- Preferencje programu
- Zaawansowane operacje na warstwach
- Tryby mieszania warstw
- Zaawansowany retusz
- Praca z maskami na warstwach
- Maski odcinania
- Warstwy kształtu
- Elementy wektorowe w zastosowaniu bitmapowym
- Obiekty inteligentne
- Szparowanie
- Funkcje dopasowywania (w tym korekcja barw)
- Warstwy dopasowania
- Gradient
- Poprawianie jakości zdjęć
- Kolorowanie zdjęć czarno-białych
- Fotomontaż przy użyciu warstw
- Filtry w zastosowaniu profesjonalnym
- Szparowanie na kanałach
- Praca z tekstem
- Technologia druku offsetowego a Photoshop
- Automatyzacja procesów
- Skróty klawiaturowe (oraz tworzenie własnych)
- Wywoływanie plików typu RAW
- HDR w Photoshopie
- Filtry Neural
- Tworzenie plików multimedialnych - animacji poklatkowej i klipów filmowych z dźwiękiem
- Generowanie grafiki za pomocą sztucznej inteligencji w Photoshop i Adobe Firefly
- Wykorzystanie rozwiązań cyfrowych w pracy zespołów podczas akceptacji procesów uwzględniające oszczędność papieru jako działania związane z ekologią.
Część II: ADOBE ILLUSTRATOR:
- Grafika wektorowa i bitmapowa teoria
- Tworzenie i edycja obiektów
- Zaznaczanie bezpośrednie
- Edycja krzywych, punkty i punkty kontrolne
- Tworzenie i edycja artboardów
- Praca z linijkami
- Siatka, klejenie, inteligentne linie pomocnicze
- Proste obiekty
- Narzędzie pióro tworzenie krzywych
- Justowanie obiektów
- Narzędzia odnajdywania ścieżek
- Skalowanie, obrót, zniekształcanie
- Wzory - korzystanie z biblioteki i tworzenie własnych wzorów
- Efekty specjalne
- Tekstury
- Kolor - modele kolorów, kolory rozbarwiane i dodatkowe
- Kolor w poligrafii
- Okno wygląd - łączenie atrybutów i efektów
- Przenoszenie atrybutów
- Bitmapy w Illustratorze
- Funkcja aktywnego malowania
- Malowanie pędzlem
- Typografia - tekst w akapicie i blokowy
- Symbole - wykorzystywanie biblioteki i tworzenie własnych symboli
- Tworzenie plików PDF do Internetu i do druku
- Projektowanie logotypów
- Tworzenie książki logotypu
- Identyfikacja marki
- Wykorzystanie rozwiązań cyfrowych w pracy zespołów podczas akceptacji procesów uwzględniające oszczędność papieru jako działania związane z ekologią
- Praca z klientem podczas akceptacji projektu ze świadomością odpowiedzialności społecznej
Część II: SOCIAL MEDIAL TOOLKIT:
Wprowadzenie do komunikacji marki w social media
- Czym jest spójna komunikacja marki?
- Rola PR i marketingu w mediach społecznościowych
- Omówienie specyfiki Facebooka, Instagrama, LinkedIna i TikToka
Prowadzenie firmowego profilu na Facebooku
- Struktura profilu: sekcje, ustawienia, informacje
- Planowanie treści: kalendarz publikacji
- Różnice między postem organicznym a sponsorowanym
- Praktyczne ćwiczenia: przygotowywanie tygodniowego/miesięcznego planu postów
- Spotkania statusowe zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie contentu
- Podział pracy przy przygotowywaniu contentu
Wykorzystanie ChatGPT w tworzeniu treści
- generowania pomysłów na posty
- pisania tekstów promocyjnych i opisów produktów
- tworzenia treści z uwzględnieniem SEO
- stworzenie kampanii z wykorzystaniem AI
Reklama i promocja w mediach społecznościowych
- Rodzaje reklam na Facebooku i Instagramie
- Targetowanie odbiorców: podstawy i dobre praktyki
- Budżetowanie kampanii reklamowych
Public Relations w social media
- Kreowanie wizerunku marki online
- Współpraca z mediami, liderami opinii, influencerami
- Publikacje sponsorowane i partnerstwa
Odpowiedzialność społeczna w mediach cyfrowych, zagadnienia ekologii
- Wpływ treści na zdrowie psychiczne odbiorców
- Etyczne zarządzanie informacją i przeciwdziałanie dezinformacji
- Zrównoważona komunikacja marki – eko storytelling
- Minimalizm cyfrowy – mniej znaczy lepiej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 ADOBE PHOTOSHOP część I | Prowadzący Tomasz Wajnkaim | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 ADOBE PHOTOSHOP część II | Prowadzący Tomasz Wajnkaim | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 ADOBE ILLUSTRATOR: część I | Prowadzący Tomasz Wajnkaim | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 ADOBE ILLUSTRATOR: część II | Prowadzący Tomasz Wajnkaim | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 SOCIAL MEDIAL TOOLKIT CZĘŚĆ I | Prowadzący Tomasz Wajnkaim | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 SOCIAL MEDIAL TOOLKIT CZĘŚĆ II | Prowadzący Tomasz Wajnkaim | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 SOCIAL MEDIAL TOOLKIT CZĘŚĆ I | Prowadzący Tomasz Wajnkaim | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 SOCIAL MEDIAL TOOLKIT CZĘŚĆ III | Prowadzący Tomasz Wajnkaim | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 TEST | Prowadzący Tomasz Wajnkaim | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Wajnkaim
Beata Kowalska Wajnkaim
tworzenie spójnych i efektywnych strategii komunikacji, które wpływają na wzrost widoczności marek oraz budowanie trwałych relacji z klientami. Na co dzień pomagam w optymalizacji procesów i osiąganiu celów projektowych w dynamicznym środowisku kilku zróżnicowanych kontekstach rynkowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej. Praca na udostępnionych przykładach przez trenera.
Informacje dodatkowe
Po ukończeniu szkolenia uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności.
Jak skorzystać z usług dofinansowanych?
- Krok 1: Założenie konta indywidualnego/instytucjonalnego w Bazie Usług Rozwojowych.
- Krok 2: Złożenie wniosku do Operatora, który rozdziela środki w Twoim województwie.
- Krok 3: Uzyskanie dofinasowania.
- Krok 4: Zapisanie na szkolenie poprzez platformę BUR.
Podczas szkoleń istnieje możliwość przeprowadzenia kontroli/audytu usługi przez osoby do tego upoważnione przez PARP.
Dlaczego wybrać firmę NTG Sp. z o.o.?
- Realizujemy szkolenia od 2002 roku.
- Mamy wyspecjalizowaną kadrę szkoleniową.
- Przeprowadzimy Ciebie przez cały proces pozyskania dofinansowania.
- Bezpłatnie pomożemy w uzyskaniu dofinansowania.
- Zaproponujemy szkolenia dopasowane do potrzeb Twojej firmy.
- Dostarczymy dokumentację szkoleniową, niezbędną do rozliczenia.
- Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
Pełna oferta szkoleń dostępna na stronie: www.ntg.pl
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zalecamy korzystanie z dodatkowego monitora, aby móc swobodnie wykonywać ćwiczenia wraz z trenerem.
Szkolenie będzie realizowane za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams. Link do spotkania można otworzyć za pomocą przeglądarki, nie jest wymagana instalacja aplikacji.
Do poprawnego udziału w usłudze uczestnik powinien posiadać komputer z kamerą, mikrofonem, dostępem do Internetu; szybkością pobierania i przesyłania 500 kb/s; aktualną wersje przeglądarki Microsoft Edge, Internet Explorer, Safari lub Chrome. Zalecamy posiadanie systemu operacyjnego Windows 10 oraz min. 2 GB RAM pamięci.