Akademia HR usługa szkoleniowa - Zarządzanie wiekiem i współpraca międzypokoleniowa
Akademia HR usługa szkoleniowa - Zarządzanie wiekiem i współpraca międzypokoleniowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa jest skierowana do przedsiębiorców i pracowników przedsiębiorstw sektora MŚP zajmujących się w firmie procesami HR lub menadżerów, którzy wykorzystują potencjał pracowników z różnych pokoleń, jak również możliwości wynikające z budowania zróżnicowanych wiekowo zespołów.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji01-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do wykorzystania potencjału pracowników pochodzących z różnych pokoleń, jak również możliwości wynikających z budowania zróżnicowanych wiekowo zespołów w organizacji. Szkolenie zapewnia kompetencje menadżerskie zapewniające poszczególnym grupom wiekowym odpowiednie wsparcie w pracy i rozwoju.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończonej usłudze identyfikuje działania, pozwalające na bardziej efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, dzięki uwzględnianiu potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dostrzega i uzasadnia zastosowanie działań pozwalających na bardziej efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach dzięki uwzględnianiu zróżnicowania wiekowego pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończonej usłudze identyfikuje oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grup wiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grup wiekowych pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończonej usłudze kreuje rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnych pokoleń w zespoły pracownicze pracujące nad wspólnymi zadaniami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dostrzega i ocenia kreatywne rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnych pokoleń w zespoły pracownicze pracujące nad wspólnymi zadaniami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie adresowane jest do przedsiębiorców i pracowników przedsiębiorstw sektora MŚP zajmujących się w firmie procesami HR lub menadżerów, którzy wykorzystują potencjał pracowników z różnych pokoleń, jak również możliwości wynikające z budowania zróżnicowanych wiekowo zespołów.W trakcie usługi szkoleniowej zostaną podjęte następujące zagadnienia umożliwiające zdobycie i usystematyzowanie przewidzianych w usłudze zasobów wiedzy, umiejętności i społecznych kompetencji w zakresie zarządzania wiekiem i współpracy międzypokoleniowej:
- Charakterystyka pokoleń na rynku pracy
- Komunikacja i współpraca międzypokoleniowa
- Motywowanie i zarządzanie zespołami wielopokoleniowymi
- Czynniki skutecznego zarządzania zespołami wielopokoleniowymi
Usługa szkoleniowa odpowiada na konieczną potrzebę zwiększenia przez przedsiębiorców i pracowników skuteczności realizowania procesów kadrowych w przedsiębiorstwie.
Usługa szkoleniowa odpowiada na konieczną potrzebę zwiększenia przez przedsiębiorców i pracowników skuteczności realizowania procesów kadrowych w przedsiębiorstwie.Usługa szkoleniowa odpowiada na konieczną potrzebę zwiększenia przez przedsiębiorców i pracowników skuteczności realizowania procesów kadrowych w przedsiębiorstwie.Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Powitanie, omówienie programu szkolenia i wprowadzenie do teorii zarządzania wiekiem i współpracy międzypokoleniowej | Prowadzący Waldemar Glabiszewski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Przerwa | Prowadzący Waldemar Glabiszewski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Charakterystyka pokoleń na rynku pracy – prezentacja i dyskusja z uczestnikami szkolenia | Prowadzący Waldemar Glabiszewski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Przerwa | Prowadzący Waldemar Glabiszewski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Komunikacja i współpraca międzypokoleniowa – prezentacja i dyskusja z uczestnikami szkolenia | Prowadzący Waldemar Glabiszewski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Przerwa | Prowadzący Waldemar Glabiszewski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Motywowanie i zarządzanie zespołami wielopokoleniowymi – prezentacja treści i interaktywne warsztaty z uczestnikami szkolenia | Prowadzący Waldemar Glabiszewski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Przerwa | Prowadzący Waldemar Glabiszewski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Czynniki skutecznego zarządzania zespołami wielopokoleniowymi – prezentacja treści i interaktywne warsztaty z uczestnikami szkolenia | Prowadzący Waldemar Glabiszewski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidujący test teoretyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 229,38 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 812,50 PLN
- Koszt osobogodziny brutto222,94 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Waldemar Glabiszewski
Uczestniczył – pełniąc również funkcję kierownika – w wielu projektach naukowobadawczych, konsultingowych i szkoleniowych zamawianych przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Narodowe Centrum Nauki, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, a także organizacje komercyjne, instytucje okołobiznesowe i władze samorządowe. • Jest ekspertem w instytucjach okołobiznesowych dokonującym ocen innowacyjnych przedsięwzięć i projektów badawczo-rozwojowych. • W latach 2014-2018 odbył staże naukowe, badawcze i zawodowe w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i na Litwie. Jest członkiem European Academy of Management, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Towarzystwa Naukowego Współczesnego Zarządzania w Krakowie, Stowarzyszenia Organizatorów Ośrodków Innowacji i Przedsiębiorczości w Polsce SOOIPP. W ciągu ostatnich 2 lat trener przeprowadził min. 120h szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych. mail: waldemar.glabiszewski@umk.pl
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna w PowerPoint, praca warsztatowa, zadania i scenariusze ćwiczeń warsztatowych.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze szkoleniowej jest poprawne zarejestrowanie przez przedsiębiorcę usługi poprzez system Bazy Usług Rozwojowych.
Informacje dodatkowe
Forma wsparcia po zakończonej usłudze: możliwość dodatkowych konsultacji w formie mailowej i telefonicznej.
Ankieta oceniająca doradztwo na koniec usługi (element obligatoryjny).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi