OD ZERA DO MARKETERA. Kompendium wiedzy z zakresu marketingu, pozycjonowania, tworzenia treści, budowania profilu klienta - forma zdalna
OD ZERA DO MARKETERA. Kompendium wiedzy z zakresu marketingu, pozycjonowania, tworzenia treści, budowania profilu klienta - forma zdalna
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby pragnące dokształcić się w zakresie marketingu internetowego, pozycjonowania, tworzenia treści reklamowych, zdobycia umiejętności towrzenia wartościowych grup docelowych oraz nauki podstaw kreowania stron internetowych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
OD ZERA DO MARKETERA. Kompendium wiedzy z zakresu marketingu, pozycjonowania, tworzenia treści, budowania profilu klienta - forma zdalna - kurs przygotowuje do samodzielnego stworzenia witryny www, jej administrowania z poziomu panelu administratora WordPress, kreowania treści w oparciu o zasady copywritingu, które przyciągną klienta (treści na stronie oraz e-mail marketing). Dodatkowo uczestnik samodzielnie tworzy grupy docelowe klientów potencjalnie zainteresowanych produktem lub usługą.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje podstawy User Experience i User Interface | Kryteria weryfikacji Analizuje witrynę www pod kątem atrakcyjności UX i wprowadza niezbędne zmiany.Skraca drogę prowadzącą od wejścia na stronę do przejścia do koszyka zakupowego. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Opracowuje grupy docelowe klientów | Kryteria weryfikacji Kreuje grupy docelowe w oparciu o awatary osób realnie zainteresowanych usługami i ofertą danej branży. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Obsługuje Search Engine Optimalization | Kryteria weryfikacji Tworzy i konfiguruje długofalowe kampanie SEO. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Generuje treści związane z daną branżą (w witrynie klienta oraz poprzez linki zewnętrzne). | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Moderuje treści na stronie (WordPress oraz Wix Studio) | Kryteria weryfikacji Aministruje zapleczem "backend" strony www z poziomu panelu administratora WordPress | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Aministruje zapleczem "backend" strony www z poziomu panelu administratora Wix Studio | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Tworzenie angażujących treści | Kryteria weryfikacji W oparciu o zasady copywritingu tworzy treści zachęcające do zapoznania się z ofertą firmy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Omawia, analizuje i optymalizuje efektywność działań marketingowych | Kryteria weryfikacji Optymalizuje kampanie reklamową pod kątem właściwego wykorzystania środków względem zaangażowaniaobserwujących oraz ilości sfinalizowanych transakcji / uzyskanych pożądanych interakcji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Cel biznesowy
Zwiększenie skuteczności zespołu w tworzeniu kampanii marketingowych krótko i długo falowych, które RZECZYWIŚCIESPRZEDAJĄ produkt, a nie tylko "przepalają" środki. Zdobycie minimum 3 nowych klientów za pośrednictwem kampanii płatnych na platformie Facebook w przeciągu 2 miesięcy od ukończenia szkolenia.Doprowadzenie do zwiększenia bazy mailowej klientów do newsletteru, promującego usługi firmy o 50 kontaktów w przeciągu 2 miesięcy od momentu ukończenia szkolenia.
Efekt usługi
OD ZERA DO MARKETERA. Kompendium wiedzy z zakresu marketingu, pozycjonowania, tworzenia treści, budowania profilu klienta - forma zdalna - kurs przygotowuje do samodzielnego stworzenia witryny www, jej administrowania z poziomu panelu administratora WordPress, kreowania treści w oparciu o zasady copywritingu, które przyciągną klienta(treści na stronie oraz e-mail marketing). Dodatkowo uczestnik samodzielnie tworzy grupy docelowe klientów potencjalnie zainteresowanych produktem lub usługą.
Każdy z etapów podsumowany jest quizem z danego zakresu wiedzy, przerabianego na danym etapie lub też zadaniem praktycznym, jak na przykład stworzenie awatarów grup docelowych.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Uczestnicy pracują w formie warsztatów z zakresu budowy strony www oraz pozostałych zagadnień praktycznych, których efekty są analizowane po zakończeniu każdego z etapów szkolenia oraz w zestawieniu zbiorczym, podsumowującym całe szkolenie.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Facebook - grupy klientów docelowych
- Dlaczego warto promować swoją firmę na Facebooku?
- Ustawienia strony na Facebooku - Ikona, Zdjęcie w tle, Opis strony,
- Co publikować?
- 8 taktyk, aby klienci polubili stronę od pierwszego kontaktu z nią
- "Sekretny" sposób na polubienie strony
- Konkursy / eventy
- Grupy
- Facebook na żywo
- Zarządzaj wieloma stronami
- Komentarze i recenzje. Recenzje = rekomendacje
- Statystyki grup odbiorców - Audience Insights
- Czym jest konfiguracja odbiorców?
- Grupa odbiorców i praca w oparciu o ustawione dane
- (REMARKETING) Własne źródła - Witryna
- (GNO) Własne źródła - Lista klientów
- (GNO) Źródła Facebooka
- Grupa podobnych odbiorców (Lookalike audiences)
- Zapisana grupa odbiorców
- Nakładanie się grup odbiorców
Warsztat tworzenia strony www - WordPress cz.1
- Dlaczego warto korzystać z Wordpress?
- Wordpress vs Wix, Weebly itp.
- WordPress.com kontra WordPress.org
- Stwórz własną stronę internetową w 15 minut!
- Konfiguracja firmowej poczty e-mail
- Dodawanie adresu e-mail domeny do Gmaila
- Aktywacja bezpłatnego certyfikatu SSL jednym kliknięciem!
- Weryfikacja informacji w bazie WHOIS - Ważne!
- Warsztaty - stworzenie własnej strony internetowej
Warsztaty tworzenia stron - WordPress cz.2 - moduł sklepowy WooCommerce
- Konfigurowanie WooCommerce
- Strony domyślne WooCommerce
- Tworzenie stref wysyłki
- Tworzenie klas wysyłkowych WooCommerce
- Pobierz obrazy
- Tworzenie prostego produktu
- Tworzenie produktu zmiennego
- Tworzenie zgrupowanego produktu
- Sprzedaż up sale i sprzedaż cross sale
- Tworzenie produktu łączonego
- Ustawienia produktu
- Konfigurowanie bramek płatności
- Tworzenie kont testowych PayPal Sandbox
- Testowanie płatności w systemie PayPal
- Konfigurowanie Stripe
- Zarządzanie kontami i przepływem zamówień
- Konta i ustawienia prywatności
- Praca z kuponami
- WooCommerce Analytics
- Wybór naszego motywu
- Dostosowywanie motywu Ocean WP
- Tworzenie stopki
- Tworzenie strony głównej
- Tworzenie strony kategorie produktów
- Dostosowywanie stron WooCommerce
UX - myśl jak klient i twórz przyjemne w obsłudze treści
- Co to jest UX?
- Elementy doświadczenia użytkownika (User Experience)
- Odkrywanie elementów UX
- Jak elementy współpracują ze sobą
- Proces badawczy
- Identyfikacja celów biznesowych
- Identyfikacja potrzeb użytkowników B2B (Business 2 Business)
- Identyfikacja potrzeb użytkowników B2C (Business 2 Client)
- Trzy kluczowe pytania
- Strategie na wynos
- Definiowanie zakresu
- Specyfikacje funkcjonalne
- Wymagania dotyczące treści
- Generowanie efektywnych wymagań
- Priorytetyzacja specyfikacji i wymagań
- Definiowanie struktury
- Projektowanie interakcji
- Zasady organizacyjne
- Role i procesy
- Definiowanie szkieletu
- Projekt interfejsu
- Projekt nawigacji
- Projektowanie informacji
- Definiowanie powierzchni
- Zasady projektowania wizualnego
- Podążając za okiem
- Kontrast i jednolitość
- Konsystencja
- Kolor i typografia
- Rzeczy do zapamiętania
- Narzędzia handlu
- Oprogramowanie do tworzenia szkieletów i prototypowania
- Oprogramowanie do testów A / B
- Oprogramowanie do magazynowania zawartości
- Oprogramowanie do testowania / opinii użytkowników
- Oprogramowanie analityczne
- Witryny edukacyjne / informacyjne
e-mail marketing - zaciekaw klienta, a nie zaśmiecaj jego skrzynki pocztowej
- Dlaczego warto promować swoją firmę za pomocą poczty e-mail?
- Jak założyć konto Mailchimp ZA DARMO
- Czy mogę po prostu używać Gmail do wysyłania e-maili zamiast korzystać Mailchimp?
- Jak bezpłatnie dodawać opcje i wyskakujące okienka do swojej witryny
- Jak pisać otwierające się wiersze tematu wiadomości e-mail
- Jak stworzyć kampanię e-mailową za pomocą Mailchimp
- Email Marketing Analytics
- Warsztaty - stwórz marketing e-mailowy
Copywriting - treści jasne, zrozumiałe i przyciągające uwagę
- Co to jest Copywriting?
- Formuła „AIDA”
- 11 wskazówek dotyczących pisania nagłówków magnetycznych
- Jak zamienić funkcje na korzyści?
- 5 wskazówek, jak stworzyć nieodparte wezwanie do działania (CTA)
- Jak pisać tak, jak mówią Twoi klienci?
- Treści do konkretnych miejsc, branż, okazji specjalnych:
- Fizyczny lokal usługowy
- Freelancer
- Ecommerce
- Reklama Okazjonalna - Walentynki
- Reklama z ograniczeniem czasowym
- Poszukiwanie Pracowników (firma rośnie)
- Reklama Urodzinowa - Ecommerce
- Reklama Świąteczna - Ecommerce + Fizyczny lokal - Warsztaty - stwórz tekst reklamowy w oparciu o poznane zasady copywritingu
SEO - długofalowe budowanie rozpoznawalności firmy
- Wprowadzenie do SEO
- Przegląd SEO
- 5 wskaźników SEO do pomiaru wydajności SEO
- Jak zoptymalizować swoją stronę główną pod kątem SEO?
- Jak zweryfikować swoją witrynę w Google Search Console?
- Jak podwoić liczbę konwersji, zwiększając szybkość witryny?
- Jak przystąpić do testu optymalizacji mobilnej Google?
- Jak przeprowadzić badanie słów kluczowych: kroki i strategia?
- Jak szybko przeprowadzić burzę mózgów 1000 pomysłów na słowa kluczowe?
- Jak zawęzić listę słów kluczowych?
- Jak ocenić konkurencję słów kluczowych i wybrać docelowe słowa kluczowe?
- Jak pisać tagi tytułowe?
- Jak zwiększyć współczynnik klikalności w Skyrocket dzięki meta opisom?
- Jak pojawić się w wynikach wyszukiwania grafiki Google?
- Optymalizacja kopiowania: tagi nagłówków, linki wychodzące i wewnętrzne itp.
- Typy linków zwrotnych, które naprawdę mają znaczenie i jak je uzyskać
- Jak zmaksymalizować linki w kampaniach SEO?
- Jak tworzyć treści, które generują linki i udostępnienia społecznościowe na autopilocie?
- Jak wykorzystać strony internetowe władz i górę wyników wyszukiwania
- Formuła Poster Boy - budowanie ruchu, linków zwrotnych i wartościowych relacji
- Lokalne pozycjonowanie stron: jak ocenić lokalną firmę w Google?
YouTube - to także Twoje narzędzie promocji marki!
- Omówienie marketingu w YouTube
- Jak utworzyć kanał YouTube (osobisty lub markowy)?
- Jak zwiększyć liczbę subskrybentów YouTube nawet o 500%?
- Marketing w YouTube - 3 proste strategie
- Znajdź pomysły na filmy dzięki analizie konkurencji
- Znajdź pomysły na filmy dzięki Badaniom słów kluczowych
- Dodaj ikonę kanału, opis i linki do mediów społecznościowych
- Darmowy program do tworzenia banerów na YouTube, który przyciąga uwagę!
- Uzyskaj więcej wyświetleń dzięki tagom kanału YouTube
- SEO w YouTube, aby wyżej oceniać filmy
- Włącz niestandardowe miniatury, aby uzyskać więcej wyświetleń
- Darmowy program do tworzenia miniatur YouTube, aby uzyskać więcej kliknięć Karty YouTube
- Nowe wymagania dotyczące linków zewnętrznych do kart YouTube
Facebook - jedna z najskuteczniejszych platform sprzedażowych!
- Wstęp do reklam na Facebooku
- Czym jest Facebook Ads?
- FB Ads vs. Google Ads
- Marketing PPC - Pay-Per-Click
- System aukcji PPC - Jak działa?
- Cele reklamy
- Strona Lądowania (Landing Page)
- Lejek sprzedażowy
- Tworzymy i poznajemy FB Ads
- Konfiguracja ustawień konta reklamowego
- Konfiguracja płatności i powiadomień
- Menedżer Reklam
- Struktura reklam (kampania -> zestaw -> reklama) + nazewnictwo
- Cel reklamy
- Podstawowe parametry
- Kierowanie - gdzie trafią klienci?
- Optymalizacja i wyświetlanie
- Budżet i Harmonogram
- Dobranie optymalnego budżetu
- Zarządzanie kampanią po publikacji
- Zasięg vs. Wyświetlenia
- Częstotliwość publikacji - jak często zamieszczać nowe treści?
- CTR - Click Through Rate
- CPC - Cost Per Click
- Konwersja
- Wskaźnik Trafności
- Zestawienia - kluczowe statystyki
Instagram - czyli Facebook dla tych, którzy nie lubią czytać
- Konfiguracja konta biznesowego na Instagramie
- Obserwuj te konta na Instagramie
- Obraz profilowy na Instagramie
- Instagram Bio
- Tworzenie treści na Instagramie
- Plan oublikacji treści
- Analiza Konkurencji
- Darmowe Zdjęcia ze Stocków
- Co Publikować !?
- Najlepsze dni i godziny do postowania
- Hashtagi - 8 przepisów do rozwoju firmy
- Publikacja Posta
- Publikacja przez komputer
- Konsekwencja działania kluczem do sukcesu na Instagramie!
- Instagram Reposting
- Instagram Followers Hack
- Profil Idealnego Odbiorcy
- Followers - Nie kupuj followersów! Nie trać followersów!
- Gdzie ich znaleźć i jak ich pozyskać?
- Hashtagi na Instagramie
- Historie na Instagramie
- zym jest Instagram Stories
- Twoje Instagram Stories
- Typowe schematy Stories
- Android vs iOS
- Insta Stories vs. Insta Feed - EKSPERYMENT, CO LEPSZE?
- Instagram @Mention Influencers
- Spam na Instagramie
- Instagram Analytics
- Zakupy na Instagramie (nowa funkcja)
- Wprowadzenie do marketingu na Instagram Ads
- Łączenie Instagram i Fanpage na Facebooku
- Promowanie Postów - Dlaczego czasami należy unikać?
- Tworzymy Konto Reklamowe
- Konfiguracja konta konta reklamowego
- Konfiguracja płatności i powiadomień
- Menedżer Reklam
- Wszystkie Typy Reklam & Wybór Celu
- Najczęstsze błędy
- Psychologia koloru reklamy
- Emoji w marketingu w Social Mediach
Instagram. Influencer Study Case.
- Study case w oparciu o dwa zupełnie odmienne profile ze świata fitness oraz środowiska młodych matek
- Analiza zmiennych przedstawionych we wcześniejszym bloku szkoleniowym
- Jakie akcje przyniosły największe rezultaty?
- Kiedy nastąpił skok popularności oraz z czym się wiązał?
- Czego należy unikać i czego nie wolno robić na Instagramie
Google Ads - budowanie długiego "ogona" fraz kluczowych
- Dlaczego warto promować swoją firmę za pomocą Google Ads?
- Jak działa Google Ads?
- Przeanalizuj swoją konkurencję PPC
- Konfiguracja konta Google Ads
- Wybierz odpowiedni typ kampanii
- Docieraj do swoich odbiorców
- Określ stawki i budżety
- Zaawansowane ustawienia kampanii
- Wybierz dochodowe słowa kluczowe
- Pisz reklamy, które przyciągają uwagę!
- Jak skonfigurować Google Analytics i zainstalować kod śledzenia w swojej witrynie?
- Jak działa Google Analytics?
- Jak skonfigurować cele w Google Analytics?
- Jak skonfigurować śledzenie e-commerce w Google Analytics?
- Główne narzędzia analizy
- Przykład tagowania kampanii
Remarketing - daj znać klientowi, że Twój produkt jest mu niezbędny
- Remarketing vs retargeting
- Piksel Facebooka
- Zimny ruch
- Strategie kampanii remarketingowych
- Jak zrobić remarketing do ludzi, którzy byli na naszej stronie?
- Remarketingowa grupa odbiorców + przykłady
- Remarketingowa grupa podobnych odbiorców (look alike)
- Wdrożenie reklamy remarketingowej
- Optymalizacja reklam
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Powitanie, omówienie planu szkolenia | Prowadzący Maciej Kownacki | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Facebook / Instagram - grupy klientów docelowych | Prowadzący Maciej Kownacki | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Warsztat tworzenia strony www - WordPress cz.1 | Prowadzący Maciej Kownacki | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Warsztat tworzenia stron - WordPress cz.2 -moduł sklepowy WooCommerce | Prowadzący Maciej Kownacki | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 UX - myśl jak klient i twórz przyjemne w obsłudze treści | Prowadzący Piotr Łyczba | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 e-mail marketing -zaciekaw klienta, a nie zaśmiecaj jego skrzynki pocztowej | Prowadzący Piotr Łyczba | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Copywriting - treści jasne, zrozumiałe i przyciągające uwagę | Prowadzący Piotr Łyczba | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 SEO - długofalowe budowanie rozpoznawalności firmy | Prowadzący Piotr Łyczba | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 YouTube - to także Twoje narzędzie promocji marki! | Prowadzący Piotr Łyczba | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Facebook - jedna z najskuteczniejszych platform sprzedażowych! | Prowadzący Przemysław Korotusz | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Instagram - czyli Facebook dla tych, którzy nie lubią czytać | Prowadzący Przemysław Korotusz | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Instagram. Influencer Study Case. | Prowadzący Przemysław Korotusz | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 GoogleAds - budowanie długiego "ogona" fraz kluczowych | Prowadzący Przemysław Korotusz | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Remarketing - daj znać klientowi, że Twój produkt / usługa są mu niezbędne | Prowadzący Przemysław Korotusz | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto166,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto166,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Przemysław Korotusz
Specjalista z zakresu psychologii marketingu - bodźców decydujących o zakupie danego towaru, impulsach, odczucia, pierwszym wrażeniu.
W oparciu o tą wiedzę kreuje kampanie tak skonstruowane, aby ludzie podświadomie chcieli posiadać dany produkt bądź usługę.
Wieloletni pracownik SWPS oraz stypendysta Ministerstwa Edukacji Narodowej z 3 różnych zakresów specjalizacji w obszarach badań dotyczących zachowań społecznych związanych z emocjami towarzyszącymi podczas zakupów, podejmowaniu decyzji o zakupie danego produktu lub jego braku..
Wyższe
Etatowy wykładowca SWPS z zakresu psychologii marketingu.
Piotr Łyczba
Budowanie profilu klienta zgodne z realnymi wytycznymi rynku, a nie wyidealizowanym obrazem.
"Lepiej stworzyć mniejszą grupę osób rzeczywiście zainteresowanych i mogących pozwolić sobie na Twój produkt, niż wielką grupę, z której zakupu dokona 1-2% i wydać wielokrotnie więcej na płatne reklamy, które nie przyniosą zamierzonego skutku, czyli sprzedaży."
Wieloletni konsultant w większych i mniejszych firmach marketingowych.
Od ponad 4 lat tworzy skuteczne kampanie reklamowe oraz audyty skuteczności reklam prowadzonych przez inne firmy.
Przeprowadzone ponad 500 kampanii reklamowych, z których najlepsza z nich przyniosła zwrot w wysokości 124 500 zł z zainwestowanych środków na reklamę w wysokości 1300 zł!
Wyższe
Każdorazowa konsultacja w firmach, w których zwykł doradzać była prowadzona przed gronem kilku-kilkudziesięciu osób, tak więc sama forma przekazu jest praktycznie identyczna, jak forma, w jakiej pracował na co dzień.
Maciej Kownacki
Od 20 lat związany z branżą IT, początkowo skupiał się na programowaniu i grafice oraz grafice 3D, jednak wraz ze zmianą trendów na rynku skupił się głównie na marketingu internetowym.
Po współpracy z wieloma firmami marketingowymi, wyciągnął własne wnioski i zajął się marketingiem na własną rękę.
Zrozumienie potrzeb klienta, traktowanie go po partnersku, tworzenie kampanii zgodnych z wyobrażeniami klientów, a jednocześnie będących atrakcyjnymi nie tylko dla klienta, ale przede wszystkim dla jego klientów, to najważniejsze zagadnienia, na których się skupia.
Sam był klientem i wielokrotnie współpraca nie układała się po jego myśli, co zaowocowało stworzeniem systemu eliminującego błędy, których sam doświadczył, a dodatkowo dokładającego autorskie rozwiązania.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały video
- e-podręczniki z zagadnieniami przedstawionymi w formie "krok po kroku" w zakresie najistotniejszych elementów danego bloku
- dokumenty z sugestiami stron, umożliwiających dalszy rozwój w danym zakresie
Warunki uczestnictwa
1. Warunki formalne niezbędne do udziału w usłudze:
1) Wyrażenie zgody na rejestrowanie szkolenia na potrzeby usługodawcy oraz osób biorących udział w szkoleniu. Zgoda na rejestrowanie na potrzeby kontroli oraz dla potrzeb utrwalenia efektów szkolenia.
2. Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1) Platforma: ZOOM (https://zoom.us/) - platforma obsługiwana jest przez aplikację lub przez przeglądarkę www;
2) Minimalne wymagania sprzętowe: urządzenie (komputer, laptop, tablet, smartphone, itp.) z dostępem do internetu i kamerą video.
3) Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza internetowego do płynnej transmisji: 10/10 Mbit/s.
4) Sterowniki oraz oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści oraz materiałów w formacie PDF oraz doc/docx.
5) Dostęp do usługi pozostaje aktywny przez 7 dni od daty jej rozpoczęcia.
Informacje dodatkowe
Zgodnie z zaleceniami Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej w porozumieniu z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, na potrzeby usługodawcy i korzystającego ze szkolenia, jak również na potrzeby monitoringu i kontroli oraz w celu utrwalenia efektów kształcenia – szkolenie podlegać będzie rejestrowaniu/nagrywaniu, a Usługodawca jest zobowiązany pozyskać na to zgodę uczestnika.
Uczestnicy, którzy nie wyrażają zgody na rejestrowanie/nagrywanie szkolenia, nie będą mogli wziąć udziału w szkoleniu.
Każdy uczestnik otrzyma drogą elektroniczną materiały szkoleniowe w formie plików PDF, DOC/DOCX.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1) Platforma: ZOOM (https://zoom.us/) - platforma obsługiwana jest przez aplikację lub przez przeglądarkę www;
2) Minimalne wymagania sprzętowe: urządzenie (komputer, laptop, tablet, smartphone, itp.) z dostępem do internetu i kamerą video.
3) Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza internetowego do płynnej transmisji: 10/10 Mbit/s.
4) Sterowniki oraz oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści oraz materiałów w formacie PDF oraz doc/docx.