"Szkolenie: praca na własnych zasadach – efektywność, komunikacja i zarządzanie sobą w zawodowej codzienności"
"Szkolenie: praca na własnych zasadach – efektywność, komunikacja i zarządzanie sobą w zawodowej codzienności"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób dorosłych w różnym wieku i na różnych etapach życia zawodowego – zarówno tych, które dopiero wchodzą na rynek pracy, jak i aktywnych zawodowo, chcących usprawnić organizację swoich działań i poprawić skuteczność w pracy.
Adresatami szkolenia są osoby, które:
- chcą nauczyć się lepiej planować i zarządzać sobą w czasie,
- potrzebują uporządkować swoją codzienną pracę lub przygotować się do niej,
- chcą poprawić komunikację zawodową, lepiej radzić sobie z presją,
- poszukują prostych, praktycznych narzędzi do pracy,
- chcą rozwijać umiejętności potrzebne w różnych branżach i stanowiskach.
Szkolenie jest odpowiednie zarówno dla osób z doświadczeniem zawodowym (pracownicy etatowi, samozatrudnieni), jak i dla osób rozpoczynających karierę – bez wcześniejszego doświadczenia.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji08-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do skuteczniejszego funkcjonowania w środowisku zawodowym poprzez rozwój praktycznych umiejętności z zakresu organizacji pracy, zarządzania sobą w czasie, komunikacji interpersonalnej oraz radzenia sobie ze stresem i presją. Uczestnicy nauczą się planować działania, ustalać priorytety i efektywnie współpracować w zespole.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik planuje i organizuje swoją pracę w oparciu o priorytety i dostępne zasoby. | Kryteria weryfikacji Tworzy plan działań z podziałem na zadania i czas. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Wskazuje narzędzia, które wspierają jego organizację pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje swój styl działania i dopasowuje metody pracy do indywidualnych potrzeb i warunków. | Kryteria weryfikacji Opisuje swój styl działania i jego wpływ na efektywność zawodową. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Dobiera narzędzia pracy adekwatne do swojego rytmu i trybu funkcjonowania. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Uczestnik komunikuje się w sposób zrozumiały, spokojny i dostosowany do sytuacji zawodowej. | Kryteria weryfikacji Konstruuje komunikat oparty na faktach i szacunku do rozmówcy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje błędy w komunikacji i potrafi je skorygować. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje techniki radzenia sobie ze stresem i presją w pracy. | Kryteria weryfikacji Wymienia minimum dwie techniki redukcji napięcia, które może zastosować w pracy. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Tworzy swój plan radzenia sobie z presją i trudnymi sytuacjami. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy indywidualny plan rozwoju zawodowego i osobistego. | Kryteria weryfikacji Określa realistyczne cele zawodowe na najbliższy czas. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Wskazuje konkretne działania i terminy ich realizacji. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby rynku pracy wynikające z rozwoju technologii, cyfryzacji, automatyzacji i zielonej transformacji. Umożliwia uczestnikom nabycie i rozwój kompetencji niezbędnych do efektywnego funkcjonowania w środowisku zawodowym, w którym coraz większe znaczenie mają: samodzielność, odporność na stres, efektywność działania, dobra organizacja pracy oraz umiejętność jasnej komunikacji.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników – osób dorosłych podejmujących rozwój z własnej inicjatywy – do sprawniejszego zarządzania sobą w środowisku pracy oraz skutecznego działania w sytuacjach zawodowych, które wymagają elastyczności, samodzielności i gotowości do adaptacji.
Program szkolenia koncentruje się na umiejętnościach praktycznych: efektywnej organizacji pracy, zarządzaniu sobą w czasie, radzeniu sobie z presją, budowaniu odporności psychicznej oraz skutecznej komunikacji zawodowej. Kompetencje te są uniwersalne i niezbędne niezależnie od branży, stanowiska czy poziomu doświadczenia.
Usługa wspiera osoby dorosłe, które z własnej inicjatywy chcą podnieść swoje umiejętności, zwiększyć efektywność działania oraz lepiej przygotować się do wymagań współczesnego rynku pracy. Została zaprojektowana z myślą o uczestnikach na różnych etapach kariery – zarówno tych, którzy rozpoczynają pracę zawodową, jak i tych, którzy chcą usprawnić swoją codzienną praktykę.
DZIEŃ 1 – Zarządzanie sobą i zadaniami (9h)
- Wprowadzenie do szkolenia: cele, struktura, zasady – (teoria: 30 minut, praktyka: 30 minut)
- Zarządzanie sobą w czasie – cele, priorytety, rytm dnia – (teoria: 1 godzina, praktyka: 1 godzina)
- Planowanie zadań i wybór narzędzi – checklisty, timeboxing, kalendarze – (teoria: 1 godzina, praktyka: 1 godzina 30 minut)
- Automotywacja i dyscyplina – jak działać mimo spadku energii – (teoria: 1 godzina, praktyka: 1 godzina)
- Tworzenie własnego systemu działania – workflow, system 2-minutowy, minimalizm – (teoria: 30 minut, praktyka: 1 godzina 30 minut)
DZIEŃ 2 – Komunikacja i relacje w pracy (9h)
- Komunikacja w pracy – jasność, celowość, zwięzłość – (teoria: 1 godzina 30 minut, praktyka: 30 minut)
- Asertywność bez konfrontacji – wyrażanie opinii, mówienie „nie” – (teoria: 1 godzina, praktyka: 1 godzina 30 minut)
- Rozmowy zawodowe: 1:1, e-mail, telefon, spotkania zespołowe – (teoria: 1 godzina, praktyka: 1 godzina)
- Informacja zwrotna i przyjmowanie krytyki – (teoria: 30 minut, praktyka: 30 minut)
- Konflikty w pracy – jak rozwiązywać, nie zaogniać – (teoria: 30 minut, praktyka: 1 godzina)
DZIEŃ 3 – Stres, presja i odporność (9h)
- Presja i stres w środowisku pracy – źródła, mechanizmy – (teoria: 1 godzina 30 minut, praktyka: 30 minut)
- Techniki szybkiego resetu i uspokojenia w środku dnia – (teoria: 1 godzina, praktyka: 1 godzina 30 minut)
- Działanie w trudnych warunkach – presja czasu, błędy, oczekiwania – (teoria: 1 godzina, praktyka: 1 godzina)
- Odporność psychiczna – stabilność w zmiennych sytuacjach – (teoria: 30 minut, praktyka: 30 minut)
- Tworzenie osobistego planu antykryzysowego – (30 minut, praktyka: 1 godzina)
DZIEŃ 4 – Efektywność i wdrażanie zmian (9h)
- Styl działania – analiza mocnych stron, blokad i przyzwyczajeń – (teoria: 30 minut, praktyka: 30 minut)
- Podejmowanie decyzji, walka z rozpraszaczami, multitasking – (teoria: 30 minut, praktyka: 30 minut)
- Minimalizm zawodowy – jak eliminować niepotrzebne działania – (teoria: 1 godzina, praktyka: 1 godzina)
- Profesjonalizm – jak być postrzeganym jako skuteczny i solidny – (teoria: 1 godzina, praktyka: 1 godzina)
- Plan rozwoju osobistego i zawodowego – (teoria: 30 minut, praktyka: 1 godzina)
- Podsumowanie i walidacja efektów szkolenia – (praktyka: 1 godzina 30 minut)
Dodatkowe informacje:
Walidacja jest realizowana w czasie rzeczywistym z pełnym wsparciem technicznym.
Sposoby uzupełnienia wiedzy przed rozpoczęciem usługi:
Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy mają możliwość dobrowolnego przygotowania się do udziału w zajęciach poprzez zapoznanie się z wybranymi materiałami dotyczącymi zmian w sposobie organizacji pracy, zwiększania efektywności oraz współczesnych wyzwań zawodowych.
Rekomendowane źródła:
- Raporty branżowe (np. McKinsey, Deloitte, GUS) – zmiany w sposobie pracy, rosnące znaczenie kompetencji miękkich, zarządzanie czasem i stresem.
- Strony tematyczne (np. Harvard Business Review, ICAN Institute, MIT Sloan) – artykuły na temat produktywności, nawyków ludzi skutecznych, zarządzania sobą w czasie.
- Materiały dotyczące mikroefektywności, odporności psychicznej i organizacji dnia pracy – strategie ułatwiające lepsze planowanie i działanie pod presją.
Quiz diagnostyczny (opcjonalnie):
Na życzenie uczestników, możliwe jest przesłanie krótkiego quizu online, który pozwala samodzielnie ocenić:
- poziom efektywności osobistej i styl organizacji pracy,
- umiejętność wyznaczania priorytetów i planowania,
- gotowość do działania pod presją czasu i zmiennych warunków.
Dyskusja przed szkoleniem:
Uczestnicy mogą przed rozpoczęciem szkolenia przesłać e-mailowo pytania lub zagadnienia, które chcieliby poruszyć.
Najczęściej zgłaszane tematy zostaną omówione na początku pierwszego dnia zajęć.
Charakter zajęć:
Szkolenie realizowane jest w formie online (na żywo), z wykorzystaniem aktywnych metod pracy opartych na praktyce i doświadczeniu uczestników.
Podczas zajęć wykorzystywane są:
- praktyczne ćwiczenia indywidualne i w grupach (np. planowanie tygodnia pracy, rozmowy z szefem, reakcje na sytuacje stresowe),
- analizy przypadków z życia zawodowego,
- quizy i mini-testy podsumowujące,
- praca z kartami refleksji i planami działań wdrożeniowych,
- moderowane dyskusje oraz scenariusze sytuacji zawodowych.
Walidacja efektów:
W ramach szkolenia przewidziano zróżnicowane metody walidacji umożliwiające sprawdzenie:
- wiedzy (testy i quizy podsumowujące),
- umiejętności (praktyczne ćwiczenia symulacyjne),
- kompetencji społecznych i zawodowych (prezentacja planu działania, autoanaliza, informacja zwrotna).
Liczba uczestników:
Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 5 uczestników, co umożliwia indywidualne podejście trenera, bieżącą informację zwrotną oraz komfortową, interaktywną pracę online. Mała liczebność grupy sprzyja aktywności uczestników, wymianie doświadczeń zawodowych oraz skutecznemu ćwiczeniu umiejętności w praktyce – zarówno w formie ćwiczeń indywidualnych, jak i zespołowych.
Harmonogram:
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Przerwy wliczone są w czas szkolenia - 25 minut co 4 godziny usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Wprowadzenie do szkolenia: cele, struktura, zasady -(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Zarządzanie sobą w czasie – cele, priorytety, rytm dnia -(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Planowanie zadań i wybór narzędzi. Przerwa. -(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Automotywacja i dyscyplina – jak działać mimo spadku energii -(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Tworzenie własnego systemu działania. Przerwa -(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Komunikacja w pracy – jasność, celowość, zwięzłość -(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Asertywność bez konfrontacji. Przerwa. (Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Rozmowy zawodowe: 1:1, e-mail, telefon, spotkania zespołowe -(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Informacja zwrotna i przyjmowanie krytyki-(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Konflikty w pracy. Przerwa.(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Presja i stres w środowisku pracy – źródła, mechanizmy -(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Techniki szybkiego resetu i uspokojenia w ciągu dnia.Przerwa -(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Działanie w trudnych warunkach – presja czasu, błędy, oczekiwania -(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Odporność psychiczna – stabilność w zmiennych sytuacjach -(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Tworzenie osobistego planu antykryzysowego.Przerwa -(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Styl działania – analiza mocnych stron, blokad i przyzwyczajeń -(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Podejmowanie decyzji, walka z rozpraszaczami, multitasking -(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Minimalizm zawodowy – jak eliminować niepotrzebne działania -(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Profesjonalizm. Przerwa.(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Plan rozwoju osobistego i zawodowego-(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Mateusz Waluś | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Podsumowanie i walidacja efektów szkolenia (Praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto140,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto140,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mateusz Waluś
Od 2021 roku realizuje autorskie programy rozwojowe wspierające uczestników w osiąganiu lepszej skuteczności zawodowej oraz kształtowaniu własnego stylu działania. Specjalizuje się w praktycznym podejściu do organizacji pracy, wdrażaniu prostych narzędzi ułatwiających planowanie i podejmowanie decyzji oraz wspieraniu w budowaniu profesjonalnego wizerunku w pracy.
W ciągu ostatnich dwóch lat przeprowadził ponad 120 godzin zajęć o podobnej tematyce, pracując z osobami w różnym wieku i na różnych etapach kariery. Uczestnicy cenią go za klarowność przekazu, konkretne podejście oraz skuteczne narzędzia do zastosowania od razu po szkoleniu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia „Efektywność osobista, komunikacja i zarządzanie sobą w środowisku pracy” otrzymuje dostęp do zestawu materiałów wspierających naukę, dopasowanych do formy online oraz tematyki szkolenia. Materiały te umożliwiają samodzielne utrwalenie wiedzy i wdrożenie poznanych narzędzi w codziennej pracy.
Forma szkolenia: Zajęcia prowadzone są w formule zdalnej, na żywo, z wykorzystaniem platformy Microsoft Teams. Szkolenie realizowane jest w czasie rzeczywistym, z możliwością interakcji, pracy w grupach oraz zadawania pytań trenerowi.
1. Materiały wstępne (przed szkoleniem):
- Plan szkolenia – szczegółowy harmonogram z podziałem na moduły tematyczne: organizacja pracy, zarządzanie sobą, komunikacja zawodowa, działanie pod presją i planowanie rozwoju.
- Przykładowe scenariusze zawodowe (case studies) – sytuacje z życia codziennego w pracy, omawiane podczas zajęć jako punkt wyjścia do ćwiczeń praktycznych.
- Instrukcja techniczna – proste wytyczne dotyczące logowania się na platformę, korzystania z materiałów, udostępniania plików i korzystania z czatu/grup roboczych.
2. Materiały dydaktyczne (w trakcie szkolenia):
- Prezentacje tematyczne (PDF) – podsumowanie najważniejszych treści z każdego modułu: zarządzanie sobą w czasie, styl działania, asertywna komunikacja, radzenie sobie ze stresem.
- Podręcznik uczestnika – zestaw materiałów edukacyjnych zawierających teorię, praktyczne przykłady, karty refleksji, testy stylów oraz ćwiczenia wdrożeniowe.
- Arkusze i szablony do pracy własnej:
- karta planowania tygodnia,
- szablon komunikatu zawodowego,
- plan antykryzysowy,
- arkusz stylu działania,
- karta planu rozwoju.
- Dodatkowe źródła – lista polecanych artykułów, podcastów i materiałów rozwojowych na temat efektywności, stresu, organizacji pracy i komunikacji zawodowej.
3. Materiały końcowe (po szkoleniu):
- Podsumowanie treści szkolenia – graficzne zestawienie kluczowych narzędzi i strategii (mapy myśli, plansze skrótowe).
- Zestaw ćwiczeń utrwalających – zadania do pracy własnej po szkoleniu, wspierające wdrożenie zdobytych umiejętności.
- Certyfikat ukończenia szkolenia – imienny dokument elektroniczny potwierdzający uczestnictwo i osiągnięcie efektów uczenia się.
- Dostępność materiałów – wszystkie materiały są udostępniane uczestnikom e-mailem lub poprzez platformę szkoleniową (Teams lub inny wskazany kanał).
4. Kontakt i wsparcie organizacyjne:
- Wsparcie techniczne i merytoryczne zapewniane przez organizatora na każdym etapie realizacji szkolenia.
- Konsultacje z trenerem – możliwość kontaktu z prowadzącym w określonych godzinach po zakończeniu sesji (np. dyżur online lub konsultacje mailowe przez 7 dni po szkoleniu).
Warunki uczestnictwa
Szkolenie przeznaczone jest dla osób dorosłych – zarówno aktywnych zawodowo, jak i tych, które dopiero przygotowują się do wejścia na rynek pracy. Uczestnictwo nie wymaga wcześniejszego doświadczenia zawodowego ani specjalistycznej wiedzy.
Wymagania formalne: ukończony 18 rok życia.
Wymagania techniczne (forma online):
- Dostęp do komputera lub laptopa z kamerą, mikrofonem i dostępem do internetu,
- Umiejętność obsługi podstawowych funkcji platformy szkoleniowej (np. Microsoft Teams lub Google Meet),
- Możliwość uczestnictwa w zajęciach w czasie rzeczywistym.
Predyspozycje uczestnika:
- Gotowość do aktywnego udziału w ćwiczeniach indywidualnych i grupowych,
- Otwartość na rozwój własnych kompetencji w zakresie organizacji pracy, komunikacji i zarządzania sobą,
- Chęć wdrożenia praktycznych narzędzi w codziennym funkcjonowaniu zawodowym.
Informacje dodatkowe
PODSTAWA ZWOLNIENIA z VAT:
W przypadku, jeśli powyższa usługa rozwojowa jest co najmniej w 70% finansowana ze środków publicznych w myśl § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2023r., poz. 955) to usługa może być zwolniona z naliczenia podatku VAT.
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Wymagania techniczne:
- Urządzenie: komputer, laptop, tablet lub smartfon z kamerą internetową.
- Stabilne połączenie internetowe: minimalna prędkość 2 Mb/s (zalecana 4 Mb/s).
- Mikrofon oraz zestaw słuchawkowy lub wbudowane głośniki i mikrofon.
- Zainstalowana aplikacja do komunikacji (MS Teams) i przeglądarke PDF (np. Adobe Reader, Foxit Reader), umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- Przygotowanie do szkolenia:
- Uczestnicy na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia otrzymają e-mail z linkiem i szczegółowymi instrukcjami dotyczącymi logowania na platformę.
- Zaleca się wcześniejsze przetestowanie urządzenia i połączenia internetowego.
- Platforma szkoleniowa:
- Zajęcia odbywają się na wybranej platformie (MS Teams).
- Platforma umożliwia:
- Prezentację materiałów dydaktycznych (slajdy, filmy instruktażowe).
- Sesje pytań i odpowiedzi w czasie rzeczywistym (czat, audio).
- Rejestrację obecności uczestników.
- Materiały dydaktyczne:
- Materiały szkoleniowe (np. skrypty, prezentacje) udostępniane są w formacie cyfrowym (PDF).
- Uczestnicy mają możliwość ich pobrania i zapoznania się przed oraz podczas zajęć.
- Zasady udziału w zajęciach:
- Obecność na zajęciach online jest obowiązkowa i monitorowana przez system lub moderatora.
- Uczestnicy muszą mieć włączoną kamerę podczas sesji teoretycznej, aby potwierdzić swoją obecność i zaangażowanie.
- Szkolenie trwa 36 godziny (z przerwami), zgodnie z harmonogramem.
- Interaktywność:
- Szkolenie zdalne ma charakter interaktywny – uczestnicy mogą zadawać pytania, brać udział w dyskusjach i odpowiadać na pytania weryfikujące zrozumienie materiału.
- Wsparcie techniczne:
- Instytucja szkoleniowa zapewnia wsparcie techniczne na wypadek problemów z logowaniem, dostępem do platformy lub połączeniem internetowym.
- Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy mogą skontaktować się z działem technicznym, aby przetestować swoje połączenie i przygotowanie sprzętu.