"Szkolenie - pewność siebie, komunikacja i styl działania w środowisku zawodowym”
"Szkolenie - pewność siebie, komunikacja i styl działania w środowisku zawodowym”
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych, które chcą rozwijać swoje kompetencje osobiste i społeczne w celu zwiększenia skuteczności w życiu zawodowym i prywatnym.
Z oferty skorzystają w szczególności osoby:
- znajdujące się na etapie zmiany zawodowej lub powrotu na rynek pracy,
- potrzebujące wzmocnienia pewności siebie i komunikacji w relacjach zawodowych,
- zainteresowane świadomym budowaniem własnego wizerunku oraz stylem działania dopasowanym do indywidualnych wartości,
- poszukujące narzędzi do lepszej organizacji życia codziennego i zachowania równowagi psychicznej.
- Szkolenie nie wymaga wcześniejszego przygotowania – dostosowane jest zarówno do osób z doświadczeniem zawodowym, jak i tych rozpoczynających swoją drogę zawodową.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji06-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa przygotowuje do świadomego budowania własnego wizerunku, skuteczniejszej komunikacji interpersonalnej, podejmowania decyzji z większą pewnością siebie, lepszej organizacji pracy i życia codziennego oraz dbania o dobrostan psychiczny. Uczestnicy poznają praktyczne narzędzia wspierające rozwój osobisty i zawodowy, które mogą wykorzystać w różnych środowiskach pracy i relacjach społecznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje swoje mocne strony i zasoby istotne dla skutecznego funkcjonowania w środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje trzy mocne strony istotne z punktu widzenia roli zawodowej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opisuje, jak wybrane cechy mogą wspierać efektywność zawodową. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zasady komunikacji asertywnej i empatycznej w kontekście zawodowym. | Kryteria weryfikacji Dobiera właściwy styl komunikacji do sytuacji zawodowej (np. kontakt z klientem, współpracownikiem, przełożonym). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Konstruuje komunikaty zgodne z zasadami asertywności. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Uczestnik wyraża opinie, potrzeby oraz granice w sposób zrozumiały i profesjonalny. | Kryteria weryfikacji Tworzy komunikat zawierający opinię lub informację zwrotną zgodną z kulturą organizacyjną. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje sposób wyrażenia granic w trudnej sytuacji w pracy. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje i organizuje własne działania w pracy w sposób zgodny z indywidualnym stylem działania. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje własne nawyki organizacyjne i określa ich wpływ na efektywność. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Tworzy indywidualny plan zadań lub harmonogram pracy tygodniowej. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Uczestnik świadomie kształtuje swój wizerunek zawodowy zgodny z rolą i środowiskiem pracy. | Kryteria weryfikacji Wymienia elementy wpływające na profesjonalny wizerunek w miejscu pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Tworzy własną mini-strategię budowania lub wzmacniania profesjonalnego wizerunku. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje techniki zarządzania energią i emocjami w codziennych obowiązkach zawodowych. | Kryteria weryfikacji Wymienia minimum dwie techniki wspierające odporność psychiczną i efektywność w pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Planuje konkretne działania wspierające jego dobrostan w kontekście zawodowym | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Uczestnik opracowuje indywidualny plan rozwoju zawodowego z uwzględnieniem swoich zasobów, celów i obszarów do wzmocnienia. | Kryteria weryfikacji Określa cele rozwojowe na najbliższe miesiące związane z pracą zawodową. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Opisuje konkretne działania, które zamierza wdrożyć w środowisku pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji osobistych i społecznych niezbędnych do skutecznego funkcjonowania w środowisku pracy. Uczestnicy uczą się świadomej komunikacji, budowania pewności siebie, lepszej organizacji własnych działań oraz efektywnego zarządzania relacjami zawodowymi.
Szkolenie stanowi odpowiedź na rosnące wyzwania rynku pracy związane z automatyzacją, cyfryzacją oraz transformacją społeczną i ekologiczną, które wymagają nie tylko wiedzy technicznej, ale także rozwiniętych umiejętności psychospołecznych.
Program skierowany jest do osób dorosłych – zarówno tych, którzy rozpoczynają swoją aktywność zawodową, jak i osób z doświadczeniem, które chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze komunikacji, działania w stresie i budowania swojego profesjonalnego wizerunku.
Szkolenie wspiera uczestników w kształtowaniu elastycznych postaw, zwiększa ich zdolność do adaptacji i samodzielności oraz pomaga w lepszym odnalezieniu się na współczesnym rynku pracy. Zostało zaprojektowane zgodnie z ideą uczenia się przez całe życie oraz założeniami Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji.
Szkolenie wpisuje się w założenia ZSK poprzez rozwijanie kompetencji ogólnych i społecznych, które są elementem wielu kwalifikacji rynkowych. Dotyczy to szczególnie takich obszarów jak: efektywna komunikacja, organizacja własnej pracy, zarządzanie sobą w czasie, radzenie sobie ze stresem oraz świadome budowanie postawy zawodowej. Program wspiera samodzielne uczenie się i przygotowuje uczestników do aktywnego funkcjonowania w różnych rolach zawodowych, zgodnie z wymaganiami współczesnego rynku pracy.
Moduł 1 – Samoświadomość i mocne strony w pracy (8,5h)
- Wprowadzenie do szkolenia, cele i kontrakt grupowy – (teoria: 0,5h, praktyka: 0,5h)
- Czym jest pewność siebie w środowisku zawodowym – (teoria: 1h, praktyka: 0,5h)
- Rozpoznanie mocnych stron i zasobów przydatnych w pracy – (teoria: 0,5h, praktyka: 1,5h)
- Wewnętrzny krytyk i wzmacnianie poczucia wpływu – (teoria: 0,5h, praktyka: 1h)
- Autoanaliza cech i kompetencji zawodowych – (teoria: 0,5h, praktyka: 1h)
- Planowanie rozwoju mocnych stron w pracy – (teoria: 0,5h, praktyka: 0,5h)
Moduł 2 – Komunikacja zawodowa i wyrażanie siebie (8,5h)
- Style komunikacji w pracy – cechy, skutki, zastosowanie – (teoria: 1,5h, praktyka: 0,5h)
- Komunikacja z przełożonym, współpracownikami i klientami – (teoria: 0,5h, praktyka: 1h)
- Formułowanie opinii, informacji zwrotnych i granic – (teoria: 0,5h, praktyka: 1h)
- Techniki komunikacji empatycznej i asertywnej – (teoria: 0,5h, praktyka: 1h)
- Emocje i napięcie w rozmowach zawodowych – jak je rozpoznać i kontrolować – (teoria: 0,5h, praktyka: 0,5h)
- Praca z przykładami sytuacji zawodowych – symulacje i refleksja – (praktyka: 1h)
Moduł 3 – Organizacja pracy i wizerunek zawodowy (9 h)
- Styl działania i jego wpływ na organizację pracy – (teoria: 0,5h, praktyka: 1h)
- Planowanie zadań i zarządzanie sobą w czasie – (teoria: 1h, praktyka: 1h)
- Diagnoza nawyków zawodowych – analiza rytmu pracy i koncentracji – (teoria: 1h, praktyka: 1h)
- Profesjonalny wizerunek w pracy – elementy i znaczenie – (teoria: 1h, praktyka: 1h)
- Spójność zachowań, komunikacji i wyglądu z rolą zawodową – (teoria: 0,5h, praktyka: 0,5h)
- Tworzenie mini-strategii budowania wizerunku w pracy – (praktyka: 1,5h)
Moduł 4 – Dobrostan zawodowy i plan rozwoju (9 h)
- Czym jest dobrostan psychiczny w kontekście zawodowym – (teoria: 1h)
- Źródła stresu i przeciążenia w pracy – identyfikacja i zarządzanie – (teoria: 1h, praktyka: 0,5h)
- Techniki redukcji napięcia i regeneracji w codziennej pracy – (teoria: 0,5h, praktyka: 0,5h)
- Rytuały i działania wspierające efektywność zawodową – (teoria: 0,5h, praktyka: 1h)
- Podsumowanie szkolenia – przegląd umiejętności i wniosków – (praktyka: 1h)
- Opracowanie indywidualnego planu wdrożenia zmian w pracy – (praktyka: 1h)
- Walidacja efektów: autoocena, prezentacja wybranego planu, informacja zwrotna – (praktyka: 2h)
Warunki organizacyjne:
Liczba uczestników:Usługa szkoleniowa prowadzona jest w grupach do 15 osób, co zapewnia indywidualne podejście trenera do każdego uczestnika oraz komfortową, kameralną atmosferę wspierającą refleksję i aktywny udział w zajęciach.
Harmonogram i przerwy: Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych, w formie spotkań online na żywo.
W trakcie każdego dnia szkoleniowego przewidziane są przerwy:
- jedna przerwa 25-minutowa po każdych 4 godzinach zajęć,
- możliwość organizacji dodatkowych, krótszych przerw w zależności od dynamiki pracy grupy i potrzeb uczestników.
- Przerwy mają na celu regenerację i przygotowanie do kolejnych części szkolenia.
Forma prowadzenia zajęć – online, interaktywna:Szkolenie realizowane jest w formule warsztatowej z dużym naciskiem na aktywizację uczestników. Zajęcia prowadzone są na platformie umożliwiającej wideołączenia, podział na pokoje, pracę w grupach, prezentacje i wspólne omawianie materiałów.
Aktywności obejmują m.in.:
- ćwiczenia indywidualne i grupowe,
- sesje refleksji i pracy z arkuszami rozwojowymi,
- mini-prezentacje i dyskusje moderowane,
- elementy autoanalizy i pracy z cechami osobistymi,
- symulacje sytuacji komunikacyjnych i rozwiązywania konfliktów,
- opracowywanie indywidualnych strategii (np. plan działania, plan zmiany, mini-strategia wizerunkowa).
Interakcja z trenerem:Uczestnicy mają możliwość aktywnego udziału w zajęciach, bieżącego zadawania pytań, uczestnictwa w dyskusjach oraz otrzymywania indywidualnej informacji zwrotnej.Trener na bieżąco wspiera uczestników podczas pracy własnej, moderuje grupę i zapewnia przyjazną atmosferę rozwojową.
Zapewnienie jakości szkolenia:Wszystkie materiały dydaktyczne przygotowane są zgodnie z aktualnymi standardami w obszarze rozwoju osobistego i kompetencji miękkich.Szkolenie prowadzone jest przez trenera posiadającego wieloletnie doświadczenie w pracy warsztatowej z osobami dorosłymi oraz w obszarze komunikacji, zarządzania, rozwoju zawodowego i psychospołecznego.
Materiały udostępniane uczestnikom:
- arkusze ćwiczeniowe w formacie PDF,
- karty refleksji i autoanalizy,
- zestaw zadań wdrożeniowych do pracy po szkoleniu,
- bibliografia rozwojowa i źródła do samodzielnej pracy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Wprowadzenie do szkolenia(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Czym jest pewność siebie w środowisku zawodowym (Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Rozpoznanie mocnych stron i zasobów przydatnych w pracy. Przerwa (Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Wewnętrzny krytyk i wzmacnianie poczucia wpływu(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Autoanaliza cech i kompetencji zawodowych(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Planowanie rozwoju mocnych stron w pracy. Przerwa. (Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Style komunikacji w pracy – cechy, skutki, zastosowanie(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Komunikacja z przełożonym, współpracownikami i klientami(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Formułowanie opinii, informacji zwrotnych i granic. Przerwa(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Techniki komunikacji empatycznej i asertywnej(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Emocje i napięcie w rozmowach zawodowych(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Praca z przykładami sytuacji zawodowych.Przerwa(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Styl działania i jego wpływ na organizację pracy (Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Planowanie zadań i zarządzanie sobą w czasie(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Diagnoza nawyków zawodowych. Przerwa.(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Profesjonalny wizerunek w pracy – elementy i znaczenie(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Spójność zachowań, komunikacji i wyglądu z rolą zawodową (Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Tworzenie mini-strategii budowania wizerunku w pracy.Przerwa.(Praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Czym jest dobrostan psychiczny w kontekście zawodowym(Teoria) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Źródła stresu i przeciążenia w pracy – identyfikacja i zarządzanie.(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Techniki redukcji napięcia i regeneracji w codziennej pracy.(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Rytuały i działania wspierające efektywność zawodową. Przerwa.(Teoria i praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Podsumowanie szkolenia – przegląd umiejętności i wniosków.(Praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Opracowanie indywidualnego planu wdrożenia zmian w pracy .(Praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Sławomira Kluczyńska-Kuleczka | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Walidacja efektów.Przerwa.(Praktyka) - rozmowa na żywo, chat | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto140,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto140,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sławomira Kluczyńska-Kuleczka
W swojej pracy łączy wiedzę psychologiczną i pedagogiczną z praktycznym podejściem do wyzwań, z jakimi mierzą się osoby aktywne zawodowo – zarówno te z wieloletnim doświadczeniem, jak i osoby rozpoczynające karierę zawodową.Przez ostatnie 5 lat zrealizowała liczne projekty szkoleniowe i edukacyjne, współpracując z instytucjami publicznymi, uczelniami i firmami prywatnymi. Jej zajęcia charakteryzują się wysokim poziomem merytorycznym, otwartością na potrzeby uczestników oraz dużym naciskiem na praktyczne zastosowanie omawianych narzędzi. Jako właścicielka ośrodka szkoleniowego dba o jakość kształcenia, promując zrównoważony rozwój i odpowiedzialne podejście do pracy. Wspiera uczestników w rozwoju kompetencji psychospołecznych, integrując nowoczesne metody nauczania z doświadczeniem wynikającym z pracy z ludźmi w różnym wieku i na różnych etapach życia zawodowego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzymuje:
Materiały szkoleniowe i arkusze rozwojowe: Uczestnicy otrzymują komplet materiałów szkoleniowych wspierających rozwój kompetencji osobistych i zawodowych, w tym:
- skrypty z omówieniem kluczowych zagadnień szkoleniowych (komunikacja, organizacja pracy, planowanie, wizerunek),
- zestaw arkuszy ćwiczeniowych do pracy własnej,
- karty refleksji, testy stylów działania i komunikacji,
- wzory planów rozwoju i strategii wdrożeniowych.
Materiały stanowią praktyczne narzędzie do kontynuowania pracy nad sobą po zakończeniu szkolenia i mogą być wykorzystywane w środowisku pracy.
Certyfikat ukończenia szkolenia: Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający zdobycie kompetencji w zakresie:
- skutecznej komunikacji zawodowej,
- zarządzania sobą w czasie,
- kształtowania profesjonalnego wizerunku,
- planowania rozwoju osobistego i zawodowego.
Wsparcie po szkoleniu
Uczestnicy mają możliwość skorzystania z dodatkowego wsparcia po zakończeniu kursu:
- możliwość kontaktu z trenerem w formie konsultacji mailowych lub krótkich spotkań online (do 2 tygodni po zakończeniu szkolenia),
- dostęp do zamkniętej grupy online, gdzie można wymieniać się doświadczeniami, zadawać pytania i otrzymywać materiały uzupełniające,
- okazjonalne aktualizacje materiałów oraz propozycje dalszych ścieżek rozwoju zawodowego.
- To rozwiązanie pozwala utrwalić efekty szkolenia oraz rozwijać kompetencje zgodnie z własnymi celami zawodowymi.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych aktywnych zawodowo lub przygotowujących się do podjęcia pracy, które chcą rozwijać kompetencje osobiste i społeczne przydatne w środowisku zawodowym.
Wymagania formalne:
- Brak wymagań dotyczących konkretnego wykształcenia lub kierunku studiów,
- Brak przeciwwskazań do udziału w zajęciach realizowanych w formule online (np. dostęp do komputera i internetu, podstawowa umiejętność obsługi platformy wideokonferencyjnej).
Wskazane predyspozycje uczestnika:
- Gotowość do aktywnego uczestnictwa w zajęciach interaktywnych,
- Chęć rozwoju kompetencji interpersonalnych, komunikacyjnych, organizacyjnych i psychospołecznych,
- Otwartość na refleksję, pracę z własnymi zasobami oraz współpracę z grupą.
Warunkiem uczestnictwa jest otrzymanie dofinansowania na poziomie co najmniej 70% ze środków publicznych. W takim przypadku, zgodnie z § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z 20 grudnia 2013 r. (Dz.U. z 2023 r., poz. 955),usługa może być zwolniona z VAT
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki uczestnictwa w zajęciach zdalnych - wymagane posiadanie:
- komputera/laptopa/tabletu/smartfona e stałym dostępem do Internetu (2 Mb/s / 128 kb/s; zalecana 4 Mb/s / 512 kb/s )
- mikrofonu/zestaw słuchawkowego i kamery internetowej,
- zainstalowana aplikacja MS Teams/ Google Meet/ Hangouts
Uczestnicy na 3 dni przed szkoleniem otrzymają link/zaproszenie to szkolenia.
Platforma do nauki zdalnej:
- Zajęcia odbywają się za pomocą wybranej platformy e-learningowej, takiej jak Zoom, Microsoft Teams lub Google Meet.
- Organizator szkolenia zapewnia dostęp do platformy, a uczestnicy muszą posiadać urządzenie spełniające wymagania techniczne.
Funkcje platformy:
- Prezentacja materiałów dydaktycznych (slajdy, wideo, dokumenty).
- Interaktywne sesje pytań i odpowiedzi z możliwością zadawania pytań na czacie lub głosowo.
- Monitorowanie obecności uczestników.
- Możliwość nagrywania zajęć (jeśli jest to wymagane).
Zasoby techniczne i wsparcie:
Uczestnicy muszą posiadać:
- Urządzenie z kamerą, mikrofonem oraz stabilnym połączeniem internetowym.
- Słuchawki lub głośniki oraz mikrofon do komunikacji podczas interaktywnych sesji.
- Oprogramowanie do obsługi wybranej platformy (np. aplikację lub kompatybilną przeglądarkę internetową).
- Organizator zapewnia wsparcie techniczne:
- Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy mogą przetestować swoje połączenie internetowe oraz dostęp do platformy.
- W trakcie szkolenia dostępny jest zespół wsparcia technicznego.
Materiały szkoleniowe:
Instytucja szkoleniowa dostarcza uczestnikom:
- Prezentacje, skrypty oraz dodatkowe materiały dydaktyczne w formacie PDF, które uczestnicy mogą pobierać i przeglądać.
- Dostęp do zasobów cyfrowych, takich jak filmy demonstracyjne i interaktywne quizy.
- Materiały są zgodne z tematyką szkolenia, w tym z ekologicznymi i zrównoważonymi praktykami terapeutycznymi.
Czas trwania i harmonogram:
- Szkolenie zdalne obejmuje dwa dni po 10 godzin (z przerwami).
Harmonogram dnia zawiera:
- Sesje wykładowe.
- Przerwy (jedna 25-minutowa przerwa po każdych 4 godzinach oraz dodatkowe krótsze przerwy w razie potrzeby).
- Sesje pytań i odpowiedzi z trenerami.
Monitorowanie obecności:
- Uczestnicy muszą być obecni przez cały czas trwania zajęć.
Obecność jest monitorowana za pomocą:
- Systemu platformy (automatyczne logowanie aktywności uczestników).
- Weryfikacji przez moderatora lub trenera, który zapisuje zaangażowanie uczestników.
- Wymagane jest włączenie kamer podczas zajęć, co pozwala na sprawdzenie obecności i zaangażowania.
Interaktywność szkolenia:
Zajęcia mają charakter interaktywny:
- Instruktor angażuje uczestników poprzez pytania, dyskusje i omówienia przypadków klinicznych.
- W trakcie zajęć prowadzone są krótkie quizy sprawdzające zrozumienie materiału.
- Możliwość indywidualnego zadawania pytań w czasie rzeczywistym.
Zapewnienie jakości szkolenia:
- Organizatorzy dbają o wysoki standard techniczny i dydaktyczny szkolenia.
- Instruktorzy posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zajęć zdalnych.
- Każdy uczestnik ma możliwość kontaktu z trenerem po zakończeniu zajęć w ramach wsparcia poszkoleniowego.