Zielone kompetencje w medycynie regeneracyjnej. Nowoczesne podejście do naturalnej odbudowy skóry. Terapie łączone: toksyna botulinowa i nici autologiczne
Zielone kompetencje w medycynie regeneracyjnej. Nowoczesne podejście do naturalnej odbudowy skóry. Terapie łączone: toksyna botulinowa i nici autologiczne
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna estetyczna i kosmetologia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Lekarze, lekarze stomatolodzy legitymujący się prawem wykonywania zawodu, którzy chcą nabyć lub poszerzyć swoją wiedzę w zakresie zastosowania terapii łączonych z zastosowaniem toksyny botulinowej oraz nici autologicznych w medycynie regeneracyjnej
Absolwenci kierunków medycznych zainteresowani poszerzeniem swojej wiedzy i umiejętności w zakresie ekologicznych zabiegów autologicznych.
Pasjonaci ekologii i świadomej pielęgnacji, którzy chcą nauczyć się korzystać z innowacyjnych i przyjaznych dla środowiska technologii.
Osoby planujące rozpoczęcie kariery w branży beauty i chcące zdobyć teoretyczne i praktyczne umiejętności związane z użyciem naturalnych metod odbudowy skóry, oszczędzających i dbających o środowisko.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji09-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego przeprowadzenia zabiegów z zastosowaniem nici autologicznych oraz toksyny botulinowej w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju.Uczestnicy nauczą się umiejętności efektywnego i odpowiedzialnego korzystania z technik naturalnej odbudowy skóry redukując ilość odpadów medycznych, promując ekologiczne podejście w gabinecie.
Celem szkolenia jest rozwijanie świadomości ekologicznej i przyczynianie się do budowania zielonej gospodarki.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje i rozróżnia terapie i ich wykorzystanie w medycynie regeneracyjnej | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa cele medycyny regeneracyjnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje techniki medycyny regeneracyjnej stosowane w medycynie estetycznej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia zabiegi dotyczące regeneracji skóry | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje wskazania i przeciwskazania do terapii łączonych | Kryteria weryfikacji Wymienia wskazania do terapii autologicznych w medycynie estetycznej, regeneracyjnej, dermatologii | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia wskazania do wykonywania zabiegów z zastosowaniem nici autologicznych oraz toksyny botulinowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia przeciwskazania do wykonywania zabiegów z zastosowaniem nici autologicznych oraz toksyny botulinowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje wiedzę z zakresu anatomii twarzy | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia na czym polega proces starzenia się twarzy w ujęciu autonomicznym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje przedziały tłuszczowe i SMAS | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Precyzuje unaczynienie i unerwienie w obrębie twarzy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia mięśnie istotne z punktu widzenia medycyny estetycznej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje i wskazuje miejsca szczególnie niebezpieczne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Planuje zabiegi na podstawie analizy anatomii twarzy pacjenta | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje pojęcie toksyny botulinowej | Kryteria weryfikacji Opisuje mechanizm działania toksyny botulinowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia zakres zastosowania toksyny botulinowej w medycynie estetycznej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje dostępne na rynku preparaty | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje akcesoria niezbędne do zabiegu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady dawkowania toksyny botulinowej | Kryteria weryfikacji Opisuje dawkowanie klasyczne oraz mikrodawkowanie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady przechowywania toksyny botulinowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia metody podawania toksyny botulinowej | Kryteria weryfikacji Opisuje technikę on label oraz off label | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyznacza punkty iniekcji w obrębie górnego, środkowego i dolnego piętra twarzy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje procesy regeneracyjne z wykorzystaniem nici autologicznych | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zasady pracy z wykorzystaniem nici autologicznych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia pojęcie przeszczepu włókiem kolagenowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje świadomość i szacunek dla środowiska poprzez stosowanie naturalnych metod oraz świadomej ekologii w medycynie regeneracyjnej | Kryteria weryfikacji Uczestnik prawidłowo wymienia biodegradowalne produkty | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje proces minimalizacji odpadów medycznych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia i określa naturalne mechanizmy regeneracji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje proces zrównoważonej produkcji i wpływ transportu na środowisko | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wdraża integracje medycyny z ekologią w praktyce i kształtuje własną ekologiczną postawę | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Dokonuje kwalifikacji pacjenta do zabiegu | Kryteria weryfikacji Precyzuje cele zabiegowe dla każdej modelki | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Omawia każdą modelkę pod kątem autonomicznym | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Przygotowuje pacjenta do zabiegu | Kryteria weryfikacji Przeprowadza szczegółowy wywiad medyczny oraz wykonuje zdjęcie modelki przed zabiegiem | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wyznacza punkty wkłucia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje potrzebną do zabiegu ilość preparatu/ igieł | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo kwalifikuje modeli do części praktycznej szkolenia na podstawieprzeprowadzonego wywiadu i analizy formularzy zabiegowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Przeprowadza zabieg z zastosowaniem toksyny botulinowej oraz zastosowaniem nici autologicznych zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i zielonej gospodarki | Kryteria weryfikacji Dokonuje iniekcji wg odpowiednio dobranej techniki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Dawkuje toksynę botulinową w ilości wskazanej dla danego obszaru | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo przygotowuje stanowisko pracy do zabiegów z zastosowaniem nici autologicznych, toksyny botulinowej stosując w praktyce zasady świadomości proekologicznej takie jak: zmniejszenie zużycia wody, zastosowanie energooszczędnych urządzeń, recykling, segregacja odpadów, minimalizowanie systemów ogrzewania, zużycia energii w miejscu pracy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Wdraża integracje medycyny z ekologią w praktyce i kształtuje własną ekologiczną postawę | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Ocenia efekty przeprowadzonego zabiegu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo omawia zalecenia końcowe promując świadomość proekologiczną wśród pacjentów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia odpady klasyczne versus z zabiegów autologicznych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Określa i buduje społeczną odpowiedzialność, dotyczącą wykonywanych czynności oraz dotyczącą zasad zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Wdraża społeczną odpowiedzialność i charakteryzuje jej wpływ na rozwój zielonych organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia techniki rozwiązywania konfliktów w życiu prywatnym i zawodowym | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Promuje zrównoważony rozwój i postawy ekologiczne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wdraża skuteczną komunikację interpersonalną | Kryteria weryfikacji Stosuje kanały komunikacji interpersonalnej,rozpoznaje potrzeby klienta, buduje relacje z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje pojęcie komunikacji interpersonalnej, intrapersonalnej, społecznej, pośredniej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje świadomość proekologiczną | Kryteria weryfikacji Omawia dostępne na rynku produkty ekologiczne; stosuje w teorii i praktyce zasady ochrony środowiska w trakcie wykonywania zabiegu jak i po jego zakończeniu (produkty, wyposażenie stanowiska i gabinetu); ogranicza stosowanie produktów nieekologicznych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Teoria:
Moduł 1 - teoria-45 min ( 1 godzina dydaktyczna )
Wprowadzenie do medycyny regeneracyjnej - terapie autologiczne = innowacyjność i ekologia
Medycyna regeneracyjna a naturalne procesy biologiczne oraz dbałość o środowisko
Zabiegi autologiczne wykorzystywane w regeneracji skóry
Moduł 2 - teoria-1h ( 1 godzina dydaktyczna i 30 min )
Anatomia twarzy warstwa po warstwie
Przedziały tłuszczowe i SMAS
Starzenie się twarzy w ujęciu anatomicznym
Unaczynienie i unerwienie twarzy
Mięśnie istotne z punktu widzenia medycyny estetycznej
Mapa twarzy dla osób wykonujących zabiegi estetycznej - miejsca szczególnie niebezpieczne
Bezpieczeństwo zabiegów estetycznych - jak wystrzec się błędów
Planowanie zabiegów estetycznych na podstawie analizy anatomii twarzy pacjenta
Przerwa 15 minut
Moduł 3 - teoria -30 min
1.Wskazania ogólne w medycynie regeneracyjnej
• Odmładzanie skóry: redukcja zmarszczek, poprawa jędrności, wygładzenie skóry
• Poprawa tekstury skóry: eliminacja blizn potrądzikowych, rozstępów
• Modelowanie konturów twarzy i ciała
2. Wskazania dermatologiczne
• Blizny pourazowe i potrądzikowe
3. Wskazania do wykonywania zabiegów z zastosowaniem nici autologicznych
- Korekta hipowolumetrii twarzy
- Zwiększenie objętości ust
- Korekta zmarszczek mimicznych
- Leczenie blizn
- Utworzenie autologicznych nici włókien kolagenu i elastyny
- Regeneracja kolagenu
- Biostymulacja skóry twarzy i ciała
4. Wskazania do wykonywania zabiegów z zastosowaniem toksyny botulinowej
5. Przeciwwskazania do terapii autologicznych z zastosowaniem nici autologicznych oraz do zabiegów z zastosowaniem toksyny botulinowej
Moduł 4 - teoria-45 min ( 1 godzina dydaktyczna )
Mechanizm działania toksyny botulinowej
Dobór dawki toksyny do określonej okolicy zabiegowej
Przedstawienie preparatów i akcesoriów używanych do zabiegu
Rozcieńczanie preparatów wg wskazań oraz przygotowanie ilości preparatu do podania w zależności od miejsca
Dawkowanie klasyczne i mikrodawkowanie, punkty iniekcyjne
Przechowywanie i przygotowywanie roztworu toksyny botulinowej
Moduł 5- teoria-45 min ( 1 godzina dydaktyczna )
Protokoły zabiegowe
Postępowanie pozabiegowe – specjalne zalecenia dla pacjenta po wykonaniu zabiegów z zastosowaniem nici autologicznych i toksyny botulinowej
Powikłania związane w wykonywaniem zabiegów z zastosowaniem nici autologicznych i toksyny botulinowej oraz sposoby ich redukowania
Przerwa 15 minut
Moduł 6 -teoria- 1h i 30min ( 2 godziny dydaktyczne)
Ekologia w medycynie regeneracyjnej
- zastosowanie produktów naturalnych oraz biodegradowalnych
- nowoczesne technologie w urządzeniach medycznych
- minimalizacja odpadów medycznych w celu zmniejszenia zużycia jednorazowych materiałów higienicznych i medycznych, takich jak ręczniki papierowe, opakowania, igły i strzykawki.
- pojęcie odpowiedzialnej utylizacji materiałów medycznych uwzględniającej zasady ochrony środowiska
- zrównoważona produkcja i transport oraz jej wpływ na zmniejszenie zużycia zasobów naturalnych i mniejszy ślad ekologiczny
- integracja medycyny z ekologią
- autologiczne procedury zabiegowe jako metody wysokiej efektywności, pozwalające na rzadsze powtarzanie terapii oraz zrównoważone zużycie materiałów eksploatacyjnych.
Praktyka
Moduł 7- praktyka-45 min ( 1 godzina dydaktyczna)
Zapoznanie się z pracą urządzenia z wykorzystaniem nici autologicznych
Przygotowanie stanowiska oraz sprzętu do zabiegu
Moduł 8- praktyka-1h i 15 min ( 1 godzina dydaktyczna i 30 min)
Kwalifikacja modeli do części praktycznej szkolenia na podstawie przeprowadzonego wywiadu i analizy formularzy zabiegowych
Omówienie modelek pod kątem anatomicznym
Przygotowanie modelek do zabiegu
Wyznaczenie punktów wkłucia/ Przygotowanie odpowiednich ilości preparatu do wstrzyknięcia
Przerwa - 15 minut
Moduł 9 - praktyka- 1h i 15 min ( 1 godzina dydaktyczna i 30 min)
Zabieg pokazowy wykonywany na modelce przez szkoleniowca z zastosowaniem nici autologicznych
Zabieg pokazowy wykonywany na modelce przez szkoleniowca - pokaz technik podawania toksyny botulinowej w zależności od miejsc poddawanych zabiegowi -wybrane obszary z następujących:
- lwia zmarszczka,
- kurze łapki,
- zmarszczki poprzeczne czoła,
- broda brukowana,
- zmarszczki palacza,
- zmarszczki powieki dolnej,
- zmarszczki królicze,
- uśmiech dziąsłowy,
- uniesienie koniuszka nosa,
- uniesienie brwi,
- uniesienie owalu twarzy
- bruksizm
Moduł 10- praktyka - 3 h ( 4 godziny dydaktyczne)
Zabiegi wykonywane przez uczestników szkolenia pod okiem trenera w obrębie obszarów zabiegowych zgodnych z potrzebami modelek (nici autologiczne, toksyna botulinowa)
Zalecenia końcowe dla pacjenta
Porównanie i omówienie odpadów w klasycznej wersji oraz wynikających z zabiegów w oparciu o eko rozwiązania
Przerwa - 15 minut
Moduł 11 -30 minut
Walidacja
ZIELONE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI:
· Świadomość i szacunek dla środowiska
· Obsługiwanie innowacyjnych technologii przyjaznych człowiekowi i ochronie środowiska - (autologiczne rozwiązania stosowane w medycynie estetycznej)
· Wykonywanie zabiegów w zakresie medycyny regeneracyjnej w sposób przyjazny dla środowiska -długofalowy efekt, urządzenia energooszczędne o obniżonym poziomie hałasu
· Planowanie pracy, analizowanie efektywności pracowniczej
· Tworzenie receptur na bazie produktów naturalnych
· Zwiększenie efektywności energetycznej dzięki odpowiedniemu planowaniu zabiegów
· Promowanie zielonej wiedzy
· Redukcja i zarządzanie odpadami w związku z materiałami autologicznymi
· Umiejętność pracy zespołowej
· Umiejętności komunikacyjne
· Planowanie oparte na logicznym myśleniu
Zakres szkolenia i kompetencje, które nabędzie uczestnik są zielone na podstawie bazy danych ESCO - wykazu przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez KE w ramach klasyfikacji ESCO
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych- 45 minut, każdego dnia szkolenia zaplanowano dwie przerwy kawowe po 15 minut, które nie wliczają się w czas szkolenia.
Organizator zapewnia modelki na szkolenie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Moduł 1- teoria | Prowadzący Tomasz Kasela | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Moduł 2- teoria | Prowadzący Tomasz Kasela | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Przerwa | Prowadzący Tomasz Kasela | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Moduł 3- teoria | Prowadzący Tomasz Kasela | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Moduł 4- teoria | Prowadzący Tomasz Kasela | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Moduł 5- teoria | Prowadzący Tomasz Kasela | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Przerwa | Prowadzący Tomasz Kasela | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Moduł 6- teoria | Prowadzący Tomasz Kasela | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Moduł 7- praktyka | Prowadzący Tomasz Kasela | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Moduł 8- praktyka | Prowadzący Tomasz Kasela | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa | Prowadzący Tomasz Kasela | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Moduł 9- praktyka | Prowadzący Tomasz Kasela | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Moduł 10- praktyka | Prowadzący Tomasz Kasela | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Przerwa | Prowadzący Tomasz Kasela | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto312,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto312,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Kasela
Aktualizacja wiedzy z zakresu zielonych kompetencji 06.2024
Aktualizacja wiedzy z zakresu terapii autologicznych 02.2024
Pan Tomasz odbył wiele specjalistycznych szkoleń w okresie ostatnich 5 lat oraz cały czas pracuje w zawodzie lekarza medycyny estetycznej. Posiada również aktualną wiedzę z zakresu gospodarki odpadami w firmach która wchodzi w zakres zielonych kompetencji i wiedzę tą stosuje w praktyce.
Absolwent Śląskiego Uniwersytetu Medycznego, gdzie ukończył Wydział Lekarski. Stypendysta Carondelet St Joseph Hospital Tucson.
Absolwent studiów podyplomowych z zakresu medycyny estetycznej i kosmetologii.
Uczestnik kursów i konferencji z zakresu medycyny estetycznej, kosmetologii i dietetyki. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu osób z nadwagą oraz zastosowaniu toksyny botulinowej, nici autologicznych, wypełniaczy i laserów. Przeprowadził około 20000 zabiegów.
Pracował jako wykładowca na kierunku Studia Podyplomowe dla Lekarzy z dziedziny Medycyna Estetyczna w KWSPZ Kraków , Akademia Śląska Katowice.
Współtwórca linii kosmetyków „dr Kasela”.
Pracuje naukowo nad nowymi możliwościami wypełnień w obrębie twarzy.
Współautor technologii namnażania pozaustrojowego fibroblastów i ich zastosowania w medycynie regeneracyjnej, za co spółka NCT S.A uzyskała patent i klasyfikacje Europejskiej Agencji Medycznej.
Obecnie jako jedyny w Polsce przeprowadza przeszczepy autologicznych fibroblastów. Autor artykułów z zakresu medycyny estetycznej.
MAŁGORZATA OSIKOWICZ
Obecnie realizuje studia podyplomowe na kierunku aesthetic medicine na Akademii Śląskiej w Katowicach
OD 2020 roku realizuje się jako trener i organizator prowadząc szkolenia w tematyce medyny regeneracyjnej i estetycznej
Posiada certyfikaty z zakresu terapii autologicznych, nici autologicznych, technologii multifali, toksyny botulinowej.
Aktualizacja wiedzy z zakresu zielonych kompetencji grudzień 2024 rok
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizator zapewnienie niezbędne materiały i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe w postaci wydrukowanej prezentacji dotyczącej tematu szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Wymagany dyplom do wykonywania zawodu lekarza lub lekarza dentysty.
Informacje dodatkowe
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych. Jednakże harmonogram przerw jest elastyczny i dostosowany do tempa pracy uczestników w danym dniu szkoleniowym, aby umożliwić im efektywne korzystanie z przerw w zależności od potrzeb i rytmu zajęć.
Szkolenie jest prowadzone przez dwóch trenerów.
Szkolenie zostanie przeprowadzone zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
PODSTAWA ZWOLNIENIA Z VAT:
- Rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 20.12.2013r. paragraf 3 ust 1 pkt.14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi