Efektywne poszukiwanie pracy w środowisku cyfrowym — usługa szkoleniowa
Efektywne poszukiwanie pracy w środowisku cyfrowym — usługa szkoleniowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Osoby poszukujące pracy.
- Osoby chcące poprawić swoje dokumenty aplikacyjne, takie jak CV i list motywacyjny.
- Osoby zainteresowane korzystaniem z internetu do aplikowania o pracę i umawiania się na rozmowy kwalifikacyjne.
- Osoby chcące podnieść swoje kwalifikacje zawodowe przez e-learning i inne formy szkolenia online.
- Uczestnicy zainteresowani zdobywaniem i dzieleniem się wiedzą w grupach dyskusyjnych online.
- Osoby szukające informacji o finansowaniu rozwoju zawodowego.
- Profesjonaliści dążący do rozbudowy sieci kontaktów zawodowych, np. przez LinkedIn.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji06-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętności i narzędzia niezbędne do skutecznego poszukiwania pracy oraz rozwoju zawodowego. Uczestnicy nauczą się, jak efektywnie korzystać z serwisów pośrednictwa pracy, przygotowywać profesjonalne dokumenty aplikacyjne, takie jak CV i list motywacyjny, a także jak aplikować o pracę przez internet i efektywnie umawiać się na rozmowy kwalifikacyjne.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wyjaśnia rolę kompetencji cyfrowych w kontekście współczesnego rynku pracy | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje pojęcia związane z kompetencjami cyfrowymi | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia rolę kompetencji cyfrowych w XXI wieku w różnych segmentach rynku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia najważniejsze sektory współczesnego rynku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Określa kluczowe elementy analizy SWOT w rozwoju ścieżki zawodowej w środowisku cyfrowym | Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia istotę wykonywania analizy SWOT w kontekście poszukiwania pracy w środowisku cyfrowym | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia poszczególne elementy analizy SWOT w kontekście rozwoju ścieżki zawodowej w środowisku cyfrowym | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje główne typy osobowości i style poznawcze w kontekście planowania kariery | Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia rolę osobowości i stylu poznawczego w zakresie wyboru ścieżki zawodowej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozróżnia elementy listu motywacyjnego, portfolio i innych dokumentów aplikacyjnych | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia dokumenty aplikacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia adekwatność podanych treści w dokumentach aplikacyjnych w stosunku do wskazanego ogłoszenia o pracę | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje narzędzia online służące do tworzenia dokumentów aplikacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Prezentuje etapy tworzenia profesjonalnego profilu na LinkedIn w celu budowania wizerunku w sieci | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje pojęcia związane z elementami profilu na LinkedIn | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia poszczególne profile LinkedIn jako wirtualne CV | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia elementy profesjonalnego profilu na platformie LinkedIn | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje zasady profesjonalnego profilu na platformie LinkedIn | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Analizuje ogłoszenia o pracę, identyfikując kluczowe wymagania i kompetencje | Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia istotę sztucznej inteligencji w zakresie analizy ogłoszeń o pracę | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia kluczowe wymagania i kompetencje w zakresie wskazanego ogłoszenia o pracę | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia wymagania „must have” od „nice to have” | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wymienia źródła i narzędzia służące podnoszeniu kwalifikacji zawodowych poprzez kursy i szkolenia | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia poszczególne platformy e-learningowe do podnoszenia kwalifikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje narzędzia służące do podniesienia atrakcyjności na rynku pracy w środowisku cyfrowym | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Tłumaczy znaczenie networkingu i nawiązywania kontaktów zawodowych w przestrzeni online | Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia istotę networkingu w poszukiwaniu pracy w środowisku cyfrowym | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia cele i metody networkingu online | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Ocenia metody kompleksowego przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia platformy służące do planowania i prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych w formie zdalnej w czasie rzeczywistym | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje zasady przygotowania się do rekrutacji online | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Analiza mocnych i słabych stron oraz przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych (09:00 - 17:30; 10 godzin dydaktycznych + 2 przerwy po 30 minut)
- Wprowadzenie do szkolenia;
- Istota kompetencji cyfrowych na rynku pracy;
- Analiza SWOT;
- Odkryj swoją osobowość i styl poznawczy;
- Stwórz CV szyte na miarę;
- List motywacyjny, portfolio i inne dokumenty aplikacyjne.
Dzień 2: Strategie, metody i narzędzia efektywnego poszukiwania pracy oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych (09:00 - 17:30; 10 godzin dydaktycznych + 2 przerwy po 30 minut)
- Stwórz wizytówkę w sieci — czyli profil na LinkedIn — krok po kroku;
- Analiza ogłoszeń o pracę;
- Przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej w sposób kompleksowy;
- Networking i budowanie kontaktów zawodowych online;
- Rozwój kompetencji i kwalifikacji, czyli gdzie szukać kursów i szkoleń oraz jak z nich korzystać?;
- Podsumowanie;
- Test z wynikiem generowanym automatycznie – walidacja.
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych, czyli 1 godzina szkolenia równa się 45 minut; łącznie 20 godzin dydaktycznych.
Przerwy nie są wliczane w czas trwania szkolenia.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Wprowadzenie do szkolenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Istota kompetencji cyfrowych na rynku pracy | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Analiza SWOT | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Odkryj swoją osobowość i styl poznawczy | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Stwórz CV szyte na miarę | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 List motywacyjny, portfolio i inne dokumenty aplikacyjne | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Stwórz wizytówkę w sieci - czyli profil na LinkedIn - krok po kroku | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Analiza ogłoszeń o pracę | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej w sposób kompleksowy | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Networking i budowanie kontaktów zawodowych online | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Rozwój kompetencji i kwalifikacji, czyli gdzie szukać kursów i szkoleń oraz jak z nich korzystać? | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Podsumowanie | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Test z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 674,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto233,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto190,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Schneider
Współpracując z Ośrodkami Pomocy Społecznej, Marta prowadziła wywiady środowiskowe, tworzyła analizy i indywidualne plany pomocy, wspierając klientów w rozwijaniu kompetencji zawodowych. Przepracowała 300 godzin w lokalnych środowiskach, co umożliwiło jej dogłębne poznanie społeczności i podejmowanie szybkich decyzji dla dobrostanu klientów.
Wiedzę specjalistyczną zdobywała na wydziale socjologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku praca socjalna. Na trzecim roku studiów otrzymała stypendium rektora jako osoba, która uzyskała najwyższą średnią na roku.
Posiada liczne certyfikaty w zakresie marketingu internetowego oraz kompetencji miękkich.
Uprawnienia trenerskie:
– trener kompetencji miękkich z elementami terapii; skoncentrowanej na rozwiązaniach
– trener-szkoleniowiec w nauczaniu osób dorosłych;
– trener osobisty: coach, mentor tutor z elementami interwencji kryzysowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Komplet materiałów zostanie wysłany na maila każdego z uczestników szkolenia. Będzie to skrypt wraz z prezentacjami danego szkolenia.
Informacje dodatkowe
- Jeśli szkolenie będzie dofinansowane ze środków publicznych w co najmniej 70%, to szkolenie będzie zwolnione z podatku VAT (podstawa prawna: par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 955 z późn. zm.)).
- Uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia dopiero po pozytywnym wyniku testu, który odbędzie się na ostatnich zajęciach. Warunkiem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest pozytywny wynik testu końcowego oraz frekwencja na minimalnym poziomie 80%.
- Uczestnicy wypełniają test samodzielnie (otrzymują link do jego rozwiązania), więc nie jest potrzebne wyznaczanie odrębnego walidatora do wybranej metody walidacji. Wszystkie efekty uczenia się zostają zweryfikowane na podstawie automatycznie generowanego wyniku testu. Dzięki temu zachowana jest rozdzielność między walidacją a procesem kształcenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma komunikacyjna – Google Meet;
2. Wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny/laptop, kamera, mikrofon, słuchawki/ głośniki, system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min. 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10 GB,
3. Sieć: łącze internetowe minimum 50 kb/s;
4. System operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, przeglądarka internetowa (marka nie ma znaczenia);
5. Okres ważności linku: od 1h przed godziną rozpoczęcia szkolenia w dniu pierwszym do godziny po zakończeniu szkoleń w dniu ostatnim.