Effective Communication Skills: indywidualny kurs angielskiego na poziomie B2 (moduł II)
Effective Communication Skills: indywidualny kurs angielskiego na poziomie B2 (moduł II)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Effective Communication Skills: indywidualny kurs angielskiego na poziomie B2 (moduł II) to druga część kursu dla dorosłych, którzy już znają język angielski i chcą poprawić swoje umiejętności. Podczas kursu uczestnik poszerzy swoje słownictwo oraz zdobędzie umiejętność posługiwania się bardziej zaawansowanymi konstrukcjami gramatycznymi w międzynarodowym środowisku zawodowym.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji09-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest dalsze rozwijanie umiejętności komunikacyjnych w języku angielskim w sposób umożliwiający swobodne i efektywne porozumiewanie się w międzynarodowym środowisku pracy. Program kursu skupia się na umiejętności swobodnej komunikacji poprzez wzmocnienie słownictwa specjalistycznego i fundamentalnych struktur gramatycznych na poziomie B2. Kurs koncentruje się na: doskonaleniu umiejętności mówienia, słuchania, poszerzaniu zasobu słownictwa i rozwijaniu umiejętności negocjacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektem uczenia się jest umiejętność swobodnego posługiwania się słownictwem oraz średniozaawansowanymi konstrukcjami gramatycznymi w języku angielskim na poziomie B2 według klasyfikacji Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (ESOKJ/CEFR).WIEDZA: Uczestnik zdobył wiedzę na temat różnorodnych stylów komunikacji oraz ich zastosowania w różnych kontekstach. Zna złożone terminy związane z komunikacją biznesową, a także zasady prowadzenia efektywnych negocjacji w języku angielskim. Rozszerzona wiedza językowa umożliwia mu zrozumienie szerokiego wachlarza tematów, zarówno konkretnych, jak i abstrakcyjnych, związanych z życiem zawodowym. Uczestnik potrafi uczestniczyć w dyskusjach dotyczących stylów zarządzania, motywacji pracowników, budowania zespołu oraz znaczenia cyfryzacji, automatyzacji i mediów społecznościowych w środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Znajomość złożonego słownictwa i zaawansowanych struktur gramatycznych w zakresie języka angielskiego na poziomie B2 (zgodnie z CEFR i efektami uczenia się) w 3 obszarach: rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstów pisanych z elementami poprawności językowej, wypowiedź pisemna. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Uczestnik posługuje się zaawansowanym słownictwem oraz złożonymi strukturami gramatycznymi na poziomie B2. Dysponuje bogatym zasobem środków językowych, co umożliwia mu swobodne wypowiadanie się na różnorodne tematy, formułowanie i uzasadnianie opinii, a także wyjaśnianie swojego stanowiska oraz przedstawianie zalet i wad różnych rozwiązań. Uczestnik opanował umiejętności skutecznego prowadzenia negocjacji kontraktów, które obejmują ustalanie celów, nawiązywanie wstępnych rozmów (tzw. small talk) oraz prezentowanie siebie i swoich współpracowników. W trakcie rozmowy biznesowej potrafi elastycznie reagować na propozycje, aktywnie słuchać, zadawać trafne pytania, negocjować, dokonywać ustępstw oraz akceptować warunki. Angażuje się w dyskusje dotyczące automatyzacji i cyfryzacji, nowych trendów w branży, pracy zdalnej oraz jej wpływu na relacje międzyludzkie. Dodatkowo, uczestnik aktywnie uczestniczy w rozmowach na temat stylów zarządzania, motywacji pracowników oraz budowania efektywnych zespołów. | Kryteria weryfikacji Po kursie Uczestnik:- używa zaawansowanych struktur gramatycznych na poziomie B2, co wpływa na poprawności i płynności wypowiedzi ustnych; - prowadzi swobodne rozmowy w języku angielskim w kontekście zawodowym, zarówno w sytuacjach formalnych, jak i nieformalnych; - wykorzystuje poszerzony zasób słownictwa związanego z danym obszarem zawodowym, co pozwala na precyzyjniejsze wyrażanie myśli i idei; - prowadzi skuteczne negocjacje, stosując odpowiednie zwroty i techniki komunikacyjne, aby osiągnąć korzystne wyniki dla wszystkich stron; - rozumie różne akcenty oraz style mówienia w języku angielskim, co ułatwi interakcję w międzynarodowym środowisku pracy; - potrafi wypowiadać się na tematy związane ze swoimi zainteresowaniami zawodowymi, wymieniać się poglądami oraz podawać bardziej złożone informacje; - wzmocnił pewności siebie w komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Uczestnik ma świadomość roli języka obcego dla potrzeb komunikacji w środowisku zawodowym oraz docenia potrzebę uczenia się i doskonalenia swoich umiejętności w zakresie języka specjalistycznego. Rozumie kontekst słów, a w razie braku słownictwa umie wyrazić swoje myśli w inny sposób. | Kryteria weryfikacji Uczestnik podejmuje działania prowadzące do dalszego rozwijania kompetencji językowych. Umiejętnie wykorzystuje zdobytą wiedzę oraz umiejętności komunikacyjne w trakcie negocjacji z rozmówcą. Uczestnik jest w stanie wyjaśniać nieporozumienia i poszukać kompromisów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Effective Communication Skills: Indywidualny kurs angielskiego na poziomie B2 (moduł I) ma na celu dalsze doskonalenie płynności mówienia, szybkości oraz precyzji, z szczególnym uwzględnieniem umiejętności komunikacji w biznesie. Program zajęć koncentruje się na praktycznym użyciu języka angielskiego w codziennych sytuacjach zawodowych na poziomie B2, zgodny z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego. Uczestnicy mają okazję rozwijać swoje umiejętności rozumienia i komunikacji w języku angielskim w kontekście rzeczywistych sytuacji, co przekłada się na lepsze przygotowanie do pracy w międzynarodowym środowisku. Kurs nie tylko poszerza słownictwo, ale także poprawia płynność wypowiedzi, co jest kluczowe w zawodowych interakcjach. Trener motywuje uczestnika do wieloaspektowej komunikacji (inspiring communication), a na zajęciach kładzie się nacisk na praktyczne użycie języka angielskiego w mowie poprzez rozwój umiejętności komunikacyjnych i prezentację języka obcego w jego naturalnym kontekście.
Tematyka i słownictwo na poziomie B2:
- Autoprezentacja. Określenie swoich zainteresowań i planów zawodowych;
- Praca w środowisku anglojęzycznym i zatrudnienie, nowe technologie wykorzystywane w pracy;
- Uczenie się/praca: (nadmierne) kwalifikacje, a szanse na rynku pracy, edukacja trwająca przez całe życie, znajdywanie pracy, mobilność;
- Ścieżki kariery, szkolenia i podnoszenie kwalifikacji zawodowych;
- Negocjacje kontraktów: ustalenie celów, small talk, przedstawienie siebie i współpracowników;
- Przebieg negocjacji: reagowanie na propozycje, aktywne słuchanie i efektywne zadawanie pytań, targowanie, dokonywanie ustępstw, akceptowanie;
- Automatyzacja i cyfryzacja, nowe trendy w branży, praca zdalna, a relacje;
- Dyskusje na temat stylów zarządzania, motywacji pracowników, budowania zespołu;
- Dyskusja czy praca na własny rachunek jest bardziej wymagająca niż praca w dużej organizacji, samozatrudnienie: zalety i wady;
- Social networks w pracy;
- Small talk w pracy;
- Ćwiczenia poszerzające słownictwo.
Gramatyka:
Zestawienie i porównanie czasów teraźniejszych, przeszłych i przyszłych, porównanie trybów warunkowych 1-3 oraz wprowadzenie mieszanych trybów warunkowych, czasowniki statyczne i dynamiczne, porównanie rodzajników, pytania o podmiot, czasy Perfect: porównanie użycia czasów Perfect Simple and Perfect Continuous oraz Past Perfect i Past Perfect Continuous, rozwinięcie struktury „used to” (nowe użycie „be used to” i „get used to”), formy przyszłe, użycie czasów teraźniejszych do wyrażenia przyszłości (Present Simple and Present Continuous), czasowniki występujące z bezokolicznikiem i z formą ciągłą (gerund), strona bierna w wyrażeniach wprowadzających (it is said that, he is said to), mowa zależna i niezależna (pytania, rozkazy, stwierdzenia, czasowniki raportujące), czasowniki modalne do wyrażania przeszłości – zestawienie i porównanie, różnice między wish i would.
Założenia organizacyjne kursu:
- kurs indywidualny;
- profesjonalne dopasowanie do poziomu i uwzględnianie preferencji w uczeniu się;
- możliwość indywidualnego ustalenia harmonogramu kursu - dostosowane terminy do Twojego kalendarza.
- RAZEM: 56 godzin dydaktycznych, czyli 42 godziny zegarowe.
Kursy realizujemy w formie otwartej i zamkniętej. Zapisy i zajęcia przez cały rok. Terminy zajęć dopasowane do Twojego kalendarza.
UWAGA: wszystkie kursy poprzedza krótki, ustny i pisemny test diagnozujący, który umożliwia wybór kursu oraz precyzyjne dobranie poziomu zaawansowania dla uczestnika. Z uwagi na indywidualny charakter kursu mogą nastąpić zmiany terminów w harmonogramie uzgodnione między uczestnikiem i Trenerem prowadzącym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Omówienie kursu, założenia organizacyjne | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Autoprezentacja. Określenie swoich zainteresowań i planów zawodowych | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Autoprezentacja. Określenie swoich zainteresowań i planów zawodowych | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Praca w środowisku anglojęzycznym i zatrudnienie, nowe technologie wykorzystywane w pracy | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Praca w środowisku anglojęzycznym i zatrudnienie, nowe technologie wykorzystywane w pracy | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Uczenie się/praca: (nadmierne) kwalifikacje, a szanse na rynku pracy, edukacja trwająca przez całe życie, znajdywanie pracy, mobilność | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Uczenie się/praca: (nadmierne) kwalifikacje, a szanse na rynku pracy, edukacja trwająca przez całe życie, znajdywanie pracy, mobilność | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Ścieżki kariery, szkolenia i podnoszenie kwalifikacji zawodowych | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 11-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Ścieżki kariery, szkolenia i podnoszenie kwalifikacji zawodowych | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Negocjacje kontraktów: ustalenie celów, small talk, przedstawienie siebie i współpracowników | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 25-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Negocjacje kontraktów: ustalenie celów, small talk, przedstawienie siebie i współpracowników | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Przebieg negocjacji: reagowanie na propozycje, aktywne słuchanie i efektywne zadawanie pytań, targowanie, dokonywanie ustępstw, akceptowanie | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Przebieg negocjacji: reagowanie na propozycje, aktywne słuchanie i efektywne zadawanie pytań, targowanie, dokonywanie ustępstw, akceptowanie | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Automatyzacja i cyfryzacja, nowe trendy w branży, praca zdalna, a relacje | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Automatyzacja i cyfryzacja, nowe trendy w branży, praca zdalna, a relacje | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Dyskusje na temat stylów zarządzania, motywacji pracowników, budowania zespołu | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Dyskusje na temat stylów zarządzania, motywacji pracowników, budowania zespołu | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Social networks w pracy | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Social networks w pracy | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Small talk w pracy | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Small talk w pracy | Prowadzący Joanna Królikowska-Rajchman | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 040,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 040,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Królikowska-Rajchman
Metodyk i Trener języka angielskiego metodą Colina Rose.
Metodyk i Trener języka angielskiego metodą Colina Rose. Na co dzień w Engramie opiekuje się trenerkami i kursantami. Posiada wieloletnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego, zarówno ogólnego, jak i biznesowego. Pracowała z kursantami na wszystkich poziomach zaawansowania. Swoim uśmiechem i energią zaraża wszystkich, których spotyka na swojej drodze, a w Instytutowych kuluarach krążą słuchy, że ma niezidentyfikowane ADHD. Nasz "Królik" drugi etat przerabia w domu jako "Director of Home Operations", starając się być jak najlepszą żoną, panią domu i mamą dwóch córeczek. Jeśli tylko znajdzie chwilkę czasu dla siebie to "upija się" dużą kawą latte, podśpiewuje pod nosem ulubione piosenki i rozwiązuje zagadki w Escape Roomach. Na zajęciach nie pozwoli Ci siedzieć cicho i będzie ciągnąć za język dopóki się tak nie rozgadasz, aż popłyniesz z nią na głębokie wody językowe i zarazisz się filozofią "I can do it" oraz "I can say it in English".
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, kierunek: filologia angielska
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, kierunek: Amerykanistyka
Wieloletnie doświadczenie w świadczeniu tego typu usług.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podręcznik, autorskie materiały edukacyjne.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs konieczna jest weryfikacja poziomu znajomości języka angielskiego! Skontaktuj się z nami!
Kurs poprzedza profesjonalny audyt językowy, który zweryfikuje umiejętności językowe uczestnika i pozwoli na precyzyjne dopasowanie go do poziomu. Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie pisemnego testu online sprawdzającego poziom biegłości językowej oraz rozmowa z Trenerem Językowym. Uczestnik rozwiązuje również test na typ inteligencji na naszej stronie.
Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się jest posiadanie przez uczestnika wiedzy z języka angielskiego na poziomie B1/B2 wg CEFR. Konieczne jest również wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Z uwagi na indywidualny charakter kursu mogą nastąpić zmiany terminów w harmonogramie uzgodnione między uczestnikiem i Trenerem prowadzącym.
Kurs obejmuje 56 godzin dydaktycznych, czyli 42 godziny zegarowe.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Rodzaj platformy – Zoom (https://zoom-video.pl/zoom-wymagania-techniczne/)
Zoom – wymagania systemowe
- Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
- Głośniki i mikrofon – wbudowane, podłączane przez USB lub bezprzewodowe Bluetooth
- Kamera internetowa lub kamera internetowa HD – wbudowana, podłączana przez USB lub bezprzewodowa: kamera HD lub kamera HD z kartą do przechwytywania wideo.
Zoom – wymagania techniczne dotyczące sprzętu:
- Minimalne: Procesor: Jednordzeniowy 1Ghz lub wyższy, Pamięć RAM: N/A
- Zalecane: Procesor: Dwurdzeniowy 2Ghz lub szybszy (Intel i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), RAM: 4 Gb
- Uwagi: Laptopy dwurdzeniowe i jednordzeniowe mają obniżoną częstotliwość odświeżania obrazu podczas udostępniania ekranu (około 5 klatek na sekundę). Aby uzyskać optymalną wydajność udostępniania ekranu na laptopach, zalecamy procesor czterordzeniowy lub szybszy.
Zoom – obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+.
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
- Uwaga: Przeglądarka Internet Explorer nie obsługuje niektórych funkcji aplikacji w wersji przeglądarkowej.