👨👨👧👧 ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ WIEKOWĄ I KULTUROWĄ 👨👨👧👧 – Sprawdzone strategie. Budowa włączającej kultury. Zarządzanie różnorodnymi zespołami.
👨👨👧👧 ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ WIEKOWĄ I KULTUROWĄ 👨👨👧👧 – Sprawdzone strategie. Budowa włączającej kultury. Zarządzanie różnorodnymi zespołami.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dlaczego warto
Po ukończeniu szkolenia z zarządzania różnorodnością wiekową i kulturową, uczestnicy będą potrafili:
- Stosować sprawdzone strategie zarządzania różnorodnością: Skutecznie implementować strategie dostosowane do różnic wiekowych i kulturowych w zespołach.
- Budować włączającą kulturę organizacyjną: Tworzyć środowisko pracy sprzyjające współpracy, innowacji i wzajemnemu szacunkowi między różnymi grupami pracowników.
- Efektywnie zarządzać różnorodnymi zespołami: Rozumieć i wykorzystywać różnice indywidualne oraz kulturowe w celu zwiększenia efektywności i harmonii w zespołach.
Dla kogo:
- Właściciele, Członkowie Zarządu
- Dyrektorzy i menadżerowie HR, HR business partnerzy
- Specjaliści odpowiedzialni za obszar HR
Dlaczego my?
25 lat doświadczenia w optymalizacji procesów i systemów zarządzania organizacją. Pracujemy w najnowszym i najbardziej efektywnym podejściu. Doświadczeni wykładowcy.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników24
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia z zarządzania różnorodnością wiekową i kulturową jest wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności do skutecznego zarządzania wielopokoleniowymi i wielokulturowymi zespołami. Uczestnicy będą zdolni do budowania inkluzywnej kultury organizacyjnej, rozumienia różnic indywidualnych oraz kulturowych, a także stosowania sprawdzonych strategii zarządzania różnorodnością, co przyczyni się do zwiększenia efektywności zespołowej i sukcesu organizacyjnego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna trendy demograficzne wpływające na przedsiębiorstwa | Kryteria weryfikacji Podejmuje decyzje strategiczne i personalne uwzględniając trendy demograficzne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozumie generację Z, Alfa, millenialsów, X i Baby Boomersów. | Kryteria weryfikacji Dostosowuje styl zarządzania do generacji pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje system motywacyjny do generacji pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Delegując zadania bierze pod uwagę styl pracy pracowników należących do różnych kultur | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje strategię różnorodności | Kryteria weryfikacji Przeprowadza audyt różnorodności w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Buduje i wdraża kulturę organizacji i zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Skutecznie komunikuje misję firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Projektuje doświadczenie pracownika | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kształtuje pozytywny wizerunek firmy otwartej na współpracę z pracownikami z różnych środowisk | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje Kanwę zadań zespołu do zaprojektowania pracy zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Planuje cykl pracy zespołu i regularnie przeprowadza retrospekcje | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje i eliminuje dysfunkcje zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Planuje onboarding pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje dobre praktyki zarządzania talentami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Planuje działania poprawiające dobrostan pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wdraża mechanizmy międzypokoleniowego przekazywania wiedzy i doświadczeń | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zarządza konfliktami w różnorodnych zespołach | Kryteria weryfikacji Walczy ze stereotypami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje powody konfliktów i rozwiązuje konflikty | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie nie wymaga wcześniejszego przygotowania.
PODSTAWOWE INFORMACJE O SZKOLENIU:
- Zajęcia odbywają się w godz. 8:00-16:00,
- Kurs prowadzony jest online w czasie rzeczywistym i obejmuje 32 godziny zegarowe,
- W trakcie pojedynczego dnia szkolenia przewidziane są 3 przerwy: dwie 15 minut i jedna 30 minut, trwające w sumie 60 minut. Przerwy są ujęte w harmonogramie usługi, są wliczone w czas usługi rozwojowej i wykazane w polu „Liczba godzin usługi”.
- Na 32 godziny zegarowe kursu składają się: a) 27,5 godziny zegarowej zajęć (wykłady, ćwiczenia, odpowiedzi na pytania uczestników), b) 4 godziny przerw (czas odpoczynku pomiędzy poszczególnymi blokami zajęć), c) 0,5 godz. zegarowe przeznaczone na walidację (egzamin wewnętrzny online).
PROGRAM SZKOLENIA
1. Wyzwaniami w kontekście wielopokoleniowych zespołów
- Charakteryzacja procesów demograficznych związanych ze starzeniem się społeczeństwa
- Praca na emeryturze
- 5 pokoleń na rynku pracy
- Zmiany kulturowe: tożsamość, konsumpcjonizm, elastyczność
2. Charakterystyka poszczególnych pokoleń
- Charakterystyka poszczególnych pokoleń
- Motywatory różnych grup wiekowych
- Zrozumienie na czym polegają różnice pokoleniowe
- Opisanie wpływu różnic pokoleniowych na styl pracy i potencjalne nieporozumienia
- Charakterystyka, ocena i pozytywne wykorzystanie potencjału różnych wiekowo grup pracowników
3. Charakterystyka obcokrajowców na Polskim rynku pracy
- Charakterystyka specyfiki podejścia do pracy i współpracy osób z różnych kultur
- Jak wykorzystać różnorodność kulturową do zwiększenia poziomu innowacyjności zespołów
- Rozpoznawanie sposobów pozytywnego wykorzystania czynników kształtujących różnorodność i wielokulturowość
4. Jak ocenić zarządzanie różnorodnością w organizacji
- Strategie zarządzania różnorodnością stosowane przez Polskie firmy
- Jak ocenić zarządzanie różnorodnością w organizacji
- 5 sprawdzonych strategii zarządzania różnorodnością wiekową i kulturową
5. Strategia 1: Budowa kultury i wizerunku
- Budowa silnego fundamentu kultury organizacyjnej firmy. Ocena rodzaju kultury, Projektowanie zmian kulturowych. Jak zorganizować warsztat budowy kultury.
- Jak wdrażać kulturę organizacyjną każdego dnia. Planowanie działań.
- Budowa kultury inkluzywnej - wdrażanie polityki anty-dyskryminacyjnej i anty-mobbingowej, aby przeciwdziałać izolacji i alienacji pracowników. Omówienie polityki.
- Jak skutecznie komunikować misję firmy - expose menadżera
- Projektowanie doświadczenia pracownika
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy otwartej na współpracę z pracownikami z różnych środowisk oraz zapewnienie wszystkim możliwości wykorzystania i rozwoju ich potencjału. Planowanie awatara i komunikacji.
6. Strategia 2: Budowa systemu zarządzania 4.0
- Budowa mikrokultury zespołów. Ocena sygnałów kulturowych wybranych menadżerów. Wartości, zasady, kodeks honorowy.
- Rozwój kompetencji liderów. Charakterystyka wyzwań z którymi mierzą się menadżerowie w związku z różnorodnością w miejscu pracy. Jak budować zaufanie (umowa o zaufaniu) i bezpieczeństwo. Planowanie rozwoju menadżerów w celu przystosowania do zarządzania różnorodnymi zespołami. Rekomendacja działań.
- Proces zespołowy zapewniający elastyczność, angażujący i rozwijający pracowników. Planowanie cyklu pracy zespołu. Sprawdzone sposoby na retrospekcję.
- Adaptacja i elastyczność stanowisk pracy i form zatrudnienia, miejsca i godzin pracy do możliwości i potrzeb wiekowych. Wsparcie równowagi między życiem rodzinnym i pracą. Wykorzystanie Kanwy zadań zespołu do zaprojektowania pracy zespołu.
- System motywacji dostosowany do preferencji grup wiekowych na bazie analizy systemów wartości i potrzeb pracowników. Wykorzystanie modelu Motywacji 4.0 do zaplanowania systemu motywacyjnego.
- Coaching zespołów. Potrzebujesz wyeliminować dysfunkcje i pokonać trudności, żeby szybko dojść do pełnej efektywności, zanim skład zespołu się zmieni. Model coachingu zespołowego. Identyfikacja fazy rozwoju zespołu w modelu Dynamic reteaming i dysfunkcji zespołowych. Budowa zespołu z wykorzystaniem Kanwy zespołu.
- Szybki onboarding. Nowe pokolenia będą pracować max 2 lata. W tym czasie musisz optymalnie wykorzystać zatrudniane talenty. Planowanie zmian w stanowiskach pracy oraz procesu onboardingu. Przykład aplikacji wspierającej ten proces.
7. Strategia 3: Zarządzanie talentam
- Rekrutacja pracowników bez ograniczeń wiekowych, pasujących do kultury. Zastosowanie Kanwy atrybutów kultury zespołu. Pisanie wymagań i pytań behawioralnych na rozmowę kwalifikacyjną.
- Zarządzanie talentami. Mapa kompetencji zespołu. Planowanie profili kompetencji zespołu i pracowników: I, T, Pi, M, E, X. Identyfikacja talentów. Plan rozwoju i szkoleń.
- Wsparcie w budowie marki eksperta. Społeczności praktyków.
- Zarządzanie zmianą zawodową z uwzględnieniem ról życiowych i zespołowych.
- Efektywne wykorzystania talentów w organizacji
8. Strategia 4: Dbanie o dobrostan pracowników
- Kształtowanie postaw prozdrowotnych. Case study. Planowanie aktywności HR w tym obszarze.
- Wsparcie w rozwoju wartościowej tożsamości. Promowanie autentyczności i różnorodności, tworząc przestrzeń dla indywidualnych ekspresji i rozwoju. Case study Zappos.
- Rozwój kompetencji społecznych i budowa odporności psychicznej. Ocena kompetencji społecznych oraz symptomów niskiej odporności psychicznej w moim miejscu pracy i zaplanowanie działań rozwojowych.
- Polityka zatrzymania, włączania i aktywizacji osób 45+. Omówienie dobrych praktyk rynkowych - case study. Opracowanie założeń do polityki zatrzymania i aktywizacji osób 45+.
- Zapobieganie wypaleniu zawodowemu. Identyfikacja czynników wpływających na wypalenie zawodowe w moim miejscu pracy i zaplanowanie działań naprawczych.
9. Strategia 4: Zarządzanie wiedzą i cyfryzacja
- Międzypokoleniowe przekazywanie wiedzy i doświadczeń, żeby ograniczyć deficyty kompetencyjne. Projektowanie metod uczenia zespołowego i organizacji w oparciu o model zarządzania wiedzą SECI. Identyfikacja wiedzy typu stock i flow. Zaplanowanie wymagań na aplikację do zarządzania/dzielenia się wiedzą.
- Cyfryzacja ukrytej wiedzy organizacji (dobre praktyki), przez zamianę na procesy w programach, cyfryzację podejmowania decyzji, dane cyfrowe. Identyfikacja procesów podejmowania decyzji podatnych na cyfryzację i ich zaplanowanie.
- Cyfryzacja w modelu zdecentralizowanym. Połączenie ekspertów i ludzi od rozwoju. Wykorzystanie wiedzy ekspertów (doświadczonych, starszych pracowników) do tworzenia modeli AI przez młodszych pracowników. Omówienie nowoczesnych modeli zarządzania cyfryzacją DevOps i wdrażaniem sztucznej inteligencji MLOps. Zaplanowanie topologii zespołów łączących ekspertów i ludzi od rozwoju.
10. Zarządzanie konfliktami w różnorodnych zespołach
- Jak stereotypy o innych pokoleniach i kulturach niszczą komunikację. Jak walczyć ze stereotypami.
- Z czego wynika konflikt pokoleniowy i kulturowy?
- Identyfikacja powodów konfliktów we własnej organizacji.
- Sposoby rozwiązywania konfliktów.
WALIDACJA - WEWNĘTRZNY EGZAMIN CERTYFIKUJĄCY
Osoba biorąca udział w kursie przystępuje egzaminu wewnętrznego (test online), który sprawdza nabytą wiedzę i umiejętności oraz uzyskane kompetencje. Po zaliczeniu egzaminu wydawany jest certyfikat.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ NA KURSIE
DZIEŃ 1 (godz. 08:00-16:00)
08:00 – 08:45 – Wyzwaniami w kontekście wielopokoleniowych zespołów (0,75 godz. zegarowej)
08:45 - 09:45 - Charakterystyka poszczególnych pokoleń(1 godz. zegarowa)
09:45 – 10:00 – Przerwa (15 minut)
10:00 – 10:30 – Charakterystyka obcokrajowców na Polskim rynku pracy (0,5 godz. zegarowej)
10:30 – 11:15 – Jak ocenić zarządzanie różnorodnością w organizacji (0,75 godz. zegarowej)
11:15 – 11:45 – Przerwa (30 minut)
11:45– 14:45 – Strategia 1: Budowa silnego fundamentu kultury organizacyjnej (3 godz. zegarowe)
14:45 – 15:00 – Przerwa (15 minut)
15:00 – 15:30 – Strategia 1: Jak wdrażać kulturę organizacyjną (0,5 godz. zegarowe)
15:30 – 16:00 – Strategia 1: Budowa kultury inkluzywnej. Omówienie polityki anty-dyskryminacyjnej i anty-mobbingowej (0,5 godz. zegarowe)
DZIEŃ 2 (godz. 08:00-16:00)
08:00 – 08:30 – Strategia 1: Jak skutecznie komunikować misję firmy - expose menadżera (0,5 godz. zegarowej)
08:30 - 09:30 - Strategia 1: Projektowanie doświadczenia pracownika(1 godz. zegarowa)
09:30 - 10:30 - Strategia 1: Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy (1 godz. zegarowa)
10:30 – 10:45 – Przerwa (15 minut)
10:45 – 11:45 – Strategia 2: Budowa mikrokultury zespołów (1 godz. zegarowa)
11:45 – 12:30 – Strategia 2: Rozwój kompetencji liderów(0,75 godz. zegarowej)
12:30 – 13:00 – Przerwa (30 minut)
13:00– 14:45 – Strategia 2: Coaching zespołów (1,75 godz. zegarowe)
14:45 – 15:00 – Przerwa (15 minut)
15:00 – 16:00 – Strategia 2: Proces zespołowy(1 godz. zegarowa)
DZIEŃ 3 (godz. 08:00-16:00)
08:00– 09:30 – Strategia 2: System motywacji(1,5 godz. zegarowe)
09:30 - 10:15 - Strategia 2: Adaptacja i elastyczność stanowisk(0,75 godz. zegarowej)
10:15 – 10:30 – Przerwa (15 minut)
10:30 - 11:15 - Strategia 2: Szybki onboarding(0,75 godz. zegarowej)
11:15 - 12:45 - Strategia 3: Rekrutacja pracowników (1,5 godz. zegarowej)
12:45 – 13:15 – Przerwa (30 minut)
13:15 - 14:45 - Strategia 3: Zarządzanie talentami (1,5 godz. zegarowej)
15:00 – 15:15 – Przerwa (30 minut)
15:15 - 16:00- Strategia 3: Zarządzanie zmianą zawodową (0,75 godz. zegarowej)
DZIEŃ 3 (godz. 08:00-16:00)
08:00– 08:30 – Strategia 3: Wsparcie w budowie marki eksperta, Efektywne wykorzystania talentów(0,5 godz. zegarowej)
08:30 - 10:00 - Strategia 4: Dbanie o dobrostan pracowników (1,5 godz. zegarowej)
10:00 – 10:15 – Przerwa (15 minut)
10:15 - 12:45 - Strategia 5: Zarządzanie wiedzą i cyfryzacja (2,5 godz. zegarowe)
12:45 – 13:15 – Przerwa (30 minut)
13:15 - 15:15 - Zarządzanie konfliktami w różnorodnych zespołach (2 godz. zegarowe)
15:15 – 15:30 – Przerwa (15 minut)
15:30 - 16:00 - Walidacja - test
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 37 Wyzwaniami w kontekście wielopokoleniowych zespołów (0,75 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 37 Charakterystyka poszczególnych pokoleń (1 godz. zegarowa) – Wykład z prezentacją, , dyskusja na żywo, ćwiczenia | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 37 Przerwa (15 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 37 Charakterystyka obcokrajowców na Polskim rynku pracy (0,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 37 Jak ocenić zarządzanie różnorodnością w organizacji (0,75 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 37 Przerwa (30 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 37 Strategia 1: Budowa silnego fundamentu kultury organizacyjnej (3 godz. zegarowe) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 37 Przerwa (15 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 37 Strategia 1: Jak wdrażać kulturę organizacyjną (0,5 godz. zegarowe) - Wykład z prezentacją, dyskusja na żywo | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 37 Strategia 1: Budowa kultury inkluzywnej. Omówienie polityki anty-dyskryminacyjnej i anty-mobbingowej (0,5 godz. zegarowe) - Wykład z prezentacją, dyskusja na żywo | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 37 Strategia 1: Jak skutecznie komunikować misję firmy - expose menadżera (0,5 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenie | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 37 Strategia 1: Projektowanie doświadczenia pracownika (1 godz. zegarowa) – Wykład z prezentacją, ćwiczenia | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 37 Strategia 1: Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy (1 godz. zegarowa) – Wykład z prezentacją, ćwiczenia | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 37 Przerwa (15 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 37 Strategia 2: Budowa mikrokultury zespołów (1 godz. zegarowa) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 37 Strategia 2: Rozwój kompetencji liderów (0,75 godz. zegarowej) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 37 Przerwa (30 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 37 Strategia 2: Coaching zespołów (1,75 godz. zegarowe) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 37 Przerwa (15 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 37 Strategia 2: Proces zespołowy (1 godz. zegarowa) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 37 Strategia 2: System motywacji(1,5 godz. zegarowe) - Wykład z prezentacją, ćwiczenia | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 37 Strategia 2: Adaptacja i elastyczność stanowisk(0,75 godz. zegarowej) – Wykład z prezentacją, ćwiczenia | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 37 Przerwa (15 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 37 Strategia 2: Szybki onboarding(0,75 godz. zegarowej) – Wykład z prezentacją, ćwiczenia | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 37 Strategia 3: Rekrutacja pracowników (1,5 godz. zegarowej) – Wykład z prezentacją, ćwiczenia | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 37 Przerwa (30 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 37 Strategia 3: Zarządzanie talentami (1,5 godz. zegarowej) – Wykład z prezentacją, ćwiczenia | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 37 Przerwa (30 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 37 Strategia 3: Zarządzanie zmianą zawodową (0,75 godz. zegarowej) – Wykład z prezentacją, test | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 37 Strategia 3: Wsparcie w budowie marki eksperta, Efektywne wykorzystania talentów (0,5 godz. zegarowej) – Wykład z prezentacją, test | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 37 Strategia 4: Dbanie o dobrostan pracowników (1,5 godz. zegarowej) – Wykład z prezentacją, ćwiczenie | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 37 Przerwa (15 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 37 Strategia 5: Zarządzanie wiedzą i cyfryzacja (2,5 godz. zegarowe) – Wykład z prezentacją, ćwiczenie | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 37 Przerwa (30 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 37 Zarządzanie konfliktami w różnorodnych zespołach (2 godz. zegarowe) – Wykład z prezentacją, ćwiczenie | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 37 Przerwa (15 minut) | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 37 Walidacja - test | Prowadzący ROBERT WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 24-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto137,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto137,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
ROBERT WOJTACHNIK
Przez 20 lat zarządzałem firmą, która tworzyła algorytmy Sztucznej Inteligencji, dzięki czemu potrafię wybrać i wdrożyć z sukcesem najlepsze algorytmy dla klienta.
Od 25 lat zarabiam na życie podwyższaniem efektywności przedsiębiorstw. Obroniłem doktorat na ten temat. Dzięki mojej pracy klienci osiągają ROI 100-500% i dowożą projekty na czas.
Zarządzałem kilkudziesięcioma projektami optymalizacji, automatyzacji i cyfryzacji procesów z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji w takich firmach jak Orlen, Toi Toi, Media Expert, Iglotex, DHL Excel, Saria, Hellmann Worldwide Logistics, Fiege, itp.
Jestem twórcą programów rozwojowych dla menadżerów: Akademia Mistrzów Efektywności, Zawód Menadżer i HR Excellence.
Zaufała mi najlepsza uczelnia techniczna w Polsce, gdzie uczę cyfryzacji i zarządzania. To gwarancja wiedzy na najwyższym światowym poziomie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują w trakcie szkolenia materiały w wersji elektronicznej:
- Zeszyt ćwiczeń
- Test oceny kultury organizacyjnej
- Jak wdrażać kulturę organizacyjną każdego dnia - poradnik
- Polityka antymobbingowa i antydyskryminacyjna
- Przykład expose menadżera
- Przykład kodeksu honorowego
- Kanwa zespołu
- Kanwa zadań zespołu
- Kanwa atrybutów kultury zespołu
- Test ról zespołowych
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest:
- Zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
- Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu szkoleń, który jest dostępny pod adresem https://platforma.digitalpassion.pl/regulamin-szkolen/
Przed podpisaniem umowy o dofinansowanie szkolenia z Operatorem, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia terminu szkolenia i dostępności wolnych miejsc:
www.digitalpassion.pl
Informujemy, że w trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora lub innej jednostki wyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji usługi.
Informacje dodatkowe
Uwaga:
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na usługi z naszej oferty. Zapraszamy do kontaktu:
www.digitalpassion.pl
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb jak również zrealizować w formie zamkniętej - dedykowanej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Aby zapewnić komfortowe i efektywne uczestnictwo w szkoleniach online prowadzonych za pośrednictwem platformy Zoom, uczestnik powinien spełnić następujące wymagania techniczne:
1. Sprzęt:
- Komputer stacjonarny lub laptop z dostępem do internetu (zalecane)
- Alternatywnie: tablet lub smartfon (z ograniczoną funkcjonalnością)
- Sprawna kamera internetowa – zalecane włączenie w czasie szkolenia
- Mikrofon i głośniki/słuchawki – dla aktywnego udziału w dyskusjach i ćwiczeniach
2. Oprogramowanie:
- Zainstalowana najnowsza wersja aplikacji Zoom (https://www.zoom.com/pl)
- Założone bezpłatne konto w https://trello.com
3. Połączenie internetowe:
- Stabilne łącze internetowe o minimalnej prędkości: Download 5 Mbps / Upload 2 Mbps
- Zalecane połączenie przewodowe lub silne Wi-Fi
- Uczestnik powinien unikać równoczesnego korzystania z łącza przez inne aplikacje (np. YouTube, Netflix)
4. Środowisko pracy:
- Ciche, spokojne miejsce sprzyjające koncentracji i aktywnej pracy
- Możliwość udziału w pełnym czasie trwania szkolenia bez zakłóceń
- Zalecane: słuchawki z mikrofonem (headset) dla lepszej jakości dźwięku
5. Logowanie, obecność, nagrywanie szkolenia:
- Logowanie do Zoom min. 5 minut przed rozpoczęciem spotkania
- Uczestnik powinien logować się imieniem i nazwiskiem, by umożliwić identyfikację (sprawdzenie listy obecności) przez prowadzącego - "Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemy raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników"
- Aktywne uczestnictwo i obecność z włączoną kamerą są mile widziane i wpływają na jakość współpracy w grupie
- Usługa jest nagrywana w celach archiwalnych oraz ewentualnej kontroli. Prosimy o włączenie kamery podczas uczestnictwa w zajęciach.
UWAGA! W celu zachowania wszystkich niezbędnych funkcji programu, prosimy o zainstalowanie aplikacji ZOOM. Nie rekomendujemy korzystania z telefonów komórkowych czy też tabletów.