Budowanie marki osobistej i rozwój zasięgów.
Budowanie marki osobistej i rozwój zasięgów.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są :
- Właściciele i managerowie e-commerce;
- Specjaliści ds. marketingu i social media;
- Startupy i początkujący przedsiębiorcy;
- Studenci.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji27-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji uczestników w zakresie świadomego kreowania i zarządzania marką osobistą oraz efektywnego budowania zasięgów w mediach społecznościowych i innych kanałach komunikacji. Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności niezbędne do określenia swojej tożsamości zawodowej, tworzenia spójnego wizerunku oraz strategii komunikacyjnej dopasowanej do ich celów zawodowych lub biznesowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: -zna podstawowe pojęcia związane z marką osobistą, wizerunkiem i strategią komunikacji -rozumie mechanizmy działania algorytmów mediów społecznościowych oraz ich wpływ na zasięgi, -zna zasady tworzenia strategii content marketingowej i planowania kalendarza publikacji. | Kryteria weryfikacji Sposób weryfikacji efektów uczenia sięObejmuje etapy: 1. Zakres – dla szkolenia zdefiniowano grupę docelową oraz zdefiniowano jego zakres. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:-uczestnik określa swoje wartości, mocne strony i unikalne cechy jako elementy marki osobistej -uczestnik wykorzystuje narzędzia analityczne i aplikacje wspierające zarządzanie marką osobistą i mediami społecznościowymi. | Kryteria weryfikacji 2. Wzorzec – zdefiniowano standard wymagań, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku udziału w szkoleniu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE:-jest gotów budować i podtrzymywać relacje w środowisku zawodowym i online -planować działania rozwojowe związane z dalszym budowaniem marki i zasięgów | Kryteria weryfikacji 3. Ocena – po zakończeniu szkolenia zostanie przeprowadzona weryfikacja efektów uczenia się na podstawie: test wiedzy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 4. Porównanie – porównanie uzyskanych wyników w pkt. 3 (ocena) z przyjętymi wymaganiami (z pkt. 2 - wzorzec). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-Jak stać się rozpoznawalnym ekspertem w swojej branży i przyciągać klientów?
-Jak znaleźć swoją niszę i wyróżnić się na rynku?
-Jak zwiększać zaangażowanie i lojalność społeczności?
-Budowanie społeczności wokół swojego contentu.
-Jak unikać wypalenia i utrzymać motywację do tworzenia?
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Budowanie marki osobistej i rozwój zasięgów. | Prowadzący Antonina Piotrowska | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Budowanie marki osobistej/przerwa | Prowadzący Antonina Piotrowska | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 168,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto129,83 PLN
- Koszt osobogodziny netto105,56 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Antonina Piotrowska
Z wykształcenia dziennikarka i specjalistka ds. komunikacji wizualnej, aktualnie poszerza swoją wiedzę z zakresu zarządzania biznesem i IT. Łączy kreatywność z myśleniem strategicznym i znajomością mechanizmów rządzących współczesnym e-commerce. Przez cztery lata współtworzyła jeden z największych miejskich kanałów na TikToku, dziś koncentruje się na rozwoju własnej marki osobistej oraz projektach dla klientów.
Temat influencer marketingu zna zarówno od strony twórcy internetowego, jak i agencji – potrafi spojrzeć na działania w social mediach z wielu perspektyw. Regularnie prowadzi szkolenia i wykłady, dzieląc się doświadczeniem z zakresu strategii treści, monetyzacji, budowania społeczności i skutecznej komunikacji w dynamicznym świecie nowych mediów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają:
- podstawowy pakiet materiałów szkoleniowych (notatnik, długopis),
- wybrane materiały udostępnione w formie drukowanej,
- zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie udziału za pośrednictwem BUR lub przesłanie zgłoszenia drogą mailową: szkolenia@forecast.com.pl - we wskazanych terminach rekrutacji.
Wniesienie opłaty za udział w szkoleniu do 5 dni roboczych przed jego rozpoczęciem.
Aktywne uczestnictwo i otwartość, które zawsze wzmacniają efekty tego typu usług szkoleniowych
Warunkiem uruchomienia szkolenia jest udział min. 8 osób (wniesiona opłata).
Usługa oferowana jako otwarta, ale może być również zrealizowana w formie zamkniętej u danego klienta - wymagana deklaracja udziału min. 8 osób. W takim wypadku cena nie obejmuje kosztów logistycznych: zapewnienia sali szkoleniowej, cateringu, zakwaterowania i wyżywienia trenera.
W przypadku usług dofinansowanych cena nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową.
Czas trwania prezentowany jest w godzinach dydaktycznych (1h = 45 minut) i uwzględnia przerwy.
Pytania prosimy wysyłać na adres: szkolenia@forecast.com.pl.
Informacje można uzyskać pod nr tel. 533 180 588
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe