"Język Angielski B1.1 - KURS KONWERSACYJNY (stacjonarny) - CZĘŚĆ 1.
"Język Angielski B1.1 - KURS KONWERSACYJNY (stacjonarny) - CZĘŚĆ 1.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą podnieść kompetencje z języka angielskiego do poz. B1.1. Każdy z uczestników powinien posiadać umiejętności językowe z j. angielskiego na poziomie A2.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji22-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do komunikowania się w języku angielskim w środowisku codziennym na poziomie B1.1. Celem szkolenia jest, wyposażenie uczestnika w takie umiejętności językowe, aby po ukończeniu szkolenia był w stanie zrobić zakupy, kupić odzież, zamówić posiłek w restauracji/kawiarni, zarezerwować hotel, opowiedzieć o swoim wykształceniu i doświadczeniu zawodowym, podać przepis na potrawę, kupić bilet na pociąg/samolot w j. angielskim.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się KOMUNIKUJE SIĘ W ŚRODOWISKU PRACOWNICZYM W J. ANGIELSKIM | Kryteria weryfikacji - wymienia i opisuje zawody i profesje | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - opisuje wykształcenia | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się ZAŁATWIA CODZIENNE SPRAWY W JĘZYKU ANGIELSKIM | Kryteria weryfikacji - rezerwuje stolik w restauracji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - rezerwuje hotel | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - kupuje bilet na autobus/samolot/do kina/teatru/na koncert | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - opisuje przygotowanie potraw | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - kupuje odzież, dopytuje o szczegóły: materiał, sposób prania | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - rozmawia o środkach transportu | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się MA CHĘĆ ROZWOJU I DALSZEGO KSZTAŁCENIA W OBSZARZE J. ANGIELSKIEGO | Kryteria weryfikacji - ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - rozumie potrzebę przełamywania barier w mówieniu | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - ma potrzebę dalszego rozwijania umiejętności językowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się WYRAŻA SIĘ W PRZESZŁOŚCI I PRZYSZŁOŚCI W J. ANGIELSKIM | Kryteria weryfikacji - rozmawiając po angielsku korzysta z czasów przeszłych i przyszłych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą podnieść kompetencje komunikacyjne z języka angielskiego do poz. B1.1.
Usługa przygotowuje do komunikowania się w języku angielskim w środowisku codziennym.
Szkolenie ma na celu utrwalić już znajome konstrukcje gramatyczne oraz wprowadzić nowe słownictwo z j. angielskiego związane z życiem codziennym. Podczas szkolenia uczestnik rozwinie wszystkie podstawowe umiejętności językowe: słuchanie, mówienie, czytanie i pisanie, poradzi sobie w podstawowych sytuacjach zawodowych w języku angielskim. Będzie miał solidne podstawy do kontynuowania nauki na wyższych poziomach zaawansowania, również w obszarze zawodowym.
Metodologia: odgrywanie scenek, słuchanie podcastów, oglądania filmików, interpretowanie tekstów, dialogi, ćwiczenia interaktywne, metoda bezpośrednia.
Celem szkolenia jest przełamanie barier w mówieniu, podniesienie umiejętności komunikowania się, załatwienie praktycznej sprawy po angielsku.
1 godzina szkoleniowa = 45 minut
ZAWARTOŚĆ PROGRAMOWA:
- Rezerwacje hotelu
- Rezerwacje stolika w restauracji
- Środki transportu
- Zawody i profesje
- Opis wykształcenia
- Ubrania - rodzaje/rozmiary/rodzaje tkaniny
- Czasy przeszłe - opis czynności wykonywanych w przeszłości
- Produkty, pytanie o cenę/rodzaje płatności
- Kupno biletu na autobus/samolot/do kina/teatru/na koncert
- Wyrażanie się w przyszłości
- Opis regionu
WALIDACJA ODBĘDZIE SIĘ NA OSTATNIM SPOTKANIU I BĘDZIETRWAŁA 90 MIN. BĘDZIE PRZEPROWADZONA PRZEZ INNEGO TRENERA/EGZAMINATORA I BĘDZIE POLEGAŁA NA WYWIADZIE SWOBODNYM. PODCZAS WALIDACJI WALIDATOR ZWERYFIKUJE WSZYSTKIE TEMATY PODJĘTE W CZASIE CAŁEGO SZKOLENIA PRZEPROWADZAJĄC WYWIAD, ZADAJĄC PYTANIA, PROSZĄC O ZAŁATWIENIE SPRAWY W JĘZYKU ANGIELSKIM.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aneta Kopka
EDUKACJA: • 2005-2006 TESOL (Teaching of English language to speakers of other languages) • 2004-2005 Certificate in Advanced English, Cambridge University • 2003-2004 The First Certificate in English, Cambridge University • 2001-2003 Szkoła Językowa “NIDA” w Nidzicy (język angielski) • 1996-2001 Magister Filologii Angielskiej, Uniwersytet Warmińsko- Mazurski, Olsztyn.
Czynny lektor językowy, egzaminator i metodyk od 2000 r. do dziś.
PRZEBYTE SZKOLENIA: • ACL Safeguarding • File Management • Family Learning “Reading and writing. Talk for writing” • Family Learning Network • Aspergers and Autism workshop • Differentation in the ESOL classroom • Smartboard training • Turning Point training • Computer training for tutors • Introduction to Safeguarding • Embedding Skills for Life • Working together to Safeguard Children and Young People • CPD seminar • The Language Show • Differentation- a learner-centred approach to teaching • Embedding Equality and Promoting Diversity • Curriculum Training and Networking meetings • Diverse cultures • Annual Meetings • Praca z trudnym dzieckiem- elementy integracji sensorycznej w zawodzie nauczyciela • Scieżki Edukacyjne • Edukacja Europejska- dlaczego i w jaki sposób realizować ją w szkole podstawowej i gimnazjum.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Karty pracy, filmiki edukacyjne, ćwiczenia interaktywne.
Warunki uczestnictwa
Osoby przystępujące do szkolenia muszą posiadać kompetencje językowe na poziomie A2.
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi