Negocjacje w procesie rekrutacji
Negocjacje w procesie rekrutacji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierujemy do specjalistów HR oraz menedżerów, którzy dokonują procesu rekrutacji i pragną zdobyć wiedzę i umiejętności do efektywnego przeprowadzania rozmów z kandydatami, zwiększając swoje kompetencje w negocjacjach warunków zatrudnienia z pracownikami.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji06-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Negocjacje w procesie rekrutacji" przygotowuje uczestników do efektywnego przeprowadzania rozmów z kandydatami do pracy, poprzez wykorzystanie technik negocjacyjnych oraz wykorzystanie sposobów kształtowania siły w negocjacjach i radzenia sobie z trudnymi partnerami negocjacyjnymi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą w zakresie negocjacji w procesie rekrutacji | Kryteria weryfikacji • definiuje sposoby efektywnego przeprowadzania rozmów z kandydatami do pracy• identyfikuje koncepcje negocjacyjne w kontekście rekrutacji • omawia sposoby kształtowania siły w negocjacjach • charakterycuje sposoby radzenia sobie z trudnymi partnerami negocjacyjnymi | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje zasady negocjacji w procesie rekrutacji | Kryteria weryfikacji • wdraża w swojej pracy sposoby kształtowania siły w negocjacjach• stosuje metody radzenia sobie z trudnymi partnerami negocjacyjnymi • analizuje koncepcje negocjacyjne w kontekście rekrutacji • charakteryzuje sposoby radzenia sobie z impasem, stresem, dyskomfortem, niepożądanymi emocjami • analizuje korzyści i zagrożenia wynikające z fazy negocjacji w procesie rekrutacji • prowadzi efektywne rozmowy z kandydatami • wykorzystuje zasady negocjacji w procesie rekrutacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM
- Czym są, a czym mogą być negocjacje? Jak można modyfikować ten aspekt procesu rekrutacji?
- Siła w negocjacjach – jej źródła i sposoby kształtowania w zależności od sytuacji rynkowej (podaż-popyt)
- Trudne sytuacje w negocjacjach – impas, stres, dyskomfort, niepożądane emocje – jak z nimi pracować (prewencja i interwencja)
- Wartość dodana wynikająca z fazy negocjacji w procesie rekrutacji – korzyści i zagrożenia (oraz sposoby radzenia sobie z nimi) dla potencjalnych kandydatów i osób prowadzących rekrutację
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie trwa 9 godzin dydaktycznych (tj. 45 minut). Podana ilość godzin szkolenia nie zawiera czasu przerw.
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu swobodnego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca, waliduje usługę w formie zdalnej, po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera prowadzącego usługę, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na zaświadczeniu o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej.
W harmonogramie szkolenia, został wskazany przybliżony czas przeprowadzenia walidacji usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Czym są, a czym mogą być negocjacje? Jak można modyfikować ten aspekt procesu rekrutacji? | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Przerwa | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Siła w negocjacjach – jej źródła i sposoby kształtowania w zależności od sytuacji rynkowej | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Przerwa | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Trudne sytuacje w negocjacjach – impas, stres, dyskomfort, niepożądane emocje – jak z nimi pracować | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Przerwa | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Wartość dodana wynikająca z fazy negocjacji w procesie rekrutacji – korzyści i zagrożenia | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 353,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto122,22 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Witold Rychłowski
Studiował na wydziale Handlu Zagranicznego na SGH oraz na Wydziale Orientalistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Jest doświadczonym trenerem EY Academy of Business, trenerem biznesu i konsultantem, zawodowym negocjatorem i mediatorem. Od 1995 roku jest praktykiem biznesu.
W Philips Polska poznawał praktyki skutecznego biznesu międzynarodowego od stanowiska Przedstawiciela Handlowego (Business Electronics) do pozycji Key Account Managera. Następne 5 lat pracował w Sony Poland na stanowisku Sales & Marketing Managera, budując sieć dystrybucyjną oraz szkoląc i zarządzając kadrami w obszarze sprzedaży i marketingu.
Doświadczenie zawodowe oraz wieloletnia praktyka doradcza i trenerska pozwoliły mu na stworzenie oryginalnego, autorskiego podejścia do zagadnień związanych z konfliktem. Wielowymiarowe, kompleksowe podejście do tej grupy zagadnień sprawia, że zajęcia są nie tylko prowadzone w atrakcyjnej formie, ale również pozwalają na skuteczne wypracowanie i wdrożenie zmian postaw i przekonań, a tym samym zachowań, które determinują wzrost efektywności działania w obliczu konfliktu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
- Szkolenie wchodzi w skład programu z cyklu: "Akademia Rekrutacji".
- Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
- Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- W budynku znajduje się: parking dla rowerów, poczta, restauracja, firma kurierska, kiosk.