Trendy w marketingu - Marketingowy masterclass: opanuj trendy i wyprzedź konkurencję - forma zdalna - szkolenie
Trendy w marketingu - Marketingowy masterclass: opanuj trendy i wyprzedź konkurencję - forma zdalna - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do:
- Specjaliści ds. marketingu
- Właściciele firm
- Managerowie
- Osoby odpowiedzialne za wizerunek firmy
- Osoby chcące rozwijać swoje umiejętności w zakresie marketingu
Usługa jest również adresowana do uczestników projektów:
- Kierunek Kariera Zawodowa,
- Kierunek – Rozwój
- Kariera Przyszłość
- pozostałe projekty dofinansowań
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji26-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do nabycia wiedzy z zakresu trendów marketingowych. Umiejętności znalezienia miejsca i źródła informacji o trendach, oceniania prawdopodobieństwa i użyteczności trendów dla swojego biznesu. Sposobów wykorzystywania trendów w marketingu, tworzenia innowacyjnych kampanii marketingowych, udoskonalania swojej strategii marketingowej w oparciu o trendy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą i umiejętnościami planowania i wykorzystaniem najnowszych trendów w marketingu internetowym | Kryteria weryfikacji charakteryzuje podstawowe pojęcia i definicje związane z trendami | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje miejsca i źródła informacji o trendach | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji ocenia prawdopodobieństwo i użyteczność trendów dla swojego biznesu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje trendy w marketingu do tworzenia innowacyjnych kampanii marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji udoskonala swoją strategię marketingową w oparciu o trendy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Rozwija zdolności strategicznego myślenia oraz umiejętności komunikacyjne | Kryteria weryfikacji opanuje kompetencję współpracy przy tworzeniu strategii i analizy rynkowej oraz zdolność do prezentacji i uzasadniania swoich wniosków | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Wprowadzenie do nowoczesnego marketingu ( teoria 1h)
- Ewolucja marketingu – od tradycyjnych do cyfrowych strategii
- Przesunięcie paradygmatu: zmiany w zachowaniach konsumentów
- Zrozumienie nowoczesnego konsumenta
- Wprowadzenie do trendów marketingowych: (teoria 2h)
- Co to są trendy marketingowe
- Rodzaje trendów
- Trendy a inne pojęcia związane z trendami
- Korzyści płynące z implementacji i śledzenia trendów
- Cykl życia trendu
- Jak śledzić, szukać i oceniać trendy marketingowe? (teoria 2h)
- Planowanie researchu
- Sposób weryfikacji
- Przegląd źródeł i narzędzi
- Praktyczny warsztat - (praktyka 1h)
- Wykorzystanie trendów w codziennych działaniach (praktyka 3h)
- Trendy w Social Media
- Trendy w content marketingu
- Trendy w e-commerce
- Trendy w strategii marketingowej
- Przegląd aktualnych trendów (teoria 2h)
- Praktyczny warsztat ( praktyka 1h)
Walidacja test online - 10 min
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników usługi, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu: usługa/szkolenie nie wymaga od uczestników znajomości tematu z obszaru e-marketingu, aktywność na zajęciach, minimalny poziom frekwencji - 100%.
Godzina szkoleniowa = 45 min.
Przerwy nie są uwzględnione w harmonogramie szkolenia. Trener dostosowuje przerwy do potrzeb uczestników (max. 10 min.) i odpowiednio wydłuża zajęcia.
Szkolenie przeznaczone jest szczególnie dla:
- Specjaliści ds. marketingu
- Właściciele firm
- Managerowie
- Osoby odpowiedzialne za wizerunek firmy
- Osoby chcące rozwijać swoje umiejętności w zakresie marketingu
Szkolenie obejmuje m.in.:
- Wykłady: Prezentacja kluczowych informacji i pojęć związanych z trendami marketingowymi.
- Case studies: Analiza przykładów wykorzystania trendów marketingowych w praktyce.
- Ćwiczenia praktyczne: Praca nad zadaniami związanymi z identyfikacją, analizą i wykorzystywaniem trendów marketingowych.
- Dyskusje: Wymiana opinii i doświadczeń między uczestnikami.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Wprowadzenie do nowoczesnego marketingu -rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Ledwoń- Blacha | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Wprowadzenie do trendów marketingowych - rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Ledwoń- Blacha | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Jak śledzić, szukać i oceniać trendy marketingowe - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Ledwoń- Blacha | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Jak śledzić, szukać i oceniać trendy marketingowe - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Ledwoń- Blacha | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Praktyczny warsztat - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Ledwoń- Blacha | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Wykorzystanie trendów w codziennych działaniach - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Ledwoń- Blacha | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Wykorzystanie trendów w codziennych działaniach - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Ledwoń- Blacha | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Przegląd aktualnych trendów - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Ledwoń- Blacha | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Praktyczny warsztat - Ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Ledwoń- Blacha | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Walidacja - test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:50 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 337,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto146,06 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Ledwoń- Blacha
Wykładowca na kierunkach związanych z e-marketingiem (m.in. AGH)
👉 Prelegentka na konferencjach sprawny.marketing, Dimaq Day, Internet Beta, In Digital Marketing, Kongres Online Marketing, Marketing w Kulturze czy Digital Banking Day. 👉 Współtworzyła kursy dla LiveKid, Forum Media Polska Wykształcenie: 2020 – 2021 Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku Podyplomowe Kierunek studiów: Data Driven Marketing 2013 – 2015 AGH Magister Kierunek studiów: Zarządzanie: marketing. Ostatnie 5 lat aktywnie działa w branży marketingowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują:
- materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków, udostępniane uczestnikom drogą online
- prezentację materiałów z internetu (serwisy www, infografiki, materiały multimedialne, filmy)
- bazę wiedzy: linki do serwisów i portali
- case study (najciekawsze przykłady z doświadczenia szkoleniowca)
- linki do publikacji branżowych IAB Polska
Po szkoleniu uczestnicy otrzymają w formie elektronicznej zaświadczenie o ukończeniu szkolenia (pod warunkiem min. 100% frekwencji).
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się proszę o kontakt szkolenia@dimaq.eu w celu potwierdzenia terminu i dostępności miejsc dla Uczestników.
Warunkiem uczestnictwa z dofinasowaniem jest rejestracja i założenie konta w BUR, dokonanie zapisu na szkolenie za pośrednictwem BUR oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Zapraszamy na inne szkolenia z e-marketingu, dostępne na stronie: www.dimaq.pl. Szkolenie może być również zorganizowane w formie szkolenia zamkniętego - na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie dostępne na platformie Zoom, Teams lub LiveWebinar. Każdy z uczestników dostanie link do szkolenia.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - system operacyjnych Windows, macOS i Linux, zalecany: procesor dwurdzeniowy o taktowaniu co najmniej 2 Ghz (Intel i3/i5/i7 lub ekwiwalent AMD), pamięć RAM - 4 Gb
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: dla audio 256 kb/s, Video w wersji HD – 4Mb/s – to są parametry górne graniczne.
System dopasowuje się do łącza i działa na każdych dostępnych parametrach.
Wymagana kamera i mikrofon.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line będzie aktywny przez cały okres trwania kursu.
Podstawą do rozliczenia usługi, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Zgodnie z wytycznymi PARP będzie monitorowany czas zalogowania do platformy uczestników szkolenia.