Szkolenie: MARKETING I SPRZEDAŻ W GOSPODARCE CYFROWEJ Z WYKORZYSTANIEM SZTUCZNEJ INTELIGENCJI
Szkolenie: MARKETING I SPRZEDAŻ W GOSPODARCE CYFROWEJ Z WYKORZYSTANIEM SZTUCZNEJ INTELIGENCJI
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które chcą zarządzać transformacją cyfrową . Szczególnie skorzystają na nim: menadżerowie sprzedaży sprzedawcy / handlowcy oraz wszystkie osoby, które na co dzień mają do czynienia ze sprzedażą i marketingiem. Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie związane ze sprzedażą. Wymagane są natomiast podstawowe umiejętności komunikacyjne.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji26-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do prowadzenia skutecznego marketingu i sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i sztucznej inteligencjiEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy marketing i sprzedaż w internecie wykorzystując sztuczną inteligencję | Kryteria weryfikacji Wymienia przykłady stosowania sztucznej inteligencji w budowaniu marketingu oraz sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady i przykłady skutecznej komunikacji marketingowej z wykorzystaniem sztucznej inteligencji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje pojęcia nowoczesnego marketingu i sprzedaży w gospodarce cyfrowej (np. real time marketing, mobile marketing, e-mail marketing, programmatic/RTB i inne) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje metody i narzędzi angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług (np. konfiguratory produktów online) przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Poprawnie interpretuje wskaźniki i ocenia efekty działań marketingowych i sprzedażowych w związku z wykorzystaniem sztucznej inteligencji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje właściwe narzędzia marketingu internetowego do odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wprowadzenie do gospodarki cyfrowej i sztucznej inteligencji
Wprowadzenie do transformacji cyfrowej
Fundamenty marketingu i sprzedaży w środowisku online
Marketing cyfrowy i personalizacja w erze AI
Personalizacja doświadczeń użytkowników
Marketing treści i automatyzacja
Sprzedaż cyfrowa z wykorzystaniem AI
Profil klienta i analiza jego potrzeb z wykorzystaniem AI
Sztuczna inteligencja w e-commerce
Zastosowanie AI w budowaniu relacji z klientem (CRM)
AI i nowe kanały sprzedaży - budowanie lejków sprzedażowych
Strategie sprzedażowe z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
Walidacja
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będa realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 3osoby.
Szkolenie trwa 20 godzin dydaktycznych . Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 25. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi. Przerwy ustalane będą z uczestnikami.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
Zajęcia trwać będą 10 godzin dydaktycznych czyli 7 godzin zegarowych 30 minut.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Wprowadzenie do gospodarki cyfrowej i sztucznej inteligencji | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 przerwa | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Marketing cyfrowy i personalizacja w erze AI | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Sprzedaż cyfrowa z wykorzystaniem AI cz 1 | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Sprzedaż cyfrowa z wykorzystaniem AI cz .2 | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 660,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 660,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto233,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto233,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Nitkiewicz-Jankowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnikom zostana przekazane materiały dydaktyczne w postacji prezentacji powerpoint, materiały przygotowane przez
trenera, ankiety, testy.Materiały zgodne ze standardem WCAG 2.1.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)
Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027”.
W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień prosimy o kontakt pod numerem 500 026 554 lub mailem na psulkowski@gmail.com przed zapisem na usługę!
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi. Szkolenie prowadzone jest za pośrednictwem platformy ZOOM.US.
1. W celu prawidłowego i pełnego korzystania z usługi, uczestnik powinien dysponować: urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet (komputer, smartfon, tablet), zdolnym do odbioru dźwięku (głośniki, słuchawki), zdolnym do przekazywania dźwięku (mikrofon) w celu interakcji pomiędzy trenerem a uczestnikiem, przeglądarką Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+.
2. Minimalna wymagana szybkość połączenia internetowego w celu korzystania z webinariów wynosi 2 Mb/s (zalecane połączenie szerokopasmowe).
3. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed analizą oraz wpisanie imienia i nazwiska.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze znajdują się pod tym linkiem: https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362023-System-Requirements-for-PC-Mac-and-Linux