Szkolenie- ŁATWA KOMUNIKACJA- JASNY UMYSŁ- SZTUKA SWIADOMEGO PRZYWÓDZTWA
Możliwość dofinansowania
Szkolenie- ŁATWA KOMUNIKACJA- JASNY UMYSŁ- SZTUKA SWIADOMEGO PRZYWÓDZTWA
Numer usługi 2025/04/08/8291/2678424
1 448,00 PLN
brutto
1 448,00 PLNnetto
181,00 PLNbrutto/h
181,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do:
- specjalistów ds. HR oraz działu szkoleń
- kierowników zespołów i menedżerów projektów, którzy mają kluczową rolę w zarządzaniu przepływem informacji
- pracowników działów operacyjnych i produkcyjnych
- osób pracujących w dziale sprzedaży i obsługi klienta
- nowych pracowników i osób dopiero wchodzących na rynek pracy, którzy chcą zbudować solidne podstawy umiejętności komunikacyjnych
- dla wszystkich osób indywidulanych zainteresowanych rozwojem osobistym i doskonaleniem umiejętności miękkich, aby lepiej poradzić sobie w codziennych sytuacjach zawodowych i osobistych, które wymagają skutecznej komunikacji.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji09-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego efektywnego komunikowania się w ramach organizacji, co obejmuje umiejętność jasnego i precyzyjnego przekazywania komunikatów, zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej. Szkolenie uczy wyrażania potrzeb i oczekiwań w sposób asertywny, taki który nie atakuje drugiej osoby, jednocześnie pozwala skupić na potrzebach i perspektywie, co pozwala budować dialog oparty na wzajemnym zrozumieniu i szacunku.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zdobędzie wiedzę w zakresie: Asertywności- co pozwoli lepiej zarządzać emocjami, unikać zbędnych konfliktów i osiągać większą równowagę we wszystkich obszarach życia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje pojęcia: skutecznej i asertywnej komunikacji, zarządzania emocjami, konfliktu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik udoskonali/nabędzie umiejętności w zakresie radzenia sobie z presją i manipulacją: jak rozpoznawać sytuacje manipulacyjne i skutecznie na nie reagować, zachowując przy tym spokój i stanowczość. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia i definiuje cechy sytuacji stresogennej i manipulacyjnej. Wskazuje cechy charakterystyczne zjawiska manipulacji i cechy charakterystyczne manipulanta. Dobiera odpowiednie techniki profesjonalnej reakcji na tego typu sytuacje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik nabędzie umiejętności w zakresie sposobów reakcji i działania wzmacniających poczucie własnej wartości: Zrozumie swoje potrzeby i emocje, co pomoże budować silniejsze poczucie własnej wartości i pewności siebie.A także wypracuje postawy stanowczości w wyrażaniu siebie: Jak otwarcie i bez wahania wyrażać swoje opinie, oczekiwania i granice w sposób klarowny i pełen szacunku. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje elementy i stosuje odpowiednie narzędzia w zakresie budowania własnej wartości w komunikacji międzyludzkiej i trudnych sytuacjach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Po ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wraz z opisem osiągniętych efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, zaświadczenie stanowi potwierdzenie osiągnięcia założonych efektów uczenia się w programie szkolenia na podstawie walidacji w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza ukończenie procesu szkoleniowego, zapewniając zastosowanie rozwiązań rozdzielających procesy kształcenia od walidacji szkolenia.
Test zostanie zweryfikowany przez wskazanego w usłudze walidatora.
Test zostanie zweryfikowany przez wskazanego w usłudze walidatora.
Program
Program
Program szkolenia:
I. Część teoretyczna
- Definicja asertywności: Zrozumienie, czym dokładnie jest asertywność i jakie ma znaczenie w codziennym życiu.
- Jak przejawia się asertywne zachowanie: Konkretne przykłady zachowań i postaw.
- Różnice między postawami (uległość, asertywność, agresja): Rozpoznawanie tych postaw oraz ich wpływu na relacje i samoocenę.
- Techniki asertywności: Narzędzia i strategie pomagające wyrażać swoje potrzeby i emocje w sposób konstruktywny.
- Model skutecznej komunikacji: Praktyczne wskazówki dotyczące budowania dialogu, który sprzyja zrozumieniu i współpracy.
II. Część praktyczna
- Ćwiczenie wyrażania opinii i potrzeb: Nauka formułowania jasnych, bezpośrednich komunikatów z poszanowaniem uczuć drugiej strony.
- Praktyka odmawiania: Jak powiedzieć "nie" w sposób stanowczy, ale uprzejmy, bez poczucia winy.
- Rozpoznawanie manipulacji: Identyfikowanie i reagowanie na sytuacje, w których ktoś próbuje wpłynąć na Twoje decyzje w sposób nieuczciwy.
- Budowanie pewności siebie: Techniki zwiększające samoświadomość i poczucie własnej wartości.
- Feedback i refleksja: Otrzymywanie i udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej oraz analiza własnych postępów.
Charakterystyka szkolenia:
- Całość kursu opiera się na praktycznych zadaniach, które uczestnicy wykonują pod okiem prowadzącego. Dzięki temu wiedza teoretyczna jest bezpośrednio stosowana w praktyce.
- W trakcie trwania szkolenia przewidziane są przerwy, które nie są wliczone w czas trwania szkolenia. Godziny trwania szkolenia liczone są w godzinach zegarowych - 8 godzin (1 godzina=60 minut).
- Harmonogram jest orientacyjnym czasem realizacji poszczególnych etapów szkolenia. Godziny realizacji poszczególnych części mogą ulec zmianie.
- Warunki otrzymania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia należy:
1. Minimalna frekwencja Uczestnika na poziomie 90% czasu trwania szkolenia oraz
2. Uzyskanie co najmniej 70% możliwych poprawnych odpowiedzi w teście wiedzy.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 14
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Powitanie uczestników, omówienie programu i zasad współpracy. | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Definicja asertywności i jej znaczenie Co to jest asertywność? Dlaczego asertywność jest istotna w życiu codziennym i zawodowym? | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Przykłady asertywnego zachowania Omówienie konkretnych przykładów asertywnych postaw. | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Dyskusja na temat różnic między zachowaniami biernymi, asertywnymi i agresywnymi. | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Przerwa (nie wliczona wczas trwania szkolenia) | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Charakterystyka i skutki każdej z postaw. Rozpoznawanie postaw w sytuacjach. Asertywność. Narzędzia wyrażania własnych potrzeb, opinii i emocji. Techniki: „Komunikat Ja”, zdarta płyta, parafraza. | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Model skutecznej komunikacji Zasady prowadzenia dialogu opartego na zrozumieniu i współpracy. Przykłady i analiza scenariuszy komunikacyjnych. | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Przerwa (nie wliczona wczas trwania szkolenia) | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Ćwiczenie wyrażania opinii i potrzeb. | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Praktyka odmawiania. Techniki wzmacniania samoświadomości | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Ćwiczenie: „Moje mocne strony”. Nauka pewności siebie a asertywność-jak zamienić wyrażanie opinii w konstruktywną informację zwrotną. | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Omówienie postępów uczestników podczas warsztatów. Kluczowe wnioski i rekomendacje do dalszej pracy nad asertywnością. | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Podsumowanie i zakończenie warsztatów. Rozdanie materiałów uzupełniających i certyfikatów uczestnictwa | Prowadzący Aleksandra Kwaśna | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 448,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 448,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Aleksandra Kwaśna
Aleksandra Kwaśna jest certyfikowanym Coachem i Trenerem Biznesu, z pasją oddana wspieraniu kobiet w ich podróży rozwojowej.
Jest absolwentką SCHOOL OF BUSINESS TRAINERS - TOOLS MODERATOR we WROCŁAWIU I BUSINESS & LIFE COACHING ACADEMY METRUM w KATOWICACH.
Specjalizuje się w life coachingu, pomagając kobietom odkrywać ich pragnienia, marzenia i wyznaczać nowe cele.
Jest absolwentką SCHOOL OF BUSINESS TRAINERS - TOOLS MODERATOR we WROCŁAWIU I BUSINESS & LIFE COACHING ACADEMY METRUM w KATOWICACH.
Specjalizuje się w life coachingu, pomagając kobietom odkrywać ich pragnienia, marzenia i wyznaczać nowe cele.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Warsztaty będą prowadzone w formie interaktywnej, z wykorzystaniem przykładów i symulacji, które angażują uczestników.
Informacje dodatkowe
W przypadku otrzymania dofinansowania poniżej 70%b wartości usługi, do ceny należy doliczyć VAT 23%. Wówczas usługa nie podlega zwolnieniu z podatku VAT.
Adres
Adres
ul. Warszawska 22/-
43-300 Bielsko-Biała
woj. śląskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Alina Krasoń-Stajniak
E-mail
a.krason@ctegroup.pl
Telefon
(+48) 739 017 507